KAMP: vs. WALSALL 31/1

Started by kjelvi, January 26, 2009, 00:45:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Trond90

Håper ikke Beckford er skadet lenge igjen  >:(
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Lawerve

Møkkadag og Møkkalag :-[ Skjønner ikke at vi skal ha bedre spillere enn de andre lagene for prestere kan de faen ikke.. Uten Becks er vi nada niks.
SUPER LEEDS

gill

Møkk. Det blir hverken fugl eller fisk av dette. Trur vi må begynne å tenke på neste sesong allerede nå.

fjellhaugen

Quote from: h.b on January 31, 2009, 17:55:58
Nå har vi driti på draget. Et par lånesigninger og så bli Beckford skadet. Kandol er leid ut resten av sesongen. På mandag forsvinner muligens Delph. Ja dette ligner fiasko og lovbrudd fra Bates. ikke kan vi låne mer enn 1 person til grunnet at vi snart har lånt maksimum av det vi har lov til å låne 1 sesong.
Ja Heia Leeds. det trengs

må si jeg er overrasket at ikke dette ble en ny tråd allerede, håkon ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Trond90

Nå går resten til helgen av og be til høyere makter (Revie og Bremner) att Delph ikke blir solgt!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

h.b

Dennis

Quote from: h.b on January 31, 2009, 17:55:58
Nå har vi driti på draget. Et par lånesigninger og så bli Beckford skadet. Kandol er leid ut resten av sesongen. På mandag forsvinner muligens Delph. Ja dette ligner fiasko og lovbrudd fra Bates. ikke kan vi låne mer enn 1 person til grunnet at vi snart har lånt maksimum av det vi har lov til å låne 1 sesong.
Ja Heia Leeds. det trengs

Eller vent..... kanskje VI henter noen? Kanskje vi IKKE selger Delph?

Kanskje Bates IKKE er tilknyttet Al-Qaida likevel???!!?!?

>:(

Gruff fra ende til annen!!!!
Marching on together!

Hallgeir *

Quote from: Ferre on January 31, 2009, 17:53:08
Slutt.

Kan ikke ha mange av disse kampene hvis det skal bli opprykk. Helgen er totalt ødelagt nå...:(
Vi må klart bli mer stabile dersom sesongen skal få en lykkelig utgang, men jeg har levd for lenge med Leeds til å la dette ødelegge helga.
Super Leeds since 1968

ØBS

Quote from: Jon R on January 31, 2009, 17:54:35
P**k  p**e  >:(

Enig her også...

Vet ikke helt hva det betyr, men det virker veldig negativt for meg i hvert fall...

LUSCOS-hilsen
ØBS

kjelvi

10 Walsall are in control of the match. Key player: Troy Deeney
20 Walsall are in control of the match. Key player: Jermaine Beckford
30 Neither team can gain control of the match. Key player: Jermaine Beckford
40 Walsall have the better of play. Key player: Dwayne Mattis
50 Neither team can gain control of the match. Key player: Anthony Gerrard
60 Leeds just have the edge. Key player: Jonathan Douglas
80 Leeds just have the edge. Key player: Rui Marques
90 Leeds just have the edge. Key player: Clayton Ince

STAT ATTACK 
3 Shots On Target 3
5 Shots Off Target 6
15 Fouls (Conceded) 8
4 Corners 4
3 Yellow Cards 0
0 Red Cards 0

SirOlsen

-SirOlsen-

auren

I realiteten er vi ikke lenger fra direkte opprykk nå. Vi var 6 poeng bak forrige runde, men da var vi også 5 bak Millwall som har to kamper til gode. Disse kampene tror jeg Millwall vinner. I hvertfall 1 uavgjort og 1 seier. Vi ville da vært 9-11 poeng bak. Heldigvis tapte Millwall i dag, og vi er nå maks 11 poeng bak opprykk (dersom Millwall vinner begge kampene sine).

Så dere som trodde på direkte opprykk forrige runde bør i grunnen fortsatt tro på det :) Dog vi nå har 1 kamp mindre å ta igjen forspranget på...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

olsen leeds

Vi rykker ikke opp pågrunn av det er alt for langt opp til MK de er stabile det er ikke vi, pluss vi suger i playoff sorry men det er sant. :'( :'( :'( :'(

Tom S

Quote from: auren on January 31, 2009, 18:04:51
I realiteten er vi ikke lenger fra direkte opprykk nå. Vi var 6 poeng bak forrige runde, men da var vi også 5 bak Millwall som har to kamper til gode. Disse kampene tror jeg Millwall vinner. I hvertfall 1 uavgjort og 1 seier. Vi ville da vært 9-11 poeng bak. Heldigvis tapte Millwall i dag, og vi er nå maks 11 poeng bak opprykk (dersom Millwall vinner begge kampene sine).

Så dere som trodde på direkte opprykk forrige runde bør i grunnen fortsatt tro på det :) Dog vi nå har 1 kamp mindre å ta igjen forspranget på...

auren

Det er fortsatt mulig å hente inn direkte opprykk, men det virker som kvar gang vi er på gang så får vi ein i trynet - det skal liksom ikkje ordne seg for oss. Sånn har det forsåvidt vert i alle år.

Er begynt å innstille meg på playoff, den rekker vi garantert kanskje!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

auren

3 av fire lag over oss tapte eller spilte uavgjort.

Vi ordner i hvert fall play-off.

Snoddy er med fra start neste uke, jeg håper vi får de tre lånerne pluss et par til:

Chris Taylor på Oldham kan være mannen offensivt. Så kan det jo hende Grella-dealen er i boks.

Med det laget Macca etterlot seg, så har Grayson fort kniven på strupen. Ankers sa i et intervju idag mer eller mindre at Macca didn't have a clue. Ganske kraftig kost egentlig!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

faen altaå................... får slukke sorgene i alkohol ikveld :o :o :o

SKål alle sammen som har noe i glasset ikveld,
(skåle i gode og dårlige tider må være lov)

MOT
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Quote from: raggen on January 31, 2009, 18:18:42
faen altaå................... får slukke sorgene i alkohol ikveld :o :o :o

SKål alle sammen som har noe i glasset ikveld,
(skåle i gode og dårlige tider må være lov)

MOT

Også h.b da som bare har fått det til en 14-15 ganger (etter seire) med dama siden august. Stakars mann. Men jeg sier som auren: Dette er info vi ikke ønsker her på forumet!
Min første Leeds-kamp:

Oggy

Quote from: Trond90 on January 31, 2009, 17:56:12

Hva er han laget av, plastikk  :(
Oggy

nord

:'( men vi er stadigvæk 4 poeng fra play offs! og en kamp færre end oldham!

Promotion 2010

Quote from: Oggy on January 31, 2009, 18:59:26

Sæthre kjeks...
Min første Leeds-kamp:

Tom S

COME ON LEEDS !!

ragnar

Med det laget Macca etterlot seg, så har Grayson fort kniven på strupen. Ankers sa i et intervju idag mer eller mindre at Macca didn't have a clue. Ganske kraftig kost egentlig!

Ikke lett for Grayson å snu skuten fort, men syntes Leeds er på rett vei og det Grayson har gjort foreløpig som manager har jo vært oppløftende. Noen tilbakeslag vil det nok være, men det er fortsatt 18 kamper igjen å spille så mye kan skje enda.

Satser på at det skjer mer på spillerfronten før vinduet stenger på mandag...
*In El Loco we trust!*

Oggy

Fortsetter vi å tape mot lag som Walsall, har vi ingen ting å gjøre i en divisjon opp  :-[
Oggy

Carl Fisker

11 tap hittil i sesongen; så direkte opprykk blir det nok ikke. Vi må sikte oss inn mot play-off.

Pettersen97

Quote from: Oggy on January 31, 2009, 18:59:26

Ja japse plast som alle japse bila :)
The Mighty Whites

jarle

tøft med topp 2 nå...

MK må sprekke og vi må bli vesentlig mer stabile...
1 poeng idag ville vært så mye bedre... VI må hente U på dårlige dager.

Praying might help!!! and a couple of players signed before midnight!!!

auren

Quote from: ragnar on January 31, 2009, 20:49:10

Ikke lett for Grayson å snu skuten fort, men syntes Leeds er på rett vei og det Grayson har gjort foreløpig som manager har jo vært oppløftende. Noen tilbakeslag vil det nok være, men det er fortsatt 18 kamper igjen å spille så mye kan skje enda.

Satser på at det skjer mer på spillerfronten før vinduet stenger på mandag...

Merkelig. Det sitatet du refererer fra har jeg aldri skrevet... ???

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Henning

Tapte fullt fortjent. Ein skikkeleg drittkamp, der vi var nest best i det meste. Rui får godkjent av meg, ilag med kanskje Douglas. Resten av forsvaret prøvde vel so godt dei kunne, men både Hughes og Dickinson sleit i deler av kampen. Midtbana var generelt under pari. Trundle verka veldig tung og sleit med touchen, mens Beckford var uinteressert frå start til slutt.

Beckford blei og grinete mot fansen når dei sang "Luciano Becchio" etter ein dårleg involvering av Beckford. Frå helt til syndebukk på få dagar. Håpar han får opp igjen humøret til neste kamp.

Men mest av alt tar eg tapet på mi kappe. Eg har no sett 7 bortekampar i år og vi har tapt alle.

Kampane eg har sett:
Millwall: 3-1 L
Southend: 1-0 L
Derby: 2-1 L
Northampton: 2-1 L
Histon: 1-0 L
Tranmere: 2-1 L
Walsall: 1-0 L

Negativ målforskjell på 12-4 og berre tap.

Kampane eg ikkje har sett:
Scunthorpe: 1-2 W
Chester: 2-5 W
Yeovil: 1-1 D
Swindon: 1-3 W
Carlisle: 0-2 W
Peterborough: 2-0 L
Rotherham: 4-2 L
Cheltenham: 0-1 W
Northampton: 2-5 W
MK Dons: 3-1 L
Stockport: 1-3 W
Brigthon: 0-2 W

På 12 kampar har vi vunne 8, 1 uavgjort og berre 3 tap. Positiv målforkjell på 27-17.

So alle Leeds-venna (iallefall tidlegare Leeds-venna), eg tar på meg all skyld for den dårlege plasseringa. Eg tar på meg skylda for at McAllister blei sparka og for alle tapa på bortebane.

Som ein konsekvens av dette har eg derfor bestemt meg for å ikkje reise på fleire bortekampa i år. Vi har fortsatt tid til å klare opprykk, men då må eg halde meg langt vekke. Eg har allereie billett til ein kamp til, so reiser vel på den. Kva kamp det er forstår dokke når den er spelt...........

raggen

Quote from: Henning on February 01, 2009, 13:04:21
Tapte fullt fortjent. Ein skikkeleg drittkamp, der vi var nest best i det meste. Rui får godkjent av meg, ilag med kanskje Douglas. Resten av forsvaret prøvde vel so godt dei kunne, men både Hughes og Dickinson sleit i deler av kampen. Midtbana var generelt under pari. Trundle verka veldig tung og sleit med touchen, mens Beckford var uinteressert frå start til slutt.

Beckford blei og grinete mot fansen når dei sang "Luciano Becchio" etter ein dårleg involvering av Beckford. Frå helt til syndebukk på få dagar. Håpar han får opp igjen humøret til neste kamp.

Men mest av alt tar eg tapet på mi kappe. Eg har no sett 7 bortekampar i år og vi har tapt alle.

Kampane eg har sett:
Millwall: 3-1 L
Southend: 1-0 L
Derby: 2-1 L
Northampton: 2-1 L
Histon: 1-0 L
Tranmere: 2-1 L
Walsall: 1-0 L

Negativ målforskjell på 12-4 og berre tap.

Kampane eg ikkje har sett:
Scunthorpe: 1-2 W
Chester: 2-5 W
Yeovil: 1-1 D
Swindon: 1-3 W
Carlisle: 0-2 W
Peterborough: 2-0 L
Rotherham: 4-2 L
Cheltenham: 0-1 W
Northampton: 2-5 W
MK Dons: 3-1 L
Stockport: 1-3 W
Brigthon: 0-2 W

På 12 kampar har vi vunne 8, 1 uavgjort og berre 3 tap. Positiv målforkjell på 27-17.

So alle Leeds-venna (iallefall tidlegare Leeds-venna), eg tar på meg all skyld for den dårlege plasseringa. Eg tar på meg skylda for at McAllister blei sparka og for alle tapa på bortebane.

Som ein konsekvens av dette har eg derfor bestemt meg for å ikkje reise på fleire bortekampa i år. Vi har fortsatt tid til å klare opprykk, men då må eg halde meg langt vekke. Eg har allereie billett til ein kamp til, so reiser vel på den. Kva kamp det er forstår dokke når den er spelt...........

He he så det er altså di feil med den dårlige bortestatistikken ;D ;D ;D ;D
ellers bra med et lite kampreferat
Forever Leeds United!!!!!!!!

ragnar

Promotion 2010 er det selvfølgelig som har skrevet det. Ble litt kluss med sitatene.  :-[
*In El Loco we trust!*