Skrevet av Emne: Ex-spiller og ex-U-18 trener: Richard Naylor  (Lest 56643 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Richard Naylor
« Svar #120 på: November 25, 2010, 21:17:51 »
Synes dette blir feil fokus!

Naylor er kapteinen vår.
Da han kom til klubben skrøt vi uhemmet av hvilken fantastisk stopper vi hadde fått.

Ja,Naylor har hatt sine blemmer,men så dårlig er han ikke blitt på et år at vi er fornøyd når han er skadet og utilgjengelig.
Naylor er kaptein og en viktig del av troppen.
Som Leeds supportere bør vi også støtte spillere som er skadet og sliter med formen!!
En sparker ikke en som ligger nede.

Veldig enig!  :D

Men det er også godt å ha O'Brien og Bruce på banen og Kisnorbo (kanskje) foran Naylor i køen! Jeg er helt sikker på at Naylor har gode egenskaper i spillergruppen uansett om han er skadet eller ikke!

United we stand!

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Richard Naylor
« Svar #121 på: November 26, 2010, 00:36:19 »
Blir frigitt i januar er mitt tips...  8)

Takk og farvell.

torivar

  • Gjest
Sv: Richard Naylor
« Svar #122 på: November 26, 2010, 08:43:41 »
Synes dette blir feil fokus!

Naylor er kapteinen vår.
Da han kom til klubben skrøt vi uhemmet av hvilken fantastisk stopper vi hadde fått.

Ja,Naylor har hatt sine blemmer,men så dårlig er han ikke blitt på et år at vi er fornøyd når han er skadet og utilgjengelig.
Naylor er kaptein og en viktig del av troppen.
Som Leeds supportere bør vi også støtte spillere som er skadet og sliter med formen!!
En sparker ikke en som ligger nede.

Veldig enig!  :D

Men det er også godt å ha O'Brien og Bruce på banen og Kisnorbo (kanskje) foran Naylor i køen! Jeg er helt sikker på at Naylor har gode egenskaper i spillergruppen uansett om han er skadet eller ikke!

United we stand!

MOT

Denne var litt funny. Sparke etter Auren når han uttrykker glede og godt nytt om at Naylor har fått fikset et trøblete kne  :D


auren

Sv: Richard Naylor
« Svar #123 på: November 26, 2010, 11:05:02 »
Synes dette blir feil fokus!

Naylor er kapteinen vår.
Da han kom til klubben skrøt vi uhemmet av hvilken fantastisk stopper vi hadde fått.

Ja,Naylor har hatt sine blemmer,men så dårlig er han ikke blitt på et år at vi er fornøyd når han er skadet og utilgjengelig.
Naylor er kaptein og en viktig del av troppen.
Som Leeds supportere bør vi også støtte spillere som er skadet og sliter med formen!!
En sparker ikke en som ligger nede.

Veldig enig!  :D

Men det er også godt å ha O'Brien og Bruce på banen og Kisnorbo (kanskje) foran Naylor i køen! Jeg er helt sikker på at Naylor har gode egenskaper i spillergruppen uansett om han er skadet eller ikke!

United we stand!

MOT

Denne var litt funny. Sparke etter Auren når han uttrykker glede og godt nytt om at Naylor har fått fikset et trøblete kne  :D



Haha! Du reddet meg! Takk  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nord

Sv: Richard Naylor
« Svar #124 på: November 26, 2010, 12:15:05 »
Naylor har flere gange scoret det afgørende målet !

Jeg  liker godt Naylor typen! Han er en del af dagen Leeds United 2010  ;D
 

Promotion 2010

Sv: Richard Naylor
« Svar #125 på: Desember 16, 2010, 12:56:42 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Richard Naylor
« Svar #126 på: Desember 16, 2010, 13:23:21 »
Naylor håper på comeback "early january":

http://www.leedsunited.com/news/20101216/skipper-on-the-recovery-trail_2247585_2245162


Vi får håpe det comebacket blir på reservelaget  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

pedro

Sv: Richard Naylor
« Svar #127 på: Desember 16, 2010, 14:47:57 »
Synd å si det, men liker ikke hans planer om comeback :(
Leedsomaniac

DenHviteYeboah

Sv: Richard Naylor
« Svar #128 på: Desember 16, 2010, 15:56:40 »

nord

Sv: Richard Naylor
« Svar #129 på: Desember 16, 2010, 17:14:31 »
Tror at Naylor kan få stor betydning for moralen på holdet, selvom det måske bliver fra bænken :-).
 

Leedsfan

Sv: Richard Naylor
« Svar #130 på: Februar 27, 2011, 16:58:10 »
Leeds savner en kriger/lederskikkelse på banen, noe som har vært tydlig i flere kamper nå. På tide å gi Naylor en sjanse igjen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Sv: Richard Naylor
« Svar #131 på: Februar 27, 2011, 17:07:47 »
Naylor yes  :)
 

Tom S

Sv: Richard Naylor
« Svar #132 på: Februar 27, 2011, 17:08:13 »
Leeds savner en kriger/lederskikkelse på banen, noe som har vært tydlig i flere kamper nå. På tide å gi Naylor en sjanse igjen?


hmmmm, skeptisk...
COME ON LEEDS !!

kongsmo

Sv: Richard Naylor
« Svar #133 på: Februar 27, 2011, 17:10:00 »
hmmmm....er jo låv å håpe på at han er redningsmannen vi trenger, men minne mitt sier at vi ikke akkurat gjorde det noe bedre med han i backfireren før han ble skadet  ???
"SNIFFER"

Kato

Sv: Richard Naylor
« Svar #134 på: Februar 27, 2011, 17:42:44 »
Bra skralt når vi begynner å rope etter denne karen igjen.
 

Leedsfan

Sv: Richard Naylor
« Svar #135 på: Februar 27, 2011, 18:01:16 »
Bra skralt når vi begynner å rope etter denne karen igjen.

Det er vel ingen som har ropt etter han, men han har fighteregenskaper og det kan vi trenge.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oggy

Sv: Richard Naylor
« Svar #136 på: Februar 27, 2011, 18:31:46 »
Leeds savner en kriger/lederskikkelse på banen, noe som har vært tydlig i flere kamper nå. På tide å gi Naylor en sjanse igjen?

Veldig enig at Leeds savner en kriger/lederskikkelse på banen

Vår kjære venstre back skulle vært HUDFLETTET for å ha
ødelagt offsiden på 1-0 i går !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Savner litt at O`Brien tar på seg mer ansvar her......
Oggy

Leedsfan

Sv: Richard Naylor
« Svar #137 på: Februar 27, 2011, 19:13:38 »
Leeds savner en kriger/lederskikkelse på banen, noe som har vært tydlig i flere kamper nå. På tide å gi Naylor en sjanse igjen?

Veldig enig at Leeds savner en kriger/lederskikkelse på banen

Vår kjære venstre back skulle vært HUDFLETTET for å ha
ødelagt offsiden på 1-0 i går !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Savner litt at O`Brien tar på seg mer ansvar her......

O'Brien ser ut som en kriger, men er meget anonym i kroppsspråket!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: Richard Naylor
« Svar #138 på: Februar 27, 2011, 21:59:58 »
Er enig i at Naylor er typen vi trenger i forsvar. Synd at han ikke er god nok som spiller.

Da har jeg mer trua på at Paddy kan komme tilbake skadefri...
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Richard Naylor
« Svar #139 på: Mai 02, 2011, 09:13:38 »
Nå har vi holdt nullen i 2 kamper etter at Naylor fikk sjansen igjen....og sluppet inn 1 mål mot CP.
Var det bare det som skulle til? En som tør å bruke røsten i forsvaret?

Er Naylor rett og slett spilleren vi har savnet?
Han er nok ute av laget til neste sesong, men da bør det hentes inn en litt yngre spiller av samme type som Naylor.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: Richard Naylor
« Svar #140 på: Mai 09, 2011, 13:01:11 »
Da ble mistankene en realitet:

Leeds United manager Simon Grayson has confirmed the departure of club captain Richard Naylor.

The skipper's contract expires at the end of June, and the boss has confirmed that he will be allowed to move on.
http://www.leedsunited.com/news/20110509/captain-set-for-elland-road-exit_2247585_2356214

samadhi

Sv: Richard Naylor
« Svar #141 på: Mai 09, 2011, 13:11:29 »
Ett fornuftig valg selv om han spilte brukbart mot slutten av årets sesong.

Flott å se at vi allerede nå er startet oppryddingen av stallen. Håper det forsetter fortløpende.
marching on together,
derudaf forever...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Richard Naylor
« Svar #142 på: Mai 09, 2011, 13:32:21 »
 ;D

ollan

Sv: Richard Naylor
« Svar #143 på: Mai 09, 2011, 13:56:28 »
Goodbye Richard
Ollan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Yeboahs vitne

stefan

Sv: Richard Naylor
« Svar #145 på: Mai 09, 2011, 14:24:35 »
Det er bare å takke for innsatsen, der har det ihvertfall aldri skortet!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Hobben

Sv: Richard Naylor
« Svar #146 på: Mai 09, 2011, 14:34:05 »
Nå forsvinner han ja, da håper jeg det kommer inn noe nytt, for Naylor var en av våre beste, å det sier jo sitt.... Håper Leeds starter ein liten opprydning nå.
Rogaland Whites

Tom S

Sv: Richard Naylor
« Svar #147 på: Mai 09, 2011, 15:32:37 »
COME ON LEEDS !!

nord

Sv: Richard Naylor
« Svar #148 på: Mai 09, 2011, 15:56:50 »
Jeg kommer til sakne Naylor  ;D . Han har noget ægte Leeds  image over sig! Takk for denne gang!
 

Gufrias

Sv: Richard Naylor
« Svar #149 på: Mai 09, 2011, 16:19:06 »
Sitter litt med samme følelse som da Hughesy dro - Synd å miste en spiller med de holdningene, men vi trenger jo noen bedre, da.

Jeg må innrømme at jeg trodde (snarere fryktet) at Grayson ville gi Naylor ett år til. Men the Gaffer har altså sett det vi andre har sett.

Lykke til videre, Captain!

ps. Det er vel for sent å omdøpe denne tråden til Spiller: Richard Naylor?
Hekta på Leeds siden 1974