nytt medlemskort

Started by asLeeds, January 30, 2009, 11:33:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hva synes du om de nye medlemskortene?

Helt fantastisk!
40 (62.5%)
De var vel ok.
21 (32.8%)
Skuffet!
2 (3.1%)
Er ikke medlem, men melder meg inn nå!
1 (1.6%)

Total Members Voted: 61

Voting closed: February 07, 2009, 14:31:59

Asbjørn

Quote from: brenaldo on January 30, 2009, 22:37:08
Quote from: Asbjørn on January 30, 2009, 22:32:30
Quote from: Knut- on January 30, 2009, 21:39:34
Kan jo bruke det til å vise mitt lave medlemsnummer

...det kan jeg også :) (etter å ha skrapt vekk de seks første sifrene  ;D)

Har du fått skrapelodd?  ;)

sant & si er det ikke mye å skrape vekk med mitt lave medl.nr heller :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Quote from: rsp on January 30, 2009, 20:22:50
Fikk det i posten nettopp; kjempefint! Deilig å putte i

Var bekymret et øyeblikk her med tanke på stripepraten tidligere i tråden! Heldigvis var det "lommeboka" som avsluttet setningen!  ;D
- Leif Olav

Pettersen97

Skal man komme med et ønske så hadde det vært kamp oppsett på baksiden..
Men medlemskortet e kanon flått ;D
The Mighty Whites

SveinArve

NICE KORT!!

Jeg dro Leeds kortet på butikken her i helga i stedet for Visakortet mitt. Da kom det tørt fra mannen i kassa: "Ekje mykje penga å hente frå den klubben...."

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Per-Stian

Kult med plastkort, men forstår ikkje kvifor støttefargen er lilla. Greit at fargen er trendy, men hadde helst sett at den var blå.

Asbjørn

Quote from: SveinArve on February 02, 2009, 23:09:21
NICE KORT!!

Jeg dro Leeds kortet på butikken her i helga i stedet for Visakortet mitt. Da kom det tørt fra mannen i kassa: "Ekje mykje penga å hente frå den klubben...."

;D ;D ;D
- viser jo at folket følger med & kjenner til hvordan vi har det...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per Arne

Quote from: SveinArve on February 02, 2009, 23:09:21
NICE KORT!!

God historie, men... ehh....er den sann?
Og om den ikke er det, er den jævlig godt diktet!!

;D

Hobben

Det var kjempeflott :)

Tror det kom en mesunnelse fra en scum supporter..:)
Rogaland Whites

Svend Anders

Det er mulig "Det var vel ok"-atlernativet hørtes litt mer positivt ut da jeg skrev det, enn hva det kan tolkes som av enkelte. Men på den andre siden er jeg vant til at det uansett er "enten eller" her på forumet  ;)

I alle fall veldig moro å se at det er så godt tatt imot! Bare to er skuffet!

Ang terminlista på baksiden - vi har bare en bakside... og 46 kamper, bare i serien... Tror oldisene (Asbjørn, etc) i klubben vil slippe å ha med mikroskopet hver gang de skal se hvem neste motstander er  ;D

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Hallgeir *

Jeg merket meg at det var forslag om kampoppsett på kortets bakside. Selv hadde jeg tenkt å foreslå trykking av navnet på spillerne, draktnummer, antall spilte kamper og mål i henholdsvis liga, FA-cup, Liga-cup og malingscupen. Videre navn på kone/kjæreste + ekser og barn. Forslaget trekkes herved.
  Men kortet var flott. Det ligger i egen lomme i lommeboka, klart til å stikkes (nesten) opp i nesen på første og beste unevnelige "depådenandresidenav" Pennines-gjengen, dersom det skulle være nødvendig.  8)
Super Leeds since 1968

Dennis

Herlig å endelig ha et mer solid medlemskort, kontra det ti år gamle papp...arket som fortsatt henger på korktavla på veggen!  :)
Marching on together!

Mester

Flott kort...det kan vi vere stolte over

lojosang

Quote from: Svend Anders on February 03, 2009, 16:05:36
Det er mulig "Det var vel ok"-atlernativet hørtes litt mer positivt ut da jeg skrev det, enn hva det kan tolkes som av enkelte. Men på den andre siden er jeg vant til at det uansett er "enten eller" her på forumet  ;)

I alle fall veldig moro å se at det er så godt tatt imot! Bare to er skuffet!

Ang terminlista på baksiden - vi har bare en bakside... og 46 kamper, bare i serien... Tror oldisene (Asbjørn, etc) i klubben vil slippe å ha med mikroskopet hver gang de skal se hvem neste motstander er  ;D

SA

De kan få medlemskortet i kvadratmeterstore steintavler på samme måte som de får TPN.  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Quote from: Mr Kaizer on February 03, 2009, 16:41:43
Herlig å endelig ha et mer solid medlemskort, kontra det ti år gamle papp...arket som fortsatt henger på korktavla på veggen:)

MEN hva skal jeg med dette kortet?
- billigere supporterutstyr?
- gratis inn på kamper?
- billigere halvlitere?
- komme først i køen på super'n?
- delta på årsmøtet og få spise den gode middagen til halv pris?
- vise det til noen (min yngste sønn har sett det, men ingen på jobben)

.......eller?

Altså: Hva i all verden skal jeg med det?

Jeg håper det er lov å spørre om det og at det er mulig å få et svar av f.eks. trådstarter.

Jeg går ut fra at trykkekostnadene er betydelige av 3000+ slike kort.  ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjørn-S

Må si meg enig med Promotion her. Plastkort er noe realt tullball. Det helt greie budsjett-kortet vi har hatt i årevis kler både oss og klubben bedre synes jeg.

Henning

Ser heller ikkje poenget med å lage eit fancy medlemskort. Mogleg ein har fått til ein god avtale og at det ikkje kosta allverden...

Uansett kan vi vel ikkje klage på styret, då det verkar som fleirtalet av har ønska eit sånt kort i lang tid.

Rudi G.

Nye medlemskort er ankommet vår postkasse i dag og guttene er storfornøyde ;D

We are Leeds!

Leif Sverre

Har jeg fått nytt medlemskort tro ?  Har lett i pengeboka i "kortstokken" min, men jeg kan ikke finne noe medlemskort fra Luscos. Hva betyr det tro ? Kommet bort i Posten er jo uaktuelt ! :)

ArneS

Har fått mitt i dag.  Lurer på om dette også vil gi adgang til bakrommet på Old Peacock ettersum det ikke er noen linker til LUSC som jeg kan oppdage...
Den 17. mann

DenHviteYeboah

Jeg trenger egentlig ikke medlemskort.Har en stor klubblogo tatovert på høyre overarm :)MOT!

Rudi G.

Quote from: Leif Sverre on October 26, 2009, 17:45:17
Har jeg fått nytt medlemskort tro ?  Har lett i pengeboka i "kortstokken" min, men jeg kan ikke finne noe medlemskort fra Luscos. Hva betyr det tro ? Kommet bort i Posten er jo uaktuelt ! :)

Følg linken:

http://www.leedsunited.no/bli-medlem/

LEO

Kortet skal limes opp på kontor døra mi.  :)

Dette var noe å vise frem til alle LSK (pippip) supporterne som jobber i min nærhet.

RuneR

Quote from: ArneS on October 26, 2009, 17:57:26
Har fått mitt i dag.  Lurer på om dette også vil gi adgang til bakrommet på Old Peacock ettersum det ikke er noen linker til LUSC som jeg kan oppdage...
Slapp av Arne, det står da tydelig "Leeds United Supporters Club of Scandinavia" øverst på kortet. Mao. LUSCOS/LUSC, så vi kommer nok fortsatt inn, slik at vi atter kan bruke 10-15 minutter i kø for å få en pint før (og etter) kamp  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Leif Sverre

Quote from: Rudi G. on October 26, 2009, 19:04:48
Quote from: Leif Sverre on October 26, 2009, 17:45:17
Har jeg fått nytt medlemskort tro ?  Har lett i pengeboka i "kortstokken" min, men jeg kan ikke finne noe medlemskort fra Luscos. Hva betyr det tro ? Kommet bort i Posten er jo uaktuelt ! :)

Følg linken:

http://www.leedsunited.no/bli-medlem/
Selvsagt er jeg medlem, har vært det siden 1989 tror jeg.
I dag fikk jeg jammen brev  fra Luscos og det nye medlemskortet var fint det, men hva skal jeg med det ??? Har jo ikke plass for flere kort i lommeboka mi jo ;D

Roy

Flott kort. Bra jobba folkens  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

pemberton

Inforamsjon fra styret i LUSCOS:

Alle som er medl i LUSCOS har adgang til bakrommet på Old Peacock. Vi er faktisk medeiere i denne puben som eies av LUSC som vi betaler en avgift til pr sesong.

Ray Tørnkvist
Styret LUSCOS
pembo

Le Jardin

Plastic fantastic! Ligger alltid øverst i kortbunken.

Men et spørsmål til dere kjennere: Hvorfor står det ; we've had our ups and downs (ups and downs)?  Altså hvorfor parentesen. Sangen er jo ikke slik, det sies bare en gang.  Ser at teksten som publiseres før hver kamp også har denne parentesen. Er det ørene mine som mangler noen toner, slik at jeg ikke hører alt, eller hva er det?
Noen som vet hvorfor det er skrevet slik?

Terje H, som storkoser seg etter Becks rovers-show
"Victory is in our sights"

fjellhaugen

Quote from: Le Jardin on October 27, 2009, 23:02:06

Men et spørsmål til dere kjennere: Hvorfor står det ; we've had our ups and downs (ups and downs)?  Altså hvorfor parentesen. Sangen er jo ikke slik, det sies bare en gang.  Ser at teksten som publiseres før hver kamp også har denne parentesen. Er det ørene mine som mangler noen toner, slik at jeg ikke hører alt, eller hva er det?

det står sånn fordi det synges slik. blir vel som en slags kor eller noe sånn. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Quote from: pemberton on October 27, 2009, 22:12:15
Inforamsjon fra styret i LUSCOS:

Alle som er medl i LUSCOS har adgang til bakrommet på Old Peacock. Vi er faktisk medeiere i denne puben som eies av LUSC som vi betaler en avgift til pr sesong.

Ray Tørnkvist
Styret LUSCOS

Hva skjer i dette såkalte bakrommet?  ???

Jeg regner med at jeg ikke finner Drillo der...  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per Arne

Quote from: fjellhaugen on October 27, 2009, 23:49:54
Quote from: Le Jardin on October 27, 2009, 23:02:06

Men et spørsmål til dere kjennere: Hvorfor står det ; we've had our ups and downs (ups and downs)?  Altså hvorfor parentesen. Sangen er jo ikke slik, det sies bare en gang.  Ser at teksten som publiseres før hver kamp også har denne parentesen. Er det ørene mine som mangler noen toner, slik at jeg ikke hører alt, eller hva er det?

det står sånn fordi det synges slik. blir vel som en slags kor eller noe sånn. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det

Enkelt å forklare. "ups and downs" blir gjentatt.

Men den ekstra "ups and downs" er noe som har tilkommet. Originalen ble laget uten gjentakelse.

:)