Skrevet av Emne: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds  (Lest 10009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pale

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #30 på: Januar 15, 2009, 12:19:24 »
Sitat
Klubben presterte å oppnå 91 poeng (minus poengtrekk) i fjor. Det hadde holdt til et soleklart opprykk.

I år er stallen litt bedre, klubben har (etter all sannsynlighet) brukt mest penger på overganger i divisjonen, om man regner med lønn og signing-on-fees, men det sportslige har dessverre ikke strukket til.

Plutselig er dette Ken Bates sin skyld ene og alene! Det er jo til å le seg skakk av! 

De to øverste avsnittene er jeg helt enig i. Det er det samme som jeg har sagt.

Ken Bates har sin del av ansvaret for at vi er på nivå tre. Han er ikke eneansvarlig, men han er da en del av det. Synes ikke det er til å le seg skakk av.
Bates har fått oss gjeldfrie. Det er fint.

Men hvor står vi sportslig? Midt på treet på nivå tre.


Jeg har i tillegg problemer med måten Bates håndterer mennesker på. Det gjør at det skal bli fint den dagen vi får inn en ny eier.

Jeg tror egentlig vi er 99% enige Kaizer? ;)

Dennis

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #31 på: Januar 15, 2009, 12:33:56 »
Sitat
Klubben presterte å oppnå 91 poeng (minus poengtrekk) i fjor. Det hadde holdt til et soleklart opprykk.

I år er stallen litt bedre, klubben har (etter all sannsynlighet) brukt mest penger på overganger i divisjonen, om man regner med lønn og signing-on-fees, men det sportslige har dessverre ikke strukket til.

Plutselig er dette Ken Bates sin skyld ene og alene! Det er jo til å le seg skakk av! 

De to øverste avsnittene er jeg helt enig i. Det er det samme som jeg har sagt.

Ken Bates har sin del av ansvaret for at vi er på nivå tre. Han er ikke eneansvarlig, men han er da en del av det. Synes ikke det er til å le seg skakk av.
Bates har fått oss gjeldfrie. Det er fint.

Men hvor står vi sportslig? Midt på treet på nivå tre.


Jeg har i tillegg problemer med måten Bates håndterer mennesker på. Det gjør at det skal bli fint den dagen vi får inn en ny eier.

Jeg tror egentlig vi er 99% enige Kaizer? ;)

Vi er nok enda nærmere 100%, pale!  :)

Klart Bates har ansvar for at klubben ligger på nivå tre. Poenget mitt var at det i fjor var lite 'Bates out'-rop, som sikkert var et følge av gode sportslige resultater, om man ser bort ifra den utrolige formnedgangen fra jul til ut i februar.

Så fort de sportslige resultatene er fraværende, begynner klageropene igjen å hagle mot Ken Bates. Så vidt jeg vet, har han ikke særlig mye å si når det gjelder direkte sportslig innblanding; det er managers bord. Ergo, årets manglende sportslige resultater er det Macca (med managementet) som står til ansvar for, ikke Ken Bates! Slike tråder blir grunnløse, derav 'le seg skakk' som er dels ment som provoserende, dels for å understreke hvor latterlig det blir å legge skylden for hjemmetap mot Carlisle, på Bates ene og alene.

Igjen, når det gjelder at vi havnet på nivå tre, så er det klart at Bates er medskyldig her. Spørsmålet er om vi hadde vært gjeldsfrie om vi hadde vunnet mot Watford på Wembley. Jeg tror neppe klubben hadde hatt midler til å holde på en PL-plass frem til i dag, samt kunnet slette gjelden om det så var i FA-reglers smutthull eller på et mer etisk riktig vis. Slik blir dog kun spekulasjoner, ettersom vi ikke vet hva som ville skjedd med investorer, tv-avtaler etc. Igjen - for å slette tvil - så vet jeg selvsagt ikke noe om dette, og jeg hadde selvsagt heller tatt et opprykk til PL den dagen enn nedrykk til L1 et år etterpå.

Men om vi går opp i år, står vi langt sterkere økonomisk rustet neste år, enn vi gjorde den gangen. Vi har vel også (eller er blant de som har) brukt mest penger i de sesongene vi har spilt  siden nedrykket. At Bates ikke satser økonomi i det hele tatt, er feil. Og om vi kjøper tilbake Thorp Arch til høsten, er det viktigere (selv om det er mindre synlig) enn at vi handler en spiller for £1mill i årets januarvindu. Enkelte er nødt å få opp gluggene.
Marching on together!

pale

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #32 på: Januar 15, 2009, 12:39:23 »
Sitat
Vi er nok enda nærmere 100%, pale! 

Jepp :D

Bra innlegg, som vanlig Kaizer...

Promotion 2010

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #33 på: Januar 15, 2009, 12:41:02 »

De to øverste avsnittene er jeg helt enig i. Det er det samme som jeg har sagt.

Jeg tror egentlig vi er 99% enige Kaizer? ;)

Vi er nok enda nærmere 100%, pale!  :)

Hallo'o..... Dette er et DISKUSJONSforum, ikke en lekegrind for venner!  ;)  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #34 på: Januar 15, 2009, 12:46:33 »

De to øverste avsnittene er jeg helt enig i. Det er det samme som jeg har sagt.

Jeg tror egentlig vi er 99% enige Kaizer? ;)

Vi er nok enda nærmere 100%, pale!  :)

Hallo'o..... Dette er et DISKUSJONSforum, ikke en lekegrind for venner!  ;)  :D

 ;)
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #35 på: Januar 15, 2009, 18:54:59 »
h.b.:
Prøv å svar på følgende:
Hvor hadde Leeds United vært idag uten at Ken Bates hadde gått gått inn og overtatt ?
Plumbers Conference league ?
Leeds hadde vært der de er nå. Den skremselspropagandaen om at klubben hadde sluttet å eksistere er totalt bak mål. Leeds hadde blitt lagt ut for salg og en annen enn Bates hadde kommet inn og reddet stumpene.
Det som mest sannsynlig ville skjedd er at Leeds da måtte starte i League 2 med nye eiere. Det er faktisk firmaer som denne Red ett eller annet som prøvde på et oppkjøp for 1,5 år siden når klubben var i administrasjon som ville gått inn i Leeds

Du har ikke peiling på hva du snakker om. Når Bates tok over, hadde jo andre interessenter samme mulighet som han, men de benyttet seg ikke av sjansen - hvis det i det hele tatt var andre intereserte.
"Leeds hadde blitt lagt ut for salg", skriver du. Hva betyr det? Hvem hadde lagt klubben ut for salg? Problemet var at det var, såvidt jeg har forstått, utstedt en "winding up order", hvilket ikke betyr administrasjon, men konkurs i ordets rette betydning. Og hadde det skjedd, hadde klubben ikke fått starte i League 2 nei, men de måtte begynt helt på nytt, ala Wimbledon FC og FC United(eller hva de nå kaller seg).
Forøvrig, er du den eneste i verden som ikke har lært noe av det klubben har vært gjennom de siste 7-8 årene?
Du kjefter og smeller fordi klubben ikke betaler høyere lønninger, bruker mer på overganger osv osv. Hvem skal betale dette? Mener du Bates skal ta av egen lomme? Da vil jeg utfordre deg, og be deg bruke av dine penger i stedet. Ikke rettferdig sier du? Nei, vi kan ikke forvente at noen bruker av egen lomme, for å sponse vår lidenskap. Spesielt ikke når vi hyler og skriker for høye billettpriser, fordi det da går av vår egen lomme.
Kanskje klubben kan ta opp lån da? Vel, det har jo vært prøvd tidligere, og prisen betaler vi den dag i dag. Om du ikke skjønner dette enkle faktum, føler jeg du er diskvalifisert fra videre diskusjon.
Vel, da gjenstår et alternativ, nemlig å justere kostnader i forhold til inntekter. Og som regnskapet viste, så har vi faktisk litt penger nå. Skal vi da kaste rundt oss med de £4,5 mill, og hente inn de første og beste spillerne vi kommer over, eller skal vi prøve å ta det litt med ro, handle fornuftig, og kanskje sette av litt til å kjøpe tilbake Thorpe Arch?
Jeg vet hva som virker fornuftigst av de tre alternativene for meg i hvert fall, og jeg føler meg overbevist om at de fleste noenlunde oppegående mennesker som vet hva det her snakkes om, er ganske så enig med meg, i at alternativ tre er å foretrekke, som situasjonen er nå.
Så spar meg for de sure oppgulpene, og prøv i det minste å forholde deg til fakta, når du først skal ha en mening om noe!
   Her er det omtrent blink hele veien! Dette innlegget ditt, Boxman, håper jeg alle surpompene leser.  ;)
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #36 på: Januar 15, 2009, 19:24:05 »
De fakta Boxmann her referer til er rein propaganda fra Bates. Det innvesteringsselskapet som bød på Leeds for 1,5 år siden sa tydelig fra at her var det spill for galleriet. De hadde tenkt å kjøpe opp klubben, men Bates kom dem i forkjøpet og Bates har hele tiden siden den gang ikke villet gi noen tall på tingenes tillstand i Leeds. For all del. Bates er en slu jævel som nok vil sylte ned kapitalen som finnes i klubben.
Når det gjelder denne konkursen som var overhengende stor, så ville ikke andre by på Leeds fordi de ikke fikk ut bøkene som sa den hele og fulle sannhet om tingenes tillstand. Bates brydde seg ikke fordi han hadde tenkt å overkjøre alle som hadde aksjer i klubben dengang. Han visste godt at det å ta over Leeds med megagjeld og kjøre propagandaen om at hvis dere ikke gjør som jeg sier så legger jeg ned klubben. Kreditorene fikk da lite eller inget valg. De måtte godta hva Bates foreslo i håp om at de fikk noe tilbake. Bedre med 10 pund eller ingenting.
De eneste som ikke godtok hva Bates trumfa gjennom var skattemyndighetene. Men her visste Bates hvor slu jævel han var. Han sørget for at han hadde disse 2 store kreditorene bak seg som sikret et flertall for å blokkere etthvert bud på klubben da klubben var i administrasjon. Bates bud under administrasjonen var ikke det beste for kreditorene, men i og med at de bak Bates satt ned foten for det beste budet, så var klubben allikevel i Bates hender

lojosang

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #37 på: Januar 15, 2009, 19:35:48 »
Boxman viser til når Bates overtok klubben første gang med under ett døgn igjen til avvikling. De som var involvert das var mest opptatt av å være i avisene. Sainsbury, Rema eller Lidl eller hva han nå het.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #38 på: Januar 15, 2009, 19:39:46 »
Boxman viser til når Bates overtok klubben første gang med under ett døgn igjen til avvikling. De som var involvert das var mest opptatt av å være i avisene. Sainsbury, Rema eller Lidl eller hva han nå het.
Ifølge YEP den gangen så ville denne deadlinen bli forlenget fordi det var andre innteresanter på banen, men Bates fikk klubben før de i det hele tatt fikk muligheten til å komme med et bud. Bøkene som viste tingenes tillstand ble ikke frigitt. Disse turte da ikke å by på en klubb hvor gjlda var uviss. Derfor så ville denne deadlinen bli forlenget. Men i og med at Bates kom inn og lovte hytt og pine, så fikk han faktisk klubben på feil basis

Boxman

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #39 på: Januar 15, 2009, 20:07:48 »
Boxman viser til når Bates overtok klubben første gang med under ett døgn igjen til avvikling. De som var involvert das var mest opptatt av å være i avisene. Sainsbury, Rema eller Lidl eller hva han nå het.
Ifølge YEP den gangen så ville denne deadlinen bli forlenget fordi det var andre innteresanter på banen, men Bates fikk klubben før de i det hele tatt fikk muligheten til å komme med et bud. Bøkene som viste tingenes tillstand ble ikke frigitt. Disse turte da ikke å by på en klubb hvor gjlda var uviss. Derfor så ville denne deadlinen bli forlenget. Men i og med at Bates kom inn og lovte hytt og pine, så fikk han faktisk klubben på feil basis

Bortkastet å diskutere med deg. Du roter og surrer, og hiver rundt deg med påstander du har null dekning for. Det er faktisk så mye rot og surr i påstandene dine, at jeg lar meg imponere over at du faktisk evner å plassere ordene riktig etterhverandre i en setning!
Jeg snakker om da Bates kjøpte klubben første gang, og Sainsbury var lenge på banen, men det var ingen andre enn Bates som bladde opp penger. Den utvida deadlinen du vimser med, hadde ingenting med den første dealen å gjøre.
Jeg kan bare gjenta; sett deg inn i saken, forstå saken, gjør deg opp en mening, og så kan du komme tilbake og dele den med oss andre. Men legg spesielt merke til råd 1 og 2 her!
Proud to be Leeds!

Sølvreven

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #40 på: Januar 15, 2009, 20:22:44 »
Ã…iåiåiåi for en interessant og meningsfylt tråd. :o Det var jammen 5 vel anvendte minutter....... 8)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #41 på: Januar 15, 2009, 20:26:48 »
Boxman viser til når Bates overtok klubben første gang med under ett døgn igjen til avvikling. De som var involvert das var mest opptatt av å være i avisene. Sainsbury, Rema eller Lidl eller hva han nå het.
Ifølge YEP den gangen så ville denne deadlinen bli forlenget fordi det var andre innteresanter på banen, men Bates fikk klubben før de i det hele tatt fikk muligheten til å komme med et bud. Bøkene som viste tingenes tillstand ble ikke frigitt. Disse turte da ikke å by på en klubb hvor gjlda var uviss. Derfor så ville denne deadlinen bli forlenget. Men i og med at Bates kom inn og lovte hytt og pine, så fikk han faktisk klubben på feil basis

Bortkastet å diskutere med deg. Du roter og surrer, og hiver rundt deg med påstander du har null dekning for. Det er faktisk så mye rot og surr i påstandene dine, at jeg lar meg imponere over at du faktisk evner å plassere ordene riktig etterhverandre i en setning!
Jeg snakker om da Bates kjøpte klubben første gang, og Sainsbury var lenge på banen, men det var ingen andre enn Bates som bladde opp penger. Den utvida deadlinen du vimser med, hadde ingenting med den første dealen å gjøre.
Jeg kan bare gjenta; sett deg inn i saken, forstå saken, gjør deg opp en mening, og så kan du komme tilbake og dele den med oss andre. Men legg spesielt merke til råd 1 og 2 her!

Jeg snakker også om den første delen hvor Bates kom inn. Det ble faktisk godkjent at deadlinen skulle utsettes før en evt konkurs. Dette fordi disse innteresentene var på banen. Men så kom jo Bates inn og så slapp de dette. Og ja jeg snakker om da Bates første gang kom til klubben

Promotion 2010

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #42 på: Januar 15, 2009, 20:49:42 »
Boxman viser til når Bates overtok klubben første gang med under ett døgn igjen til avvikling. De som var involvert das var mest opptatt av å være i avisene. Sainsbury, Rema eller Lidl eller hva han nå het.
Ifølge YEP den gangen så ville denne deadlinen bli forlenget fordi det var andre innteresanter på banen, men Bates fikk klubben før de i det hele tatt fikk muligheten til å komme med et bud. Bøkene som viste tingenes tillstand ble ikke frigitt. Disse turte da ikke å by på en klubb hvor gjlda var uviss. Derfor så ville denne deadlinen bli forlenget. Men i og med at Bates kom inn og lovte hytt og pine, så fikk han faktisk klubben på feil basis

Bortkastet å diskutere med deg. Du roter og surrer, og hiver rundt deg med påstander du har null dekning for. Det er faktisk så mye rot og surr i påstandene dine, at jeg lar meg imponere over at du faktisk evner å plassere ordene riktig etterhverandre i en setning!
Jeg snakker om da Bates kjøpte klubben første gang, og Sainsbury var lenge på banen, men det var ingen andre enn Bates som bladde opp penger. Den utvida deadlinen du vimser med, hadde ingenting med den første dealen å gjøre.
Jeg kan bare gjenta; sett deg inn i saken, forstå saken, gjør deg opp en mening, og så kan du komme tilbake og dele den med oss andre. Men legg spesielt merke til råd 1 og 2 her!

Jeg snakker også om den første delen hvor Bates kom inn. Det ble faktisk godkjent at deadlinen skulle utsettes før en evt konkurs. Dette fordi disse innteresentene var på banen. Men så kom jo Bates inn og så slapp de dette. Og ja jeg snakker om da Bates første gang kom til klubben

...og i neste runde - under administrasjonen - så kunne vi bli kjøpt opp av denne Morris som nå sitter inne!!!  INGEN ANDRE!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #43 på: Januar 15, 2009, 21:54:11 »
h.b.:
Prøv å svar på følgende:
Hvor hadde Leeds United vært idag uten at Ken Bates hadde gått gått inn og overtatt ?
Plumbers Conference league ?
Leeds hadde vært der de er nå. Den skremselspropagandaen om at klubben hadde sluttet å eksistere er totalt bak mål. Leeds hadde blitt lagt ut for salg og en annen enn Bates hadde kommet inn og reddet stumpene.
Det som mest sannsynlig ville skjedd er at Leeds da måtte starte i League 2 med nye eiere. Det er faktisk firmaer som denne Red ett eller annet som prøvde på et oppkjøp for 1,5 år siden når klubben var i administrasjon som ville gått inn i Leeds
säga vad man vill han har faktiskt köpt och investerat i klubben till skillnad från diverse konsortium, schejker, donrevies pojke med mera som bara pratat skit och inte fått ett dugg uträttat, det vill jag ge bates credits för, han är inte perfekt men glad vi haft honom de sista åren och klarat av att vända klibben så vi nu går med vinst efter risdales alla affärer
 

Geir Magne

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #44 på: Januar 15, 2009, 22:34:08 »
Enig med deg, Sportcarl1. Og så vidt jeg husker VAR det flere bud på å kjøpe Leeds United , men Ken Bates hadde det høyeste budet og fikk tilslaget. Ingen andre interesserte viste nok økonomisk vilje.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

AndyMathie

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #45 på: Januar 16, 2009, 12:40:14 »
Overskriften her H.B. ligner ikke grisen. Som jeg ser det så gjør Bates det han kan for å få Leeds opp igjen. Han tar jo grep når det ikke går(sparket Macca) og han lar Grayson hente inn noen nye spillere, dette er jo ikke en selvfølgelighet. For lånespillere koster også penger..

Vi rykker opp i år, noe annet er en utopi!
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #46 på: Januar 16, 2009, 19:17:10 »
det enda jag skulle kunna klaga på bates är att han kunde bjussa lite mer mot Leedssupportrarna för han har ett lite bufflig sätt, men när man hör honom tala ekonomi  så märker man att han kan sin sak, han ställer tuffa krav på alla och det tycker jag man kan göra
 

TK20

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #47 på: Januar 18, 2009, 09:16:28 »
Du [trådstarter, journ. anm.] roter og surrer, og hiver rundt deg med påstander du har null dekning for. Det er faktisk så mye rot og surr i påstandene dine, at jeg lar meg imponere over at du faktisk evner å plassere ordene riktig etterhverandre i en setning!

Nå gir du han litt i overkant mye creds her:

  • deadlinen [ville] bli forlenget fordi det var andre innteresanter på banen
  • Bates kom inn og lovte hytt og pine
  • Bedre med 10 pund eller ingenting

-Dale. Måtte bare.

Promotion 2010

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #48 på: November 08, 2010, 13:55:50 »
Bates må forsvinne fra klubben.
Håper rett og slett at Leeds taper og taper fremover slik at supporterne i England ser hvor skadelig denne gamle grinebitteren av en gjerrigknark er for Klubben Leeds United.
Han vil ikke frigi midler til manageren slik at Grayson har friere tøyler på overgangsmarkedet. Dette ser vi nå på kriseløsningene som Leeds gjør. Låne spillere for en måned. Dette er uhørt.
Hvor lenge skal vi tolerere at klubben blir styrt av en person med null interresse i fotballklubben Leeds. Han er bare innterresert i overskudd for Leeds. Dette har han nå og vil ihvertfall ikke sette sine penger i fare ved å innvestere i Leeds United.
Jeg tror faktisk det at tilhengerne for opp øynene og forlanger Bates vekk som noe av det viktigste som kan skje med klubben. Den eneste muligheten for det er faktisk at Leeds taper og taper. Da blir det en gryende missnøye med Bates og jeg håper at Leeds da spiller de siste kampen med under 10.000 tilskuere. Først når Bates ser denne missnøyen samt at han merker at Leeds taper penger, ja da vil han være villig til å selge klubben

NÃ… ER VI ETT PONG FRA PLAY-OFF PLASS TIL PL, h.b   8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #49 på: November 08, 2010, 14:16:25 »
Bates må forsvinne fra klubben.
Håper rett og slett at Leeds taper og taper fremover slik at supporterne i England ser hvor skadelig denne gamle grinebitteren av en gjerrigknark er for Klubben Leeds United.
Han vil ikke frigi midler til manageren slik at Grayson har friere tøyler på overgangsmarkedet. Dette ser vi nå på kriseløsningene som Leeds gjør. Låne spillere for en måned. Dette er uhørt.
Hvor lenge skal vi tolerere at klubben blir styrt av en person med null interresse i fotballklubben Leeds. Han er bare innterresert i overskudd for Leeds. Dette har han nå og vil ihvertfall ikke sette sine penger i fare ved å innvestere i Leeds United.
Jeg tror faktisk det at tilhengerne for opp øynene og forlanger Bates vekk som noe av det viktigste som kan skje med klubben. Den eneste muligheten for det er faktisk at Leeds taper og taper. Da blir det en gryende missnøye med Bates og jeg håper at Leeds da spiller de siste kampen med under 10.000 tilskuere. Først når Bates ser denne missnøyen samt at han merker at Leeds taper penger, ja da vil han være villig til å selge klubben

NÃ… ER VI ETT PONG FRA PLAY-OFF PLASS TIL PL, h.b   8)

Jamen Promo da, vi vet jo alle at PO betyr nada bortsett i fra 2, muligens 3 ekstra kamper :'(

bwirum

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #50 på: November 08, 2010, 17:42:22 »
Jamen Promo da, vi vet jo alle at PO betyr nada bortsett i fra 2, muligens 3 ekstra kamper :'(

En gang må jo tradisjonen brytes?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Jon R

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #51 på: November 08, 2010, 18:18:17 »
Bates må forsvinne fra klubben.
Håper rett og slett at Leeds taper og taper fremover slik at supporterne i England ser hvor skadelig denne gamle grinebitteren av en gjerrigknark er for Klubben Leeds United.
Han vil ikke frigi midler til manageren slik at Grayson har friere tøyler på overgangsmarkedet. Dette ser vi nå på kriseløsningene som Leeds gjør. Låne spillere for en måned. Dette er uhørt.
Hvor lenge skal vi tolerere at klubben blir styrt av en person med null interresse i fotballklubben Leeds. Han er bare innterresert i overskudd for Leeds. Dette har han nå og vil ihvertfall ikke sette sine penger i fare ved å innvestere i Leeds United.
Jeg tror faktisk det at tilhengerne for opp øynene og forlanger Bates vekk som noe av det viktigste som kan skje med klubben. Den eneste muligheten for det er faktisk at Leeds taper og taper. Da blir det en gryende missnøye med Bates og jeg håper at Leeds da spiller de siste kampen med under 10.000 tilskuere. Først når Bates ser denne missnøyen samt at han merker at Leeds taper penger, ja da vil han være villig til å selge klubben

NÃ… ER VI ETT PONG FRA PLAY-OFF PLASS TIL PL, h.b   8)

Joda, men hva skjedde med Thorp Arch? Kan det være at h.b hadde et poeng eller to allikevel?  ::)

(Og det er fortsatt bare 9 poeng ned til direkte nedrykk! )
Jon R.

bwirum

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #52 på: November 08, 2010, 18:26:48 »
h.b har hatt mange poenger opp gjennom tida han, hadde han bare ikke vært så ensidig bastant negativ til alt...

Dette har jeg sagt i ymse ordelag mange ganger, men det kan visst ikke gjentas for ofte; h.b/jarle/dhy (og du i det siste JonR) er ikke så forskjellig fra "oss andre", "vi" synes heller ikke at det kuleste i verden er kenneth bates. Men nå er det en gang sånn at han er den vi har for øyeblikket, og å fylle tråd etter tråd etter tråd med det samme stoffet blir "litt" trøttende.

Men jeg synes nå det har blitt til dels bedre i det siste jeg da. Vi har klart å ha noen ålreite og konstruktive diskusjoner, selv om det fremdeles fort kan bli litt opphetet.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

sportcarl1

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #53 på: November 08, 2010, 19:04:56 »
Bates må forsvinne fra klubben.
Håper rett og slett at Leeds taper og taper fremover slik at supporterne i England ser hvor skadelig denne gamle grinebitteren av en gjerrigknark er for Klubben Leeds United.
Han vil ikke frigi midler til manageren slik at Grayson har friere tøyler på overgangsmarkedet. Dette ser vi nå på kriseløsningene som Leeds gjør. Låne spillere for en måned. Dette er uhørt.
Hvor lenge skal vi tolerere at klubben blir styrt av en person med null interresse i fotballklubben Leeds. Han er bare innterresert i overskudd for Leeds. Dette har han nå og vil ihvertfall ikke sette sine penger i fare ved å innvestere i Leeds United.
Jeg tror faktisk det at tilhengerne for opp øynene og forlanger Bates vekk som noe av det viktigste som kan skje med klubben. Den eneste muligheten for det er faktisk at Leeds taper og taper. Da blir det en gryende missnøye med Bates og jeg håper at Leeds da spiller de siste kampen med under 10.000 tilskuere. Først når Bates ser denne missnøyen samt at han merker at Leeds taper penger, ja da vil han være villig til å selge klubben

NÃ… ER VI ETT PONG FRA PLAY-OFF PLASS TIL PL, h.b   8)

Joda, men hva skjedde med Thorp Arch? Kan det være at h.b hadde et poeng eller to allikevel?  ::)

(Og det er fortsatt bare 9 poeng ned til direkte nedrykk! )
[/quote
och bara 9 poäng till direktuppflytt ;)
 

Promotion 2010

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #54 på: November 08, 2010, 19:05:42 »
Bates må forsvinne fra klubben.
Håper rett og slett at Leeds taper og taper fremover slik at supporterne i England ser hvor skadelig denne gamle grinebitteren av en gjerrigknark er for Klubben Leeds United.
Han vil ikke frigi midler til manageren slik at Grayson har friere tøyler på overgangsmarkedet. Dette ser vi nå på kriseløsningene som Leeds gjør. Låne spillere for en måned. Dette er uhørt.
Hvor lenge skal vi tolerere at klubben blir styrt av en person med null interresse i fotballklubben Leeds. Han er bare innterresert i overskudd for Leeds. Dette har han nå og vil ihvertfall ikke sette sine penger i fare ved å innvestere i Leeds United.
Jeg tror faktisk det at tilhengerne for opp øynene og forlanger Bates vekk som noe av det viktigste som kan skje med klubben. Den eneste muligheten for det er faktisk at Leeds taper og taper. Da blir det en gryende missnøye med Bates og jeg håper at Leeds da spiller de siste kampen med under 10.000 tilskuere. Først når Bates ser denne missnøyen samt at han merker at Leeds taper penger, ja da vil han være villig til å selge klubben

NÃ… ER VI ETT PONG FRA PLAY-OFF PLASS TIL PL, h.b   8)

Joda, men hva skjedde med Thorp Arch? Kan det være at h.b hadde et poeng eller to allikevel?  ::)

(Og det er fortsatt bare 9 poeng ned til direkte nedrykk! )

TA kan jo alltids kjøpes tilbake for markedspris. Eller etableres et annet sted.

Pass deg du luringen så ikke du går fra forumets friske pust til forumets flaue vind.  ;)



Neida, nå var jeg slem. Men det er da et godt ordspill i hvert fall. Litt positive skal vi jo være der vi ligger 1 poeng fra kvallik (og 9 over nedrykk)!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

martind

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #55 på: November 08, 2010, 19:09:36 »
Det er hvertfall ingen ekte supporter som syns det beste som kunne hendt klubben er å tape mange kamper på rad. Men dette har vi jo hørt gang etter gang fra denne kanten, og noen råtne egg vil det alltid være. Jeg tror klubben har hatt godt av en edruelighet n¨år det gjelder økonomi, fremfor sjansespill med klubbens eksistens. Hvis noen har lyst til å kjøpe klubben, så vil de uansett legge såpass med penger på bordet at Bates selger. Hvis de ikke kan gi det Bates krever, så syns jeg det virker som et tegn på manglede midler, og da tror jeg ikke gresset er så mye grønnere på den andre siden.
MOT!! We are Leeds!

DenHviteYeboah

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #56 på: November 08, 2010, 21:40:39 »
Det er hvertfall ingen ekte supporter som syns det beste som kunne hendt klubben er å tape mange kamper på rad. Men dette har vi jo hørt gang etter gang fra denne kanten, og noen råtne egg vil det alltid være. Jeg tror klubben har hatt godt av en edruelighet n¨år det gjelder økonomi, fremfor sjansespill med klubbens eksistens. Hvis noen har lyst til å kjøpe klubben, så vil de uansett legge såpass med penger på bordet at Bates selger. Hvis de ikke kan gi det Bates krever, så syns jeg det virker som et tegn på manglede midler, og da tror jeg ikke gresset er så mye grønnere på den andre siden.
Dette er jo utrolig naivt.Bates trenger ikke og vil ikke selge denne klubben uansett pris.Det er problemet.dette er hans hobby,han har tjent sine pund og trenger ikke selge.Hvis et fornuftig bud kommer så sier han sikkert nei.Og hva skal kjøpes?et virvar av eiere og tusenvis av aksjer i lugubre selskap??
Våkn opp!

Gufrias

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #57 på: November 08, 2010, 23:06:12 »
Og hva skal kjøpes?et virvar av eiere og tusenvis av aksjer i lugubre selskap??
Så håpløst er det vel ikke! Ifølge hjemmesiden er Leeds United Football Club Ltd et heleid datterselskap av Leeds City Holdings Ltd. Det er LCH's fem aksjonærer som har et virvar av eiere og lugubre selskaper i pakken. Så dersom en kjøper dukker opp trenger han bare å forholde seg til LCH, og by på aksjene i LUFC.

Ikke det at det kommer noen... Kjøper du noe av Bates vet du hva du får... Du får noe som ikke er verdt det du betalte for det ::)
Hekta på Leeds siden 1974

bwirum

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #58 på: November 09, 2010, 14:32:49 »
Ikke det at det kommer noen... Kjøper du noe av Bates vet du hva du får... Du får noe som ikke er verdt det du betalte for det ::)
Hehe, tror ikke det er så mange modifikasjoner ved den sannheten der ;)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Boxman

Sv: Leeds vil bli i denne divisjonen sålenge Bates styrer Leeds
« Svar #59 på: November 11, 2010, 17:48:20 »

Joda, men hva skjedde med Thorp Arch? Kan det være at h.b hadde et poeng eller to allikevel?  ::)


Her er vel litt av problemet med dette forumet. Noen bare fokusere på det negative. Hva med å ta en kikk på tittel på tråden? Er vi fortsatt i League One? Er det viktigere å eie TA, enn at vi rykket opp?
Med fare for å gjenta meg selv, så vil jeg bare si at jeg ikke ser på Bates som den beste løsningen for Leeds United. Men det er langt fra det, til all negativiteten som enkelte andre her har. Og inntil jeg ser et alternativ, som jeg faktisk kan gjøre meg opp en mening om, forholder jeg meg til hva vi har.
Proud to be Leeds!