Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 447426 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1200 på: Januar 18, 2012, 22:43:17 »
Jeg tror ikke Grayson sier opp.Han mangler ryggrad og fremstår som en parodi dessverre.Det viktigste for han er tydligvis å være manager i Leeds United fra dag til dag blottet for fremtidsvyer >:(
Jeg tror faktisk han sier opp, men ikke før vi ligger godt utenfor rekkevide av PlayOff
Det behøver ikke bli så lenge til. Jeg har jo allerede antydet at han trekker seg hvis vi taper til helga. Salget av Howson kan ha gjort det lettere for han å ta den beslutningen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1201 på: Januar 18, 2012, 23:09:02 »
Jeg tror ikke Grayson sier opp.Han mangler ryggrad og fremstår som en parodi dessverre.Det viktigste for han er tydligvis å være manager i Leeds United fra dag til dag blottet for fremtidsvyer >:(
Jeg tror faktisk han sier opp, men ikke før vi ligger godt utenfor rekkevide av PlayOff
Det behøver ikke bli så lenge til. Jeg har jo allerede antydet at han trekker seg hvis vi taper til helga. Salget av Howson kan ha gjort det lettere for han å ta den beslutningen.
For å være helt ærlig, syns jeg likegodt han kan holde på litt til. Ã… få inn en ny manager nå vil vel ikke være nok til å få oss opp i PL uansett tror jeg. Er det ikke bedre å la en ny manager komme ved sesongslutt, med blanke ark? Ikke vet jeg.

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1202 på: Januar 18, 2012, 23:15:23 »
Jeg tror ikke Grayson sier opp.Han mangler ryggrad og fremstår som en parodi dessverre.Det viktigste for han er tydligvis å være manager i Leeds United fra dag til dag blottet for fremtidsvyer >:(
Jeg tror faktisk han sier opp, men ikke før vi ligger godt utenfor rekkevide av PlayOff
Det behøver ikke bli så lenge til. Jeg har jo allerede antydet at han trekker seg hvis vi taper til helga. Salget av Howson kan ha gjort det lettere for han å ta den beslutningen.
For å være helt ærlig, syns jeg likegodt han kan holde på litt til. Ã… få inn en ny manager nå vil vel ikke være nok til å få oss opp i PL uansett tror jeg. Er det ikke bedre å la en ny manager komme ved sesongslutt, med blanke ark? Ikke vet jeg.

Er enig i dette, la han holde på til sommeren, eller i hvert fall april eller noe, for å få best mulig posisjon, og ikke ødelegge våren med ny manager, som antakeligvis kan dra oss rett ned, og til og med nedrykk. Og la en eventuell ny manager få hele sommeren på seg til å sette opp laget slik han vil, og gjøre kjøp og endringer som trengs når det kommer en ny manager.

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1203 på: Januar 18, 2012, 23:20:12 »
Ryggraden til Grayson er jeg ikke så bekymret for, verre virker det å være med pondus og tiltro til egen taktikk.

Når overgangsvinduet åpnet gikk Grayson ut og standhaftig hevdet at klubben hadde identifisert spillerne de ville ha. Da må man jo regne med at det er noen konkrete navn på blokka man tror man kan sikre seg.

Man skriver så 18 januar og de har fortsatt ikke fått tak i manageren til Villa for å spørre om Delph kan komme på lån. I stedet har vi tre mann på trial. Masse galt med Bates om dagen, men hva er det Grayson surrer med?

Han må ta sin klare del av skylda for at vi har såpass kvantitet i troppen i stedet for kvalitet. Han må bl.a. ta skylda for at vi har 2-3 stoppere som står på lønningslista men i prinsippet aldri vil få tillit igjen. Og når han nå utvider lønnsbudsjettet ytterligere, er det på en ving. Tre kantspillere har vi hentet i januar, mens alle andre skriker etter en stopper, en høyreback og minst en sentral midtbane.

At Grayson forsvinner i sommer om det ikke blir opprykk er jeg rimelig sikker på, men man vet aldri i Leeds.

SA

newsome

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1204 på: Januar 18, 2012, 23:23:08 »
Har aldri vært noen stor tilhenger av Grayson,men synes det skytes på feil mann her.

Står Graysons bak salget av Howson?
Not

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1205 på: Januar 18, 2012, 23:28:39 »
Har aldri vært noen stor tilhenger av Grayson,men synes det skytes på feil mann her.

Står Graysons bak salget av Howson?
Not

Det er jo klart at han også har et ansvar for at spillere forlater klubben, vi kan diskutere oss grønne på hvor mye ansvar, men uskyldig er han ikke...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1206 på: Januar 18, 2012, 23:30:57 »
Ryggraden til Grayson er jeg ikke så bekymret for, verre virker det å være med pondus og tiltro til egen taktikk.

Når overgangsvinduet åpnet gikk Grayson ut og standhaftig hevdet at klubben hadde identifisert spillerne de ville ha. Da må man jo regne med at det er noen konkrete navn på blokka man tror man kan sikre seg.

Man skriver så 18 januar og de har fortsatt ikke fått tak i manageren til Villa for å spørre om Delph kan komme på lån. I stedet har vi tre mann på trial. Masse galt med Bates om dagen, men hva er det Grayson surrer med?

Han må ta sin klare del av skylda for at vi har såpass kvantitet i troppen i stedet for kvalitet. Han må bl.a. ta skylda for at vi har 2-3 stoppere som står på lønningslista men i prinsippet aldri vil få tillit igjen. Og når han nå utvider lønnsbudsjettet ytterligere, er det på en ving. Tre kantspillere har vi hentet i januar, mens alle andre skriker etter en stopper, en høyreback og minst en sentral midtbane.

At Grayson forsvinner i sommer om det ikke blir opprykk er jeg rimelig sikker på, men man vet aldri i Leeds.

SA

Det er noe som er riv ruskende galt per dags dato, kan ikke skjønne at klubben har klart å rote det til på denne måten. Forsterkningene burde vært på plass NÃ….
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1207 på: Januar 19, 2012, 11:11:59 »
Det er vel ingen styreformann / eier som går bak ryggen på manageren og sier at nå har jeg solgt Mr .... til en PL klubb uten å ta manageren med på råd ? ??? Tror SG har visst dette , og har ikke kunnet gjøre noe , eller ikke hatt penger sportslig plan / satsing å tilby spilleren og jeg skjønner den / de som velger å gå ut porten . Det er bare en part som taper på dette  og det er Leeds United FC . Klubben går vel så vidt i + økonomisk  men har ikke penger til kanon kjøp av spillere  eller holde på de beste vi har i klubben.

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1208 på: Januar 19, 2012, 12:28:48 »
Ingen vanlig styrefomann/eier nei, men er det det vi har i Leeds da?
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1209 på: Januar 19, 2012, 12:36:38 »
Ingen vanlig styrefomann/eier nei, men er det det vi har i Leeds da?
Er han uvanlig? På hvilken måte skiller han seg ut fra andre styreformenn/eiere?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1210 på: Januar 19, 2012, 12:48:13 »
Ingen vanlig styrefomann/eier nei, men er det det vi har i Leeds da?
Er han uvanlig? På hvilken måte skiller han seg ut fra andre styreformenn/eiere?
Han er Ken
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1211 på: Januar 19, 2012, 12:51:06 »
Ingen vanlig styrefomann/eier nei, men er det det vi har i Leeds da?
Er han uvanlig? På hvilken måte skiller han seg ut fra andre styreformenn/eiere?
Han er Ken
Ikke noe argument. Kom med eksempler på styreformenn eiere som er annerledes enn vår, og forklar på hvilke måter de skiller seg fra vår styreformann.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Mats-

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1212 på: Januar 19, 2012, 14:33:35 »
Ingen vanlig styrefomann/eier nei, men er det det vi har i Leeds da?
Er han uvanlig? På hvilken måte skiller han seg ut fra andre styreformenn/eiere?
Han er Ken
Ikke noe argument. Kom med eksempler på styreformenn eiere som er annerledes enn vår, og forklar på hvilke måter de skiller seg fra vår styreformann.

"Han er Ken" sier alt.

Wørd Ød.
« Siste redigering: Januar 19, 2012, 15:44:17 av Mats- »

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1213 på: Januar 19, 2012, 15:08:18 »
Ingen vanlig styrefomann/eier nei, men er det det vi har i Leeds da?
Er han uvanlig? På hvilken måte skiller han seg ut fra andre styreformenn/eiere?
Han er Ken
Ikke noe argument. Kom med eksempler på styreformenn eiere som er annerledes enn vår, og forklar på hvilke måter de skiller seg fra vår styreformann.
Jeg er fotball-supporter...ikke orakel.
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1214 på: Januar 19, 2012, 15:51:55 »
Det er vel ingen styreformann / eier som går bak ryggen på manageren og sier at nå har jeg solgt Mr .... til en PL klubb uten å ta manageren med på råd ? ??? Tror SG har visst dette , og har ikke kunnet gjøre noe , eller ikke hatt penger sportslig plan / satsing å tilby spilleren og jeg skjønner den / de som velger å gå ut porten . Det er bare en part som taper på dette  og det er Leeds United FC . Klubben går vel så vidt i + økonomisk  men har ikke penger til kanon kjøp av spillere  eller holde på de beste vi har i klubben.

Kommer på han skruen i Newcastle og Abramovich, skjønt han kjøper vel heller spillere bak ryggen på manager. Og så han gjøken som leda Luton ned i glemselen, funnstendig ødelag klubben, bet tatt for kriminalitet og ble straffet for det med noen tusen i bot og latter hele veien til den sveitsiske banken rinner alle i hu. Dæven så mange suspekte typer det er og har vært i engelsk fotball de siste ti årene.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1215 på: Januar 19, 2012, 19:07:29 »
Ingen vanlig styrefomann/eier nei, men er det det vi har i Leeds da?
Er han uvanlig? På hvilken måte skiller han seg ut fra andre styreformenn/eiere?
Han er Ken
Ikke noe argument. Kom med eksempler på styreformenn eiere som er annerledes enn vår, og forklar på hvilke måter de skiller seg fra vår styreformann.
Jeg er fotball-supporter...ikke orakel.
Ikke alltid jeg er enig med deg, men det siste kan jeg skrive under på.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1216 på: Januar 19, 2012, 21:42:27 »
Interessant muligens, SG's pressekonferanse som alltid holdes om torsdagene på TA er flyttet til i morgen fredag, hva skjer? noe spennende?


auren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1217 på: Januar 19, 2012, 21:59:42 »
Interessant muligens, SG's pressekonferanse som alltid holdes om torsdagene på TA er flyttet til i morgen fredag, hva skjer? noe spennende?



De kjøper seg vel tid for å finne på et godt manus for salget av Howson...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mr. Leeds

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1218 på: Januar 19, 2012, 23:36:23 »
Interessant muligens, SG's pressekonferanse som alltid holdes om torsdagene på TA er flyttet til i morgen fredag, hva skjer? noe spennende?



De kjøper seg vel tid for å finne på et godt manus for salget av Howson...

auren
Ser for meg at Bates er med og at kun han snakker om Howson;
* need to balance the books for moorons, stay-away, protesting no-good fans (sic)
* the squad is good enough for promotion (sic)
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1219 på: Januar 20, 2012, 00:04:37 »
Ryggraden til Grayson er jeg ikke så bekymret for, verre virker det å være med pondus og tiltro til egen taktikk.

Når overgangsvinduet åpnet gikk Grayson ut og standhaftig hevdet at klubben hadde identifisert spillerne de ville ha. Da må man jo regne med at det er noen konkrete navn på blokka man tror man kan sikre seg.

Man skriver så 18 januar og de har fortsatt ikke fått tak i manageren til Villa for å spørre om Delph kan komme på lån. I stedet har vi tre mann på trial. Masse galt med Bates om dagen, men hva er det Grayson surrer med?

Han må ta sin klare del av skylda for at vi har såpass kvantitet i troppen i stedet for kvalitet. Han må bl.a. ta skylda for at vi har 2-3 stoppere som står på lønningslista men i prinsippet aldri vil få tillit igjen. Og når han nå utvider lønnsbudsjettet ytterligere, er det på en ving. Tre kantspillere har vi hentet i januar, mens alle andre skriker etter en stopper, en høyreback og minst en sentral midtbane.

At Grayson forsvinner i sommer om det ikke blir opprykk er jeg rimelig sikker på, men man vet aldri i Leeds.

SA

Kvassere kritikk av Grayson enn dette har jeg aldri hørt fra den kanten, SA! Merker derfor at jeg ble et par hakk mer urolig. Jeg mistenker også at du sitter inne med ytterligere inside informasjon som du velger å ikke dele med oss på nåværende tidspunkt. Feil eller fakta?
Jon R.

Rasmussen7

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1220 på: Januar 20, 2012, 00:25:30 »
Interessant muligens, SG's pressekonferanse som alltid holdes om torsdagene på TA er flyttet til i morgen fredag, hva skjer? noe spennende?


I liverpool i fjor betydde d sparken for Hodgson...
Noe sier meg at d har samme betydning her...
Vi får vente å se...

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1221 på: Januar 20, 2012, 01:08:19 »
Interessant muligens, SG's pressekonferanse som alltid holdes om torsdagene på TA er flyttet til i morgen fredag, hva skjer? noe spennende?


I liverpool i fjor betydde d sparken for Hodgson...
Noe sier meg at d har samme betydning her...
Vi får vente å se...

Jeg skal spise hatten min om du får rett!  Jeg tipper fokus på pressekonferansen blir salget av Howson og signingen av en kanon erstatter permanent (mindre sannsynlig) eller på lån ( mest sannsynlig) . Deph? :)
Jon R.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1222 på: Januar 20, 2012, 04:13:57 »
Når jeg hørte at Howson sko forlate oss tenkte jeg ut me bates å SG

Men han må virkelig elske denne klubben for og bli i disse arbeidsforholdene han har.
Tror denne manennen er rette for oss akkuratt nå.
om han får midler en gang og ikke klarer og få noe ut av det ...

ja da skal jeg heller si få han ut men han gjør det bra med det han har ...
Pontus ❤

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1223 på: Januar 20, 2012, 08:02:53 »
Ikke alltid jeg er enig med deg, men det siste kan jeg skrive under på.
En av de få..
Ups & Ups!!

KingHowson

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1224 på: Januar 20, 2012, 11:59:24 »
Interessant muligens, SG's pressekonferanse som alltid holdes om torsdagene på TA er flyttet til i morgen fredag, hva skjer? noe spennende?


I liverpool i fjor betydde d sparken for Hodgson...
Noe sier meg at d har samme betydning her...
Vi får vente å se...

Tror ikke bates kommer til og sparke SG. Då må han ut og bruke penger på og hente ny manager og skal godt like og se den manageren som er bedre en SG som vil til leeds sånn som klubben styres no.

Rasmussen7

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1225 på: Januar 20, 2012, 12:02:30 »
Enig med du! Men man vet aldri...

auren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1226 på: Januar 20, 2012, 13:35:48 »
Grayson om Howsonsalget  ::)

http://www.leedsunited.com/news/20120120/jonny-decision-right-for-all-boss_2247585_2583126

Fjottpeis! Transferkittyen hans bør være ganske så stor nå, men vi ender nok opp med lån, lån, lån... og noen free transfers.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1227 på: Januar 20, 2012, 13:42:15 »
Grayson om Howsonsalget  ::)

http://www.leedsunited.com/news/20120120/jonny-decision-right-for-all-boss_2247585_2583126

Fjottpeis! Transferkittyen hans bør være ganske så stor nå, men vi ender nok opp med lån, lån, lån... og noen free transfers.

auren
Vi får se.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1228 på: Januar 20, 2012, 14:16:39 »
Grayson om Howsonsalget  ::)

http://www.leedsunited.com/news/20120120/jonny-decision-right-for-all-boss_2247585_2583126

Fjottpeis! Transferkittyen hans bør være ganske så stor nå, men vi ender nok opp med lån, lån, lån... og noen free transfers.

auren
nemmen...dette var da ganske greit..var det ikke??
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1229 på: Januar 20, 2012, 15:21:31 »
Jeg opplever det som et hån at Lambert sine kommentarer om handelen/Howson får plass på offisielle siden. Patetisk, farmerklubb... Dette er ord som dukker opp
KEEP FIGHTING!!