Rykte: Carl Dickinson inn på lån igjen?

Started by Svend Anders, January 15, 2009, 16:09:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sveifors

Quote from: h.b on January 15, 2009, 17:46:21
En måneds lån på en spiller som knapt har spilt en kamp for Stoke denne sesongen. Dette er gambling fra Grayson på en spiller som mangler matchtrening.
3 lånesigninger fra Grayson på spillere jeg helst ikke hadde sett i Leeds. Ihvertfall ikke på så kort tid som 1 mnd.

Ã... diskutere signering av nye spillere med deg h.b som har satt deg selv i evig offside med uttalelser om at du håper på Leeds tap og elendighet, er totalt meningsløst
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

auren

Er det sønnen til Bruce Dickinson? Da er vi ihvertfall sikret en jernspiller ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Jeg er sånn rimelig fornøyd med å hente inn Trundle, Naylor og Dickie. Noe måtte i alle fall gjøres. Gjør noen det bra, kjøper vi de. Enkelt og greit! Hvis det går.

Har sluttet å spå om spillere blir en suksess i Leeds. Har rett og slett funnet ut at det er umulig å vite noe om på forhånd. Uansett navn. Vi får bare håpe på at en eller to av disse tre gjør det bra.
MOT

rastafari

Jeg syns Dickinson og Naylor er to spennende spillere som Grayson har henta inn. Han ser hvor vi sliter, og henter inn noen som han kjenner OG var tilgjengelig.
Håper Naylor spiller på det han kan; Tøffhet og knallharde tacklinger. I tillegg er han local boy, og vil helt klart spille med hjerte i tillegg.
Dickinson er spennende da han også er ung, og tøff. Tror han kna være en potensiell signering om han viser sitt rett jeg.

Kan vi se fram til et Leeds lag: fart, tøffhet og smell i tacklingene  ;D Let's hope!!
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

4ever arcticwhite

Jeg ville vært godt fornøyd med spillere som Dickinson, Naylor og Trundle, eller andre i samme kategori, men ikke på en måneds lån. Spillerne er greie nok, men jeg har fullstendig mistet troen på å låne spillere for en så kort periode. Korte lån kan forsvares ved skader (slik som Trundle inn for Beckford/Enoch S), men man bygger ikke opp et nytt forsvar (grunnmuren i laget) rundt spillere som er inne på en måneds lån.

Jeg håper imidlertid at det ligger noe mer bak disse låneavtalene (forlengelse ut sesongen, evt. kjøp før vinduet stenger), men har sant å si ikke så veldig stor tro på det. Nei, få ut fingeren og få kjøpt noen spillere som kan forsterke oss.
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

STOKE City defender Carl Dickinson signed a one-year extension to his contract before joining League One side Leeds United on loan.
Fellow defender and Academy graduate Andy Wilkison is also close to signing a deal.
"I've got a very high opinion of Carl," said manager Tony Pulis, "and that is shown by us offering him a new contract when he still has something like two-and-a-half years left on his current contract.
Visit our Stoke City website Why Delilah to read the story in full and have your say on events at the Britannia Stadium

Sakset fra www.thisisstaffordshire.co.uk

Dickinson blir med andre ord ikke lenge i Leeds. Maks ut sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kendo

Det er smart av Leeds United å låne inn spillere for kort tid,de går rett inn på laget nå og
Leeds United får bedre tid til å skjekke ut spillere de skal kjøpe for å bygge lag i fremtiden.
Husk at Grayson kom omtrent i går og trenger lengre tid for å forme sitt lag og spilleopplegg.

Papi

Leeds kan ikkje kjøpe bare for å kjøpe.

Sjølvsagt venter eg på kanonsigneringane, men det er jaggu meg ikkje enkelt å henta kvalitet i januar.
Dei som har lettast for å flytte på seg no, er spelarar som ikkje får spela for sine respektive lag. Difor er det meir låning enn kjøp for lag nedover i divisjonane som ikkje "spyr" ut penger.

Håper det ligger nokre opsjoner til viderelån på desse karadn, slik at klubben kan forlenge det til ut sesongen, skulle dei løfte laget.
Viser det seg at dei ikkje er gode nok for laget, for dei heller reise heimatte, og Leeds sleppe å betale lønninger til spelarar Leeds ikkje ser på som gode nok.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

AndyMathie

Perfekt at vi henter forsvarspillere. Tror at de som nå er kommet inn kommer til å heve forsvaret vårt flere hakk. Desverre har spillerne som til nå har spilt bak i Leeds tydeligvis mistet selvtillit og/eller blitt flere hakk dårligere enn de har vært fra før av.

Og når Pulis omhandler CD som en mann for framtiden så tror jeg han er mer enn god nok for League one!
We are Leeds and we are proud of it!

Karl Hot Shot

Alle nye managere skal jo sette sitt eget stempel på laget bl.a. ved å hente inn "sine" spillere. Richard Naylor tror jeg blir en klar forsterkning, ikke minst siden han en sentral forsvarsspiller. Uansett kan ikke disse nye spillerne gjøre det noe særlig dårligere enn de forsvarsspillerne som har spilt så langt denne sesongen. Det er synd at Bates ikke åpner opp for å hente sterkere folk, for klubben vil faktisk havne i en veldig fortvilet situasjon om den ikke en gang når play-offs denne sesongen.

MartinR

Tipper han sikkert blir et bra lån jeg, så lenge han får matchtrening osv.
Han blir nok en sterk forsvarspiller for Leeds, ikke mange som skal forbi han :P

Tom S

His commitment and ability led to him becoming a firm favourite with the club's supporters but very unpopular with rival teams' fans because of his unsporting play and violent conduct.

8)
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Quote from: h.b on January 15, 2009, 20:37:50
Quote from: Per Arne on January 15, 2009, 20:30:23
En måneds lån på en spiller som knapt har spilt en kamp for Stoke denne sesongen. Dette er gambling fra Grayson på en spiller som mangler matchtrening.
3 lånesigninger fra Grayson på spillere jeg helst ikke hadde sett i Leeds. Ihvertfall ikke på så kort tid som 1 mnd.

Når du helst ikke vil se disse spillerne i Leeds, hvorfor ville du da hatt dem lengre enn 1 måned...?

;)

I utgangspunktet vil jeg ha hele kaka ;D. Fra spøk til fakta. Dette er spillere som mangler matchtrening. Og slik situasjonen er så må Leeds ha inn spillere som forsterker laget umiddelbart. Derfor mitt nei. Men det hadde stilt seg annerledes om de ble signet til sommeren eller kjøpt med tanke på neste sesong. Hvis det er slik at disse spillerne skal returnere fra Leeds om en måned, så er jeg redd for at dette bare skaper splid blandt spillerne

bare for å smøre det inn; det gikk jo skikkelig dritt i dag , med de 3 låne signingene på banen....
nei fysj og føy hb, send de hjem med en gang, ikke scorer spissen og det renner inn bak ;D ;)

ha en fin kveld h.b. regner med du ser at dette er et innlegg KUN for å trekke litt i deg. :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kickthemdown

Quote from: fjellhaugen on January 17, 2009, 18:30:11
Quote from: h.b on January 15, 2009, 20:37:50
Quote from: Per Arne on January 15, 2009, 20:30:23

Når du helst ikke vil se disse spillerne i Leeds, hvorfor ville du da hatt dem lengre enn 1 måned...?

;)

I utgangspunktet vil jeg ha hele kaka ;D. Fra spøk til fakta. Dette er spillere som mangler matchtrening. Og slik situasjonen er så må Leeds ha inn spillere som forsterker laget umiddelbart. Derfor mitt nei. Men det hadde stilt seg annerledes om de ble signet til sommeren eller kjøpt med tanke på neste sesong. Hvis det er slik at disse spillerne skal returnere fra Leeds om en måned, så er jeg redd for at dette bare skaper splid blandt spillerne

bare for å smøre det inn; det gikk jo skikkelig dritt i dag , med de 3 låne signingene på banen....
nei fysj og føy hb, send de hjem med en gang, ikke scorer spissen og det renner inn bak ;D ;)

ha en fin kveld h.b. regner med du ser at dette er et innlegg KUN for å trekke litt i deg. :)
Er jo ingenting å henge seg opp i hva den mannen sier. Bare søppel uansett... Kvalitet inn og vi vinner. Ferdig diskutert.

Alta-White

h.b

Eller så møter vi et meget dårlig lag som vi burde vunnet mere over

Asbjørn

Quote from: h.b on January 17, 2009, 20:33:21

Hehe, ingen skal si at du ikke er standhaftig :)

Det kan jo også være neste års FA-cupmester vi slo klart på bortebane i dag :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per Arne

Ja, er det ikke det ene, så er det det andre. Regner med at du bare kødder, for så negativ tror jeg faktisk ikke du kan være. Eller du er gretten fordi Leeds vinner. Husker ikke helt, men var det du som håpet sterkt på mange tap fremover? Du høres ut som en som aldri blir fornøyd, uansett. Eller, som jeg faktisk håper, er du kun ute etter å provosere.

;D

Asbjørn

Quote from: Per Arne on January 17, 2009, 20:42:40

Ja, er det ikke det ene, så er det det andre. Regner med at du bare kødder, for så negativ tror jeg faktisk ikke du kan være. Eller du er gretten fordi Leeds vinner. Husker ikke helt, men var det du som håpet sterkt på mange tap fremover? Du høres ut som en som aldri blir fornøyd, uansett. Eller, som jeg faktisk håper, er du kun ute etter å provosere.

;D

Du begynner & kjenne Håkon nå :)

Mannen har(egentlig) et hjerte av gull :)

Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

::) *skrangle* ingen hjemme nei....

Alta-White

Asbjørn

Carl Dickinson, to kamper for oss og allerede på veg til å bli en fans favourite :)
- synd det sannsynligvis bare er for en låneperiode da :(

Waccoe:
Hes a f***ing AWESOME left back, committed , slightly nuts in the psycho mould and a great passer and reader of the game.

Best left back we have had since we left the prem IMO, Micky Gray second best.

I hope we sign him 

Loved his praying to God before kick off and geeing up the kop and East stand,hes gonna be a Leeds legend.

Stoke season ticket holder told me exactly the same story, fans favourite. Lead the fans in post match chorus's of Delilah during the promotion season.

Seems to be a rare animal 100% man able to make a connection with the fans.

I seem to remember SG saying that young Mr Dickinson was "desperate" to come to Leeds. Whatever he has done before at Stoke, he looks like a leeds player to me, and whilst he may be in their plans a bit of ££££ usually does the trick, and he cannot help but be impressed with the set up an crowd at ER
Bit early but the signs today were very encouraging. He's got to stay. As has Richard Naylor on todays performance.

Just signed a one year extension to his current Stoke deal, so doubt it would become permanent.

I didn't think he put a foot wrong all day. Unlike others, I didn't see many misplaced passes. Maybe one or two but at least he didn't slice the ball out of play like Sheehan does on a weekly basis!

Passionate too, must extend his loan. Highly doubt we'll get him permanently.

Anyone else see him beating the badge with his palm when we got the third?

Was impressed with him looks a right head case and some one that easily fits into the Leeds United mould. Hope his loan spell goes till the end of the season.

hes a big stoke fan so will have to be told he has no future there before he was to leave i think hes still in there plans to be honest.

He's definitely still in their plans. Best we can hope for is to keep him until the end of he season

Aye, might be a different story if we go up and Stoke go down though.

Loved him getting the crowd up for it before the match. Not just on the outside also, showed he was committed through his performance also

heard him tell Fergie to "f*** off" as well after he told him to "get on with it" when we were 2-1 up and Dicko was strolling to the ball-boy to retrieve the ball.

I thought he was MOTM ahead of Naylor today no nonsense defending and put his laces through everything took no chances and flattened on of their players in the first half with a quality lunge.

I think he will be here till the end of the season on loan and hopefully then we can try and negotiate something with Stoke, even though he signed a 1yre extension.

Trouble is Pulis rates him so when they get relegated he will probably go back their  hopefully they will sack Pulis before that 

Lets get some things straight.I know a Stokie and he said when he learnt of his loan to us that we would love him,i.e the real fans,as he put it "he is a psycho always applauding the fans after games and generaly wears his heart on his sleeve" A Stoke fan he is not,just passionate about playing for them as they were his team.As regards to a move doubtful as he is young and rated by Stoke,however they are a club built largely around loan players and instant results not building on the future.An inquiry from us might do the trick.

he turned down two championship offers to come here two

Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Virker som en kar som girer opp og gir alt for fansen.

Håper virkelig vi beholder ham.

Promotion 2010

Waccoe-bløff?

Just texted dicko as he used to go to school with me, says a deal was put into place at the start of his loan to extend the loan until the end of the season, but no permanent move mentioned
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Hadde håpet det skulle stå at han var klar på lån, da jeg åpnet tråden.  :)

Av de mer realistiske ryktene dette vinduet (Viduka ikke inkludert) var dette en av mine favoritter. Liker typen, en solid, knalltøff spiller som fansen liker godt.

Om han styrker laget vesentlig, nå som Parker har funnet sitt potensiale, er derimot uvisst. Kanskje bedre defensivt enn Parker, men mangler noe av den offensive kraften?
Marching on together!

Evig Pint

Her er han jo ute å frir til Leeds. God spiller, favoritt blant fansen. Ser ham gjerne i Leedsdrakt igjen. Tiden da vi slet med forferdelige venstrebacker (spesielt Crainey) er forhåpentligvis forbi!  :)
Marching on together

sviper

Quote from: Mr Kaizer on September 07, 2009, 16:28:19
Hadde håpet det skulle stå at han var klar på lån, da jeg åpnet tråden.  :)

Av de mer realistiske ryktene dette vinduet (Viduka ikke inkludert) var dette en av mine favoritter. Liker typen, en solid, knalltøff spiller som fansen liker godt.

Om han styrker laget vesentlig, nå som Parker har funnet sitt potensiale, er derimot uvisst. Kanskje bedre defensivt enn Parker, men mangler noe av den offensive kraften?

spillere som Dickinson trenger alle lag,også vi.var så heldig å få se gutten spille i fjor,og han taklet så svilukta kjentes på 6 rad ;D
LIFE IS LEEDS

Budda

Hva med å forandre tittelen? Trudde det var i boks.

Endre

mac_gyver

ååååå... herregud hva skal vi med så masse spillere? syns allerede troppen er for stor, og spesielt i forsvar.
Pride of Yorkshire

sviper

Quote from: mac_gyver on September 07, 2009, 19:18:10
ååååå... herregud hva skal vi med så masse spillere? syns allerede troppen er for stor, og spesielt i forsvar.

forsvar er beste angrep,eller var det omvendt? :D :D
LIFE IS LEEDS