Members branch og leedsunited.no

Started by h.b, January 30, 2009, 15:01:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Hva er resultatet hittil for styret etter at denne saken har ligget litt i bero en stund. Jeg stusser faktisk over at Luscos har lov til å kalle nettsiden leedsunited.no. Mener at Leedsnavnet er et beskyttet merkenavn som gjør at vår nettside er ulovlig hvis ikke Luscos har en avtale med Leeds om dette. Hvis det er en slik avtale. Har da Luscos gått over til denne members branch uten at vi utenom, styret er orientert. Er vi innlemmet inn bakveien

Svend Anders

Quote from: h.b on January 30, 2009, 15:01:55
Hva er resultatet hittil for styret etter at denne saken har ligget litt i bero en stund. Jeg stusser faktisk over at Luscos har lov til å kalle nettsiden leedsunited.no. Mener at Leedsnavnet er et beskyttet merkenavn som gjør at vår nettside er ulovlig hvis ikke Luscos har en avtale med Leeds om dette. Hvis det er en slik avtale. Har da Luscos gått over til denne members branch uten at vi utenom, styret er orientert. Er vi innlemmet inn bakveien

Hvis du leser vedtektene så står det klart og tydelig at LUSCOS-styret på egenhånd kan gjøre klubben om fra LUSC-branch til Regional Members Club bare ved å endre domenenavnet på websiden. Har du ikke lest siste TPN?

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

h.b

Har ikke det Svend.
Nå må du ta dette inn med teskje Svend. Dette med Members Branch er vel noe som det skal tas stilling til etter sesongavslutningen. Og det gjennom et årsmøte.
Det som er ganske tydelig eller var er at Luscos skal være et uavhengig supporterklubb og ikke underlagt seg Ken Bates sine regler.

JohnTiger

Quote from: Svend Anders on January 30, 2009, 15:52:52

Hvis du leser vedtektene så står det klart og tydelig at LUSCOS-styret på egenhånd kan gjøre klubben om fra LUSC-branch til Regional Members Club bare ved å endre domenenavnet på websiden. Har du ikke lest siste TPN?

SA

hehehe  :D
Marching on together!

h.b

Vil gjerne ha en forklaring på dette. Hvis vi er en members branch slik det det ble foreslått men besluttet utsatt til sesongen er over, ja da bør sittende styre gå av. Det er et årsmøte eller et ekstraordinært sådan som skal stemme over dette

Boxman

Quote from: h.b on January 30, 2009, 17:46:21
Vil gjerne ha en forklaring på dette. Hvis vi er en members branch slik det det ble foreslått men besluttet utsatt til sesongen er over, ja da bør sittende styre gå av. Det er et årsmøte eller et ekstraordinært sådan som skal stemme over dette

Paranoia må være noe dritt....  ::)
Proud to be Leeds!

isak

Jon R

Tøysekoppen Svend Anders.  ;)

Jeg kan forsikre deg Håkon, om at styret ikke har snikinnført noe som helst. Derimot er RMC- komitearbeidet ( link under) godt igang og vi holder på å utrede mulige løsninger, med en overordnet målsetning om å holde Leeds miljøet i Norge/ Scandinavia mest mulig samlet.  Skal vi få til det må vi ha en dialog både med klubben og LUSC, og dette arbeidet må nødvendigvis ta noe tid.Vi prøver alle å være løsningsfokuserte uten å ri egne personlige kjepphester, og jeg håper vi kan offentliggjøre et konkret løsningsforslag om ikke så altfor lenge. :)

http://www.leedsunited.no/styrer-informerer/
Jon R.

Sheridan

Dette har jeg aldri giddet å engasjere meg i.... ;D

Promotion 2010

Quote from: Jon R on January 30, 2009, 18:09:33

Jeg kan forsikre deg Håkon, om at styret ikke har snikinnført noe som helst. Derimot er RMC- komitearbeidet ( link under) godt igang og vi holder på å utrede mulige løsninger, med en overordnet målsetning om å holde Leeds miljøet i Norge/ Scandinavia mest mulig samlet.  Skal vi få til det må vi ha en dialog både med klubben og LUSC, og dette arbeidet må nødvendigvis ta noe tid.Vi prøver alle å være løsningsfokuserte uten å ri egne personlige kjepphester, og jeg håper vi kan offentliggjøre et konkret løsningsforslag om ikke så altfor lenge. :)

Søren ta deg...

VI ER FORTAPT
DERE HAR SOLGT SJELA VÃ...R
DEN NORSKE AVDELINGEN BLIR NEDLAGT
ALLE PENGA VÃ...RE GÃ...R RETT I LOMMA TIL BATES
SUPPORTERUTSTYR BLIR ENDA DYRERE
KONTINGENTEN BLIR FORDOBLET
BARE PUND AKSEPTERES

Jon, er du Bates forlengede skjegg?   :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Ken Bates er vår venn inntil det motsatte er bevist, promo.  ;)
Jon R.

Tom S

Quote from: Svend Anders on January 30, 2009, 15:52:52

SA

;D ;D ;D
COME ON LEEDS !!

Per Arne

Quote from: h.b on January 30, 2009, 17:46:21

Herrejesus...

Erre mulig...?

;D ;D ;D

Tom S

Quote from: Jon R on January 30, 2009, 18:09:33

Setter min lit til de i dette utvalget og håper dere får til kontruktiv dialog.
Utvalget virker i alle fall å vere balansert i forhold til LUSC/member.

Venter i spenning på tilrådingen frå utvalget.
COME ON LEEDS !!

Geir Magne

He, he. Det er mange morsomme inne på forumet her! Håper alle klarer å skille spøk fra alvor i posteringene på denne tråden, slik at ingen misforstår og hisser seg unødig opp.
Jeg kan berolige med at komiteen jobber med saken, men det er mange baller i luften som  må tas ned en etter en. Vær litt tålmodige, så håper vi at våren vil gi noen klare konklusjoner.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

lojosang

Beste liggtråden kan nå stedes til hvile. Jeg har fått en ny favoritt!  ;D ;D

JonR, Ken Bates' forlengede skjegg.
Promo, om denne magekrampa ikke går over kan du forvente deg legeregningen i posten.  ;D ;D ;D
- Leif Olav

Svend Anders

Som du sikkert skjønte, Håkon, så var mitt svar til deg en spøk. Tanken var uskyldig nok at man ville catche overdrivelsen i at man ikke kan overgå en organisasjons vedtekter ved en domeneskifte på websiden.

To av komiteemedlemmene har gitt sine kommentarer over, og jeg ser frem til å høre hva de konkluderer med utover våren.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders