Skrevet av Emne: Sesongen er startet !  (Lest 3983 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sesongen er startet !
« på: Desember 27, 2008, 17:43:47 »
http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=4824871&sitecode=leed&sportcode=leed

Larry og gutta fekk eit superviktig mål på overtid mot revene i går.
Sesongen er no startet og tipper vi klatrere jamnt og trutt framover mot mai og ender som champions.  8)

Eit par-tre nye i januar, kanskje Johnson tilbake og eit par ut, så er vi på gang!  ;)

Gleder meg til fortsettelsen!!!
 :D
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #1 på: Desember 27, 2008, 18:05:40 »
"We haven't thrown the towel in at any point. We've had tough days and disappointing results but the lads here always fight.
If we go down, we go down fighting and that was the attitude against Leicester. It got us a point."
- Fraze

http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=4824872&sitecode=leed&sportcode=leed
COME ON LEEDS !!

flynn

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #2 på: Desember 27, 2008, 18:10:14 »
Enig. Dette er første dag i resten av sesongen. Ingenting å tape, men alt å vinne. Deilig utgangspunkt i grunn :-)

flynn

samadhi

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #3 på: Desember 27, 2008, 18:36:08 »
Jeg vil ikke skape no skår i den gledesrusen de fleste her inne på forumet ser ut til å være i etter at vi spilte 1-1 hjemme mot Leicester i går.

Etter rapportene så spilte vi ingen spesielt god kamp i går heller, og vi skapte få sjanser. I følge kommentatorene på LUTV så hadde Leicester full kontroll på kampen etter scoingen sin og målet vårt på overtid kom helt ut av det blå.

Man kan jo tenke seg hvordan reaksjonene hadde vært her inne dersom vi hadde prestert på samme måte, men med Macca som manager? Jeg tipper at trådene med "Macca må gå" hadde blomstret ytterligere opp...

Nå sier ikke jeg at det var feil å sparka Macca, selv om jeg var en av de som mente at han burde fått litt mer tid som vår sjeg. Likevel var det forsåvitt greit at han fikk fyken da det så ut som at han var havnet i en blindgate. Det skal også sies at jeg har stor tro på Grayson og synes at han var ett bra valg som vår nye manager. Jeg mener bare at vi ikke skal ta helt av ennå, for etter en uke som sjef har han ennå ikke gjort en eneste merkbar endring i laget - og nei jeg tror ikke det er Grayson sin ære at vi ikke slapp inn dødball i går.

Hadde Macca spilt med det samme laget som Grayson i går ville han forresten fått mye pepper for å ikke starte med Snodgrass, og enda mer for å sette Hughes inn som vår første innbytter i stedet for Snoddy.

Det kan godt være at sesongen virkelig begynte for oss i går, og det blir en spennende tid fremover å se hva han gjør med spillestilen, hvilke spillere som kommer inn, hvilke spillere som må gå og ikke minst hvordan det hele slår ut resultatsmessigt.

Jeg har forsatt troen på dette laget, men finner ingen grunn til å ta helt av på vegne av Grayson ennå...
marching on together,
derudaf forever...

Runar

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #4 på: Desember 27, 2008, 18:39:47 »
Det e merkelig dette med lederskap og manager bytter, er lissom begrenset hva en ny trener kan få gjort på 2 treninger... Kanskje er den kortsiktige effekten like mye et resultat av at en er kvitt den forrige som at den nye gjør så mye riktig...

 

fjellhaugen

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #5 på: Desember 27, 2008, 18:50:04 »
ja for all del, runar og samadhi.... grav oss ned!! la oss ikke ta et sårt tilkjempet mål på slutten av kampen og snu det til noe positivt!!

hva med å starte en grayson må gå topic? ::)

vi fikk 1 poeng i går ene og alene fordi gutta sto på helt til slutt for den nye sjefen sin.
det er en kjennsgjerning at leeds sliter hjemme med for mye folk på tribunen for tia, og det var nr 1 på tabellen de mløtte etter 5 tap på rad..
jeg driter 100-0 i om de ikke fikk til spillet i går, og klart jeg skulle gjerne hatt 3, men det ene målet tror jeg kan hjelpe grayson til å starte en fantastisk run for leeds. :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Runar

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #6 på: Desember 27, 2008, 19:30:25 »
ja for all del, runar og samadhi.... grav oss ned!! la oss ikke ta et sårt tilkjempet mål på slutten av kampen og snu det til noe positivt!!

hva med å starte en grayson må gå topic? ::)

vi fikk 1 poeng i går ene og alene fordi gutta sto på helt til slutt for den nye sjefen sin.
det er en kjennsgjerning at leeds sliter hjemme med for mye folk på tribunen for tia, og det var nr 1 på tabellen de mløtte etter 5 tap på rad..
jeg driter 100-0 i om de ikke fikk til spillet i går, og klart jeg skulle gjerne hatt 3, men det ene målet tror jeg kan hjelpe grayson til å starte en fantastisk run for leeds. :)

grav oss ned? Skjønner ikke hvordan du kan tolke det ut av innlegget mitt...

Jeg jublet som et lite barn når vi fikk 1-1 i går, og jeg å kan se på høydepunktene at vi kjemper det vi er god for får å vinne et poeng. Det handler jo ikke om å grave verken opp eller ned
 

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Sesongen er startet !
« Svar #7 på: Desember 27, 2008, 19:44:12 »
har ikke sesongen startet?? :D :D :D : fra med i morgen så vinner vi alt ;)

fjellhaugen

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #8 på: Desember 27, 2008, 19:46:52 »
ja for all del, runar og samadhi.... grav oss ned!! la oss ikke ta et sårt tilkjempet mål på slutten av kampen og snu det til noe positivt!!

hva med å starte en grayson må gå topic? ::)

vi fikk 1 poeng i går ene og alene fordi gutta sto på helt til slutt for den nye sjefen sin.
det er en kjennsgjerning at leeds sliter hjemme med for mye folk på tribunen for tia, og det var nr 1 på tabellen de mløtte etter 5 tap på rad..
jeg driter 100-0 i om de ikke fikk til spillet i går, og klart jeg skulle gjerne hatt 3, men det ene målet tror jeg kan hjelpe grayson til å starte en fantastisk run for leeds. :)

grav oss ned? Skjønner ikke hvordan du kan tolke det ut av innlegget mitt...

Jeg jublet som et lite barn når vi fikk 1-1 i går, og jeg å kan se på høydepunktene at vi kjemper det vi er god for får å vinne et poeng. Det handler jo ikke om å grave verken opp eller ned

sant nok runar. gikk litt fort i svingene her så jeg tok en stiffler(skrive før man tenker ;))
du må ha meg unnskyldt :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

GeirO

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #9 på: Desember 27, 2008, 21:45:00 »
Greit å se det slik at en ny sesong har startet.

Men det er en god og en dårlig nyhet med et slikt utgangspunkt:

  • Vi starter sesongen med minus 13 poeng i forhold til direkte opprykk
  • Men det er jo to poeng bedre enn i fjor!
MOT

Tom S

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #10 på: Desember 27, 2008, 22:10:11 »
Thirteen points, who gives a f**k?
We're super Leeds and we're going up!
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #11 på: Desember 27, 2008, 22:50:11 »
Greit å se det slik at en ny sesong har startet.

Men det er en god og en dårlig nyhet med et slikt utgangspunkt:

  • Vi starter sesongen med minus 13 poeng i forhold til direkte opprykk
  • Men det er jo to poeng bedre enn i fjor!
men då hade väl inte halva säsongen gått?
 

GeirO

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #12 på: Desember 28, 2008, 01:26:20 »
Greit å se det slik at en ny sesong har startet.

Men det er en god og en dårlig nyhet med et slikt utgangspunkt:

  • Vi starter sesongen med minus 13 poeng i forhold til direkte opprykk
  • Men det er jo to poeng bedre enn i fjor!
men då hade väl inte halva säsongen gått?

Huff, enda verre med andre ord.
MOT

4ever arcticwhite

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #13 på: Desember 28, 2008, 02:11:17 »
Greit å se det slik at en ny sesong har startet.

Men det er en god og en dårlig nyhet med et slikt utgangspunkt:

  • Vi starter sesongen med minus 13 poeng i forhold til direkte opprykk
  • Men det er jo to poeng bedre enn i fjor!
men då hade väl inte halva säsongen gått?
Men vi hentet vel inn forspranget på under en halv sesong i fjor, gjorde vi ikke?
And we will do it again!!
The future's so White I've got to wear shades 8)

Tom S

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #14 på: Desember 28, 2008, 19:26:44 »
6 av 8 lag foran oss på tabellen har til gode å komme til Elland Road denne sesongen.
Det er/kan vere ein fordel for oss.
 
COME ON LEEDS !!

Inge

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #15 på: Desember 28, 2008, 19:41:26 »

Da tror jeg at jeg må holde meg hjemme Tom. Har sett 10 kamper der i 2008. 7 tap 1 uavgjort 2 seire

Tom S

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #16 på: Desember 28, 2008, 19:55:09 »

Da tror jeg at jeg må holde meg hjemme Tom. Har sett 10 kamper der i 2008. 7 tap 1 uavgjort 2 seire

Det kvalifiserer for utreisenekt!
 :D
COME ON LEEDS !!

Inge

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #17 på: Desember 28, 2008, 20:00:03 »
Ja jeg kasta passet på flyplassen når jeg kom hjem i går.    8)

Svend Anders

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #18 på: Desember 30, 2008, 18:59:11 »
"Med fire poeng på to kamper i romjulen har Leeds United sådd en spire av et håp til opprykksdrømmen."

Les hele kommentaren:

http://www.leedsunited.no/en-ny-sesongstart/


Tom S

Sv: Sesongen er startet !
« Svar #19 på: Januar 24, 2009, 18:05:40 »
MOT

 :D :D 8)
COME ON LEEDS !!