Natt til Torsdag åpner overgangsvinduet

Started by h.b, December 29, 2008, 10:17:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Som moderator anmoder jeg debattantene til å unngå direkte personangrep og holde et minimum av saklighetsnivå når det diskuteres på OEF.  :)
Jon R.

Therese

Seriøst? Handler det om hvem som kan mest her? Beklager om dette blir en spoiler, men dere får ikke en pokal for å kunne mest om hver enkelt spiller. La nå andre få komme meg sine synspunkter? Skal jeg holde kjeft fordi jeg ikke vet start11'ern i første seriekamp i 87?

Nei, nok om det og mer "ontopic".. Jeg håper vi får huka inn noen stabile forsvarsspillere som kan skape litt trygghet. Kanskje også fiske etter en ung og lovende midtbanespiller om vi evnt skulle miste vår! Gleder meg og er spent på å se hva vår nye mann kan få til!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

SveinArve

Ja, ditta syns eg var direkte ufint:

Quote from: janove on January 02, 2009, 12:37:41

Naa gidder ikke jeg aa diskutere med en snoerrunge i kortebukser, som er blitt fratatt godteriet sitt.
Naar det gjelder fotballkunnskap, saa skal iallefall ikke du komme aa laere meg noe!

Snørrunge i kortbukse??

Henviser til FNs Barnekonvensjon nr 12:

12. Alle barn har rett til å ha sine egne meninger, og de skal respekteres.

8)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

sportcarl1

Quote from: janove on January 02, 2009, 12:37:41
Quote from: peacock on January 01, 2009, 17:28:05
Quote from: Per Arne on January 01, 2009, 16:38:58
Quote from: peacock on January 01, 2009, 12:35:22
Man får ikke mer greie på fotball av å bo i Leeds. Mannen har jo helt åpenbart manglende kunnskap.

Sånn rent objektivt: har du noe personlig imot Jan Ove? Har lest endel innlegg fra deg bakover i tid. Uansett hva JO skriver, virker du totalt uenig, og kommer alltid med uttalelser om at han ikke har greie på fotball. Ser du har nevnt noe om en evnt agende. Er det heller kanskje du som har det??
tycker hans målsnitt talar för sig själv, där finns det inget att klaga på , möjligen han (förmåga) att försvinna i matcher, många år sedan vi hade en pålitligare målskytt än han, vi får gå tbx till våra PL-dagar
OK, jeg gikk litt hardt ut, noe som jeg har en tendens til å gjøre :) Det er sjelden vondt ment! "Agendaen" jeg tidligere har referert til, gjelder ulikt syn på spillere, og da spesielt Beckford. JO kan aldri skrive noe positivt om ham, uansett prestasjoner på banen. Debattanten har også andre spillere som enten er "ute" eller "inne." Eksempler er Kilkenney, Johnson og Sheehan. Men, det er jo nyttig for et debattforum at vi har ulike synspunkter!

Naa gidder ikke jeg aa diskutere med en snoerrunge i kortebukser, som er blitt fratatt godteriet sitt.
Naar det gjelder fotballkunnskap, saa skal iallefall ikke du komme aa laere meg noe!
Min agenda er at Leeds United skal bli best mulig og da maa jeg, selv om de spiller paa tredje nivaa, vaere kritisk. Naar jeg vurderer spillere, saa er det ut i fra prestasjoner der og da, samt potensiale.

Jeg har aldri lagt skjul paa at Beckford har potensiale, men for meg scorer han for sjelden. Foer han ble skadet, var han maalloes i 10 av 18 seriekamper og det er ikke godt nok for meg. Skal Leeds United kjempe om direkte opprykk, maa vaar spiss nr. 1, bedre scoringsprosenten sin. Etter 18 kamper var denne paa 6,4.

Det er noen som vil ha Sheehan og Johnson paa venstresiden. Det blir muligens den tregeste venstresiden i Lg 1. Leeds United er et lag som skriker etter hurtighet og da er ikke disse to loesningen.

Kilkenny har jeg skrevet nok om tidligere.

Marques og Michalik er heller ikke gode nok for meg. Det er heller ikke Ankergren og Lucas.

Jeg har ment at Richardson er for daarlig. Det mener jeg fortsatt, men de siste kampene har han ikke gjort seg bort. Ikke noe aa satse videre paa.

Douglas har heller ingen fremtid i laget. Som et defensivt anker fungerer han ok paa dette nivaaet. Min observasjon og statistikk sier det samme.

Jeg er ogsaa usikker paa Becchio, men han vil jeg se sammen med bedre spillere, foer jeg uttaler meg bastant.

Du kan vaere forbanna sikker paa, at om Beckford begynner aa score oftere, saa er det ingenting som vil glede meg mer.

Til slutt vil jeg si at du kan kalle meg akkurat det du vil. Det som kommer fra en novise som deg, er uinteressant! Naa gidder jeg ikke aa kaste bort mer tid paa saanne som deg!

Per Arne

Quote from: DenHviteYeboah on January 02, 2009, 13:00:25
janove: hva er dette for slags oppførsel og hersketeknikk?Synes dette innlegget var svært uhøflig.En annen ting: hva slags kompetanse kan du skilte med for å rakke ned slik på andre?
-er du trenerutdannet?og evt hvor?Idrettshøyskolen?
-på hvilke nivå har du vært fotballtrener?
-hvilke meritter har du å vise til?
Eller er det slik at du er egentlig på vårt nivå?Det vil si ingen kompetanse i fotball bortsett fra en glødende interesse og at vi har sett tusenvis av kamper.Jeg også mener en del ting om spillere på Leeds, men jeg forteller ihvertfall ingen andre på forumet at de er drittunger fordi de er av en annen oppfatning enn meg....
Mange her inne er uenige, men jeg synes vi skal holde oss for gode til å nedsable andre med å påstå at man personlig har så mye mer kunnskap enn alle andre.
Det er godt med en frisk debatt, men å kalle andre drittunger er hersketeknikk av verste sort!

Om en person kan sette seg på en jævla høy hest, og bruke følgende uttrykk om andre: manglende kunnskap om fotball, du har null peiling, vett har du ikke, patetisk, idiot, osv.., så får man faen meg finne seg i å bli kalt for drittunge.

Og en ting til; Ã... kalle noen for drittunge har ingenting med hersketeknikk å gjøre.

Poenget mitt er altså, rett på sak: Peacock er veldig flink til å gå hardt på andre, opphøye seg selv, og bruke nedlatende uttrykk om andre. Han skal ta tåle at noen tar igjen.

Ta heller på deg glorien når du forsvarer svakere stilte enn Peacock. Det virker som om han er i stand til å forsvare seg selv. Det blir på grensen til nedverdigende. Og det er jo nettopp Peacock som nedsabler andre mtp fotballkunnskap...

;D

Tom S

janove: hva er dette for slags oppførsel og hersketeknikk?Synes dette innlegget var svært uhøflig.En annen ting: hva slags kompetanse kan du skilte med for å rakke ned slik på andre?
Eller er det slik at du er egentlig på vårt nivå?Det vil si ingen kompetanse i fotball bortsett fra en glødende interesse og at vi har sett tusenvis av kamper.Jeg også mener en del ting om spillere på Leeds, men jeg forteller ihvertfall ingen andre på forumet at de er drittunger fordi de er av en annen oppfatning enn meg....
Mange her inne er uenige, men jeg synes vi skal holde oss for gode til å nedsable andre med å påstå at man personlig har så mye mer kunnskap enn alle andre.
Det er godt med en frisk debatt, men å kalle andre drittunger er hersketeknikk av verste sort!

Nå var det jo ein forhistorie til denne utblåsningen, kanskje ein burde lese den også før ein kritiserer kun den eine parten?

Forøvrig langt under beltested av begge!
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Quote from: Tom S on January 02, 2009, 14:29:32

Nå var det jo ein forhistorie til denne utblåsningen, kanskje ein burde lese den også før ein kritiserer kun den eine parten?

Forøvrig langt under beltested av begge!
Jeg leste kun janove sitt innlegg, men hvis peacock har brukt samme saftige uttrykk bør han også skjerpe seg.Poenget mitt er å ha friske debatter uten personangrep som "ikke peiling på fotball-drittunge-manglende kunnskaper" osv.Jeg mener fortsatt at å kalle en motdebattant for en drittunge er en form for hersketeknikk.Og jeg er ikke ute etter noen "glorie".

Asbjørn

KANSKJE vi skal prøve å holde oss til 'topic' videre?

...vet det kan være fristende å kommentere 'janove' og 'peacock' nå, men det bringer oss bare off topic i forhold til emnet, og fører nok dessverre lett til videre skittkasting :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

martind

Ja syns i likehet med mange andre her at det er mye usakligheter, og ufint språk. Vi skal være en supporterklubb som skal dra i noenlunde samme retning her, (og da mener jeg ikke at alle skal like alle like godt) men at ting kan diskuteres på et litt annet nivå enn enkelte gjør her inne.

Når det er sagt, så er jeg litt spent på hvilken divisjon Jan Ove tror vi er i. Du skriver at enkelte spillere fungerer på dette nivået, men allikevel ikke er gode nok. Vi ligger i L1 og kan ikke bare hente spillere fra høyere divisjoner. De kan vi hente når vi kommer oss opp dit. Da vil vi selvfølgelig være en attraktiv klubb. Vi er ikke en klubb med veldig store økonomiske muskler til å kjempe om de aller beste spillerne, selv ikke i samme divisjon.

Derimot så har vi pr. idag et lag som er godt nok til å rykke opp fra L1. Det som er viktig er å få dette laget til å opptre som et samlet lag, slik at alle drar i samme retning. Får vi til dette så vil vi kunne kjempe om opprykk når mai måned kommer.

Det er hvertfall min mening, så kan jo folk være uenig eller ikke, men jeg velger allikevel ikke å oppgi adressen min...... :)
MOT!! We are Leeds!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Per Arne

Quote from: Asbjørn on January 02, 2009, 14:38:34

...vet det kan være fristende å kommentere 'janove' og 'peacock' nå, men det bringer oss bare off topic i forhold til emnet, og fører nok dessverre lett til videre skittkasting :(

Enig. Og mange av oss må tenke før vi skriver. Meg selv inkludert.

;D

Leeeeeeeeeeeeds

Quote from: Asbjørn on January 02, 2009, 14:38:34

yess
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

peacock

Jan Ove:
Jeg synes faktisk jeg var ydmyk i går kveld, og jeg modererte mine tidligere uttalelser. "Snørrunge" gidder jeg ikke en gang å kommentere, men jeg er i hvert fall 42. Vi er uenige i kvalitetene til mange av våre spillere. Vi får la det bli med det.............

baste

kan ikke noen stenge slike diskusjoner ute? En ting er at topic`n "natt til torsdag" blir ødelagt. Men jeg finner det hele trist å meningsløst å lese disse kranglingen i OEF. Logg dere på MSN for guds skyld, eller ring hverandre.

Leeds United have dismissed reports linking Fabian Delph with a £10m move to Manchester United as 'speculation'....Hva mener dere "ekspertene" om det?

Leeds chairman Ken Bates, who is determined to keep hold of such a huge prospect. Bates said in November: "Fabian Delph will be moving to the Barclays Premier League - but we hope he'll be moving with us via the Championship."

Tror Delph blir jeg. Johnson retunerer til Leeds. 2009 blir det beste LEEDS året på mange mange år..

MOT

supervisor

* United, de røde, skal dessuten ha lagt inn et bud på Leeds’ midtbanespiller Fabian Delph på drøyt 100 millioner, hevder The Sun.