Skrevet av Emne: Oppfordring: medlemsavgift og lodd  (Lest 3175 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« på: Januar 05, 2009, 11:33:23 »
Et par oppfordinger nå som juleferien er over og folk er (?) tilbake i daglige rutiner...

Til dere som fikk med giro til fornyelse av medlemsskapet i LUSCOS ved siste TPN:

Vi nærmer oss utsendelse av medlemskort i plast. Forhåpentligvis er det i postkassene deres om ca tre uker. Men: det går selvsagt bare ut til betalende medlemmer.

Derfor ber jeg, både for deres egen og vår del om at dere betaler medlemsgiroen inneværende uke - om dere ikke har gjort det allerede, selvsagt. Betales den for sent må vi bestille nye kort i ettertid, trykke på nytt, etc etc. Med andre ord en masse ekstra jobb for oss, og frustrasjon og forlenget ventetid for dere.

Til alle medlemmer:
Minner jeg om medlemslotteriet som har frist 20. januar. Vi har som tidligere nevnt noen lekre premier:

* Leeds-tur!
* Spesial-laget Leeds-sykkel (verdi 15.000,-)
* Spesial-lagde Leeds-ski med Marching on Together på
* Signert Leeds-drakt (den er råkul!)
* Fem gavekort i souvenirshopen på 250,-

Detaljer finner dere i siste medlemsblad!

Takk for oppmerksomheten!

Leif Sverre

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #1 på: Januar 05, 2009, 19:04:51 »
Hadde et par hundrelapper igjen på kontoen etter julehandel
og nyttårsfeiring. De hundrelappene er på  vei gjennom BBS  systemet
i denne stund.......
 

Bjorn

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #2 på: Januar 05, 2009, 21:52:30 »
Hola.
Vet dette ikke er tråden for å spørre om medlemskapskontigenten og slikt, men jeg betalte sist til LUSCOS 25.3.2008 (pluss 1 stk lodd i lotteriet ... muligens det var fjorårslotteriet, jeg vet ikke..), men hvorfor fikk jeg betalingsblankett i Desember-bladet? Det stod at betalingen ville gjelde fra 1.12.08 (eller noe sånt).
Er det ikke 12 Mnd medlemskap?


Om ingen av dere kan svare mailer jeg kundetjenesten.

Takk på forhånd!

(PS: Dere gjør forøvrig en flott jobb med bladet!!!)  8)
Marching On! 4276

rober

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #3 på: Januar 05, 2009, 23:15:36 »
Et par oppfordinger nå som juleferien er over og folk er (?) tilbake i daglige rutiner...

Til dere som fikk med giro til fornyelse av medlemsskapet i LUSCOS ved siste TPN:

Vi nærmer oss utsendelse av medlemskort i plast. Forhåpentligvis er det i postkassene deres om ca tre uker. Men: det går selvsagt bare ut til betalende medlemmer.

Derfor ber jeg, både for deres egen og vår del om at dere betaler medlemsgiroen inneværende uke - om dere ikke har gjort det allerede, selvsagt. Betales den for sent må vi bestille nye kort i ettertid, trykke på nytt, etc etc. Med andre ord en masse ekstra jobb for oss, og frustrasjon og forlenget ventetid for dere.

Når det gjelder de nye medlemskortene, er det slik at vi får nye medlemskort hvert år?

Eller blir det slik at vi får tilsendt en oblat til å klistre på medlemskortet hver gang vi fornyer medlemskapet?

rober

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #4 på: Januar 05, 2009, 23:19:04 »
Et par oppfordinger nå som juleferien er over og folk er (?) tilbake i daglige rutiner...

Til dere som fikk med giro til fornyelse av medlemsskapet i LUSCOS ved siste TPN:

Vi nærmer oss utsendelse av medlemskort i plast. Forhåpentligvis er det i postkassene deres om ca tre uker. Men: det går selvsagt bare ut til betalende medlemmer.

Derfor ber jeg, både for deres egen og vår del om at dere betaler medlemsgiroen inneværende uke - om dere ikke har gjort det allerede, selvsagt. Betales den for sent må vi bestille nye kort i ettertid, trykke på nytt, etc etc. Med andre ord en masse ekstra jobb for oss, og frustrasjon og forlenget ventetid for dere.

Til alle medlemmer:
Minner jeg om medlemslotteriet som har frist 20. januar. Vi har som tidligere nevnt noen lekre premier:

* Leeds-tur!
* Spesial-laget Leeds-sykkel (verdi 15.000,-)
* Spesial-lagde Leeds-ski med Marching on Together på
* Signert Leeds-drakt (den er råkul!)
* Fem gavekort i souvenirshopen på 250,-

Detaljer finner dere i siste medlemsblad!

Takk for oppmerksomheten!


Det ble litt feil, så jeg prøver igjen.

Når det gjelder de nye medlemskortene, er det slik at vi får nye medlemskort hvert år?

Eller blir det slik at vi får tilsendt en oblat til å klistre på medlemskortet hver gang vi fornyer medlemskapet?

Svend Anders

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #5 på: Januar 06, 2009, 00:23:14 »
Hola.
Vet dette ikke er tråden for å spørre om medlemskapskontigenten og slikt, men jeg betalte sist til LUSCOS 25.3.2008 (pluss 1 stk lodd i lotteriet ... muligens det var fjorårslotteriet, jeg vet ikke..), men hvorfor fikk jeg betalingsblankett i Desember-bladet? Det stod at betalingen ville gjelde fra 1.12.08 (eller noe sånt).
Er det ikke 12 Mnd medlemskap?


Om ingen av dere kan svare mailer jeg kundetjenesten.

Takk på forhånd!

(PS: Dere gjør forøvrig en flott jobb med bladet!!!)  8)

Hei Bjørn!

Sjekk giroen en gang til, og send de nøyaktige datoene og denne henvendelsen til leedsunited@kundetjeneste.no - de vil helt sikkert klare opp saken.

Dette gjelder selvsagt andre med samme eller andre spørsmål også.

SA

Svend Anders

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #6 på: Januar 06, 2009, 00:24:09 »
Det ble litt feil, så jeg prøver igjen.

Når det gjelder de nye medlemskortene, er det slik at vi får nye medlemskort hvert år?

Eller blir det slik at vi får tilsendt en oblat til å klistre på medlemskortet hver gang vi fornyer medlemskapet?

Planen er nye, spreke medlemskort hvert år!

 :)

SA

rober

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #7 på: Januar 06, 2009, 20:41:31 »
Det høres bra ut.  :D

Knut-

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #8 på: Februar 13, 2009, 09:52:05 »
Har du sett på makan. Der vant jeg lotteriets Englandstur!! :o ;D Vant tur til fotball-EM i sommer så denne vinnerstimen liker jeg. :)

Svend-Anders:

Nå skal jeg over i påska. Skal blant annet se Leicester-Leeds i Leicester og det passer dårlig med flere turer denne sesongen. Ser at det står sesongen 2008/09, men kan turen tas til høsten ?

medlem 191

Svend Anders

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #9 på: Februar 13, 2009, 10:13:21 »
Har du sett på makan. Der vant jeg lotteriets Englandstur!! :o ;D Vant tur til fotball-EM i sommer så denne vinnerstimen liker jeg. :)

Svend-Anders:

Nå skal jeg over i påska. Skal blant annet se Leicester-Leeds i Leicester og det passer dårlig med flere turer denne sesongen. Ser at det står sesongen 2008/09, men kan turen tas til høsten ?

Gratulerer!

Det er formann Roalsvig som må svare på dette, men jeg vil tro det løser seg. Rune har epost rune@leedsunited.no - ta kontakt med han! (om han ikke når deg først)

SA

Knut-

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #10 på: Februar 13, 2009, 10:23:19 »

Har sendt Rune en mail. Regner med at det ordner seg  :)
medlem 191

Leif Sverre

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #11 på: Februar 13, 2009, 19:16:21 »

Har sendt Rune en mail. Regner med at det ordner seg  :)

Gratulerer enda engang !! Som jeg alltid har sagt, de som har mest............ osv.osv ;D

Har også sendt Rune en mail, der jeg ber han se bort fra din mail ;D :P

 

Knut-

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #12 på: Februar 13, 2009, 19:25:00 »

Har sendt Rune en mail. Regner med at det ordner seg  :)

Gratulerer enda engang !! Som jeg alltid har sagt, de som har mest............ osv.osv ;D

Har også sendt Rune en mail, der jeg ber han se bort fra din mail ;D :P



Du skal nå ha takk! Synes å huske at en viss kar vant hovedpremien i TIPS for ett år siden så det er vel håp for deg og  ;)
medlem 191

Geir Magne

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #13 på: Februar 13, 2009, 19:45:30 »
...og jeg vant den signerte trøya og gleder meg som en liten unge til den kommer i posten om noen dager. Formann Rune ringte for noen dager siden. I tilsvarende lotteri i 1993 vant jeg signert matchball med laget til Wilko. Det var også stor stas. Så folkens, kjøp lodd neste gang!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

ArendalWhite

Sv: Oppfordring: medlemsavgift og lodd
« Svar #14 på: Februar 13, 2009, 20:25:12 »
Gratulerer, Geir Magne.
Den passer nok perfekt inn i samlingen din :)
Leeds United siden 1972