Skrevet av Emne: Ex-spiller og ex-U-18 trener: Richard Naylor  (Lest 56638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Richard Naylor
« Svar #150 på: Mai 09, 2011, 16:54:47 »
är bara att tacka naylor för denna tiden, en spelare som det har varit lätt att ta till sitt hjärta
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Richard Naylor
« Svar #151 på: Mai 09, 2011, 18:48:58 »
Noen har lett for det og andre har ikke fullt så lett for det. Syntes det er ok+ at mannen får nye utfordringer.

auren

Sv: Richard Naylor
« Svar #152 på: Mai 09, 2011, 19:19:53 »
Korrekt avgjørelse av SG. Mannen er 34 år, og har skrantende helse. I tillegg er han ikke god nok for en klubb som skal kjempe i toppen av Npc. Men innsatsen og kapteinen Naylor vil Leeds savne. Jeg bare håper Grayson ikke gir Howson kapteinsbindet neste sesong. Mer veik og usynlig kaptein skal man lete lenge etter  ::)


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Richard Naylor
« Svar #153 på: Mai 09, 2011, 20:43:58 »
takk for gode kamper nayls.
jeg har stort sett syntes du har vært en klippe. mange har klagd sin nød over deg grunnet formen i fjor høst. men ser man i etterpå klokskapen spørs det vel om ikke andre har vært ennå verre.

lykke til videre.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Torpe-do

Sv: Richard Naylor
« Svar #154 på: Mai 10, 2011, 00:00:40 »
Dette var en kar som kom inn og ordnet opp da det var nødvendig. Mener å hugse at forsvaret vårt lakk som en sil (også da) da Naylor kom. Det tok Naylor svært liten tid fra han kom til klubben til han ble kaptein. Er vanskelig å ikke like Naylor, men som det blir nevnt her, det er nok riktig avgjørelse av Grayson.

Gammel, og han er nok desverre bare ikke god nok. Til tross for gode holdninger og spirit!


Lykke til videre, Naylor!

Jon R

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #155 på: Mai 10, 2011, 10:26:33 »
Ønsker vår avtroppende kaptein all lykke til videre. Jeg var imponert av han de siste kampene. Ledet de bakre troppene på utmerket vis og fremstod som en mer slank og "fit" utgave enn på lenge.  :)
Jon R.

flynn

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #156 på: Mai 10, 2011, 12:30:08 »
Gi Naylor jobb i eller rundt akademiet er mitt forslag. Han har nådd en alder hvor spillerkarrieren uansett vil peke nedover, og istedet for å melke restene i en L1 klubb eller lignende bør han beholdes i klubben han har så varme følelser for.
Han virker å være en stødig kar, "med hjartet på rette staden"!

flynn

B_Ød

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #157 på: Mai 10, 2011, 12:38:17 »
Gi Naylor jobb i eller rundt akademiet er mitt forslag. Han har nådd en alder hvor spillerkarrieren uansett vil peke nedover, og istedet for å melke restene i en L1 klubb eller lignende bør han beholdes i klubben han har så varme følelser for.
Han virker å være en stødig kar, "med hjartet på rette staden"!

flynn
Ingen dum ide det..
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #158 på: Mai 10, 2011, 12:46:01 »
Skal vi alle med hjerte for Leeds og er en middelmådig spiller. Ja da er det mange som får jobb

Runar

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #159 på: Mai 10, 2011, 12:52:42 »
Merkelig å ansette spillere som trenere basert på "hjerte." Vi bare antar at Naylor er dyktig og har kompetansen til å lære framtidens spillere hvordan de skal utvikle seg. Fordi han alltid har likt Leeds -
 

Kickthemdown

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #160 på: Mai 10, 2011, 13:19:34 »
Takk for innsatsen. Ha det bra.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #161 på: Mai 10, 2011, 13:27:17 »
Merkelig å ansette spillere som trenere basert på "hjerte." Vi bare antar at Naylor er dyktig og har kompetansen til å lære framtidens spillere hvordan de skal utvikle seg. Fordi han alltid har likt Leeds -

Akkurat som SG :-\

johnny gangster

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #162 på: Mai 10, 2011, 13:28:24 »
GG!

Runar

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #163 på: Mai 10, 2011, 13:42:25 »
Merkelig å ansette spillere som trenere basert på "hjerte." Vi bare antar at Naylor er dyktig og har kompetansen til å lære framtidens spillere hvordan de skal utvikle seg. Fordi han alltid har likt Leeds -

Akkurat som SG :-\

SG var jo tross alt en "proven" manager  ;D
 

B_Ød

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #164 på: Mai 10, 2011, 13:53:50 »
Selv om ikke Naylor har vært noen Rio F for oss, er det vel ikke helt utenkelig at han kan lære bort forsvarsspill?
Ups & Ups!!

Runar

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #165 på: Mai 10, 2011, 14:00:41 »
At noe ikke er utenkelig er vel ikke noe grunnlag å ansette noen på
 

B_Ød

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #166 på: Mai 10, 2011, 14:02:51 »
At noe ikke er utenkelig er vel ikke noe grunnlag å ansette noen på
godt poeng...men læll..
Ups & Ups!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #167 på: Mai 10, 2011, 14:19:30 »
Selv om ikke Naylor har vært noen Rio F for oss, er det vel ikke helt utenkelig at han kan lære bort forsvarsspill?

Såvidt jeg husker var også SG forsvarsspiller i sin aktive karriere, sier ikke mer!

B_Ød

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #168 på: Mai 10, 2011, 14:24:31 »
Selv om ikke Naylor har vært noen Rio F for oss, er det vel ikke helt utenkelig at han kan lære bort forsvarsspill?

Såvidt jeg husker var også SG forsvarsspiller i sin aktive karriere, sier ikke mer!
ikke sant..de to sammen...ren dynamitt!
Ups & Ups!!

auren

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #169 på: Mai 10, 2011, 14:42:52 »
Merkelig å ansette spillere som trenere basert på "hjerte." Vi bare antar at Naylor er dyktig og har kompetansen til å lære framtidens spillere hvordan de skal utvikle seg. Fordi han alltid har likt Leeds -

Enig. Det samme kan sies om Lucas Radebe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #170 på: Mai 10, 2011, 14:44:35 »
Merkelig å ansette spillere som trenere basert på "hjerte." Vi bare antar at Naylor er dyktig og har kompetansen til å lære framtidens spillere hvordan de skal utvikle seg. Fordi han alltid har likt Leeds -

Enig. Det samme kan sies om Lucas Radebe.

auren
ikke vi...jeg  ;)
Ups & Ups!!

flynn

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #171 på: Mai 10, 2011, 15:05:14 »
Skal vi alle med hjerte for Leeds og er en middelmådig spiller. Ja da er det mange som får jobb

Akademiet trenger en blanding av ex-spillere og pedagoger. Om Naylor har lyst og evne til å bli trener vet jeg jo ikke, men han har flere assets jeg tror ville være nyttig i en slik rolle, herunder personaliteten og klubbfølelsen.


Leedsfan

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #172 på: Juli 13, 2012, 10:22:26 »
http://www.leedsunited.com/news/20120713/captain-success-is-back-at-thorp-arch_2247585_2847683

Flotte greier:
Sitat
Our promotion winning skipper Richard Naylor is back at Thorp Arch, passing on his knowledge to the next generation of Leeds United hopefuls.

The 35-year-old, who parted company with Leeds at the end of the 2010/11 season, has called time on his playing career, after spells with Doncaster Rovers and Rotherham last term, and he is now looking to gain experience as a coach.

Richard, who made 76 appearances for his hometown club after signing from Ipswich Town in January 2009, is working with the club's under-18s as he looks to take his first steps in coaching and pass on his knowledge to the young players.

Richard, a popular figure during his time with the club, is working closely with closely with under-18s boss Neil Redfearn.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Sv: Ex-spiller, nå U-18 trener: Richard Naylor
« Svar #173 på: Juli 13, 2012, 12:50:31 »
Dette er positivt og jeg håper at Naylor bliver en succes ;D
 

fjellhaugen

Sv: Ex-spiller, nå U-18 trener: Richard Naylor
« Svar #174 på: Juli 13, 2012, 13:36:30 »
Velkommen hjem, nayls
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-spiller, nå U-18 trener: Richard Naylor
« Svar #175 på: Juli 13, 2012, 14:00:18 »
Welcome home, Richard! Må vera inspirerande for dei unge å ha tidl. cpt som læremester! Håpar ikkje han deltek under speløktene sjøl, då halve u-18-laget vil bli fotballinvalide!
MOT
The Future Is Bright,
The Future Is White!

auren

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #176 på: Juli 13, 2012, 14:19:38 »
Gi Naylor jobb i eller rundt akademiet er mitt forslag. Han har nådd en alder hvor spillerkarrieren uansett vil peke nedover, og istedet for å melke restene i en L1 klubb eller lignende bør han beholdes i klubben han har så varme følelser for.
Han virker å være en stødig kar, "med hjartet på rette staden"!

flynn

Troll i ord flynn!  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #177 på: Juli 13, 2012, 14:27:06 »
Gi Naylor jobb i eller rundt akademiet er mitt forslag. Han har nådd en alder hvor spillerkarrieren uansett vil peke nedover, og istedet for å melke restene i en L1 klubb eller lignende bør han beholdes i klubben han har så varme følelser for.
Han virker å være en stødig kar, "med hjartet på rette staden"!

flynn

Troll i ord flynn!  :D

auren

Må jo bare applaudere denne ansettelsen ja!

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #178 på: Juli 13, 2012, 14:44:36 »
Gi Naylor jobb i eller rundt akademiet er mitt forslag. Han har nådd en alder hvor spillerkarrieren uansett vil peke nedover, og istedet for å melke restene i en L1 klubb eller lignende bør han beholdes i klubben han har så varme følelser for.
Han virker å være en stødig kar, "med hjartet på rette staden"!

flynn

Troll i ord flynn!  :D

auren

Må jo bare applaudere denne ansettelsen ja!

flynn
...mens når Noel Wheelan bønnfaller klubben om det samme (stadig vekk) får han høre at de ikke har noen ledige jobber akkurat nå.
Det er kanskje 'bagasjen hans' de ikke vil ha?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Spiller: Richard Naylor
« Svar #179 på: Juli 13, 2012, 14:53:02 »
Merkelig å ansette spillere som trenere basert på "hjerte." Vi bare antar at Naylor er dyktig og har kompetansen til å lære framtidens spillere hvordan de skal utvikle seg. Fordi han alltid har likt Leeds -

Enig. Det samme kan sies om Lucas Radebe.

auren

Alle trenere begynner et sted og å ansette en som kjenner til og brenner for klubben, er vel positivt? Selvsagt gitt at han har noe å lære bort.

Naylor begynner også som en hjelper til Redfearn i ungdomsarbeidet, ikke som manager for Sør-Afrika eller Leeds United.

Man ansetter ikke Marcelo Lippi som assistent for U18. Jeg tror ikke dere hadde bejublet det om det var Unknown Whatshisface som ble ansatt heller...

Marching on together!