Skrevet av Emne: Litt tanker rundt dagens Leeds stall  (Lest 731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Crazyleeds

Litt tanker rundt dagens Leeds stall
« på: Januar 27, 2009, 08:54:25 »
Nå er det bare noen timer så smeller det igjen på Elland Road, og vi møter lille southend på hjemmebane foran 20-25 tusen tilskuere som forventer å få 3 poeng i dag, sitter her å tenker på hvilken forandring vi har vært vitne til dem siste 3 ukene..Synes vi ser sterkere ut allerede med Sir Grayson enn hva vi har gjort i hele år..Har sittet å grublet litt i det siste på hva som egentlig kan ha gått så jæ** galt under macca..jeg tror faktisk den største grunnen er at i fjor, så hadde vi 15 minus poeng, vi kjempet og vant og vi var helt overlegne, vi klarte å nå play off som er egentlig helt utrolig, ikke bare med tanke på at vi hadde -15 p før serie start men tenk deg den negative motivasjonen å starte en sesong med minus poeng. Jeg tror at i år så har vi kanskje tatt litt enkelt på oppgaven, og tenkt jaja, vi klarte dette i fjor, selv med -15 derfor klarer vi jo dette greit i år..jeg tror faktisk det har ligget litt i bakhodet på gutta.

Jeg tror det var helt nødvendig å se at macca gikk, han klarte aldri noen gang å sette preg på Leeds, det Grayson har gjort på noen få uker i klubben sier litt om hvilken mann vi har fått i sjefssete! Jeg har virkelig trua på at vi klarer play off i år, og at vi kommer til å rykke opp til nest høyeste divisjon, CCC! Nå må vi få signert Naylor og Dickinson slik at vi slipper dette låne tullet, vi må ha noe å bygge rundt til neste år, så må vi gjemme delph i en mørk kjeller og ta han frem når det er kamp, for vi kan ikke være så dumme at vi selger han nå! Synes det er deilig å se at vi faktisk er på vei fremover, kan bare gå en vei nå..måtte det fortsette med 3 poeng i kveld!!! MARCHING ON TOGHETER!!!! Ønsker lykke til i kveld til alle Leeds fans som sikkert er like nervøs som meg når klokken er 20.45 i kveld:P