Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 445763 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1170 på: Januar 17, 2012, 19:36:06 »
Berlin - har ikke eposten din men har sendt deg DM - håper du har mulighet til å svare meg ASAP.

SA

kongsmo

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1171 på: Januar 17, 2012, 20:21:13 »
Berlin - har ikke eposten din men har sendt deg DM - håper du har mulighet til å svare meg ASAP.

SA


off topic ?!?   :P
"SNIFFER"

MacMurder

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1172 på: Januar 18, 2012, 12:47:46 »
Hvis Grayson hadde hatt baller (noe jeg tviler på han har), så hadde jeg forventet en meget kritisk ytring mot salget av Howson i pressen umiddelbart etter at dette ble kjent!

Rasmussen7

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1173 på: Januar 18, 2012, 13:05:36 »
Mission impossible er vell d mest passende betegnelsen
på jobben til Simon Grayson nå... Synes rett å slett synd på
Han nå. Innser d nå: Leeds United kommer aldri noen vei med Bates.
Svart Leeds drakt bestilt med Loan player 4 ever på ryggen.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1174 på: Januar 18, 2012, 13:12:50 »
Ikke synd på Grayson. Han har takket ja til en jobb de aller fleste ville ha misunt han, ikke blitt påtvunget den. Er han ikke fornøyd, kan han si opp stillingen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1175 på: Januar 18, 2012, 13:16:01 »
Grayson må vise hva han mener!
Er han enig eller uenig i det som skjer nå?
Viss han er uenig så må han for faen ta hatten sin å gå. Da først vil han få min sympati!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1176 på: Januar 18, 2012, 13:20:10 »
Grayson må vise hva han mener!
Er han enig eller uenig i det som skjer nå?
Viss han er uenig så må han for faen ta hatten sin å gå. Da først vil han få min sympati!
Enig. Blir han sittende nå, samtykker han i måten klubben blir drevet på. Har han styrke nok til å si i fra? Regner med at han leder laget mot Ipswich til helga, for så å si opp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1177 på: Januar 18, 2012, 13:25:18 »
forstår jeg det rett, at først når han evt forlater oss, er han en bra mann på alle punkter?
Litt sånn som med de fleste spillere som har vandret ut portene på ER de siste årene. Masse eder å galle mens de er her og tjenestegjør for klubben, for deretter å være uerstattelige da de forsvinner?
SG er en mega-tosk for diverse innkjøp og lån, og super-mega-tosk når de samme innkjøp og lån selges/lånes ut/returnerer til eiende klubb/ bosmannes ut?
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1178 på: Januar 18, 2012, 13:37:12 »
Så lenge han sitter, godtar han de eksisterende betingelsene og hendelsene. Hvis ikke, må han jo signalisere til klubbledelsen at utviklingen sportslig sett går gal vei. Det er hans plikt som øverste sportslige ansvarlige å gjøre ledelsen oppmerksom på dette.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1179 på: Januar 18, 2012, 13:39:32 »
Jeg ser det er mange her som setter store ord og brushodementalitet og symbolsk dilldall foran pragmatikk og aksept av realiteter. Dem om det.
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1180 på: Januar 18, 2012, 13:55:07 »
Poenget mitt er:

at viss Grayson er enig i det som skjer med klubben for tiden, så er han faktisk inkompetent til å lede en klubb som har som mål å spille i PL. Han mangler da rett og slett ambisjoner.

at viss han er uenig i hvordan det driftes, men holder stilt om det så har han ikke baller til å lede en stor klubb som Leeds.

at viss han er uenig i hvordan det driftes og sier akkurat dette, så har han min fulle sympati.
Han bør da også trekke seg fra jobben.


Det eneste som kan få meg til å endre min mening om dette er viss det handles inn 2-3 kvalitetsspillere som går rett inn og hever laget. Men akkurat det tviler jeg sterkt på!
« Siste redigering: Januar 18, 2012, 13:57:59 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1181 på: Januar 18, 2012, 14:06:21 »
Ikke synd på Grayson. Han har takket ja til en jobb de aller fleste ville ha misunt han, ikke blitt påtvunget den. Er han ikke fornøyd, kan han si opp stillingen.

Kanskje ikke synd på han, nei, men han visste neppe helt hva han fikk med Bates?
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1182 på: Januar 18, 2012, 14:08:33 »
Ikke synd på Grayson. Han har takket ja til en jobb de aller fleste ville ha misunt han, ikke blitt påtvunget den. Er han ikke fornøyd, kan han si opp stillingen.

Kanskje ikke synd på han, nei, men han visste neppe helt hva han fikk med Bates?
Kanskje ikke. Men han har vært her i 3 år nå og kjenner klubben. Han har også ledet lag før han kom til Leeds, så helt naiv er han vel ikke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1183 på: Januar 18, 2012, 14:10:45 »
Jeg ser det er mange her som setter store ord og brushodementalitet og symbolsk dilldall foran pragmatikk og aksept av realiteter. Dem om det.
Det som er rart, er at det skal ta så ille lang tid for deg å forstå at måten denne klubben blir drevet på(kombinasjonen KB/SG), aldri vil føre oss til PL.Noen har sagt dette i 3 år,forøvrig latterliggjort av deg etter hvert innlegg....på tide å ta på seg objektive briller snart kanskje....

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1184 på: Januar 18, 2012, 14:10:52 »
Meg om dette:
Vi kaster ham på sjøen...flyter han, brenner vi ham, synker han og drukner...alt ok.
Ups & Ups!!

samadhi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1185 på: Januar 18, 2012, 14:15:40 »
Jeg ser det er mange her som setter store ord og brushodementalitet og symbolsk dilldall foran pragmatikk og aksept av realiteter. Dem om det.
Det som er rart, er at det skal ta så ille lang tid for deg å forstå at måten denne klubben blir drevet på(kombinasjonen KB/SG), aldri vil føre oss til PL.Noen har sagt dette i 3 år,forøvrig latterliggjort av deg etter hvert innlegg....på tide å ta på seg objektive briller snart kanskje....

Det finnes pessimistiske, objektive og optimistiske briller.
Tror dere må møtes på midten for å havne under objektive.
marching on together,
derudaf forever...

lojosang

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1186 på: Januar 18, 2012, 15:09:27 »
Jeg ser det er mange her som setter store ord og brushodementalitet og symbolsk dilldall foran pragmatikk og aksept av realiteter. Dem om det.
Det som er rart, er at det skal ta så ille lang tid for deg å forstå at måten denne klubben blir drevet på(kombinasjonen KB/SG), aldri vil føre oss til PL.Noen har sagt dette i 3 år,forøvrig latterliggjort av deg etter hvert innlegg....på tide å ta på seg objektive briller snart kanskje....

Nei, for tre år siden sa du at vi aldri kom til å komme ut av L1. Når vi nå PL kommer vi aldri til å overleve. Når vi har overlevd kommer vi aldri til å havne på øvre halvdel. Når vi er på øvre halvdel kommer vi aldri ut i E-cup....

Forumet trenger motvekter både mot rosenrød optimisme og selvbegravende desperat pessimisme.

Ellers har jeg vanskelig for å se hva dette skal ha med hvorvidt Grayson, en mann som ble beskrevet som en idiot og heimføing i jula plutselig skulle bli en kremkar om han tok sin hatt og gikk fra ansvaret sitt nå i januar.
« Siste redigering: Januar 18, 2012, 15:11:24 av lojosang »
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1187 på: Januar 18, 2012, 15:42:26 »
Jeg ser det er mange her som setter store ord og brushodementalitet og symbolsk dilldall foran pragmatikk og aksept av realiteter. Dem om det.
Det som er rart, er at det skal ta så ille lang tid for deg å forstå at måten denne klubben blir drevet på(kombinasjonen KB/SG), aldri vil føre oss til PL.Noen har sagt dette i 3 år,forøvrig latterliggjort av deg etter hvert innlegg....på tide å ta på seg objektive briller snart kanskje....

Nei, for tre år siden sa du at vi aldri kom til å komme ut av L1. Når vi nå PL kommer vi aldri til å overleve. Når vi har overlevd kommer vi aldri til å havne på øvre halvdel. Når vi er på øvre halvdel kommer vi aldri ut i E-cup....

Forumet trenger motvekter både mot rosenrød optimisme og selvbegravende desperat pessimisme.

Ellers har jeg vanskelig for å se hva dette skal ha med hvorvidt Grayson, en mann som ble beskrevet som en idiot og heimføing i jula plutselig skulle bli en kremkar om han tok sin hatt og gikk fra ansvaret sitt nå i januar.
Jeg trodde ikke at vi skulle komme ut av L1!Jeg TOK FEIL-heldigvis,vi klarte det med et nødskrik.Jeg tippet 10.plass forrige sesong,ut ifra hva som skjer i klubben-ikke helt bom...jeg har tippet 12.plass denne sesongen-ut ifra hva som skjer-ikke helt bom igjen...
Ellers har jeg aldri beskrevet Grayson som idiot,men som en som ikke har det som skal til for å føre oss til PL!Har ti og med sagt at det er feil å sparke ham nå,siden vi kan få noe som er langt verre....

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1188 på: Januar 18, 2012, 16:18:12 »
Jeg ser det er mange her som setter store ord og brushodementalitet og symbolsk dilldall foran pragmatikk og aksept av realiteter. Dem om det.
Det som er rart, er at det skal ta så ille lang tid for deg å forstå at måten denne klubben blir drevet på(kombinasjonen KB/SG), aldri vil føre oss til PL.Noen har sagt dette i 3 år,forøvrig latterliggjort av deg etter hvert innlegg....på tide å ta på seg objektive briller snart kanskje....

Dette er REALITETEN for alle klubber som ikke er konkurransedyktige, ikke bare for Leeds. Vi er i The Championship og der er det ikke mye penger å hente dessverre. Jeg skal love deg at ALLE klubber må selge sine beste spillere hvis de ikke oppnår en viss form for sportslig suksess. De to spillerne jeg husker som ikke bekrefter dette er Steve Bull og Matthew Le Tissier, finnes kanskje et par til...

Hadde Grayson brukt pengene som han har til disposisjon litt bedre så hadde situasjonen vært en annen.. Bates prøver å drive en klubb med minimal risiko, nå biter han seg selv i leppa hver eneste dag....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1189 på: Januar 18, 2012, 18:21:53 »
Ã… drive å framstille Simon Grayson som et offer i Ken Bates spillet er og blir feil. Et av de største feilene med SG er at han har ingen klar filosofi over hvordan han ønsker vi skal framstå på banen.

Skal Leeds spille lange baller,være defensiv, ballbesittende, offensiv, styre kamper, ligge bakpå og satse på kontringer, spille fysisk fotball eller eller.

Etter 3 år vet jeg ennå ikke hva slags lag han bygger. Han har fått en pott med penger fra Ken Bates for å bruke til kjøp/lønn av spillere. Vi kan enes om at beløpet erfor lite. Men bruker du lønna de på noe, blir det mindre på andre ting

Vi betaler nå sannsynligvis max lønn både for Obrian og Paynter + annet drit som aldri skulle vært gitt kontrakt. Det ser ut til at han tegner kontrakt på de som vil komme og har ikke lenger noe drag på spillere.

Simon Grayson er først og fremst fornøyd med å være manager i Leeds. Derfor kommer han til å godta alt som blir kastes til ham.

Mannen har ikke lenger respekt i garderoben, spillerne tror ikke lenger på ham heller. Av og til må man stå opp for det man tror på, hvis man tror på noe da.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1190 på: Januar 18, 2012, 18:27:36 »
Ã… drive å framstille Simon Grayson som et offer i Ken Bates spillet er og blir feil. Et av de største feilene med SG er at han har ingen klar filosofi over hvordan han ønsker vi skal framstå på banen.

Skal Leeds spille lange baller,være defensiv, ballbesittende, offensiv, styre kamper, ligge bakpå og satse på kontringer, spille fysisk fotball eller eller.

Etter 3 år vet jeg ennå ikke hva slags lag han bygger. Han har fått en pott med penger fra Ken Bates for å bruke til kjøp/lønn av spillere. Vi kan enes om at beløpet erfor lite. Men bruker du lønna de på noe, blir det mindre på andre ting

Vi betaler nå sannsynligvis max lønn både for Obrian og Paynter + annet drit som aldri skulle vært gitt kontrakt. Det ser ut til at han tegner kontrakt på de som vil komme og har ikke lenger noe drag på spillere.

Simon Grayson er først og fremst fornøyd med å være manager i Leeds. Derfor kommer han til å godta alt som blir kastes til ham.

Mannen har ikke lenger respekt i garderoben, spillerne tror ikke lenger på ham heller. Av og til må man stå opp for det man tror på, hvis man tror på noe da.

Jeg er enig med deg.. Grayson slipper ganske billig unna.. Karen er planløs og lever fra dag til dag. Dette merker spillere som er i klubben og de man prøver å lokke til klubben.. We are stuck with Bates, Grayson out..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rasmussen7

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1191 på: Januar 18, 2012, 18:44:51 »
Dere har jo svaret på alt, hva skal vi gjøre da??
Sparke SG og få in Glynn Snodin?
Så mye penger som KB auser ut på klubben, hvem tror
dere tar den sjansen?? Slutt å drøm nå våkn opp!
Så lenge KB er i klubben, så er SG d beste alternative.
Ã… hente en man med egne meninger blir d sikkert ikke annet
enn enda mer bråk av.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1192 på: Januar 18, 2012, 18:56:53 »
Grayson sitter nok til kontrakten hans går ut. Tror ikke Bates gidder å betale han kompensasjon ved å sparke han. Luringen Bates har nok noen navn på blokka allerede.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sveifors

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1193 på: Januar 18, 2012, 19:17:07 »
Grayson sitter nok til kontrakten hans går ut. Tror ikke Bates gidder å betale han kompensasjon ved å sparke han. Luringen Bates har nok noen navn på blokka allerede.

Du har nok rett. Enten får Grayson sparken snart eller senere, før eller senere sitter han igjen med svarte-per uansett.

Bare vårherre kan sparke KBates, og vårherre er ikke Leeds-fan
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1194 på: Januar 18, 2012, 19:19:44 »
Grayson sitter nok til kontrakten hans går ut. Tror ikke Bates gidder å betale han kompensasjon ved å sparke han. Luringen Bates har nok noen navn på blokka allerede.

Du har nok rett. Enten får Grayson sparken snart eller senere, før eller senere sitter han igjen med svarte-per uansett.

Bare vårherre kan sparke KBates, og vårherre er ikke Leeds-fan
I flg Øverli holder han med L'Pool.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ooh aah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1195 på: Januar 18, 2012, 19:42:43 »
Er enig med de som mener at SG nå må tenke seg godt om.

Med disse arbeidsforholdene er det ikke lett å lyse som manager. Når han samtidig omtrent er lovet sparken i år hvis han ikke rykker, så er det nok bedre å si opp nå og gå ut med æren i behold.
 

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1196 på: Januar 18, 2012, 20:01:09 »
Angående dette salget, er det 2 alternativer.
1) Grayson er enig i salget. Bedre å selge nå, enn å la Howson gå på free transfer til sommeren. Spillerstallen anses som god nok, og han har folk i den posisjonen som kan gjøre jobben like godt som Howson.
2) Grayson er uenig i salget, men holder kjeft, av frykt for å bli stemplet som illojal av klubbledelsen. I så fall sitter klubben med en frustrert manager, som ikke har ledelsens øre. Så får det være opp det han da, å sitte med det sportslige ansvaret under de gitte betingelsene, eller gå av umiddelbart.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ollan

Sv: Re: Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1197 på: Januar 18, 2012, 20:08:23 »
Angående dette salget, er det 2 alternativer.
1) Grayson er enig i salget. Bedre å selge nå, enn å la Howson gå på free transfer til sommeren. Spillerstallen anses som god nok, og han har folk i den posisjonen som kan gjøre jobben like godt som Howson.
2) Grayson er uenig i salget, men holder kjeft, av frykt for å bli stemplet som illojal av klubbledelsen. I så fall sitter klubben med en frustrert manager, som ikke har ledelsens øre. Så får det være opp det han da, å sitte med det sportslige ansvaret under de gitte betingelsene, eller gå av umiddelbart.
Ang pnkt. 2. Det kalles "nikkedukke', "mangler ryggrad", eller som en trener i Brann sa "eg har ikkje råd til å si opp"

ollan
Ollan

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1198 på: Januar 18, 2012, 22:35:18 »
Jeg tror ikke Grayson sier opp.Han mangler ryggrad og fremstår som en parodi dessverre.Det viktigste for han er tydligvis å være manager i Leeds United fra dag til dag blottet for fremtidsvyer >:(

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1199 på: Januar 18, 2012, 22:38:51 »
Jeg tror ikke Grayson sier opp.Han mangler ryggrad og fremstår som en parodi dessverre.Det viktigste for han er tydligvis å være manager i Leeds United fra dag til dag blottet for fremtidsvyer >:(
Jeg tror faktisk han sier opp, men ikke før vi ligger godt utenfor rekkevide av PlayOff