Reservelagskamp i kveld

Started by Crazyleeds, January 06, 2009, 12:29:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA... Nydelig mål av Ovington.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

isak

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sølvreven

Jeg tror ikke at Elliott kunne treffe en låvevegg om han så sto inni låven.
Men der scorte Ovington. Jaevla artig

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

kilgallon

Flott mål av Ovington. Han har været et frisk pust etter han kom inn.

auren

Slutt. 1-0. Fan så deilig ;D Selv om det var crap spillemessig så er det resultatet som teller. Deilig med 3 poeng igjen ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

Og seieren var vel fortjent etter spillet i andre omgang. Håper at Ovington fortsetter sånn. Det ser ikke ut som at Elliott kommer til å spille på A-laget.

Per-Stian

Jej! 1-0-siger for reservelaget :D
Kort rapport om innsatsen til Brad Johnson?

kjelvi

Quote from: Per-Stian on January 06, 2009, 22:02:11
Jej! 1-0-siger for reservelaget :D
Kort rapport om innsatsen til Brad Johnson?
Crap!
Skrevet:: I dag kl. 21:42:36Skrevet av: kjelvi 
hadde ventet mer av Brad Johnson, som man skulle tro er i toppform (solid machtrening i Brighton), har sjøltilit (suksess på kanalkysten) og er revansjesugen (spiller for et videre Leeds-liv).

mari

Legger meg laglig til for hugg og prøver på en poeng givning  ;D ;D ;D ;D

Lucas 4. Svært dårlig på innlegg - spenst som en gammel Bånna ski -  men av en eller annen grunn  reddet han oss 2-3 ganger i 1. omgang - store sjangser som ble brent av Bradford

Gardner 5. Positiv offensiv - men 3-4 innlegg som ble av den klassiske Pool typen - med alt for mye luft . ref Nils Johan Semb (med stum bbbb).

Parker 7. Veldig god fremover. aktiv/innstasvillig. Den spilleren på Leeds laget som viste noe som minnet om gjennombruddskraft (et voldsomt savn også på A-laget). Noe mer rufste hjemover.

Howson 4,5. Skuffer meg, men tok seg opp de siste 15 minuttene i Leeds gode periode. Har du mer inne ? Trodde det.

Franskmann 4. Ferdig i klubben

Telfer 5. Ferdig som spiller - kan bli en fin trener....

Kilkenny 5. En spillersom jeg tror ville være en tilvekst på mange lag - hvor en teknisk god /pasningssikker spiller med liten fremdrift kunne blitt utfylt av andre spillertyper...I Leeds er midtbanespillerne for like. Mye druetråkking på midten. Ikke tempo, taklingskraft eller trøkk fremover

Elliot 3. Sorry

Christe 6,5 Ikke det at han er så veldig involvert. Men de gangene han får ballen ser man at dette er en spiller som er "oppdratt" på et høyere nivå. Håper han holder seg skadefri (gikk ut med skade) Kan bli et fint suplement til Bechio/Beckford

Johnson 5,5 Skuddvillig. Ville mye - fikk til gaske lite

Sweeney 4 Ble dyttet ut på kanten idag og var mye svakere enn hva han har vært i de siste reservelagskampenehvor han har hatt en friere rolle sentralt

Innbyter Ovington 6.Villig og rask

Alt i alt.

Skuffende.

Skulle gjerne sett at det var plass tilen spiller som Hotchkiss på laget

samadhi

Nå er det vel begrenset hva man kan forvente av reservelaget til ett L1 lag?
marching on together,
derudaf forever...

h.b

Det er ingen unnskyldning. Ha spillere som fyller opp en stall for så å unnskylde de med elendig spill, selv om det er reservelaget til et League one lag er uholdbart. Hvis det er unnskyldningen, så sett heller opp juniorer eller trekk laget fra reserveserien og selg spillere som ikke presterer selv på et reservelag

samadhi

Har sett flere kamper med A-laget til Leeds i år og blir hver gang skuffet over å se hvor lavt nivå vi faktisk spiller på. Da tør jeg nesten ikke å tenke på hvordan nivået på vårt reservelag er. Sammenlignet med Norge snakker vi vel trolig her 2.divisjon.

Dersom man velger å starte med bare juniorspillere vil man trolig få ett enda lavere nivå. Da er det faktisk bedre at de beste ungguta får spille på reservelaget sammen med våre nest beste.
marching on together,
derudaf forever...

flynn

Midtbanen med Kilkenny, Howson, Johnson og Sweeney kunne vært førstelagsoppstillingen vår. At de ikke evner å dominere en kamp mot b-laget til Bradford forteller sitt tydelige språk!

Ellers synes jeg som vanlig at Parker var god. For meg er det uforståelig at manager etter manager vraker ham til fordel for den ene suspekte venstrebacken etter den andre.

Elliot er desverre ingenting, og Ovington virker i veikeste laget til at jeg tør å tro på noe gjennombrudd fra den kanten.

flynn

jackbauer68

Quote from: flynn on January 07, 2009, 09:52:10

Ellers synes jeg som vanlig at Parker var god. For meg er det uforståelig at manager etter manager vraker ham til fordel for den ene suspekte venstrebacken etter den andre.

flynn

For meg e det totalt uforståelig at unge ubrukelige Mr Parker ikkje e sendt ut av døra for lenge sia.... 8)

JonK

Mari: Takk for oppsummering/karakterer.

"Tøft" at noen tar seg tid:) Takker og bukker

Jon

flynn

Quote from: jackbauer68 on January 07, 2009, 10:13:19
Quote from: flynn on January 07, 2009, 09:52:10

flynn

For meg e det totalt uforståelig at unge ubrukelige Mr Parker ikkje e sendt ut av døra for lenge sia.... 8)

Jeg så Parker første gang i Norge for 2,5 år siden. Da syntes jeg han virket direkte svak. Etter det er mitt inntrykk er at han hver gang han slipper til på a-laget spiller bra. Han har en offensiv innstilling og vilje, og har ikke skjemmet seg ut med de største tabbene bakover heller. Men, hver gang han har fått noen kamper ryker han tilsynelatende umotivert ut av laget igjen.
Han har også vært på utlån flere ganger(?), noe som tilsier at trenerapparatet ikke har den store trua på ham heller.

Gutten gir ikke opp, og er i ferd med å bli en aldri så liten favoritt hos meg...

flynn

Sølvreven

Jeg skulle gjerne sett Parker på venstre midtbane. Jeg mener at han absolutt har sine beste kvaliteter offensivt.