Skrevet av Emne: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!  (Lest 12813 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #30 på: Januar 11, 2009, 11:31:02 »

Hvis vi er på et såpass kort perspektiv som 1 til 2 kamper så har du rett...

Jeg har tiltro til at Grayson snur dette...

...for all del, Tom pleier å klare å snu trender. Men Simon har altså hatt to kamper hittil, og selv Tom har slitt med å få poeng på så kort sikt (dét var mitt poeng :) )



Ja, for det ekje så enkelt altso...
COME ON LEEDS !!

Peter7

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #31 på: Januar 11, 2009, 11:32:06 »

Grayson må få en sjans det er jeg enig i. Men det trengs store forandringer på spillersiden.
Vil påstå at mange av dagens spillere har bevist over lang tid at de ikke holder mål.

Enig, det er bare nødt til å komme inn forsterkninger:

Ny keeper, 1-2 forsvarsspillere, 1 midtbanesjef (Douglas må vel snart ha spilt sin siste kamp for Leeds).

Forhåpentligvis uten at gode spillere (Delph) må selges for å skaffe midler.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

auren

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #32 på: Januar 11, 2009, 12:11:00 »

Hvis vi er på et såpass kort perspektiv som 1 til 2 kamper så har du rett...

Jeg har tiltro til at Grayson snur dette...

...for all del, Tom pleier å klare å snu trender. Men Simon har altså hatt to kamper hittil, og selv Tom har slitt med å få poeng på så kort sikt (dét var mitt poeng :) )



2 kamper? Hva er 1+1+1 Asbjørn? Vil du for tredje gang fornekte at han har hatt ansvaret i 3 kamper?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #33 på: Januar 11, 2009, 12:15:03 »
CALM DOWN!!!

I forrige kamp klarte vi å kjempe oss inn igjen i kampen. Det gikk ikke i dag.

Jeg tror dessverre at forrige kamp bare var et blaff. Denne manageren er ikke moden for trykket fra Elland Road, og denne stallen er for dårlig til opprykk pr dags dato.
Gråsønn fortsetter med samme startellever, samme formasjon, samme kaptein, samme innsats. Mao. ser jeg ingen forskjell fra tiden med Macca. Hva er egentlig forandret siden før jul? Bortsett fra 4 poeng på de tre siste kampene :-\. Ikke all verden foreløpig. Nå må han prøve å forandre litt på laget sånn at man ser at han prøver på et eller annet ihvertfall. MOT

Det Grayson gjør er fornuftig. Tenker kontinuitet, ikke revolusjon. De etablerte får sjansen og de har ikke gjort bort seg i de to første kampene. Grayson kjører dessuten en mer rendyrket 4-4-2 nå, med Becchio og Christie på topp. Snodgrass på kanten. Og 4 poeng på tre kamper er faktisk en radikal forbedring fra 0 poeng på fire kamper. Vår nye manager må få tid til å bli kjent med de nye spillerne og ikke minst finne en startellever som kan fungere som en enhet. Resultatene vil bli bedre, men ingen må forvente at en mann kan utrette mirakler i løpet av noen få uker. Fatt mot kjære Leeds venner: Snart er vi på sporet igjen og våren blir hvit!  :)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #34 på: Januar 11, 2009, 12:16:38 »

Hvis vi er på et såpass kort perspektiv som 1 til 2 kamper så har du rett...

Jeg har tiltro til at Grayson snur dette...

...for all del, Tom pleier å klare å snu trender. Men Simon har altså hatt to kamper hittil, og selv Tom har slitt med å få poeng på så kort sikt (dét var mitt poeng :) )



2 kamper? Hva er 1+1+1 Asbjørn? Vil du for tredje gang fornekte at han har hatt ansvaret i 3 kamper?

auren
Heheh, alle gode ting er tre :)

1-1-1 er en seier , en uavgjort og ett tap. Altså to :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #35 på: Januar 11, 2009, 12:17:36 »

Hvis vi er på et såpass kort perspektiv som 1 til 2 kamper så har du rett...

Jeg har tiltro til at Grayson snur dette...

...for all del, Tom pleier å klare å snu trender. Men Simon har altså hatt to kamper hittil, og selv Tom har slitt med å få poeng på så kort sikt (dét var mitt poeng :) )



2 kamper? Hva er 1+1+1 Asbjørn? Vil du for tredje gang fornekte at han har hatt ansvaret i 3 kamper?

auren

Som det står skrevet: Innen hanen galer vil Asbjørn tre ganger fornekte at Grayson har ledet laget mot Leicester, Stockport og Carlisle, og at dette tallet blir tre.  :)
Jon R.

janesoer

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #36 på: Januar 11, 2009, 12:52:50 »
Meningen med innlegget mitt var ikke å kritisere Grayson.
Det var for meg et overraskende men spennende valg av manager.
Han har gjort en god jobb i Blackpool med begrensede ressurser.
Det jeg ønsket å sette fingeren på var at jeg savner en rød tråd over tid på hvordan Leeds ønsker å spille og ikke minst i forhold til hvilke spillere som blir hentet til klubben.
Dagens internasjonale fotball er basert på tempo og hurtige spillere i alle ledd.
Det går fort og spillerne må også ha ferdigheter som er tilpasset dette tempoet.

Det som bekymrer meg er at Leeds virker å gå motsatt vei.
Vi har en ambasiøs spillestil der spillernes ferdigheter ikke er gode nok til å styre kamper. Det går tregt fremover og laget er sammensatt av spillere som nesten uten unntak er trege.
Dette så vi i playoff-finalen mot Watford, vi så det i playoff-finalen mot Doncaster og vi har sett det i kamp etter kamp de siste sesongene. Lagene vi møter er mye mer direkte og har spillere som i gjennomsnitt er MYE hurtigere enn våre. Vi henger ikke med.

Jeg mener det er viktig at Grayson får ro til å bygge opp sitt eget lag over tid.
Men det er i mine øyne VIKTIG å renske opp i spillerstallen og prøve å sette sammen en spillergruppe med ulik kompetanse der også hurtighet er innkludert.
Gleder meg til neste Leeds kamp .

JES
 

jarle

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #37 på: Januar 11, 2009, 14:53:14 »
nettopp sett målene til Carlisle...

The horror the horror!!!!

Mamma mia... det er noe av det mest uorganiserte jeg har sett... ingen linjer noe sted... spredd rundt som drita fulle høns.

1-0 ??? Sheehan ... se hvor han ligger i forkant av pasningen???
Hva driver Douglas med.... slipper sin mann jogger hjem og BANG!!!

2-0... Vi har 4 mann på offensiv 16 meter uten at vi har ballen.... hva motsatt flankespiller driver med vet ikke jeg!... Forsvarfireren... helt ute å kjører... Hvis Mickelic støter så må stopper 2 trekke hjem... her blir det store problemer pga en tapt duell.... Lag et frispark da vel når det ikke er balanse i laget... Så blir vi avslørt på fart da ingen klarer å plukke opp spissene til Carlilse og temposterke Bridges setter inn 2-0!!!

Her er det MYE å jobbe med!!! STAUNTON??? hvor har du vært!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #38 på: Januar 11, 2009, 14:55:20 »
Hvor lenge skal vi klynge oss til denne feilen at vi underpresterer. Pr dags dato har ikke Leeds noe å gjøre blandt topp 6 i denne divisjonen. Kanskje så har vi heller overprestert og burde ligget enda lenger nede. Det at vi er Leeds supportere gjør at vi tror enda bedre om spillerne enn hva realitetene er. Vi burde våkne og heller forlange at pappa smurf  åpner pengesekken. Ikke F om noen vil kjøpe opp et lag som er på 3 nivå i engelsk fotball


Uff, det er dessverre stor sjanse for at du har rett. Håpet er til og med i ferd med å forvsinne og da.... :(
Yeboahs vitne

ragnar

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #39 på: Januar 11, 2009, 16:37:15 »
Tabellposisjonen lyver ikke. Den forteller den kalde sannhet at per dags dato så har Leeds litt å jobbe med før det bør snakkes om opprykk.

Men iogmed at transfervinduet er åpnet, kan det gjøres grep for å løse problemer. Spørsmålet er bare hvor mye Papa Smurf er villig til å legge i potten. En fordel er at Grayson er vant til å jobbe med begrensede ressurser og vil nok kunne klare det en gang til.

Det er mange middelmådigheter på dagens Leeds lag og for mange like type fotballspillere. For å ta det beste eksempelet i seinere Leeds historie så er den komplette midtbane bestående av:

vi må ha en holding man som binder laget og skaper ro i rekkene..som plukker opp baller, vinner dueller og sprer baller enkelt og greit. (BATTY)
vi må ha en kreativ hjerne i laget. (MACCA)
vi må ha raske hardtarbeidende kantspillere som kommer rundt på kantene og som kan utfordre med fart (STRACHAN og SPEED)

Så kan vi jo se på hvordan Sgt. Wilkos lag klarte å rykke opp og hva slags type fotball de spilte. Det er den typen som Leeds skal spille og som ble spilt under den tidlige DOL tiden.

Men det må ryddes opp i dagens Leeds stall og kanskje Grayson klarer å gjøre nødvendige forandringer nok til å klare et opprykk i år.

Men dealingen og whealingen er nok nettopp begynt.
*In El Loco we trust!*

DenHviteYeboah

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #40 på: Januar 11, 2009, 18:03:07 »
Hvor lenge skal vi klynge oss til denne feilen at vi underpresterer. Pr dags dato har ikke Leeds noe å gjøre blandt topp 6 i denne divisjonen. Kanskje så har vi heller overprestert og burde ligget enda lenger nede. Det at vi er Leeds supportere gjør at vi tror enda bedre om spillerne enn hva realitetene er. Vi burde våkne og heller forlange at pappa smurf  åpner pengesekken. Ikke F om noen vil kjøpe opp et lag som er på 3 nivå i engelsk fotball


Uff, det er dessverre stor sjanse for at du har rett. Håpet er til og med i ferd med å forvsinne og da.... :(
Mitt tips er at hvis ikke Papa Smurf kommer med minst 2 store signinger i januar og vi spiller et par uavgjorte og kanskje taper en kamp, så vil publikumstallet komme godt under 20000 i løpet av våren.De som vanligvis går på kamper, vil føle en resignasjon,de orker ikke å gå på kamp dessverre....håper for Guds skyld dette ikke skjer,men er redd for det gitt...har mista trua på Bukken....

h.b

  • Gjest
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #41 på: Januar 11, 2009, 21:14:37 »
Er det noen som har hatt troa på den gamle geitebukken da. Til og med kjerringa hans må være kvalm av å våkne opp ved siden av ham dag etter dag

Lawerve

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #42 på: Januar 11, 2009, 21:32:50 »
Delph og Beckford er de eneste som holder CCC nivå resten er middelmådige/dårlige L1 spillere.

Disse kan vi selge nå mens vi får noen pund for de, vanskeligere i L2...
SUPER LEEDS

bmoen

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #43 på: Januar 11, 2009, 21:33:29 »
Hvor er det blitt av alle superoptimistene som har vært så sure på meg, da?  ;) :D
BMo - Leeds-fan siden 1964

bmoen

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #44 på: Januar 11, 2009, 21:40:56 »
Nesten ingen inne på forumet i dag . . . .  Er det bare medgangssupportere her eller . . . ?!!
 ;) :D
BMo - Leeds-fan siden 1964

Per Arne

  • Gjest
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #45 på: Januar 11, 2009, 21:45:01 »
Er det noen som har hatt troa på den gamle geitebukken da. Til og med kjerringa hans må være kvalm av å våkne opp ved siden av ham dag etter dag

Hvorfor det? Pga utseendet hans..?

jalu

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #46 på: Januar 11, 2009, 22:05:07 »
Top flight coach on way to Leeds 
 
Simon Grayson has won two games as Leeds United manager
Leeds United manager Simon Grayson has revealed that he has agreed a deal to bring in a former Premier League coach.

Grayson is keen to bring in another coach to work alongside Ian Miller, but has faced a few stumbling blocks.

"The person I am trying to bring in has been working at a Premier League club who have just changed manager," Grayson told BBC Radio Leeds.

"He is on gardening leave currently trying to sort his money out with them and then he'll join us."

Grayson added: "We've agreed everything in principle with him.

"It's just basically him getting the money from the club that currently employs him but he isn't actually working there at the moment.

"He's worked at two or three Premier League clubs in the past and I wouldn't be bringing him here if I didn't think he'd be a big acquisition to us."

 
kanskje dette vil hjelpe. :P

Dennis

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #47 på: Januar 11, 2009, 22:26:07 »
Nesten ingen inne på forumet i dag . . . .  Er det bare medgangssupportere her eller . . . ?!!
 ;) :D

Vi er her, Bmoen! :D

Er ingen superoptimist, men - for å bruke et eget ord mot deg - realistisk, med tanke på at det er lenge igjen av sesongen og mye kan (og vil) snus!  ;)

Dessuten er det vel lite vits å debattere innlegg om hvorvidt oppsynet til Kenneth gjør hans kone fysisk uvel... Godt ikke standarden ligger på slike innlegg, selv om man ikke måtte ha klokketro på den aldrende mannen.

Marching on together!

SveinArve

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #48 på: Januar 12, 2009, 00:23:59 »
Det som eg har lagt merke til på dei kampane eg har sett på LUTV i år er at spelarane virker som om at "dette skal gå av seg sjølv, opprykk blir enkelt". Det blir det ikkje!!
Det som uroar meg mest er midtforsvaret. Dårlig tempo, for dårlig lutfstyrke(til og med kjempen Lubo) og ikkje minst; for dårlig med ball i beina. Og når man i tillegg har Richardson på høgreback med klippekort, så sei det seg sjølv kor dårlig stilt vi er der bake. Eg personleg har stor tru på Parker som eg meiner har egenskaper for å bli en moderne back. Tør å bli med framover og har en fin venstrefot, men ellers er det tynt med gode spelarar i forsvaret vårt.

Midtbana skriker etter en ballfordeler med kreativitet. Delph er den einaste som kan bli med opp i PL, dei andre høyrer heime i League1/CCC. Douglas er fin å ha foran forsvaret, som Batty i si tid(uten sammenligning forøvrig), men pasningane hans er så forutsigbare og alt for lett å lese, vi får for mange brudd i mot. Snodgrass er en anna eg har troa på. Rask, god teknikk og en nase for mål, gjer at han bør vere fast på dagens Leeds-lag. Robinson, Hughes er bare å selge. Få inn KJAPPE spelarar!!!

På topp har dei siste kampane vist at vi er avhengig av Beckford. Becchio ser ikkje ut som om han har fått samarbeidet med Christie til å fungere, sjøl om dei ikkje har hatt altfor mange kamper å bli samspelt på. Ã… hente inn Trundle viser bare hvor vi er hen på fotballkartet....dessverre....

Få inn fart i forsvaret, kreativitet på midten i lag med Delph, kjappe og pasningssikre vinger, og en klassespiss på topp, så kan det gå. I tillegg til en keeper.

PS: Virker veldig negativ no, men det er ikkje meininga. Er bare dritlei av møkkaresultat og å lese om spelarar som ikkje gir nok i kampane.

Fortjener vi ikkje en opptur snart??

Leeds for alltid!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Joe Jordan

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #49 på: Januar 12, 2009, 08:38:39 »

Midtbana skriker etter en ballfordeler med kreativitet. Delph er den einaste som kan bli med opp i PL, dei andre høyrer heime i League1/CCC.

Tviler på det er så mange som hører hjemme i CCC, på meg virker dette stort sett som et middels L1 lag, med unntak av Delph og Beckford. Så blir det altså i beste fall playoff i år, gudbedre...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kontakinte

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #50 på: Januar 12, 2009, 09:06:30 »
VI MÃ… RINGE SNÃ…SAMANNEN..

torivar

  • Gjest
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #51 på: Januar 12, 2009, 09:18:22 »
Ingen tvil om at vi har et problem. Tittelen på denne tråden dekker det meste og er årets beste trådtittel så langt.

Synest det er friskt med kreative forslag til hva vi må gjøre. Mye mer givende det enn å lese en konkurranse i drittkasting.

Ta en titt på stallen vår:  http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html .

Det foreslås i tråden at vi skal transferliste og selge. Mulig dette er enkelt i diverse pc spill, men hva har VI egentlig å selge? Tror litt av problemet med manglende nysigneringer ligger her. På denne lista står det 31 førstelagsspillere som alle skal ha lønn. Mye av det rasket sammen av wise og garymac. Om du var manager i en eller annen klubb var det vel ikke mange her du ville først kjøpe for deretter å betale leedslønn til i x måneder og år? Så lenge ikke vi blir kvitt spillere er det vanskelig å få tre-fire virkelig gode nysigneringer. Tror jeg.



samadhi

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #52 på: Januar 12, 2009, 09:37:05 »
Problemene i klubben er store, men dessverre er det ikke enkelt å løse disse over natta.

Vi har i dag en stor stall som i stor grad er fyllt opp med spillere midt på treet. Det skrikes om at vi må selge unna og kjøpe inn kvalitet. Problemet med dette er at de spillerne vi vil selge ikke har noen kjøper, og de spillerne som er så gode at de faktisk gjør laget vårt bedre er ikke tilgjengelig for de midlene vi har å kjøpe for.

Skal vi handle spillere som garanterer suksess må vi kjøpe de beste spillerne fra CCC, L1 og L2, men prisen på disse passerer raskt £1 mill, og det virker det ikke som at vi kan tilby.

Leeds United er pr i dag stucked i Leauge 1, og her finnes ingen rask utgang...
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #53 på: Januar 12, 2009, 10:03:50 »
Tror veien ut av uføret er lang, og jeg tror Grayson er mannen til å gjøre dette, men det skjer ikke denne sesongen. mannen må bygge et nytt lag som forhåpentligvis er slagkraftig neste sesong. lite vits å hente lånespillere nå. vi må bygge et lag rundt Delph, howson, white, Beckford og Becchio. resten kan settes på transferlisten.
så får vi kjøpe inn nye og bedre spillere etterhvert som enkelte blir solgt eller frigitt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #54 på: Januar 12, 2009, 11:04:04 »
Slik situasjonen er nå, så er jeg tilhenger av å bygge for neste sesong. Toget har gått fra Leeds denne sesongen, og jeg vil ta det som et positivt pluss hvis vi kommer til Play Off. Der kan faktisk alt skje. Grayson har for dårlig tid på seg denne sesongen. Slik jeg oppfatter det så bør Leeds selge Delph til sommeren og innvestere alt som kommer inn av midler til nye spillere. Fælt å ofre Delph, men han er den eneste som faktisk kan innbringe mye penger. Og alle pengene bør gå til manageren i form av nye spillere. Muligens så må Leeds bruke opptil 10 mill pund på å forsterke stallen. Lønnstaket bør heves slik at vi er attraktive for gode spillere. Spillere som ikke presterer og ikke kan innbringe penger ved et salg bør fristilles. Muligens så er det opptil 6 spillere i startelveren som er i den kattegorien. Nei Grayson. Revolusjoner stallen til Leeds med tanke på opprykk neste sesong.
Jeg vet at Leeds neste sesong da vil gå i minus, men Leeds har ikke noe valg hvis vi vil tilbake til toppen av engelsk fotball

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #55 på: Januar 12, 2009, 11:22:59 »
Slik situasjonen er nå, så er jeg tilhenger av å bygge for neste sesong. Toget har gått fra Leeds denne sesongen, og jeg vil ta det som et positivt pluss hvis vi kommer til Play Off. Der kan faktisk alt skje. Grayson har for dårlig tid på seg denne sesongen. Slik jeg oppfatter det så bør Leeds selge Delph til sommeren og innvestere alt som kommer inn av midler til nye spillere. Fælt å ofre Delph, men han er den eneste som faktisk kan innbringe mye penger. Og alle pengene bør gå til manageren i form av nye spillere. Muligens så må Leeds bruke opptil 10 mill pund på å forsterke stallen. Lønnstaket bør heves slik at vi er attraktive for gode spillere. Spillere som ikke presterer og ikke kan innbringe penger ved et salg bør fristilles. Muligens så er det opptil 6 spillere i startelveren som er i den kattegorien. Nei Grayson. Revolusjoner stallen til Leeds med tanke på opprykk neste sesong.
Jeg vet at Leeds neste sesong da vil gå i minus, men Leeds har ikke noe valg hvis vi vil tilbake til toppen av engelsk fotball


Vi må nok vise tålmodighet i større grad enn ønskelig og mer enn hva vi trodde før sesongen og et stykke ut på høsten ja! Neste sesong begynner vi også i L1 er jeg redd.
Det hadde vært interessant om noen statistikere her inne hadde vært brydd med å se om det er andre lag som "sprekker" sånn som Leeds gjør- igjen!!! Hull er vel kanskje et eksempel. men det var, ihvertfall fra min side, ventet. De spiller jo også på et helt annet nivå! Er det egentlig andre lag enn Leeds og Hull da, som prekker på denne måten vi har gjort?               OG SOM GJØR MEG SKIKKELIG FORBANNA!!!!! >:(
Yeboahs vitne

dtage

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #56 på: Januar 12, 2009, 11:23:39 »
Ingen tvil om at vi har et problem. Tittelen på denne tråden dekker det meste og er årets beste trådtittel så langt.

Synest det er friskt med kreative forslag til hva vi må gjøre. Mye mer givende det enn å lese en konkurranse i drittkasting.

Ta en titt på stallen vår:  http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html .

Det foreslås i tråden at vi skal transferliste og selge. Mulig dette er enkelt i diverse pc spill, men hva har VI egentlig å selge? Tror litt av problemet med manglende nysigneringer ligger her. På denne lista står det 31 førstelagsspillere som alle skal ha lønn. Mye av det rasket sammen av wise og garymac. Om du var manager i en eller annen klubb var det vel ikke mange her du ville først kjøpe for deretter å betale leedslønn til i x måneder og år? Så lenge ikke vi blir kvitt spillere er det vanskelig å få tre-fire virkelig gode nysigneringer. Tror jeg.




Er hjertens enige med overnevnte i at dette laget, slik det fremstår nå, ikke er særlig salgbart. Jeg er nettopp kommet hjem fra kamp og jobber med å riste skuffelsen ut av kroppen. Et middelmådig lag som Carlisle ruslet rundt og bare ventet på at forsvaret skulle gjøre feil. Jeg viste at forsvaret var svakt, men at de var så hinsides tafatte hadde jeg ikke kunnet drømme om en gang. En mann som Michalik vant ingen dueller til tross for høyden. Er klumsete med beina og gir lagkameratene hjerteflimmer hver gang han skal klarere. Når sidemann Marques gjentatte ganger ligger 4-5 meter etter sin mann sier det seg selv at det blir store rom for motstanderne å løpe i. Delph gjør en OK 2. omgang, men er ung og mangler fysisk styrke. Blir altfor ofte lettvekter i denne knokkelligaen. Men at gutten er et stort talent, er det ingen tvil om. Han kan være salgbar. Innleide Trundle kom inn som et friskt pust i 2. omgang sammen med Robinson. Becchio vant omtrent alle hodeduellene, men ikke en kjeft var å se der ballen falt ned. Ikke vet jeg hva Grayson sa til guttene i pausen, men det hadde ingen virkning på spillet i alle fall. Sånn, da fikk jeg det ut av systemet. Tilbake til årets seson tror jeg toget for direkte opprykk er passert forlengst. Vi er heldige som har såpass med poeng at vi slipper å se oss tilbake. Vi spiller for tiden som et bunnlag i divisjonen og har pr. d.d ikke noe å gjøre i et sluttspill. Men, mye kan skje på de mnd. det er igjen av sesongen og det er fullt mulig å snu trenden. Mye ligger mellom øra på guttene. Men det er litt vanskelig å tro på Marques uttalelse i Yorshire Post på fredag at selvtillitten i laget har blitt MYE bedre etter at Grayson kom til ER.  
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

Promotion 2010

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #57 på: Januar 12, 2009, 20:41:54 »
Slik situasjonen er nå, så er jeg tilhenger av å bygge for neste sesong. Toget har gått fra Leeds denne sesongen, og jeg vil ta det som et positivt pluss hvis vi kommer til Play Off. Der kan faktisk alt skje. Grayson har for dårlig tid på seg denne sesongen. Slik jeg oppfatter det så bør Leeds selge Delph til sommeren og innvestere alt som kommer inn av midler til nye spillere. Fælt å ofre Delph, men han er den eneste som faktisk kan innbringe mye penger. Og alle pengene bør gå til manageren i form av nye spillere. Muligens så må Leeds bruke opptil 10 mill pund på å forsterke stallen. Lønnstaket bør heves slik at vi er attraktive for gode spillere. Spillere som ikke presterer og ikke kan innbringe penger ved et salg bør fristilles. Muligens så er det opptil 6 spillere i startelveren som er i den kattegorien. Nei Grayson. Revolusjoner stallen til Leeds med tanke på opprykk neste sesong.
Jeg vet at Leeds neste sesong da vil gå i minus, men Leeds har ikke noe valg hvis vi vil tilbake til toppen av engelsk fotball

Vi får tenke langsiktig da. Spillere vi blir kvitt de neste to årene:

*Lucas, sommer 2009 (keeper)
*Andy Hughes, sommer 2009
Frazer Richardson, sommer 2009
Jonathon Douglas, sommer 2009
Westlake, sommer 2009
**Paul Telfer, sommer 2009

*Jermain Beckford, sommer 2010
*Casper Ankergren, sommer 2010
*Paul Huntington, sommer 2010
*Johnny Howson, sommer 2010
*Peter Sweeney, sommer 2010
**Rui Marguez, sommer 2010
**Alan Sheehan, sommer 2010
**Enoch Showumni, sommer 2010
**David Prutton, sommer 2010
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #58 på: Januar 12, 2009, 21:26:42 »
Slik situasjonen er nå, så er jeg tilhenger av å bygge for neste sesong. Toget har gått fra Leeds denne sesongen, og jeg vil ta det som et positivt pluss hvis vi kommer til Play Off. Der kan faktisk alt skje. Grayson har for dårlig tid på seg denne sesongen. Slik jeg oppfatter det så bør Leeds selge Delph til sommeren og innvestere alt som kommer inn av midler til nye spillere. Fælt å ofre Delph, men han er den eneste som faktisk kan innbringe mye penger. Og alle pengene bør gå til manageren i form av nye spillere. Muligens så må Leeds bruke opptil 10 mill pund på å forsterke stallen. Lønnstaket bør heves slik at vi er attraktive for gode spillere. Spillere som ikke presterer og ikke kan innbringe penger ved et salg bør fristilles. Muligens så er det opptil 6 spillere i startelveren som er i den kattegorien. Nei Grayson. Revolusjoner stallen til Leeds med tanke på opprykk neste sesong.
Jeg vet at Leeds neste sesong da vil gå i minus, men Leeds har ikke noe valg hvis vi vil tilbake til toppen av engelsk fotball

Vi får tenke langsiktig da. Spillere vi blir kvitt de neste to årene:

*Lucas, sommer 2009 (keeper)
*Andy Hughes, sommer 2009
Frazer Richardson, sommer 2009
Jonathon Douglas, sommer 2009
Westlake, sommer 2009
**Paul Telfer, sommer 2009

*Jermain Beckford, sommer 2010
*Casper Ankergren, sommer 2010
*Paul Huntington, sommer 2010
*Johnny Howson, sommer 2010
*Peter Sweeney, sommer 2010
**Rui Marguez, sommer 2010
**Alan Sheehan, sommer 2010
**Enoch Showumni, sommer 2010
**David Prutton, sommer 2010

Hvis denne fyren får ny kontrakt så legger jeg drakten på hylla for en stund...

Alta-White

jarle

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #59 på: Januar 12, 2009, 21:36:36 »
Det er kun en ting å gjøre... sats penger!!!



Nok til at div 3 og div 2 tas på 2 rake...
Da må det kvalitet inn...

Rykker vi opp iår må jo 70% av laget ut uansett... hvis ikke er vi stuck i div 2....

Makes no sense... Så skal vi gjøre som sist... TA PL tittelen i år 2 etter opprykk!!


LA FESTEN STARTE!!!