Delph tatt for fyllakjøring?

Started by stefan, December 25, 2008, 02:37:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stefan

PÃ... de engelske forumene Waccoe og SC nevnes det at unge lovende Delph har blitt tatt for å kjøre bil i beruset tilstand. Hvis så er tilfelle så er jo det bare å klappe for enda en ung leeds spiller som står frem som ett godt eksempel.... >:(
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Stifler

blablabla...

Er ingen stor sak dette spør du meg...

Tatt for å drikke litt? How cares, bare han gjør det bra på banen.
-Nr 2 er den første taperen-

SirOlsen

Akkurat denne satt jeg egentlig bare og venta på. Har sett et par private videoer av ham,og han virket typen til å kunne gjøre noe slik..
Men jeg gir gentlig blanke i det, så lenge det ikke går utover hans jobb på banen.
Klart, om det er tilfelle så utgjør han jo ikke akkurat noe godt forbilde for unge fans da.
-SirOlsen-

fjellhaugen

Quote from: Stiffler on December 25, 2008, 03:17:52
blablabla...

flott holdning stiffler.  :o :o
måtte du bare unngå at noen i familien din blir drept av en fyllekjører :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

brenaldo

blablabla...

Fy fa.. for en holdning >:(

Grow up, kid :(
Medlem nr. 850

LEO

Dette kan bety at han ikke spiller i morgen. >:(

stian

blablabla...

Skjønte du ikke saken? Han er ikke tatt for å "drikke litt", han er tatt for å drikke og kjøre bil.

sportcarl1

det är dålig stil, fnns inget försvar för det, Delph är utan tvekan min favoritspelare hade sett honom som den självklara lagkaptenen som skulle bära Leeds nu och i framtiden men nu är jag inte lika säker längre.

Tom S

HVIS det er tilfelle at Delph har køyrt bil i beruset tilstand så er det veldig dumt av han. Tenk kva konsekvensar ei slik handling kan føre til.
Som ung framadstormende fotballspiller og forbilde for mange bør han halde seg for god til slikt.

Men, han er ung(dom) og vil nok ta lærdom.
Vil ikkje avskrive han som framtidig kaptein på Leeds United pga denne episoden.
COME ON LEEDS !!

peacock

blablabla...

Vi får håpe at du er en pen, ung mann, for vett har du ikke.

Stifler

Quote from: peacock on December 25, 2008, 12:08:08
blablabla...

Vi får håpe at du er en pen, ung mann, for vett har du ikke.

holder det at jeg er penere enn deg? ::)

Greit nok at det jeg skrev ikke var helt riktig av meg, men i den alderen er det fort gjort å gå litt over streken. galt var det jo, men syntes ikke dette er den største saken i 2008 :)

Trond90

Tror du burde tenkt deg litt om før du skrev dette her Stiffler..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Stifler

Er det lov å skrive "OMG" nå?

Orker ikke å diskutere mer her nå :)

Sølvreven

Så,så gutter. Det er jul og alt. Vi kan heller konsentrere oss om å krige på banen  ;)
Håper at hele historien er oppspinn, for fyllekjøring er noe dritt. Det var sånt man holdt på med på bygda når det var vinter og kaldt og den eneste drosjeeieren i bygda lå å sov. Men stort sett i 20-40 km/t synes jeg å huske.....................

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sheridan

Quote from: Sølvreven on December 25, 2008, 15:09:19
Det var sånt man holdt på med på bygda når det var vinter og kaldt og den eneste drosjeeieren i bygda lå å sov. Men stort sett i 20-40 km/t synes jeg å huske.....................

;D

Håper dette med Delph bare er rykter!
Merkelig hvis ikke noen av de mange sladreavisene har lagt ut sak om det.

Tom S

Quote from: Stiffler on December 25, 2008, 14:46:34

Ja, det er lov.
COME ON LEEDS !!

peacock

Kanskje du innser idiotiet når du ser reaksjonene?

Per-Stian

Slike rykter oppstår vel diverre ikkje sånn utan vidare (grunn)? Frykteleg viss unge Delph skal bli tiltala for køyring i påverka tilstand. Kan vi håpe på at han berre var passasjer i bilen, og at rykta har utvikla seg som eld i tørt gras?

Papi

Quote from: peacock on December 25, 2008, 16:10:03

Kanskje du innser idiotiet når du ser reaksjonene?

Enig med deg Peacock!
Legger jo opp til det sjølv når du presterer og bagatellisere fyllekøyring!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Stifler

Absolutt ikke det jeg gjorde.
Tviler sterkt på at dere to har hatt venner og vært på fest, men fort gjort å gå litt over streken.
Vil tro dette var et engangstilfelle, og ferdig med det...
Kan ikke skjønne hvorfor dette skal bli såååå avorlig som noen her vil ha det til.

Det er min mening....

ragnar

Alkohol + bilkjøring er uaksetabelt uansett hvordan omstendighetene er. Om en er i livsfare kan det under tvil godtaes og det var sikkert ikke Delph.  ::)

Når han i tillegg er en ung fremadstormende fotballspiller blir det jo ekstra ille. Må tenke seg litt om når en spiller fotball og det er jo ikke så dumt ellers og...

Såååå alvorlig blir det når det er snakk om en ung Leeds spiller som bør vite hva han kan og ikke kan gjøre. Generelt er jo dette med alkohol og bilkjøring ikke noe fornuftig...
*In El Loco we trust!*

Papi

Blir jo kanskje litt off topic etterkvart dette, men poenget mitt oppi dette er at fyllekøyring er totalt uaksetablert, så ser er det på ganske så alvorlig. Nå veit ikkje eg om denne historier er sprøyt eller ikkje, godt mulig Delph er uskyldig i saken.

MEN! Hadde Delph, eller kven som helst for den grunn, havnet i ein bilulykke og drept nokon, hadde livet vært øyedelagt for både han og familien til den drepne.

Skjønner jo det at du ikkje meinte bokstavelig det du skreiv i første innlegget, men du burde jo etterkvart vært inneforstått med at du skreiv var "way off" og akseptere at folk reagerer på uttalelsen.

Tilsutt Stiffler: Det er meget alvorlig om Delph er tatt for fyllekøyring. Eg driter i om han har gjort det bare ein gang. Som ein profilert fotballspiller og rollemodell burde han holdt seg for god til dette.

Stifler

Syntes folk kan ha sin egen mening uten å bli bokstavvoldtatt...

Men ferdig med denne saken.

Kompis Papi og resten ;)

Dorigo`s left foot

Nå må alle ta hverandre i hendene og slappe litt av.

Stiffler har lagt seg flat :'(, ferdig med det

Sleivind

Det finnes vel to former for "fyllakjøring".

1. Drikke seg dritas, sette seg i bilen og kjøre av sted klokka 02.00 på natta.

2. Dagen derpåkjøring, kanskje en time for tidlig med å kjøre bil før all promillen er forsvunnet, tatt med en promille på 0,1 over grensa.

Alternativ 1 er selvfølgelig uakseptabelt. På den andre siden så tipper jeg at 90% av den alkoholdrikkende bilkjørende befolkningen en eller annen gang har utfordret skjebnen en smule og kjørt bil kanskje litt for tidlig dagen derpå.

Hvis Delph har utøvd fyllakjøring av alternativ en, så er han en komplett idiot, ingenting mer å si om den saken. Har han derimot blitt tatt ved alternativ 2. Er han da idiot? Eller er han "uheldig" siden han trodde han ikke hadde promille igjen i kroppen?

Uansett så er vel dette bare rykter enn så lenge, og alt dette blir bare spekulasjoner. Hadde dette faktisk hendt så hadde det vel allerede vært på de fleste nyhetssidene.

Papi

For all del Stiffler, er ikkje ute etter og arrestere deg.
Alle har rett til og ha sine meininger, har ikkje tenkt og voldta deg ::)
Kva skulle ein hatt forum til om alle hadde samme meninger?

God Jul :D

roaldv

Kan ikke se at Stiffler har lagt seg flat for sin bagatellisering av fyllekjøring.... Synes godt han kan gjøre det, jeg.

Den godeste Stiffler står oppført med en alder på 17 år - driver kanskje og skal ta lappen snart, da? Ser ikke frem til å møte deg på veien dersom dette er representativt for dine holdninger bak rattet!

Quote from: Stiffler on December 25, 2008, 16:58:40
Tviler sterkt på at dere to har hatt venner og vært på fest, men fort gjort å gå litt over streken.
Kan ikke skjønne hvorfor dette skal bli såååå avorlig som noen her vil ha det til.

Det er min mening....

mari

meget positiv til noe alkohol i juletider eller andre helger. :P

Men bilkjøring og alkohol er en forbannelse.

Av erfairng.

Spander noen hundrelapper på taxi hjem. Og lev litt lengre

Tom S

Lynsjestemning blant de norske Leedsvenner i julen?
It's hard to be a Leedsfan....
COME ON LEEDS !!

Budda

Quote from: roaldv on December 25, 2008, 20:54:21
Kan ikke se at Stiffler har lagt seg flat for sin bagatellisering av fyllekjøring.... Synes godt han kan gjøre det, jeg.

Den godeste Stiffler står oppført med en alder på 17 år - driver kanskje og skal ta lappen snart, da? Ser ikke frem til å møte deg på veien dersom dette er representativt for dine holdninger bak rattet!

Quote from: Stiffler on December 25, 2008, 16:58:40

Det er min mening....

Hvorfor skal han legge seg flat? Stiffler har jo rett til sin egen mening selv om de fleste (meg inkludert) synes den er feil.
Endre