Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 445734 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Masinga

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1770 på: Februar 02, 2012, 12:55:53 »
John Kershaw, 53, from Ireland Wood in Leeds, said: “I think we overachieved last season and in some ways that’s been a rod for the manager’s back.
Vår irske venn er inne på noe her! Forrige sesong var ofte resultatene bedre enn spillet skulle tilsi, særlig på høsten. Det er et eller annet med soliditeten i bunn. Den har ikke vært der på lenge.

Men Grayson er en likandes kar og han skal takkes for det han har gjort med Leeds. Og hvem vet? Kanskje går det ikke som vi tror? Alle er optimistiske og tror ny manager vil løse alt. Ofte har jeg sett det motsatte. Plutselig fremstår forgjengeren som et geni når resultatene uteblir. Vi må for all del håpe at vi om en måned eller to ikke sitter her og hyler etter å få Grayson tilbake!
Masinga, medl.nr. 1250

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1771 på: Februar 02, 2012, 13:03:36 »
John Kershaw, 53, from Ireland Wood in Leeds, said: “I think we overachieved last season and in some ways that’s been a rod for the manager’s back.
Vår irske venn er inne på noe her! Forrige sesong var ofte resultatene bedre enn spillet skulle tilsi, særlig på høsten. Det er et eller annet med soliditeten i bunn. Den har ikke vært der på lenge.

Men Grayson er en likandes kar og han skal takkes for det han har gjort med Leeds. Og hvem vet? Kanskje går det ikke som vi tror? Alle er optimistiske og tror ny manager vil løse alt. Ofte har jeg sett det motsatte. Plutselig fremstår forgjengeren som et geni når resultatene uteblir. Vi må for all del håpe at vi om en måned eller to ikke sitter her og hyler etter å få Grayson tilbake!

Overachived hele vårsesongen? Grayson klarte ikke å bygge på det fine han startet, forsvaret og naiviteten kostet han jobben når vi ikke klarte å score 2-3 mål i hver kamp...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1772 på: Februar 02, 2012, 13:20:35 »
Vi kan vel bare begynne å telle opp hvor mange spillere han hentet til klubben , som virkelig slo til . Hans stadige vingling med spillere inn og ut av laget , stadig skifte  av formasjon på banen .Han gav oss noen fine cup resultater, men også mye rart med håndtering av spillere som har kommet oss for øre. 

Masinga

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1773 på: Februar 02, 2012, 13:24:07 »
John Kershaw, 53, from Ireland Wood in Leeds, said: “I think we overachieved last season and in some ways that’s been a rod for the manager’s back.
Vår irske venn er inne på noe her! Forrige sesong var ofte resultatene bedre enn spillet skulle tilsi, særlig på høsten. Det er et eller annet med soliditeten i bunn. Den har ikke vært der på lenge.

Men Grayson er en likandes kar og han skal takkes for det han har gjort med Leeds. Og hvem vet? Kanskje går det ikke som vi tror? Alle er optimistiske og tror ny manager vil løse alt. Ofte har jeg sett det motsatte. Plutselig fremstår forgjengeren som et geni når resultatene uteblir. Vi må for all del håpe at vi om en måned eller to ikke sitter her og hyler etter å få Grayson tilbake!

Overachived hele vårsesongen? Grayson klarte ikke å bygge på det fine han startet, forsvaret og naiviteten kostet han jobben når vi ikke klarte å score 2-3 mål i hver kamp...
Mulig en av oss misforstår. Sesongen 2010/11 startet Leeds bra om høsten. Det gikk i dass etter jul. Men ser man bak resultatene, var ikke spillet til Leeds stort bedre på høsten, etter min mening. Slikt sett utjevnet det hele seg den sesongen.
Masinga, medl.nr. 1250

DenHviteYeboah

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1774 på: Februar 02, 2012, 13:28:45 »
Vi kan vel bare begynne å telle opp hvor mange spillere han hentet til klubben , som virkelig slo til . Hans stadige vingling med spillere inn og ut av laget , stadig skifte  av formasjon på banen .Han gav oss noen fine cup resultater, men også mye rart med håndtering av spillere som har kommet oss for øre. 
Meget meget bra oppsummert!Kort og konsist!

Promotion 2010

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1775 på: Februar 02, 2012, 14:52:04 »

LUFC Bates explains reasons for sacking Grayson


Leeds United chairman Ken Bates has explained the reason for sacking Simon Grayson today after three years at the club.

Bates spoke on Yorkshire Radio this afternoon and said that Grayson had spent plenty of money on player wages and has one of the largest squads in the championship.

He also called a section of supporters 'nutters` makes a change from morons, for criticising the lack of investment in players.

Bates also states that Grayson had promised to win the club promotion this season when they chatted in November and with the club currently in tenth place in the championship and he could not understand why they are where they are.

Bates now feels the club need a fresh approach if they are to have any chance of making the end of season play offs with eighteen games remaining.

This is what the chairman had to say today whilst speaking on Yorkshire Radio:

"First of all we have to acknowledge that in the previous three seasons Simon got us to the play-off semi-finals, won us promotion the next year and last year we finished seventh.

"Contrary to some of the nutters on twitter we backed him all the way. The first time I said no to a player that Simon wanted to buy was last Thursday when he wanted to sign a player who was going to cost us £600,000 a year. I said, 'you`ve already got six centre backs` all of whom he has signed.

"At 30, we have probably got one of the largest squads in the championship and a bigger squad than many clubs in the Premiership. Our wage budget was £9.5 million this year and we have spent over £12 million. So these people who are blaming me for the results do not know what they are talking about.

"Every penny we have made from transfer fees as gone back into team on transfer fees or wages.

"If you sign a player on a free transfer on £500,000 a year on a three year contract you are committing up to £1.5 million, which is a tremendous amount of money.

"We have six strikers and six centre backs and all of a sudden I cannot understand why any of them are not good enough. We have three teenagers in the back four.

"He is the manager and he decides who he wanted to buy. We as a club and me as chairman just authorise it. We just pay for it. The facts of the matter are we have conceded more goals than almost any other club in the championship has. Therefore we have reached as far as we can and the present system isn`t working.

"We have got eighteen games to go, nine at home and nine away. We can still get into the play offs. I think automatic promotion is looking a bit remote. I think we need a fresh start, fresh attitude and we will move on."

Simon told me in November we were going to win promotion. These players have not become bad players overnight.

"There is a problem somewhere and we do not know what it is. I am a little bit disappointed what Simon said after last night, when he said he was working within financial constraints, Jesus, he has spent nearly 30% over budget on players wages. Some people are banging on about loan players. Who scored the winner against us when played at the Emirates? It was a loan player wasn`t it. Thierry Henry.

"It is not a question of money we spend on transfer fees, it is the quality of player you get. He is a free player, free transfer. Do we pay £35 million for Carroll or £50 million for Torres? So money itself doesn`t mean anything. The important thing is the quality and value for money. What I do not understand is why we are where we are with what we have spent.

"Don`t forget, when we were beaten by Barnsley 4-1. Their wage bill was £4.5 million and ours was £11.5 million, so we were clearly not getting value for money are we. So seeing as the present system is not working we need a fresh look. Having said that, thank you to Simon for what he has done and his two assistants but we have to move on."

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=271415#ixzz1lES1z6mI


Bromby, Radchubka, Bruce, O'Brien, Forsell, Vayrynen, Sam, Collins - bare for å nevne noen. Lønninger uten ett poeng i ligasammenheng tilbake.

Grayson har handlet inn drøssevis av spillere uten å kvitte seg med daudkjøttet når det viste seg at de var ubrukelig!

NEI; nå må vi få inn en skikkelig drittsekk ala Warnock!


Jeg håper ikke på Clarke fra Hudds som har brukt mye penger for bare å bli en utfordrer, eller andre managere som har vært ute av det hele i måneder eller år. Nå kan vi i hvert fall plukke fra nest øverste nivå. Let the game commence...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trond90

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1776 på: Februar 02, 2012, 14:59:05 »
Lykke til videre Simon Grayson, hadde håpet du skulle ta oss til der vi hører hjemme, men slik ble det ikke!

MOT!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1777 på: Februar 02, 2012, 16:36:17 »
Andros Townsend er tilbake på Twitter. Var det Grayson som la ned forbud mot dette? Var sikker på det kom fra Harvey/Bates.

Graysons første ord siden sparkingen. Jeg tror nok han er for profesjonell til å uttale seg (evt blir han bundet av sparkeoppgjøret), men det hadde vært morsomt om han senere gav lys til situasjonen; han var tydelig frustrert over vinduet i intervjuet etter B'ham-kampen.

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/grayson_sheds_a_tear_over_leeds_departure_first_reaction_to_sacking_1_4209069
« Siste redigering: Februar 03, 2012, 12:22:25 av Mr Kaizer »
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1778 på: Februar 03, 2012, 13:29:57 »
"I would like to thank all the players who have played within my three years. Also, my thanks goes to all my staff who have been helpful during my period in charge. I wish the supporters all the best for the future and maybe one day I may get the chance to come back to this great football club.” #!"


Sitat fra intervjuet med SG i YEP....ser han takker spillerne, alle sammen, det blir litt av en jobb, han har jo prøvd en del spillere kan man si...!! SG felte en tåre når han måtte gå!! Det gjorde ærlig talt ikke undertegnede, men igjen- lykke til videre Simon, du virker som en grei fyr!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1779 på: Februar 03, 2012, 15:21:48 »
I was considering this the other day and worked out that there’s a full team of his players who are hardly involved, either as starters or substitutes – Paul Rachubka, Paul Connolly, Leigh Bromby, Andy O’Brien, Alex Bruce, Michael Brown, Ramon Nunez, Lloyd Sam, Billy Paynter, Mikael Forssell and Mika Vayrynen.

Sitat av Peter Lorimer i YEP nå i ettermiddag!! En hel gjeng, eller et lag som Peter sier, som ikke akkurat har bidratt veldig mye...!!! :(
Yeboahs vitne

Leechap

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1780 på: Februar 03, 2012, 15:24:31 »
Iflg. hjemmesiden til Leeds United var dette det første Redfearn tok tak i - taktikk!
Har etterlyst taktiske grep i flere sammenhenger, endelig noen som gjør noe med dette.
Masse poeng har gått tapt på grunn av elendige taktiske disposisjoner fra tidl. manager.

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1781 på: Februar 03, 2012, 15:38:08 »
Skremmende hvis det stemmer det som kommer fra spillerene nå at SG ikke brukte så mye tid på taktikk på trening  taktikkprat med spillerene ? hva i huleste dreiv han med da! five- a - side , løpetrening, skuddtrening og bare det ? Taktikk og analyse av enhver motstander du skal spille mot er viktig , ikke bare raske sammen et lag , og håpe at det står til !

Kato

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1782 på: Februar 03, 2012, 20:57:22 »
Hvor har dere dette taktikk-tullet fra? Er det noen som tror at nivået på ledelse i engelsk nivå to er så dårlig som enkelte her sitter på gutterommet og mener?

Ser ikke en uttalelse om at Simon Grayson har kjørt treninger uten taktisk innhold. Hvor henter dere det fra?

En person tolker uttalelser i vilden sky, og resten av saueflokken kakker seg på.

Hrmfff. Sint ja.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1783 på: Februar 03, 2012, 21:07:02 »
Hvor har dere dette taktikk-tullet fra? Er det noen som tror at nivået på ledelse i engelsk nivå to er så dårlig som enkelte her sitter på gutterommet og mener?

Ser ikke en uttalelse om at Simon Grayson har kjørt treninger uten taktisk innhold. Hvor henter dere det fra?

En person tolker uttalelser i vilden sky, og resten av saueflokken kakker seg på.

Hrmfff. Sint ja.

Tolker dette på den måten at du mener SG kan faget sitt med tanke på taktikk, og at spillerene er for dumme og dårlige til å følge opp? Og gutterommet flyttet jeg ut i fra for over 20 år siden, det gjorde sikkert de fleste andre her på forumet også!

Ps! Ikke vær så sint, nye blanke ark og taktikk på treningene nå vet du :)

Kato

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1784 på: Februar 03, 2012, 21:12:43 »
Man må spisse litt  ;).

Har vel vært en av de største kritikerne til Graysons defensive evner, så jeg har sett elendigheten.

Likevel mener jeg det må være grenser for hvor inkompetent han kan være.

Og mange innspill forenkler virkeligheten noe kolossalt.

Mine 7 år som fotballtrener på a-lagsnivå viser at det er noe annet å jobbe med levende mennesker enn å sitte å styre et lag på Football Manager.
« Siste redigering: Februar 03, 2012, 21:15:38 av Kato »
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1785 på: Februar 03, 2012, 21:25:47 »
Man må spisse litt  ;).

Har vel vært en av de største kritikerne til Graysons defensive evner, så jeg har sett elendigheten.

Likevel mener jeg det må være grenser for hvor inkompetent han kan være.

Og mange innspill forenkler virkeligheten noe kolossalt.

Mine 7 år som fotballtrener på a-lagsnivå viser at det er noe annet å jobbe med levende mennesker enn å sitte å styre et lag på Football Manager.


Jeg vet du vet hva du snakker om Kato, det er jeg ikke i tvil om, og at noen bruker FM som referanse er jo bare morsomt ;)

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1786 på: Februar 03, 2012, 22:42:26 »
Da tror jeg ikke SG traff noe særlig med sin taktikk de siste par mnd Kato ! Det var faktigst vår kaptein på laget Lonergan som sa dette i et intervju etter første trening med den nye midlertidige mangeren , at det var ganske lenge siden de hadde kjørt taktikktrening på feltet  hvis du hadde giddi å lest det .

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1787 på: Februar 03, 2012, 22:49:47 »
Jeg styrer ikke noe lag på Football Manager, har spillt massevis av fotball selv har trent aldersbestemte lag, jobber selv med mennesker til daglig selv om de ikke er så store  ;)

kongsmo

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1788 på: Februar 03, 2012, 22:51:55 »
Da tror jeg ikke SG traff noe særlig med sin taktikk de siste par mnd Kato ! Det var faktigst vår kaptein på laget Lonergan som sa dette i et intervju etter første trening med den nye midlertidige mangeren , at det var ganske lenge siden de hadde kjørt taktikktrening på feltet  hvis du hadde giddi å lest det .
 

de utalelsene jeg har lest fra Lonergan så kan jeg ikke huske å ha sett at det noen plass har stått at det er lenge siden sist de hadde taktikk trening.....(godt mulig jeg tar feil :) )
http://www.leedsunited.com/news/20120202/lets-win-it-for-redders-skipper_2247585_2598158

mener dette blir gjordt til en mye større sak enn det er, og er ganske sikker på at SG også brukte å ha taktikk treninger en gang i blandt. om han traff med taktikken er en annen sak  ::)
"SNIFFER"

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1789 på: Februar 03, 2012, 22:58:01 »
Vi får håpe Redfearn treffer med sin taktikk da i morgen , siden han hadde noen ideer i fra de forrige kampene Leeds har spillt.

Kato

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1790 på: Februar 03, 2012, 23:02:41 »
Da tror jeg ikke SG traff noe særlig med sin taktikk de siste par mnd Kato ! Det var faktigst vår kaptein på laget Lonergan som sa dette i et intervju etter første trening med den nye midlertidige mangeren , at det var ganske lenge siden de hadde kjørt taktikktrening på feltet  hvis du hadde giddi å lest det .

Nå er det faktisk slik, Mr Andersen, at jeg har giddi å lest det som dreier seg om vår kjære klubb denne uka.

Og Andy Lonergan ble sitert på følgende her om dagen: "We had a tactical session"

Det har altså du med flere  fått til å bli at det er "ganske lenge siden" Simon Grayson har kjørt taktikktrening.

Vil jo kalle det å vri uttalelsene en smule. Trenger ikke gjøre Grayson verre enn han er.
 

Jon R

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1791 på: Februar 03, 2012, 23:12:02 »
Da tror jeg ikke SG traff noe særlig med sin taktikk de siste par mnd Kato ! Det var faktigst vår kaptein på laget Lonergan som sa dette i et intervju etter første trening med den nye midlertidige mangeren , at det var ganske lenge siden de hadde kjørt taktikktrening på feltet  hvis du hadde giddi å lest det .

Nå er det faktisk slik, Mr Andersen, at jeg har giddi å lest det som dreier seg om vår kjære klubb denne uka.

Og Andy Lonergan ble sitert på følgende her om dagen: "We had a tactical session"

Det har altså du med flere  fått til å bli at det er "ganske lenge siden" Simon Grayson har kjørt taktikktrening.

Vil jo kalle det å vri uttalelsene en smule. Trenger ikke gjøre Grayson verre enn han er.

Det er et intervju med Redfearn på LUTV torsdag det refereres til, ikke intervjuet med Lonergan.
http://www.sport247.tv/lufc/
Jon R.

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1792 på: Februar 03, 2012, 23:16:18 »
Taktikk med eller uten SG , han er historie nå, blanke ark i morgen ja  spennende blir det lell i morgen.

Kato

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1793 på: Februar 03, 2012, 23:23:42 »
Da tror jeg ikke SG traff noe særlig med sin taktikk de siste par mnd Kato ! Det var faktigst vår kaptein på laget Lonergan som sa dette i et intervju etter første trening med den nye midlertidige mangeren , at det var ganske lenge siden de hadde kjørt taktikktrening på feltet  hvis du hadde giddi å lest det .

Nå er det faktisk slik, Mr Andersen, at jeg har giddi å lest det som dreier seg om vår kjære klubb denne uka.

Og Andy Lonergan ble sitert på følgende her om dagen: "We had a tactical session"

Det har altså du med flere  fått til å bli at det er "ganske lenge siden" Simon Grayson har kjørt taktikktrening.

Vil jo kalle det å vri uttalelsene en smule. Trenger ikke gjøre Grayson verre enn han er.

Det er et intervju med Redfearn på LUTV torsdag det refereres til, ikke intervjuet med Lonergan.
http://www.sport247.tv/lufc/

Har ikke sett det intervjuet. Men har dårlig tro på at Redfearn har sagt noe som helst om Grayson og taktikktrening.

Selvsagt historie nå, og kun av akademisk interesse.

Men vi trenger ikke svartmale ettermælet verre enn det virkelig er
 

Jon R

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1794 på: Februar 03, 2012, 23:39:20 »

Har ikke sett det intervjuet. Men har dårlig tro på at Redfearn har sagt noe som helst om Grayson og taktikktrening.

Selvsagt historie nå, og kun av akademisk interesse.

Men vi trenger ikke svartmale ettermælet verre enn det virkelig er

Jeg har sett på intervjuet en gang til, og du har nok et poeng her, kato. Redfearn sier ikke noe om Grayson og taktisk trening. Det gjør derimot kaptein Lonergan etter torsdagens trening; (om Redfearn) "He`s come in an and he`s done a real tactical session, which I think was..was needed...."

Så får man tolke det som man vil.. :)
Jon R.

mac_gyver

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1795 på: Februar 04, 2012, 02:07:03 »
Takk for at du tok oss opp fra L1 Grayson! Nå er det slutt, så får vi se hva som skjer videre. Stakkars managere i Leeds som må lide under diktatoren Bates...
Pride of Yorkshire

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1796 på: Februar 04, 2012, 10:53:04 »
Det værste er jo at disse managerene vet hvordan KB er , og går inn i denne jobben med åpne øyne ! men gjør de en fabelaktig jobb med dette laget , vil det ta seg pent ut på CVn.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1797 på: Februar 04, 2012, 12:37:21 »
Leeds United: Axed Simon Grayson leaves with tears and a salute for fans INTERVIEW

Simon Grayson has thanked Leeds United’s fans for their backing during his time as manager and admitted he left Elland Road with “a tear in my eye”.



In a statement, Grayson described the club’s supporters as “magnificent” and paid tribute to the players and staff who worked under him during three years in charge.

In a statement, Grayson described the club’s supporters as “magnificent” and paid tribute to the players and staff who worked under him during three years in charge.

Grayson was sacked by Leeds on Wednesday afternoon after 169 games at the helm, with the club four places below the Championship’s play-off positions.

United said they “needed to make the change at this time in the belief that a new managerial team will be able to get more out of the existing squad of players”.

Grayson is in the process of agreeing a severance package, having left Leeds with 18 months remaining on his contract, and the matter is understood to be in the hands of the League Managers’ Association.

Grayson said: “At the moment it’s difficult to make a full statement as legalities haven’t been formalised but I didn’t want to wait to express my thanks to the Leeds fans who’ve been magnificent throughout my time at the club.

“Everyone knows how I feel about the club. There have been so many great moments throughout the three years I’ve been manager, and I hope you realise what it means to me to have been the manager of Leeds United.”

Promotion from League One in 2010 was the highlight of the 42-year-old’s tenure at Elland Road, and his reputation was enhanced by repeated impressive performances against Premier League sides in cup competitions.

United’s first year back in the Championship ended with the club one place beneath the play-offs but Grayson’s squad struggled to maintain pace with the top six this season.

Who should be Leeds United’s next manager? Click here to vote in our online web poll

He and coaches Ian Miller, Glynn Snodin and Andy Beasley left Leeds after Tuesday night’s 4-1 defeat to Birmingham City, with United lying 10th in the table.

Grayson, who began his playing career at Elland Road in the 1980s but moved on to Leicester City in 1992, said: “I had a tear in my eye when I left the club 20 years ago and I had a tear in my eye again (on Wednesday).

“The only difference was I went with one bin liner of stuff 20 years ago – this time it was three!

“I’d like to thank all the players who have played within my three years. Also, my thanks go to all my staff who’ve been helpful during my period in charge. I wish you, the supporters, all the best for the future and maybe one day I may get the chance to come back to this great football club.”

Speculation about Grayson’s likely replacement has been rife since his dismissal, and the club said they had received numerous approaches from “credible” candidates since taking the decision to sack him.

But United revealed that they were still to begin considering expressions of interest and plan do so early next week. The club placed under-18s coach Neil Redfearn in caretaker charge for today’s Championship match at Bristol City and owner Ken Bates is due to fly to England from Monaco before United’s match against Brighton on February 11.

Former Sheffield United and Queens Park Rangers boss Neil Warnock is among the favourites for the post and is believed to be interested in replacing Grayson, but the YEP understands that Roberto Di Matteo – a close friend of Bates who played for Chelsea while Bates was chairman at Stamford Bridge – is unlikely to be named as Leeds’ new boss.

A raft of other names, including Crystal Palace’s Dougie Freedman, Barnsley’s Keith Hill and former Leeds captain Gordon Strachan, have also been linked with the job at Elland Road, and Huddersfield Town’s Lee Clark attracted huge support in the betting markets in the 48 hours after Grayson’s dismissal. Clark, who took charge of Huddersfield a fortnight before Leeds appointed Grayson in December 2008, denied receiving any contract from Leeds, and United in turn insisted they were still to make an approach to any potential candidate.

Clark is not expected to be among the names Bates and his board weigh up next week.

Asked if United had attempted to make contact, Clark said: “Not to me, no.

“I am aware of (the situation at Leeds) and I’ve been linked with a number of jobs over the past 12 months. All it does is stress that we’re doing a good job.

“It’s speculation and until I’m told otherwise, I’m the manager of Huddersfield Town. It (speculation) is part of the job.”

A statement from Leeds said: “Leeds United can confirm that the club have been inundated with credible approaches for the vacant managerial position since the departure of Simon Grayson and his staff on Wednesday.

“The club will begin the process of examining the expressions of interest early next week.

“We can confirm at this stage that no approaches have been made, either directly or indirectly, to potential candidates, either in work or currently looking for employment, although we have been offered the services of many who are currently in work.”


THANK YOU: Sacked Simon Grayson has paid tribute to United’s magnificent supporters

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_axed_simon_grayson_leaves_with_tears_and_a_salute_for_fans_interview_1_4211511

Kato

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1798 på: Februar 06, 2012, 20:25:50 »
Responsen til Grayson etter at han fikk sparken, bekrefter vel bare det inntrykket de fleste har av ham:

En gentleman som setter Leeds veldig høyt.

Kunne nok laget en solid skittentøysvask i media, om ønskelig.

Lykke til videre, gaffer. Overbevist om at du snart jobber på de engene der gresset er grønnest.
 

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1799 på: Februar 06, 2012, 22:26:44 »
Responsen til Grayson etter at han fikk sparken, bekrefter vel bare det inntrykket de fleste har av ham:

En gentleman som setter Leeds veldig høyt.

Kunne nok laget en solid skittentøysvask i media, om ønskelig.

Lykke til videre, gaffer. Overbevist om at du snart jobber på de engene der gresset er grønnest.

En karriere ala Blackwell kanskje?? Grayson får feie for sin egen dør først, han må nok holde på en stund..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.