Skrevet av Emne: Ex-spiller og ex-U-18 trener: Richard Naylor  (Lest 56002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Sv: Richard Naylor
« Svar #90 på: September 12, 2010, 10:51:02 »
For mye feilvurderinger og lileputt vurdereringer av vår Capitano...

Han detter jo når han skal bryte gang på gang!

Lurer på om mannen ser dårlig! ?


Bruce?
Kisnorbo?

please!!!

haak-d

Sv: Richard Naylor
« Svar #91 på: September 12, 2010, 13:26:03 »
Stygg glippen i går ja, skal ikke skje på et slikt nivå!! Kisnorbo er ute til nyttår, så lenge til han kommer inn og tetter igjen bakover.
Må da være mulig å få leid en ung midtstopper med fart frem til nyttår.....?.....
 

Budda

Sv: Richard Naylor
« Svar #92 på: September 12, 2010, 13:38:23 »
På tide at Bruce får sjansen snart?
Endre

Tom S

Sv: Richard Naylor
« Svar #93 på: September 12, 2010, 13:48:54 »
På tide at Bruce får sjansen snart?

Ja, det meiner eg er på tide. Nayls har brukt opp tabbekvoten sin.
Skjønner ikkje heilt strategien til Larry med å hente Bruce om han ikkje har tenkt å bruke han, spesielt når ein ser kor svak Naylor er og har vert lenge.
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Richard Naylor
« Svar #94 på: September 12, 2010, 14:26:42 »
Har vært en av de som har forsøkt å forsvare Naylor, da jeg trodde han ville spille seg opp kontra i fjor, nå som han har vært mer involvert i pre season. Den vanvittig uatletiske opptredenen ved 0-1-målet mot Swansea tyder ikke på at han er særlig godt trent (keitete og feilberegnende) og at han mangler selvtilliten til å bare angripe den ballen, dempe den og spille den videre.

Jeg synes også det er noe merkelig hvor lite sjanser Alex Bruce har fått. Selvsagt kan et kjøp slå feil, men dette var en spiller som Grayson hadde forsøkt å signere i over ett år, så det er noe spesielt om han faktisk ble hentet til å sitte på benken når vi allerede har Leigh Bromby i bakhånd.

Kan dette ha noe med Naylors status i spillergruppa å gjøre? Han er kapteinen og har nok en litt høyere tabbekvote enn de fleste andre; det er litt som med keepere, man skifter ikke de spillertypene kamp ut og kamp inn. Likevel kan man ikke overse alle feilene som er gjort så langt.

Legger også merke til at spillerne løper bort til Naylor og feirer nesten som om han scoret et mål, da han ofrer liv og lemmer i en duell mot Millwall(?) på 2-1. I går fortalte også kommentatorene i LUTV at spillerne jublet like mye med Naylor etter utligningen, som med målscorer Johnson.

Kapteinen ser ut til å være respektert og godt likt, det er vel og bra, men jeg føler det er på tide å la Naylor hvile. Han har ikke spilt godt så langt i år og ettersom dette er en forlengelse av formen han har hatt siden januar måned, tyder lite på at det vil snu. Hadde Kisnorbo allerede spilt sammen med Naylor, hadde jeg ikke sett problemet med å skifte han ut, men har Bruce den samme autoriteten? Eller venter plassen på Amdy Faye?
« Siste redigering: September 12, 2010, 14:28:28 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Kickthemdown

Sv: Richard Naylor
« Svar #95 på: September 12, 2010, 14:40:34 »
Om Naylor er treg på midtstopperplassen så tror jeg ikke du har lyst å se Faye i samme posisjon .. Ian Harte ville sett ut som en leopard ..

Bruce spiller på tirsdag, det er jeg overbevist om. Målet vi slapp inn mot Swansea er jo direkte komisk. Hva i all verden er det Naylor holder på med?!  :(

lojosang

Sv: Richard Naylor
« Svar #96 på: September 12, 2010, 14:50:44 »
Et dårlig u-tubeklipp på 10 sekunder vurdert av en gjeng skrotinger på et norsk fotballforum, eller vurderingene til en manager som lever av fotball og tilbringer sine dager på treningsfeltet sammen med spillerne som blir vurdert. Jeg tror jeg vet hvem jeg stoler mest på  ;D
- Leif Olav

ANNAN

Sv: Richard Naylor
« Svar #97 på: September 12, 2010, 14:58:03 »

ser at Naylor får mye pepper her i dag,er det noen som har sett referat fra engelske media eller snakket med folk som var på kampen?
LIFE IS LEEDS

Dennis

Sv: Richard Naylor
« Svar #98 på: September 12, 2010, 15:06:56 »
Et dårlig u-tubeklipp på 10 sekunder vurdert av en gjeng skrotinger på et norsk fotballforum, eller vurderingene til en manager som lever av fotball og tilbringer sine dager på treningsfeltet sammen med spillerne som blir vurdert. Jeg tror jeg vet hvem jeg stoler mest på  ;D

Jeg også, men det er likevel Grayson som tar ut laget, Leif Olav!  ;)

Alta-White: Har jeg skrevet treg? Selvsagt er en rask midtstopper å foretrekke, men han trenger like fullt å være markerings-, plasserings- og taklingssterk. Dette er egenskaper jeg holder høyere enn fart hos en midtstopper.

Nå er jo dette dødfødt å argumentere for da, ettersom Naylor ikke virker å ha noe av dette per dags dato.  ;)
« Siste redigering: September 12, 2010, 15:09:44 av Mr Kaizer »
Marching on together!

jarle

Sv: Richard Naylor
« Svar #99 på: September 12, 2010, 15:40:03 »
Et dårlig u-tubeklipp på 10 sekunder vurdert av en gjeng skrotinger på et norsk fotballforum, eller vurderingene til en manager som lever av fotball og tilbringer sine dager på treningsfeltet sammen med spillerne som blir vurdert. Jeg tror jeg vet hvem jeg stoler mest på  ;D


Ja ja... alt Grayson gjør er vel ikke riktig!

Naylor er direkte innvolvert i baklengs mål gang på gang!
Ikke bra!!!

Den igår hadde de fleste på forumet her klart og klarere...

vertigo

Sv: Richard Naylor
« Svar #100 på: September 12, 2010, 23:42:15 »
Synes Naylor får ufortjent mye kritikk. Jeg satt 10 meter unna når han gjorde glippen i går. For det første var det en ball med skru i, som skiftet litt retning rett før han skulle ta den. Ja, han burde likevel stoppet den, men slike feil kan forekomme, og slik jeg så det var det den eneste feilen han gjorde i hele kampen. Han vant vel alle duellene resten av kampen. For det andre -og det er for meg mer skremmende- var det ingen sikring. Hvor var Collins eller Connolly ? Det var ikke eneste gangen heller. Det var flere slike dueller i kampen i går der utfallet enten var for oss eller så kunne det blitt alene med keeper i mot. Slik var det over hele banen. Spillere står å ser på at en annen spiller går i duell ute å tenke på hva som skjer hvis duellen blir tapt.
Mine forhåpninger om play-off dalte betraktelig i går selv om det ble seier. Swansea hadde spillere som var mye mer ballsikre og tekniske enn det vi har. I tillegg står vi i store perioder å ser på. Siste halvtimen skjønte vi at det måtte litt innsats til for å vinne heldigvis.
 Generelt var det også lite samhandling synes jeg, og mye tilfeldigheter i angrepsspillet. Når Kilkenny må ha beskjed fra publikum at han må vende spillet når det er helt ledig motsatt så er det noe feil. Når lille McCormack går i hodeduell for å stusse, mens Somma på 1,90 skal gå på løp bak, blir det også feil for meg.
Mye negativt her, men deilig med seier og kjempestemning. Så håper jeg Larry har en plan med dette, og at vi spiller mer sammen etterhvert.   
 

Joe Jordan

Sv: Richard Naylor
« Svar #101 på: September 13, 2010, 09:21:59 »
For det andre -og det er for meg mer skremmende- var det ingen sikring. Hvor var Collins eller Connolly ? Det var ikke eneste gangen heller. Det var flere slike dueller i kampen i går der utfallet enten var for oss eller så kunne det blitt alene med keeper i mot. Slik var det over hele banen. Spillere står å ser på at en annen spiller går i duell ute å tenke på hva som skjer hvis duellen blir tapt.

Enig, satt også rett ved der Naylor "havarerte" og Swansea spilleren hadde plutselig uendelig med rom frem til mål og kunne enkelt putte 1-0 i fred og ro.

Når lille McCormack går i hodeduell for å stusse, mens Somma på 1,90 skal gå på løp bak, blir det også feil for meg.

Reagerte også på det, det så unektelig noe hjelpeløst ut. Det mest betenkelige var at det ble rygget helt inn i egen 16-meter nesten hver gang Swansea kom i angrep, utrolig hvor liten interesse det var for å ta ballfører før det virkelig ble farlig.

Men god innsats (og litt flaks) gjorde at det ble en fantastisk dag på ER!

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

vertigo

Sv: Richard Naylor
« Svar #102 på: September 13, 2010, 10:37:59 »
Det er bra. Da sitter vi igjen med samme inntrykk. Enig med hva du sier i et annet innlegg at backene var skremmende temposvak. Fikk sjokk den ene gangen Connolly ble rundet i første omgang der.....Watt virket uinteressert og lat, men det fikk han høre fra publikum også :-) Satser på at han kommer tilbake. Har mer tro på ham enn Sam. Men stemningen....Fantastisk
 

DenHviteYeboah

Sv: Richard Naylor
« Svar #103 på: September 13, 2010, 10:56:47 »
Det er bra. Da sitter vi igjen med samme inntrykk. Enig med hva du sier i et annet innlegg at backene var skremmende temposvak. Fikk sjokk den ene gangen Connolly ble rundet i første omgang der.....Watt virket uinteressert og lat, men det fikk han høre fra publikum også :-) Satser på at han kommer tilbake. Har mer tro på ham enn Sam. Men stemningen....Fantastisk
hmmm, mener flere her på forumet har påpekt tempoproblemer i forsvaret en rekke ganger.... :)

auren

Sv: Richard Naylor
« Svar #104 på: September 13, 2010, 11:01:51 »
På Waccoe hylles Connolly for kampen på lørdag og man ser gjerne ham som et fremtidig kapteinsemne når / dersom Naylor blir satt ut av laget. Flere har han som MOM til og med.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Sv: Richard Naylor
« Svar #105 på: September 13, 2010, 14:20:28 »
På Waccoe hylles Connolly for kampen på lørdag og man ser gjerne ham som et fremtidig kapteinsemne når / dersom Naylor blir satt ut av laget. Flere har han som MOM til og med.

auren

hysj!!!!

Her på forumet skal vi bare klage
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Svend Anders

Sv: Richard Naylor
« Svar #106 på: September 14, 2010, 21:29:20 »
Ser i tpn at luscos sponser Naylor. Kan noen i styret si noe om hvorfor han og hva vi sponser med?

Jeg kan vel kjapt svare på dette da jeg har vært inne og hjulpet til i saken.

Planen var opprinnelig å sponse et av akademi-lagene slik vi gjorde i fjor, men klubben la i sommer om hele sponsoratet til å omfatte samtlige ungdomslag i klubben. Det er et beløp som er alt for høyt for LUSCOS å betale.

Dermed så vi på alternativer i spillere, og det var kun en håndfull spillere "ledige" - inkludert kaptein Naylor. I tillegg til at han er Leeds-gutt er det selvsagt litt ekstra fordi han er kaptein at vi falt ned på akkurat ham. Det er også en litt mer omfattende pakke enn de andre spillerne.

Selve sponsoratet er cash til klubben, vi får igjen eksponering i kampprogrammet og et ikke ubetydelig opplegg vi vil kunne bruke som eksklusive premier i lotteriet, samt dra nytte av på fellesturer etc.

SA

jarle

Sv: Richard Naylor
« Svar #107 på: September 14, 2010, 22:13:21 »
Ser i tpn at luscos sponser Naylor. Kan noen i styret si noe om hvorfor han og hva vi sponser med?

Jeg kan vel kjapt svare på dette da jeg har vært inne og hjulpet til i saken.

Planen var opprinnelig å sponse et av akademi-lagene slik vi gjorde i fjor, men klubben la i sommer om hele sponsoratet til å omfatte samtlige ungdomslag i klubben. Det er et beløp som er alt for høyt for LUSCOS å betale.

Dermed så vi på alternativer i spillere, og det var kun en håndfull spillere "ledige" - inkludert kaptein Naylor. I tillegg til at han er Leeds-gutt er det selvsagt litt ekstra fordi han er kaptein at vi falt ned på akkurat ham. Det er også en litt mer omfattende pakke enn de andre spillerne.

Selve sponsoratet er cash til klubben, vi får igjen eksponering i kampprogrammet og et ikke ubetydelig opplegg vi vil kunne bruke som eksklusive premier i lotteriet, samt dra nytte av på fellesturer etc.

SA

Hva med å gi pengene til et TA eller ER fond... Naylor har vel bedre lønn enn alle her på forumet ... ser desverre ikke poenget SA

Adis

Sv: Richard Naylor
« Svar #108 på: September 15, 2010, 10:23:16 »
Om Naylor er treg på midtstopperplassen så tror jeg ikke du har lyst å se Faye i samme posisjon .. Ian Harte ville sett ut som en leopard ..

Bruce spiller på tirsdag, det er jeg overbevist om. Målet vi slapp inn mot Swansea er jo direkte komisk. Hva i all verden er det Naylor holder på med?!  :(

Ikke bare spilte han i går, han kommer til å spille på fredag også.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

lojosang

Sv: Richard Naylor
« Svar #109 på: September 15, 2010, 11:42:10 »
Ser i tpn at luscos sponser Naylor. Kan noen i styret si noe om hvorfor han og hva vi sponser med?

Jeg kan vel kjapt svare på dette da jeg har vært inne og hjulpet til i saken.

Planen var opprinnelig å sponse et av akademi-lagene slik vi gjorde i fjor, men klubben la i sommer om hele sponsoratet til å omfatte samtlige ungdomslag i klubben. Det er et beløp som er alt for høyt for LUSCOS å betale.

Dermed så vi på alternativer i spillere, og det var kun en håndfull spillere "ledige" - inkludert kaptein Naylor. I tillegg til at han er Leeds-gutt er det selvsagt litt ekstra fordi han er kaptein at vi falt ned på akkurat ham. Det er også en litt mer omfattende pakke enn de andre spillerne.

Selve sponsoratet er cash til klubben, vi får igjen eksponering i kampprogrammet og et ikke ubetydelig opplegg vi vil kunne bruke som eksklusive premier i lotteriet, samt dra nytte av på fellesturer etc.

SA

Hva med å gi pengene til et TA eller ER fond... Naylor har vel bedre lønn enn alle her på forumet ... ser desverre ikke poenget SA

Hender det en sjelden gang du leser de innlegg du siterer og ikke "ser poenget med", Jarle?
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Richard Naylor
« Svar #110 på: September 18, 2010, 01:11:14 »
Naylor, hvis du ikke nå er ferdig bør SG være ferdig. Bruce har tatt plassen din, du er ferdig! Endelig :)

Evig Pint

Sv: Richard Naylor
« Svar #111 på: September 18, 2010, 01:21:31 »
Ja, Bruce har forhåpentligvis satt deg på benken for godt nå. :)
Marching on together

Tom S

Sv: Richard Naylor
« Svar #112 på: September 18, 2010, 10:07:56 »
Naylor, hvis du ikke nå er ferdig bør SG være ferdig. Bruce har tatt plassen din, du er ferdig! Endelig :)

Enig.

Om ikkje Bruce starter neste kamp vert eg mildt sagt forundra over Larry.
COME ON LEEDS !!

vielljaa

Sv: Richard Naylor
« Svar #113 på: September 18, 2010, 10:18:10 »
Liker fortsatt Naylor, men mest på grunn av den geniale lille dytten på David Nielsen i pre-season ;D
There is only one United

Tom S

Sv: Richard Naylor
« Svar #114 på: September 18, 2010, 10:19:13 »
Liker fortsatt Naylor, men mest på grunn av den geniale lille dytten på David Nielsen i pre-season ;D

"Lille dytten"
 :D
COME ON LEEDS !!

jarle

Sv: Richard Naylor
« Svar #115 på: September 18, 2010, 10:31:13 »
Når Kis er back er Naylor på reservelaget...

Kis - Bruce - Collins er da 3 første valgene...

Hobben

Sv: Richard Naylor
« Svar #116 på: September 18, 2010, 13:59:20 »
Alex Bruce må ha sent Naylor på benken nå. Og da fortsetter vell Howson som kaptein.
Rogaland Whites

Per-Stian

Sv: Richard Naylor
« Svar #117 på: September 18, 2010, 14:23:47 »
Bruce er komen for å bli, punktum! Naylor er god å ha som reserve, som eit potensielt angrepsvåpen på offensive dødballar, så eg håpar ikkje han legg opp. Men ein plass i førsteellevaren forsvarar han ikkje!

auren

Sv: Richard Naylor
« Svar #118 på: November 25, 2010, 20:03:08 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

newsome

Sv: Richard Naylor
« Svar #119 på: November 25, 2010, 21:08:02 »
Synes dette blir feil fokus!

Naylor er kapteinen vår.
Da han kom til klubben skrøt vi uhemmet av hvilken fantastisk stopper vi hadde fått.

Ja,Naylor har hatt sine blemmer,men så dårlig er han ikke blitt på et år at vi er fornøyd når han er skadet og utilgjengelig.
Naylor er kaptein og en viktig del av troppen.
Som Leeds supportere bør vi også støtte spillere som er skadet og sliter med formen!!
En sparker ikke en som ligger nede.