Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 445800 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1380 på: Januar 25, 2012, 09:24:30 »
Kjøper den med O`Brien. Men det blir mye synsing i en slik sak. Vi har jo ikke peil på hva som foregår der.
 

Runar

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1381 på: Januar 25, 2012, 09:40:51 »
Hvilke fotballklubber er det som først og fremst har suksess?

De som sparker managere i hytt og pine, eller de som er kontinuitetsbærere?

Selvsagt mange andre faktorer som påvirker resultatene over tid. Men jeg mener å se en klar tendens til at de som er en smule langsiktige i sin tankegang har bedre forutsetninger for suksess.

Og ser man de store linjene i klubben vår så viser de tre siste år følgende:

1. Opprykk

2. 7. plass i første sesong

3. Vaker rundt play-off i andre sesong med klart begrensede midler

Dette er CVèn til Grayson. God nok grunn til å sparke han på nåværende tidspunkt?


Aldri i verden, når ikke engang de kortsiktige resultatene er dårlige.

Dette er en svært resultatorientert bransje. Grayson står ikke for hugg pr nå.

Chelsea/Real M "sparker" managere i hytt og pine, har ikke de suksess?

Det handler om og hele tiden ha gode managere og spillere som går sammen. Om det er tilfellet i dagens Leeds er jeg heller usikker på.
 

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1382 på: Januar 25, 2012, 09:46:29 »
Følte det var så åpenlyst at jeg ikke trengte å benytte begrepet økonomi i forhold til andre viktige faktorer.
 

MacMurder

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1383 på: Januar 25, 2012, 09:54:50 »
Permanent:
Naylor, Grella, Crowe, Higgs, Kisnorbo, Bromby, Somma,
Gradel, Dickov, Schmeichel, Paynter, Connolly, Bessone,
Collins, Sam, Bruce, McCormack, Nunez, Clayton, Faye,
Warner, O'Brien, Thompson, Vayrynen, Forssell
Lonergan, Brown, Rachubka, Pugh, Rodgers

Lån:
Trundle, Carl Dickinson, Liam Dickinson, Sodje,Flahavan
Doyle, Fielding, Vokes, Ephraim, Capaldi, McSheffrey, Lowry
Watt, Jason Brown, McCartney, Alnwick, Gonzalez, Lichaj,
Bannan, Livermore, O'Dea, Keogh, McCarthy, Chamberlain, Townsend,
Delph

Her er Graysons meritter. Ord blir overflødige. En treffprosent ala Lars Berger sist helg.

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1384 på: Januar 25, 2012, 10:02:59 »
Hvilke fotballklubber er det som først og fremst har suksess?

De som sparker managere i hytt og pine, eller de som er kontinuitetsbærere?

Selvsagt mange andre faktorer som påvirker resultatene over tid. Men jeg mener å se en klar tendens til at de som er en smule langsiktige i sin tankegang har bedre forutsetninger for suksess.

Og ser man de store linjene i klubben vår så viser de tre siste år følgende:

1. Opprykk

2. 7. plass i første sesong

3. Vaker rundt play-off i andre sesong med klart begrensede midler

Dette er CVèn til Grayson. God nok grunn til å sparke han på nåværende tidspunkt?


Aldri i verden, når ikke engang de kortsiktige resultatene er dårlige.

Dette er en svært resultatorientert bransje. Grayson står ikke for hugg pr nå.

Chelsea/Real M "sparker" managere i hytt og pine, har ikke de suksess?

Det handler om og hele tiden ha gode managere og spillere som går sammen. Om det er tilfellet i dagens Leeds er jeg heller usikker på.
Her  henger jeg ikke med.. i det hele tatt jeg??
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1385 på: Januar 25, 2012, 10:04:44 »
Permanent:
Naylor, Grella, Crowe, Higgs, Kisnorbo, Bromby, Somma,
Gradel, Dickov, Schmeichel, Paynter, Connolly, Bessone,
Collins, Sam, Bruce, McCormack, Nunez, Clayton, Faye,
Warner, O'Brien, Thompson, Vayrynen, Forssell
Lonergan, Brown, Rachubka, Pugh, Rodgers

Lån:
Trundle, Carl Dickinson, Liam Dickinson, Sodje,Flahavan
Doyle, Fielding, Vokes, Ephraim, Capaldi, McSheffrey, Lowry
Watt, Jason Brown, McCartney, Alnwick, Gonzalez, Lichaj,
Bannan, Livermore, O'Dea, Keogh, McCarthy, Chamberlain, Townsend,
Delph

Her er Graysons meritter. Ord blir overflødige. En treffprosent ala Lars Berger sist helg.

Ken Bates bør innlemmes i den diskusjonen
 

MacMurder

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1386 på: Januar 25, 2012, 10:09:41 »
Alle er nok enige i at Bates bør innlemmes, men det er nå en gang Grayson som henter spillere..
Hvis dette er god økonomi, kontinuitet og langsiktig planlegging så gud hjelpe.
« Siste redigering: Januar 25, 2012, 10:15:34 av MacMurder »

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1387 på: Januar 25, 2012, 10:11:12 »
Er enig med argumentene til Kato, men det som ikke blir tatt med i vurderingen hans er det som skjer i kulissene med O'B saken og hvilken innvirkning det har på moralen til gutta. Er ikke til å legge skjul på at Leeds sin innsats/kvalitet har dalt kraftig siden denne saken kom frem i lyset.

Jeg er rimelig sikker på at det som har reddet jobben til Grayson er utvisningene motstanderne har fått de siste kampene...


rikitg nok er dette en ganske så resultatbasert jobb, men at utvisninger på motstander lag har reddet SGs jobb, har jeg liten eller ingen tro på. Tror faktisk ikke stillingen hans er veldig utsatt pr dag.
Ups & Ups!!

Masinga

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1388 på: Januar 25, 2012, 10:13:10 »
Ja, Ken Bates må innlemmes i denne diskusjonen. Alt tyder på at Simon Grayson har dårlige arbeidsbetingelser. Han må enten hente inn spillere uten kontrakt, såkalt Bosman-spillere, eller låne. Når Grayson endelig fikk noen penger å handle for, valgte han å bruke disse på Pugh av alle!

Nei, Grayson er ikke feilfri. Det defensive kunne vært løst bedre. Men det får være grenser i vår fordømmelse.
Masinga, medl.nr. 1250

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1389 på: Januar 25, 2012, 10:23:06 »
Bomkjøp er en del av hverdagen. Enhver manager bommer litt.

Så bør det også tas hensyn til at endel på denne lista er hentet inn mens vi var i L1, LEAGUE ONE. Er vel ikke verdens største marked av spillere på det nivået. Spesielt ikke når man må spille for knapper og glansbilder.

Hvis det stemmer at Howson fremdeles hadde 4k i uka hos oss, ja da er det jo ikke mindre enn et under at han har vært hos oss helt frem til nå.

« Siste redigering: Januar 25, 2012, 10:25:07 av Kato »
 

MacMurder

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1390 på: Januar 25, 2012, 10:30:27 »
Bommer litt ?? Er du ikke vel snill med Grayson her  ;D.
Alle vet at vi har vært i L1 og utvalget kanskje ikke er av det beste, men 13 keepere!, bare for å ta ett eksempel.

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1391 på: Januar 25, 2012, 10:32:24 »
Bommer litt ?? Er du ikke vel snill med Grayson her  ;D.
Alle vet at vi har vært i L1 og utvalget kanskje ikke er av det beste, men 13 keepere!, bare for å ta ett eksempel.

Nå har vel de fleste av desse keeperne blitt hentet inn som cover.
Synes faktisk at vi har hatt bra keepere i laget under Grayson.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1392 på: Januar 25, 2012, 10:34:05 »
Bommer litt ?? Er du ikke vel snill med Grayson her  ;D.
Alle vet at vi har vært i L1 og utvalget kanskje ikke er av det beste, men 13 keepere!, bare for å ta ett eksempel.

Selvsagt er jeg det. Er vel umulig å forsvare bla Dickov. Men det er så mye elendighetsbeskrivelse, at det er vel greit noen spisser litt andre veien. For øvrig kan du utfordre meg på forsvarsorganisering, der har jeg ingen forsvarsargumenter for Grayson.

Men summen av alle disse delene  (Kjøp, salg, passion, angrep, forsvar, kultur, personlighet, Leeds-hjerte osv) blir en hel. Og den hele er resultatene. Og uansett hvor dårlig hver enkelt del er og har vært. Ja så er summen GODKJENT.
« Siste redigering: Januar 25, 2012, 10:35:47 av Kato »
 

samadhi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1393 på: Januar 25, 2012, 10:37:29 »
Permanent:
Naylor, Grella, Crowe, Higgs, Kisnorbo, Bromby, Somma,
Gradel, Dickov, Schmeichel, Paynter, Connolly, Bessone,
Collins, Sam, Bruce, McCormack, Nunez, Clayton, Faye,
Warner, O'Brien, Thompson, Vayrynen, Forssell
Lonergan, Brown, Rachubka, Pugh, Rodgers

Lån:
Trundle, Carl Dickinson, Liam Dickinson, Sodje,Flahavan
Doyle, Fielding, Vokes, Ephraim, Capaldi, McSheffrey, Lowry
Watt, Jason Brown, McCartney, Alnwick, Gonzalez, Lichaj,
Bannan, Livermore, O'Dea, Keogh, McCarthy, Chamberlain, Townsend,
Delph

Her er Graysons meritter. Ord blir overflødige. En treffprosent ala Lars Berger sist helg.

Denne lista viser først og fremst hvor lite midler Grayson har hatt til rådighet på transfermarkedet.
Av disse spillerne så vil jeg si at bomkjøpene først og fremst er Paynter, Bessone og Collins. Disse 3 var alle hentet inn for å gå rett inn å forsterke vår førsteellever, men alle viste seg å være for dårlige til det.

Mange av disse er hentet som den billigste løsningen med håp om at de vil slå til. Ikke alle har gjort det, men vil ikke kalle det håpløst av Grayson for det. Spillere som Grella, Dickov og Faye slo jo aldri til i Leedstrøya, men hva var egentlig risikoen med å hente disse?
Det samme gjelder selvsagt med alle lånespillerne. Grayson får ikke midler til transfers, og da er det like fornuftig å satse på lån fra PL. Noen lykkes, andre ikke, sånn er det bare.

Ellers kan det jo nevnes at Grayson har gjort noen virkelige kupp i spillere som Naylor (han var kanon i L1), Kisnorbo (var også glimrende i L1), Somma (gratis), Gradel, Clayton (gratis) og Lonergan (graits).
marching on together,
derudaf forever...

HåvardK

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1394 på: Januar 25, 2012, 10:41:49 »
Bomkjøp er en del av hverdagen. Enhver manager bommer litt.

Det stemmer. Men vi snakker vel ikke om litt her, syns jeg. I tillegg peker du på at Grayson selv antagelig ikke ønsker denne lånepolitikken, men at han ikke har noe annet valg. Jeg vil påstå at mange av disse korttidslånene har virket merkelig; særlig siden vi har hatt spillere i troppen som ikke har fått spilletid samtidig som det har blitt lånt inn spillere - herunder spillere som Sam, Watt, Nunez, White, Bruce, Thompson, Mc Cormack, mens spillere som Lees og Clayton forsvant på lån (her kan det sies at det at låneoppholdet førte til ønsket utvikling, selvsagt). Dessuten har laget vårt de to siste sesongene vist en betydelig formsvikt i siste del av sesongen og opptrådt til dels panikkartet i kamper hvor mye har stått på spill. Jeg mener at mye av dette også kan tilskrives Grayson og hans manglende evne til å holde hodet kaldt. I tillegg kommer altså den hårreisende defensive organiseringa, som du selv har påpekt inntil det kjedsommelige.
Jeg er en tilhenger av kontinuitet, men ikke hvis det er ensbetydende med middelmådig nivå.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1395 på: Januar 25, 2012, 10:42:16 »
Permanent:
Naylor, Grella, Crowe, Higgs, Kisnorbo, Bromby, Somma,
Gradel, Dickov, Schmeichel, Paynter, Connolly, Bessone,
Collins, Sam, Bruce, McCormack, Nunez, Clayton, Faye,
Warner, O'Brien, Thompson, Vayrynen, Forssell
Lonergan, Brown, Rachubka, Pugh, Rodgers

Lån:
Trundle, Carl Dickinson, Liam Dickinson, Sodje,Flahavan
Doyle, Fielding, Vokes, Ephraim, Capaldi, McSheffrey, Lowry
Watt, Jason Brown, McCartney, Alnwick, Gonzalez, Lichaj,
Bannan, Livermore, O'Dea, Keogh, McCarthy, Chamberlain, Townsend,
Delph

Her er Graysons meritter. Ord blir overflødige. En treffprosent ala Lars Berger sist helg.

Denne lista viser først og fremst hvor lite midler Grayson har hatt til rådighet på transfermarkedet.
Av disse spillerne så vil jeg si at bomkjøpene først og fremst er Paynter, Bessone og Collins. Disse 3 var alle hentet inn for å gå rett inn å forsterke vår førsteellever, men alle viste seg å være for dårlige til det.

Mange av disse er hentet som den billigste løsningen med håp om at de vil slå til. Ikke alle har gjort det, men vil ikke kalle det håpløst av Grayson for det. Spillere som Grella, Dickov og Faye slo jo aldri til i Leedstrøya, men hva var egentlig risikoen med å hente disse?
Det samme gjelder selvsagt med alle lånespillerne. Grayson får ikke midler til transfers, og da er det like fornuftig å satse på lån fra PL. Noen lykkes, andre ikke, sånn er det bare.

Ellers kan det jo nevnes at Grayson har gjort noen virkelige kupp i spillere som Naylor (han var kanon i L1), Kisnorbo (var også glimrende i L1), Somma (gratis), Gradel, Clayton (gratis) og Lonergan (graits).
Verken Lonergan eller Clayton kom gratis.. "Undisclosed fee"
« Siste redigering: Januar 25, 2012, 10:44:00 av Bredinho »
The Future Is Bright,
The Future Is White!

samadhi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1396 på: Januar 25, 2012, 10:42:19 »
, men 13 keepere!,

Storparten av disse på lån når en av keeperne våre har vært skadet, og mange av de fikk aldri spilletid.
Men du u mener kanskje vi skulle kjøpt inn kvalitetskeepere på langtidskontrakter hver gang vi fikk en skade på keeperen vår? eller skulle vi satset på at en keeper holdt for en stund?
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1397 på: Januar 25, 2012, 13:38:05 »
For en hysterisk tråd dette begynner å bli. Hva med å se fremover a kara?
Enig med deg, Ød! Skal vi ha nok en vareopptelling?
Det kalles CV. Alle som skal ha en jobb må vise en sånn.
vel, jeg trenger ikke se SG's cv...han har allerede jobben
SG har jobben, , ja. Kontrakten hans går ut snart, og det kan jo tenkes at de vil ha inn en annen person. Styret tar beslutningen ut i fra prestasjonene i den tiden han har hatt jobben, dvs. hvordan de står i forhold til ressursbruken. Dvs. hvor mye har han brukt av klubbens økonomiske reserver, og hvilke sportslige resultater har han å vise til. Vi kan jo mene hva vi vil om det, men det er Bates som bestemmer til slutt. Så langt har han ikke imponert noe særlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1398 på: Januar 25, 2012, 13:44:48 »
klart det kan tenkes at de vil ha inn en annen person, og ja til resten av poengene dine også sikkert, men det er konklusjonen jeg ikke kan støtte, da jeg ikke aner noe om inneholdet av deler av poengene.
Bates bestemmer ja, og jeg håper her at Han har ikke imponert osv...peker tilbake på Bates..i så fall er jeg jo enig..i motsatt fall, "not so much" da jeg mener at konstant progresjon ikke kan bli for dårlig...noen gang. 
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1399 på: Januar 25, 2012, 14:06:34 »
klart det kan tenkes at de vil ha inn en annen person, og ja til resten av poengene dine også sikkert, men det er konklusjonen jeg ikke kan støtte, da jeg ikke aner noe om inneholdet av deler av poengene.
Bates bestemmer ja, og jeg håper her at Han har ikke imponert osv...peker tilbake på Bates..i så fall er jeg jo enig..i motsatt fall, "not so much" da jeg mener at konstant progresjon ikke kan bli for dårlig...noen gang. 
Ikke mye peker tilbake på Bates her. Vi kan ikke gi Bates ansvaret for utviklingen i enkelt-kamper, f.eks. utvisningene tidlig i sesongen og Rachubkas mange tabber i høst. Mange peker på "dårlig råd", for å forklare Graysons innkjøpspolitikk. En altfor enkel analyse. Grayson måtte f.eks. ikke kjøpe Pugh for £500K. Pengene kunne ha vært spart,eller brukt annerledes, f.eks. til å lønne Howson bedre. Beslutningene om hvordan spillerstallen blir seende ut til slutt, avhenger av Grayson. Det er defor han er ansatt. Enkelte har pekt på at Grayson har dårlige betingelser til å gjøre en bra nok jobb. Om det er korrekt, kan han jo bli bedt om å bli løst fra manageransvaret.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1400 på: Januar 25, 2012, 14:28:07 »
, men 13 keepere!,
[/b]Storparten av disse på lån når en av keeperne våre har vært skadet, og mange av de fikk aldri spilletid.
Men du u mener kanskje vi skulle kjøpt inn kvalitetskeepere på langtidskontrakter hver gang vi fikk en skade på keeperen vår? eller skulle vi satset på at en keeper holdt for en stund?








Det er defensiv lagoppstilling altså.... ;D
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1401 på: Januar 25, 2012, 14:34:54 »
Ikke mye peker tilbake på Bates her. Vi kan ikke gi Bates ansvaret for utviklingen i enkelt-kamper, f.eks. utvisningene tidlig i sesongen og Rachubkas mange tabber i høst. Mange peker på "dårlig råd", for å forklare Graysons innkjøpspolitikk. En altfor enkel analyse. Grayson måtte f.eks. ikke kjøpe Pugh for £500K. Pengene kunne ha vært spart,eller brukt annerledes, f.eks. til å lønne Howson bedre. Beslutningene om hvordan spillerstallen blir seende ut til slutt, avhenger av Grayson. Det er defor han er ansatt. Enkelte har pekt på at Grayson har dårlige betingelser til å gjøre en bra nok jobb. Om det er korrekt, kan han jo bli bedt om å bli løst fra manageransvaret.
Menes det her at dette da er SGs skyld?
Ups & Ups!!

MacMurder

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1402 på: Januar 25, 2012, 17:22:38 »
, men 13 keepere!,

Storparten av disse på lån når en av keeperne våre har vært skadet, og mange av de fikk aldri spilletid.
Men du u mener kanskje vi skulle kjøpt inn kvalitetskeepere på langtidskontrakter hver gang vi fikk en skade på keeperen vår? eller skulle vi satset på at en keeper holdt for en stund?

Eller gjøre som andre klubber gjør; sette juniorkeeperen på benken de få kampene det gjelder

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1403 på: Januar 25, 2012, 18:40:26 »
klart det kan tenkes at de vil ha inn en annen person, og ja til resten av poengene dine også sikkert, men det er konklusjonen jeg ikke kan støtte, da jeg ikke aner noe om inneholdet av deler av poengene.
Bates bestemmer ja, og jeg håper her at Han har ikke imponert osv...peker tilbake på Bates..i så fall er jeg jo enig..i motsatt fall, "not so much" da jeg mener at konstant progresjon ikke kan bli for dårlig...noen gang. 
Det er nok du som fordeler skyld her. Grayson bærer ansvaret for de sportslige prestasjonene, selv om spillerne har ansvaret for enkeltprestasjoner. Som øverste leder for kollektivet står han ansvarlig for alt av prestasjoner, akkurat som en kaptein har ansvaret for alt som skjer på et skip, eller en offiser har ansvaret for alt som skjer under hans kommando, på hans vakt. Bare opprykk til PL kan redde Graysons videre tilstedeværelse i Leeds United. Graysons stadige hakking på spillerne, på laget, når ting går han i mot, er å dolke sine egne i ryggen, et tricks for å avlede det ansvaret han har.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1404 på: Januar 25, 2012, 21:05:47 »
Hadde Grayson hatt det rette stoffet i seg hadde han sagt til Bates for 1,5 år siden:
- Dersom jeg skal fortsette som manager, må jeg ha lønnsmidler til å gi Bradley Johnson, Howson, Gradel, White, Snodgrass 4-5 årskontrakter. Dersom jeg indentifiserer andre nøkkelspillere skal jeg også ha midler til å forlenge kontraktene med disse. Får jeg behold disse lover jeg opprykk senest sesongen 11/12, hvis ikke kan du sparke meg vederlagsfritt.

Da hadde vi hatt:
                  Longeran

?           Lees     Odear     White
Snoddgras  Clayton Johnson Gradel
                    Howson
                    Becchio

Opprykk?? Ja!
"Who needs Cantona??"

J-R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1405 på: Januar 25, 2012, 21:33:45 »
Hadde Grayson hatt det rette stoffet i seg hadde han sagt til Bates for 1,5 år siden:
- Dersom jeg skal fortsette som manager, må jeg ha lønnsmidler til å gi Bradley Johnson, Howson, Gradel, White, Snodgrass 4-5 årskontrakter. Dersom jeg indentifiserer andre nøkkelspillere skal jeg også ha midler til å forlenge kontraktene med disse. Får jeg behold disse lover jeg opprykk senest sesongen 11/12, hvis ikke kan du sparke meg vederlagsfritt.

Da hadde vi hatt:
                  Longeran

?           Lees     Odear     White
Snoddgras  Clayton Johnson Gradel
                    Howson
                    Becchio

Opprykk?? Ja!
Tvilsomt!

sportcarl1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1406 på: Januar 26, 2012, 00:24:10 »
Hadde Grayson hatt det rette stoffet i seg hadde han sagt til Bates for 1,5 år siden:
- Dersom jeg skal fortsette som manager, må jeg ha lønnsmidler til å gi Bradley Johnson, Howson, Gradel, White, Snodgrass 4-5 årskontrakter. Dersom jeg indentifiserer andre nøkkelspillere skal jeg også ha midler til å forlenge kontraktene med disse. Får jeg behold disse lover jeg opprykk senest sesongen 11/12, hvis ikke kan du sparke meg vederlagsfritt.

Da hadde vi hatt:
                  Longeran

?           Lees     Odear     White
Snoddgras  Clayton Johnson Gradel
                    Howson
                    Becchio

Opprykk?? Ja!
huvuddelen av detta laget spelade ju för oss förra säsongen och då räckte det ju inte ens till playoff
 

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1407 på: Januar 26, 2012, 01:27:56 »
Hadde Grayson hatt det rette stoffet i seg hadde han sagt til Bates for 1,5 år siden:
- Dersom jeg skal fortsette som manager, må jeg ha lønnsmidler til å gi Bradley Johnson, Howson, Gradel, White, Snodgrass 4-5 årskontrakter. Dersom jeg indentifiserer andre nøkkelspillere skal jeg også ha midler til å forlenge kontraktene med disse. Får jeg behold disse lover jeg opprykk senest sesongen 11/12, hvis ikke kan du sparke meg vederlagsfritt.

Da hadde vi hatt:
                  Longeran

?           Lees     Odear     White
Snoddgras  Clayton Johnson Gradel
                    Howson
                    Becchio

Opprykk?? Ja!
huvuddelen av detta laget spelade ju för oss förra säsongen och då räckte det ju inte ens till playoff

Sjekk mest brukte spillere fra ifjor vs i år, sportscarl. Ikke mye igjen av grunnlaget som ble lagt i League One og første sesongen i Championship...

Suksessformel: Kontinuitet..beholde stammen av nøkkelspillere....et lag som utvikler seg sammen..bygge sten for sten..sesong for sesong. (Ref feks Swansea & Norwich.)

Ikke det motsatte....
Jon R.

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1408 på: Januar 26, 2012, 08:36:08 »

Sjekk mest brukte spillere fra ifjor vs i år, sportscarl. Ikke mye igjen av grunnlaget som ble lagt i League One og første sesongen i Championship...

Suksessformel: Kontinuitet..beholde stammen av nøkkelspillere....et lag som utvikler seg sammen..bygge sten for sten..sesong for sesong. (Ref feks Swansea & Norwich.)

Ikke det motsatte....
Høres ikke ut som noen dum, ei heller særlig ny ide det, og jeg tror/synser at SG veldig gjerne nok ville ha gjort det sånn.
Men så lenge Kenny sitter på sekken har det vel vist seg at dette har vært/er rett så vanskelig for ikke si håpløst..har det ikke?
Derfor skjønner ikke jeg hvorfor fler og fler nå vil fjerne SG, da det bør være temmelig åpenbart at det ikke er der problemet ligger.
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1409 på: Januar 26, 2012, 08:57:01 »
Hadde Grayson hatt det rette stoffet i seg hadde han sagt til Bates for 1,5 år siden:
- Dersom jeg skal fortsette som manager, må jeg ha lønnsmidler til å gi Bradley Johnson, Howson, Gradel, White, Snodgrass 4-5 årskontrakter. Dersom jeg indentifiserer andre nøkkelspillere skal jeg også ha midler til å forlenge kontraktene med disse. Får jeg behold disse lover jeg opprykk senest sesongen 11/12, hvis ikke kan du sparke meg vederlagsfritt.

Da hadde vi hatt:
                  Longeran

?           Lees     Odear     White
Snoddgras  Clayton Johnson Gradel
                    Howson
                    Becchio

Opprykk?? Ja!
Tvilsomt!
Da glemmer du å ta hensyn til den første setningen: Hadde Grayson hatt det rette stoffet i seg....
Skal ikke si at vi da Utvilsomt hadde rykkket opp, men da hadde jeg i alle fall hatt mye mer tro på opprykk enn det jeg har nå.
The future's so White I've got to wear shades 8)