Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 447182 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1410 på: Januar 26, 2012, 11:24:14 »

Sjekk mest brukte spillere fra ifjor vs i år, sportscarl. Ikke mye igjen av grunnlaget som ble lagt i League One og første sesongen i Championship...

Suksessformel: Kontinuitet..beholde stammen av nøkkelspillere....et lag som utvikler seg sammen..bygge sten for sten..sesong for sesong. (Ref feks Swansea & Norwich.)

Ikke det motsatte....
Høres ikke ut som noen dum, ei heller særlig ny ide det, og jeg tror/synser at SG veldig gjerne nok ville ha gjort det sånn.
Men så lenge Kenny sitter på sekken har det vel vist seg at dette har vært/er rett så vanskelig for ikke si håpløst..har det ikke?
Derfor skjønner ikke jeg hvorfor fler og fler nå vil fjerne SG, da det bør være temmelig åpenbart at det ikke er der problemet ligger.

Selvfølgelig er det der problemet ligger. Det er jo han som kjøper spillerne. Det er han som tar ut laget. Det er han som bestemmer taktikken. Det er han som coacher laget underveis i kamper. Det er han som gjør bytter. Resultatene kommer som en konsekvens av samtlige av Graysons disponeringer. Ingen andres. Det er hans jobb. Til nå er det godt nok til en 9. plass i nPC. Som kjent gir ikke 9. plasser hverken opprykk eller play off.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1411 på: Januar 26, 2012, 11:30:50 »

Sjekk mest brukte spillere fra ifjor vs i år, sportscarl. Ikke mye igjen av grunnlaget som ble lagt i League One og første sesongen i Championship...

Suksessformel: Kontinuitet..beholde stammen av nøkkelspillere....et lag som utvikler seg sammen..bygge sten for sten..sesong for sesong. (Ref feks Swansea & Norwich.)

Ikke det motsatte....
Høres ikke ut som noen dum, ei heller særlig ny ide det, og jeg tror/synser at SG veldig gjerne nok ville ha gjort det sånn.
Men så lenge Kenny sitter på sekken har det vel vist seg at dette har vært/er rett så vanskelig for ikke si håpløst..har det ikke?
Derfor skjønner ikke jeg hvorfor fler og fler nå vil fjerne SG, da det bør være temmelig åpenbart at det ikke er der problemet ligger.


Hadde vi ikke hatt Bates som tar mye oppmerksomhet vekk fra Grayson så hadde Grayson hatt mindre arbeidsro enn det han har hatt.

Howard Wilkinson sa en gang at 6 av 10 signeringer måtte slå til for at det skulle være godkjent, så langt har ikke dette skjedd. Kanskje statistikken viser at 6 av alle signeringene til Grayson har slått til, dette er for dårlig.

Lånespillere ala Livermore og Bannan har fått skylden for å være elendige, disse spillerne er bedre enn de fleste våre. Jeg vil heller legge mye av skylden på Grayson for at de ikke har vært bedre.

Mange ganger lurer jeg på hvordan Grayson jobber, tror han er litt som meg, tenker kortsiktig og leser som en gal til "eksamen" noen dager før den skal tas. Det hele er planløst, det er ikke noe fundament eller tankegang.
« Siste redigering: Januar 26, 2012, 11:41:03 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1412 på: Januar 26, 2012, 11:31:23 »
+1. Det er SG sitt ansvar når det gjelder det sportslige ute på banen . Utak, kjøp, salg , låne spillere , når alt dette blir en salig røre , er det lov å stille spørsmål .

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1413 på: Januar 26, 2012, 11:38:42 »

Sjekk mest brukte spillere fra ifjor vs i år, sportscarl. Ikke mye igjen av grunnlaget som ble lagt i League One og første sesongen i Championship...

Suksessformel: Kontinuitet..beholde stammen av nøkkelspillere....et lag som utvikler seg sammen..bygge sten for sten..sesong for sesong. (Ref feks Swansea & Norwich.)

Ikke det motsatte....
Høres ikke ut som noen dum, ei heller særlig ny ide det, og jeg tror/synser at SG veldig gjerne nok ville ha gjort det sånn.
Men så lenge Kenny sitter på sekken har det vel vist seg at dette har vært/er rett så vanskelig for ikke si håpløst..har det ikke?
Derfor skjønner ikke jeg hvorfor fler og fler nå vil fjerne SG, da det bør være temmelig åpenbart at det ikke er der problemet ligger.


Hadde vi ikke hatt Bates som tar mye oppmerksomhet vekk fra Grayson så hadde Grayson hatt mindre arbeidsro enn det han har hatt.

Howard Wilkinson sa en gang at 6 av 10 signeringer måtte slå til for at det skulle være godkjent, så langt har ikke dette skjedd. Kanskje statistikken viser at 6 av alle signeringene til Grayson har slått til, dette er for dårlig.

Lånespillere ala Livermore og Bannan har fåt skylden for å være elendige, disse spillerne er bedre enn de fleste våre. Jeg vil heller legge mye av skylden på Grayson for at de ikke har vært bedre.

Mange ganger lurer jeg på hvordan Grayson jobber, tror han er litt som meg, tenker kortsiktig og leser som en gal til "eksamen" noen dager før den skal tas. Det hele er planløst, det er ikke noe fundament eller tankegang.
Bifalles.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1414 på: Januar 26, 2012, 12:09:25 »
Dere tar selvfølgelig helt feil, problemet er ikke SG, men sjefen sjøl.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1415 på: Januar 26, 2012, 12:13:51 »
Dere tar selvfølgelig helt feil, problemet er ikke SG, men sjefen sjøl.
Problemet er Grayson, og hans sløsaktige bruk av penger og personer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1416 på: Januar 26, 2012, 12:20:57 »
Som sagt : Alt som SG har med kjøp, lån , salg av spillere resultater på banen er hans ansvar !

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1417 på: Januar 26, 2012, 12:29:29 »
Dere tar selvfølgelig helt feil, problemet er ikke SG, men sjefen sjøl.
Problemet er Grayson, og hans sløsaktige bruk av penger og personer.
Nei
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1418 på: Januar 26, 2012, 12:30:30 »
Som sagt : Alt som SG har med kjøp, lån , salg av spillere resultater på banen er hans ansvar !
Selvsagt. Hvis ikke, hadde jo jobben hans vært overflødig. Da kunne jo Bates eller Harvey gjort den samme jobben selv. Hadde spart klubben en munn til å mette.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1419 på: Januar 26, 2012, 12:54:54 »
Vi snakker nok om sammensatte årsaker her, men at SG har ansvaret for hva gjengen på banen presterer og formasjonen som benyttes, samt taktikk etc. kan det ikke være noen tvil om. Nok er nok sier jeg. Støttet SG lenge og vel og ventet på at potensiale skulle forløses, men nei, det har vist seg å bli en lang og trist ventetid.

Er ambisjonene opprykk må han stille med en gjeng som virkelig går i krigen og ikke folk som yter det de synes de må for et hederlig resultat. Jeg minner om Ipswich kampen og det Eddie Gray sa...!!! Ja, vi vant, men det var etter at Ipswich fikk sin keeper utvist og de andre Ipswich spillerne tok på seg spanderbuksene i forsvar!!!
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1420 på: Januar 26, 2012, 13:31:48 »
Jeg tror og mener som hvertfall et par andre, at situasjonen må tilskrives sjefen sjøl. Helt feil pri på pengebruk, et vesen og en væremåte, samt et lønningssystem jeg tror har kostet oss mer enn en signering. Hva står da igjen til SG? Han er en manager, ikke en trollmann, selv om en del spillebytter i kamper nesten får meg til å tro det.
Jeg vet ikke, men pr dag tror jeg det er vanskelig da, å skaffe til veie de feteste signeringene, så da må man ta til takke med det man kan få kjøpt/lånt..og kanskje det er noe i dette men at man ikke alltid klarer å lage biff av medisterdeig?
Kan selvfølgelig ikke flagge dette på officiell site, men må der lage en story om at den og den var "den vi ville ha", som igjen da selvfølgelig resulterer i at hode ønskes på fat, da medister ikke innfrir.
At de fleste "targets" ikke ønsker og spille for oss, men velger Scunthorpe, Carlisle osv skyldes, tror jeg, Kenny og alt det han står for.
SG og AOB?? Hvem vet..ikke jeg, og jeg tviler på att andre her inne vet så veldig mye mer ennå.
Jeg har en klar oppfatning av at 99,9% av all negativitet rundt LUAFC skyldes Kenny, og skjermer av den grunn SG.
Overrasker meg litt, at ikke flere for ikke å si samtlige her inne, ser dette?
 
Ups & Ups!!

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1421 på: Januar 26, 2012, 14:26:36 »
Da burde SG være glad for at det stormer mindre rundt ham da , hvis jeg leser innlegget ditt rett? M en det er ikke til å komme fra at alle pengene SG har fått til lån / kjøp av spillere har vært mye svada spillere / benkefyll , spillere videre til andre klubber på lån . Er vi enige der Ød ?

ollan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1422 på: Januar 26, 2012, 14:39:38 »
Det er SG sitt ansvar å få inn de spillerne han ønsker til klubben gitt ut fra økonomiske rammer!!  Det er SG sitt ansvar at spillerne opptrer som et lag som legger igjen 100% innsats hver eneste dag på jobb.
Det er SG sitt ansvar å ta grep under kamper når ting går i mot! osv osv.....
Som manager i England har du det hele og fulle ansvar for de sportslige resultatene,uansett mangel på penger eller ei.

Ã… legge skylden på KB for sportslige disposisjoner under kamper og resultater underveis i sesongen blir litt søkt..

SG gjør nok så godt han kan,men er redd for at han ikke kan gjøre noe mere for Leeds United(kom ikke med den enkle "å gjøre gull av gråstein,for spillerne våre er jo atraktiv for konkurrenter og PL klubber...så noe gull har han til disposisjon)

Sorry Simon,du er en hyggelig Leeds mann, men tiden din er nok forbi i klubben vår.

Prove me wrong,simon

Mistet kjerringen
mistet AOB
mistet garderoben
mistet støtten fra eieren??

Ollan

MOT,
Ollan

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1423 på: Januar 26, 2012, 14:42:45 »
+1 . PROVE US WRONG SIMON!

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1424 på: Januar 26, 2012, 14:53:24 »
Da burde SG være glad for at det stormer mindre rundt ham da , hvis jeg leser innlegget ditt rett? M en det er ikke til å komme fra at alle pengene SG har fått til lån / kjøp av spillere har vært mye svada spillere / benkefyll , spillere videre til andre klubber på lån . Er vi enige der Ød ?
er vel også inne her det stormer mest, og der ser han vel ikke mye av.
joda, men jeg mener at det også er et direkte resultat av budsjettet han har/får/har hatt, og de som kunne ha blitt noe, innenfor de økonomiske rammene, kan har trekt seg pga.."the Kenster" og slik han har valgt å drive klubben, ..men seff..dette er og blir synsing, men jeg synes det virker som fornuftig synsing. 
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1425 på: Januar 26, 2012, 15:01:41 »
Det er SG sitt ansvar å få inn de spillerne han ønsker til klubben gitt ut fra økonomiske rammer!! "Det har han gjort" Det er SG sitt ansvar at spillerne opptrer som et lag som legger igjen 100% innsats hver eneste dag på jobb. "innenfor rimelighetens grenser, vil jeg si"Det er SG sitt ansvar å ta grep under kamper når ting går i mot! osv osv....."utført ...tilgangs"
Som manager i England har du det hele og fulle ansvar for de sportslige resultatene,uansett mangel på penger eller ei.

Ã… legge skylden på KB for sportslige disposisjoner under kamper og resultater underveis i sesongen blir litt søkt.."hvem gjør det"

SG gjør nok så godt han kan,men er redd for at han ikke kan gjøre noe mere for Leeds United(kom ikke med den enkle "å gjøre gull av gråstein,for spillerne våre er jo atraktiv for konkurrenter og PL klubber...så noe gull har han til disposisjon)""og de innfrir også fra tid til annen... ellers, En svale gjør ingen sommer"

Sorry Simon,du er en hyggelig Leeds mann, men tiden din er nok forbi i klubben vår.

Prove me wrong,simon

Mistet kjerringen "saklig"
mistet AOB "aner ikke"
mistet garderoben "tviler"
mistet støtten fra eieren?? "noen gang hatt den??"

Ollan

MOT,
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1426 på: Januar 26, 2012, 15:03:53 »
Innkjøp av spillere er helt Graysons ansvar. Dersom han har følgende spiller på blokka, A, B og C, rangert etter prioritet, og A og B ikke vil til Leeds, eller klubbene avslår budet, så ikke Grayson kjøpe C i stedet. Velger Grayson likevel å gå for spiller C, er det fordi han mener at spiller C er god nok for Leeds. Den sportslige vurderingen er helt og holdent Graysons ansvar, og beslutningen om å signere han også.
Synes ikke Bates er spesielt gjerrig, eller at han behandler Grayson spesielt stygt. I alle klubber vil fansen ønske en bedre stall, og ødsle mer penger på spillerkjøp. F.eks. i Arsenal er supporter-frustasjonen stor over Wengers manglende kjøp av etablerte, dyre spillere. Så har i det minste de en fornuftig og kompetent mann i managerstolen. Supporteres krav til styrene om fler kjøp, er som sorte hull, det finnes ingen grenser for glupskheten.
I en klubb som har satt av £1 mill til innkjøp vil fansen ønske seg £2 mill, i en klubb som har satt av £10 mill til innkjøp, vil de ønske seg £20 mill osv. Stallen kan aldri bli stor, stallen kan aldri inneholde nok stjerner, som skal spille klubben opp i PL/inn til CL/vinne PL/vinne CL. I Leeds kan styret neppe beskyldes for å holde igjen angående nysigneringer. Tvertimot, den nåværende manageren har nærmest hatt åpent hus. Folk har kommet og gått i et forrykende tempo. Hvis anslagene på 50 - 60 spillere inn til ER, under Graysons regime stemmer, er dette ikke noe annet enn en gigantisk skandale, en utrolig sløsing med menneskelige ressurser. Grayson har hentet spillere tilsvarende 3 spillerstaller, og allikevel klarer han ikke skape et lag som topper nPC. Skulle gjerne ha visst hvor mange av dem som har forlatt klubben igjen, da det ville være en pekepinn på den implisitt innrømte innkjøpspolitikken. Denne ville eksperimenteringen må ta slutt. Den tar slutt sesongen 2011/12. Heldigvis.
Jeg anklager Bates for en ting: en utrolig dumsnill tålmodighet med Graysons vingling. Vi trenger en styreformann som kan foreta de nødvendige utrenskninger i Leeds Uniteds sportslige rekker. Det være seg trenere eller spillere. Ken Bates er den mannen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1427 på: Januar 26, 2012, 15:05:45 »
Klart KB er med på dette negative . MEN som sagt SG har det fulle ansvaret for hvordan det går med laget vårt denne sesongen ! Han får penger ja, kjøp og salg  lån er hans jobb ikke særlig godt utført ennå!

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1428 på: Januar 26, 2012, 15:13:05 »
Klart KB er med på dette negative . MEN som sagt SG har det fulle ansvaret for hvordan det går med laget vårt denne sesongen ! Han får penger ja, kjøp og salg  lån er hans jobb ikke særlig godt utført ennå!
Er vel her vi er litt uenige da, jeg tror at han ut ifra de rammer han har/har hatt pluss at han sorterer under Kenny, ligger like bra an tabellmessig, som enhver annen manager, som kunne tenkt seg å jobbe under Kenny, ville ha klart.
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1429 på: Januar 26, 2012, 15:17:20 »
Vi trenger en styreformann som kan foreta de nødvendige utrenskninger i Leeds Uniteds sportslige rekker. Det være seg trenere eller spillere. Ken Bates er den mannen.
Dette finner jeg ikke noe fornuftig svar på.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1430 på: Januar 26, 2012, 15:21:00 »
Kvantitet fremfor kvalitet er noe Grayson har satset på, noe som kanskje er lurt når man skal bygge en pyramide, men vi skal jo bare flytte noen statuer til Påskeøya. Vi trenger kvalitet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1431 på: Januar 26, 2012, 15:25:43 »
Kvantitet fremfor kvalitet er noe Grayson har satset på, noe som kanskje er lurt når man skal bygge en pyramide, men vi skal jo bare flytte noen statuer til Påskeøya. Vi trenger kvalitet...
vi trenger kvalitet ja, resten her var litt forvirrende  ;)
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1432 på: Januar 26, 2012, 15:25:54 »
Det er SG sitt ansvar å få inn de spillerne han ønsker til klubben gitt ut fra økonomiske rammer!! "Det har han gjort" Det er SG sitt ansvar at spillerne opptrer som et lag som legger igjen 100% innsats hver eneste dag på jobb. "innenfor rimelighetens grenser, vil jeg si"Det er SG sitt ansvar å ta grep under kamper når ting går i mot! osv osv....."utført ...tilgangs"
Som manager i England har du det hele og fulle ansvar for de sportslige resultatene,uansett mangel på penger eller ei.

Ã… legge skylden på KB for sportslige disposisjoner under kamper og resultater underveis i sesongen blir litt søkt.."hvem gjør det"

SG gjør nok så godt han kan,men er redd for at han ikke kan gjøre noe mere for Leeds United(kom ikke med den enkle "å gjøre gull av gråstein,for spillerne våre er jo atraktiv for konkurrenter og PL klubber...så noe gull har han til disposisjon)""og de innfrir også fra tid til annen... ellers, En svale gjør ingen sommer"

Sorry Simon,du er en hyggelig Leeds mann, men tiden din er nok forbi i klubben vår.

Prove me wrong,simon

Mistet kjerringen "saklig"
mistet AOB "aner ikke"
mistet garderoben "tviler"
mistet støtten fra eieren?? "noen gang hatt den??"

Ollan

MOT,
vel,ikke for å ta i,men du blamer jo Bates for det meste som er gale i ditt tidligere innlegg og mer eller mindre frikjenner SG.
I Ncp er det ingen sommer,kun hardt arbeid for å komme seg opp til PL. Heller 11 gråstein som opptrer samlet som et lag uten en og annen primadonna som synes han er altfor god for Leeds.(11 gråstein kan en styre,værre med primadonnaer)
Utført til gangs skriver du.....vel ,har sett stort sett alle kamper forskutt på LUTV og du må gjerne komme med alle disse fantastiske grepene han har gjort underveis i kamper som har slått til vår fordel......3-5 kamper på over 3 år. Hvorfor har ikke vi et fast spillesystem,der alle vet hva som skal gjøres uavhengig av hvem vi stiller med og hvem vi spiller mot.fortell meg også hvilket spillesystem du mener SG har hatt mest suksess med de siste sesongene.....hint,sjekk kampene høsten 2010 og 2011...og ja han har hatt støtte fra eieren lenge,men tror den er i ferd med å forsvinne.
MOT


Ollan
Ollan

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1433 på: Januar 26, 2012, 15:34:27 »
Merkelig påstand at Bates aldri har støttet Grayson. Han betalte faktisk kompensajon til Blackpool for å få løst Grayson fra kontrakten. Gikk vel ut juni 2010. Følgelig må han ha ment at Grayson var rett man for Leeds. Jeg forventer at man finner belegg for denne påstanden. Husk at "aldri" i denne sammenhengen betyr "ikke noen gang mellom 23. des 2008 til 26. jan 2012". Venter i spenning.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DW

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1434 på: Januar 26, 2012, 15:35:39 »
Kvantitet fremfor kvalitet er noe Grayson har satset på, noe som kanskje er lurt når man skal bygge en pyramide, men vi skal jo bare flytte noen statuer til Påskeøya. Vi trenger kvalitet...
vi trenger kvalitet ja, resten her var litt forvirrende  ;)
Nei det var helt klokkeklart..skal vi se..Påskeøya, flytte...Pyramide..Hmm Godt sagt..

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1435 på: Januar 26, 2012, 18:01:43 »
Kvantitet fremfor kvalitet er noe Grayson har satset på, noe som kanskje er lurt når man skal bygge en pyramide, men vi skal jo bare flytte noen statuer til Påskeøya. Vi trenger kvalitet...
vi trenger kvalitet ja, resten her var litt forvirrende  ;)

Hehe, det har klikka for meg. I admit it...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1436 på: Januar 26, 2012, 18:03:49 »
Det er SG sitt ansvar å få inn de spillerne han ønsker til klubben gitt ut fra økonomiske rammer!! "Det har han gjort" Det er SG sitt ansvar at spillerne opptrer som et lag som legger igjen 100% innsats hver eneste dag på jobb. "innenfor rimelighetens grenser, vil jeg si"Det er SG sitt ansvar å ta grep under kamper når ting går i mot! osv osv....."utført ...tilgangs"
Som manager i England har du det hele og fulle ansvar for de sportslige resultatene,uansett mangel på penger eller ei.

Ã… legge skylden på KB for sportslige disposisjoner under kamper og resultater underveis i sesongen blir litt søkt.."hvem gjør det"

SG gjør nok så godt han kan,men er redd for at han ikke kan gjøre noe mere for Leeds United(kom ikke med den enkle "å gjøre gull av gråstein,for spillerne våre er jo atraktiv for konkurrenter og PL klubber...så noe gull har han til disposisjon)""og de innfrir også fra tid til annen... ellers, En svale gjør ingen sommer"

Sorry Simon,du er en hyggelig Leeds mann, men tiden din er nok forbi i klubben vår.

Prove me wrong,simon

Mistet kjerringen "saklig"
mistet AOB "aner ikke"
mistet garderoben "tviler"
mistet støtten fra eieren?? "noen gang hatt den??"

Ollan

MOT,
vel,ikke for å ta i,men du blamer jo Bates for det meste som er gale i ditt tidligere innlegg og mer eller mindre frikjenner SG.
I Ncp er det ingen sommer,kun hardt arbeid for å komme seg opp til PL. Heller 11 gråstein som opptrer samlet som et lag uten en og annen primadonna som synes han er altfor god for Leeds.(11 gråstein kan en styre,værre med primadonnaer)
Utført til gangs skriver du.....vel ,har sett stort sett alle kamper forskutt på LUTV og du må gjerne komme med alle disse fantastiske grepene han har gjort underveis i kamper som har slått til vår fordel......3-5 kamper på over 3 år. Hvorfor har ikke vi et fast spillesystem,der alle vet hva som skal gjøres uavhengig av hvem vi stiller med og hvem vi spiller mot.fortell meg også hvilket spillesystem du mener SG har hatt mest suksess med de siste sesongene.....hint,sjekk kampene høsten 2010 og 2011...og ja han har hatt støtte fra eieren lenge,men tror den er i ferd med å forsvinne.
MOT


Ollan

Grayson har lagoppstillinger, ikke system. Noe som kanskje funker for Redknapp, men ikke for de spillerne som er nest nest nest best...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1437 på: Januar 26, 2012, 18:06:00 »
Jeg husker Swansea kjøpte Sinclair for 750000 for noen år siden. Når vi kjøper fra PL så bruker vi 500000 på Pugh.. Hvor absurd er ikke det?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1438 på: Januar 26, 2012, 18:06:39 »
Det er SG sitt ansvar å få inn de spillerne han ønsker til klubben gitt ut fra økonomiske rammer!! "Det har han gjort" Det er SG sitt ansvar at spillerne opptrer som et lag som legger igjen 100% innsats hver eneste dag på jobb. "innenfor rimelighetens grenser, vil jeg si"Det er SG sitt ansvar å ta grep under kamper når ting går i mot! osv osv....."utført ...tilgangs"
Som manager i England har du det hele og fulle ansvar for de sportslige resultatene,uansett mangel på penger eller ei.

Ã… legge skylden på KB for sportslige disposisjoner under kamper og resultater underveis i sesongen blir litt søkt.."hvem gjør det"

SG gjør nok så godt han kan,men er redd for at han ikke kan gjøre noe mere for Leeds United(kom ikke med den enkle "å gjøre gull av gråstein,for spillerne våre er jo atraktiv for konkurrenter og PL klubber...så noe gull har han til disposisjon)""og de innfrir også fra tid til annen... ellers, En svale gjør ingen sommer"

Sorry Simon,du er en hyggelig Leeds mann, men tiden din er nok forbi i klubben vår.

Prove me wrong,simon

Mistet kjerringen "saklig"
mistet AOB "aner ikke"
mistet garderoben "tviler"
mistet støtten fra eieren?? "noen gang hatt den??"

Ollan

MOT,
vel,ikke for å ta i,men du blamer jo Bates for det meste som er gale i ditt tidligere innlegg og mer eller mindre frikjenner SG.
I Ncp er det ingen sommer,kun hardt arbeid for å komme seg opp til PL. Heller 11 gråstein som opptrer samlet som et lag uten en og annen primadonna som synes han er altfor god for Leeds.(11 gråstein kan en styre,værre med primadonnaer)
Utført til gangs skriver du.....vel ,har sett stort sett alle kamper forskutt på LUTV og du må gjerne komme med alle disse fantastiske grepene han har gjort underveis i kamper som har slått til vår fordel......3-5 kamper på over 3 år. Hvorfor har ikke vi et fast spillesystem,der alle vet hva som skal gjøres uavhengig av hvem vi stiller med og hvem vi spiller mot.fortell meg også hvilket spillesystem du mener SG har hatt mest suksess med de siste sesongene.....hint,sjekk kampene høsten 2010 og 2011...og ja han har hatt støtte fra eieren lenge,men tror den er i ferd med å forsvinne.
MOT


Ollan

Grayson har lagoppstillinger, ikke system. Noe som kanskje funker for Redknapp, men ikke for de spillerne som er nest nest nest best...
Forstår jeg det slik at du vil ha Harry Redknapp som manager i Leeds?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1439 på: Januar 26, 2012, 18:11:09 »
Det er SG sitt ansvar å få inn de spillerne han ønsker til klubben gitt ut fra økonomiske rammer!! "Det har han gjort" Det er SG sitt ansvar at spillerne opptrer som et lag som legger igjen 100% innsats hver eneste dag på jobb. "innenfor rimelighetens grenser, vil jeg si"Det er SG sitt ansvar å ta grep under kamper når ting går i mot! osv osv....."utført ...tilgangs"
Som manager i England har du det hele og fulle ansvar for de sportslige resultatene,uansett mangel på penger eller ei.

Ã… legge skylden på KB for sportslige disposisjoner under kamper og resultater underveis i sesongen blir litt søkt.."hvem gjør det"

SG gjør nok så godt han kan,men er redd for at han ikke kan gjøre noe mere for Leeds United(kom ikke med den enkle "å gjøre gull av gråstein,for spillerne våre er jo atraktiv for konkurrenter og PL klubber...så noe gull har han til disposisjon)""og de innfrir også fra tid til annen... ellers, En svale gjør ingen sommer"

Sorry Simon,du er en hyggelig Leeds mann, men tiden din er nok forbi i klubben vår.

Prove me wrong,simon

Mistet kjerringen "saklig"
mistet AOB "aner ikke"
mistet garderoben "tviler"
mistet støtten fra eieren?? "noen gang hatt den??"

Ollan

MOT,
vel,ikke for å ta i,men du blamer jo Bates for det meste som er gale i ditt tidligere innlegg og mer eller mindre frikjenner SG.
I Ncp er det ingen sommer,kun hardt arbeid for å komme seg opp til PL. Heller 11 gråstein som opptrer samlet som et lag uten en og annen primadonna som synes han er altfor god for Leeds.(11 gråstein kan en styre,værre med primadonnaer)
Utført til gangs skriver du.....vel ,har sett stort sett alle kamper forskutt på LUTV og du må gjerne komme med alle disse fantastiske grepene han har gjort underveis i kamper som har slått til vår fordel......3-5 kamper på over 3 år. Hvorfor har ikke vi et fast spillesystem,der alle vet hva som skal gjøres uavhengig av hvem vi stiller med og hvem vi spiller mot.fortell meg også hvilket spillesystem du mener SG har hatt mest suksess med de siste sesongene.....hint,sjekk kampene høsten 2010 og 2011...og ja han har hatt støtte fra eieren lenge,men tror den er i ferd med å forsvinne.
MOT


Ollan

Grayson har lagoppstillinger, ikke system. Noe som kanskje funker for Redknapp, men ikke for de spillerne som er nest nest nest best...
Forstår jeg det slik at du vil ha Harry Redknapp som manager i Leeds?

Nei, eller jo.. Tenkte mer på at Redknapp er mer kjent for å skape god stemning i et lag og er flink til å ta ut de 11 som skal gjøre jobben. Redknapp er ingen Mourinho, han gir  spillerne sine få og enkle arbeidsoppgaver. Ã… gjøre det på Redknapp-måten er nok lettere når man jobber med verdensstjerner enn de spillerne Grayson har skaffet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.