Hvor bør jeg sitte

Started by Raven, January 05, 2009, 20:12:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raven

Hei
Hva på Elland Road i påska ifjord. Da satt vi på langsiden og hadde fin utsikt, men det var grusomt trangt med beinan. Har noen av dere gode råd om plasser??

morty

Revie Stand ! Men da må du regne med å stå en del .
Morten

ArneS

Det virker på meg som du satt på East Stand sist.  Der er benplassen værre enn noe billigfly jeg noen gang har resit med.

Dersom du ønsker godt utsyn fra en langside, er benplassen på John Charles West Stand betraktelig bedre, og langt å foretrekke.
Den 17. mann

fjellhaugen

Quote from: ArneS on January 07, 2009, 07:58:43
Det virker på meg som du satt på East Stand sist.  Der er benplassen værre enn noe billigfly jeg noen gang har resit med.

Dersom du ønsker godt utsyn fra en langside, er benplassen på John Charles West Stand betraktelig bedre, og langt å foretrekke.

enig med du.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Jeg lurer på om det går an og få billeter med den harde kjernen ? Supporterklubben, eller er dette bare de som er medlem der ??

Skal se Leeds - Swindon, i Mars :)

Rogaland Whites

ollan

Det kreves ikke medlemskap for å kjøpe billetter til hjemmekamp uansett hvor en vil sitte med hjemmesupporterne. Den harde kjernen som du kaller det(The KOP) holder til på Revie North Stand, det er ikke så store problemer med å få billetter der, men du får ikke fatt i de beste plassene pga. sesongkort. Som regel bra stemning der, men ikke så god oversikt over banen og spillet. Anbefaler deg å sitte på John Charles stand West Stand rundt C19-C21 litt opp og bak.
Se kart: http://www.leedsunited.com/page/StadiumPlanAndPrices/0,,10273,00.html
Ollan

ar9

Quote from: hobberst on January 07, 2009, 09:20:21
Jeg lurer på om det går an og få billeter med den harde kjernen ? Supporterklubben, eller er dette bare de som er medlem der ??

Er Dere mange som skal på den kampen?
Vi er 5.

Raven

[/quote

John Charles West Stand blir med spilletunnelen. Vist jeg ikke husker feil

Hobben

Quote from: ar9 on January 07, 2009, 18:10:51

Vi er 5.

Vi er 3, som reiser fra Stavanger.
PS: Er fra Jæren, og ikke Stavanger :) Liker ikke at folk tror jeg er der fra :)
Rogaland Whites

ar9

Quote from: hobberst on January 07, 2009, 19:56:49
Quote from: ar9 on January 07, 2009, 18:10:51

Vi er 5.

Vi er 3, som reiser fra Stavanger.
PS: Er fra Jæren, og ikke Stavanger :) Liker ikke at folk tror jeg er der fra :)
Har Dere kjøpt biletter?
Hvis ikke kunne vi kanskje bedt Jan-Ove Klausen kjøpe dem mest mulig samlet??

Hobben

Beklager sent svar, jeg har desverre glømt helt av denne tråden itte jeg fekk svar. Såg også melingen din på nettet, vett ikke om dere har bestilt. Men i morgen bestiller vi via internett.
Rogaland Whites

ar9

Quote from: Raven on January 07, 2009, 18:51:47

[/quote

John Charles West Stand blir med spilletunnelen. Vist jeg ikke husker feil

Enig vedr East Stand. Denne langsiden er kun for sylfider. Man ser bra men må brekkes løs etter kampen. Skal man sitte på en langside gå for West Stand.

Tom S

Veldig bra funksjon på billettsidene til klubben no.
Ein kan gå inn og plukke sete og få bilde av sikten til bana.
COME ON LEEDS !!

ollan

Quote from: Tom S on March 18, 2009, 20:52:13
Veldig bra funksjon på billettsidene til klubben no.
Ein kan gå inn og plukke sete og få bilde av sikten til bana.
Tenk på han som har gått rundt og tatt alle 39460 bildene... ;D ;Dkansje samme personen som har tatt alle 98507 bildene på Camp Nou. He he ;D ;D
Ollan

mercruiser