Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740392 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #420 på: April 24, 2009, 22:34:08 »
De har fortsatt 6 plassen lik poeng men bedre målforsell
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #421 på: April 24, 2009, 22:39:52 »
Stockport 4 - 3 Crewe Alexandra
Slutt
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #422 på: April 24, 2009, 22:43:45 »
Scunthorpe har vært overlegen i 2. omg med 9-1 i sjanser

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #423 på: April 24, 2009, 22:45:06 »
Leicester 2 - 2 Scunthorpe
Slutt

Match Stats 
Leicester City  Scunthorpe United 
6(5) Shots (on Goal)  12(4)
7 Fouls  9
4 Corner Kicks  2
6 Offsides  4
50% Time of Possession  50%
3 Yellow Cards  1 
0  Red Cards  0 
3 Saves  6
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #424 på: April 24, 2009, 22:46:33 »
Scunthorpe har vært overlegen i 2. omg med 9-1 i sjanser

Så det . voldsomme greier.Det har vel noe med at Leicester er klare
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #425 på: April 24, 2009, 22:48:25 »
Jeg vil ha Scunthorpe i Play-off. Tranmere har irritert meg litt i det siste ::)

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #426 på: April 24, 2009, 22:54:47 »
Jeg vil ha Scunthorpe i Play-off. Tranmere har irritert meg litt i det siste ::)

Eller Roger rabbitt  ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #427 på: April 24, 2009, 23:02:37 »
Jeg vil ha Scunthorpe i Play-off. Tranmere har irritert meg litt i det siste ::)

Eller Roger rabbitt  ;D

Ingen kommentar 8)

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #428 på: April 24, 2009, 23:13:30 »
 pr 24/4                                                               
 1 Leicester       45 13 9 1 41 16 13 6 3 40 23 42 93
 2 Peterborough  44 14 5 3 39 20 11 5 6 36 32 23 85
 3 MK Dons         43 12 4 6 42 24 12 5 4 39 22 35 81
 4 Millwall           44 12 4 6 28 20 12 3 7 33 30 11 79
 5 Leeds            44 16 2 4 46 20 8 4 10 27 29 24 78
 6 Scunthorpe      44 12 4 5 40 23 9 5 9 38 39 16 72
 7 Tranmere       44 15 4 3 40 19 6 5 11 20 28 13 72
 8 Southend         44 12 2 8 27 20 8 5 9 28 40 -5 67
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Fygle

Sv: Kamper i dag
« Svar #429 på: April 24, 2009, 23:43:16 »
Jeg vil ha Scunthorpe i Play-off. Tranmere har irritert meg litt i det siste ::)

Me too...  ;D
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #430 på: April 25, 2009, 07:17:34 »
at vi får scunny er vel det mest usansynlige med tanke på plassering.
det lukter millwall i semien og MK dons i finalen lang vei.
kan ikke tenke meg at millwall tar full pott i de to siste, og da holder det med 2-3 poeng på de 3 siste kampene for MK dons.

kunne tenkt meg å knuse tranmere i play off i stedet jeg ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Sv: Kamper i dag
« Svar #431 på: April 25, 2009, 07:38:38 »
God helg til dere alle Leeds suportere!  ;D Måtte den krones med en ny seier i dag! LEEDS4EVER.

Another_Roger

Sv: Kamper i dag
« Svar #432 på: April 25, 2009, 08:55:09 »
at vi får scunny er vel det mest usansynlige med tanke på plassering.
det lukter millwall i semien og MK dons i finalen lang vei.
kan ikke tenke meg at millwall tar full pott i de to siste, og da holder det med 2-3 poeng på de 3 siste kampene for MK dons.

kunne tenkt meg å knuse tranmere i play off i stedet jeg ;D
[/quote

Beklager, det blir Leedstårer :)

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #433 på: April 25, 2009, 12:15:07 »
fordi vi må nøye oss med å pløye over noen andre?
siden tranmere rakner på slutten som vanlig og havner på 9. til slutt.... :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #434 på: April 25, 2009, 19:19:14 »
manu-Spurs 0-2 til pause. Måttet det bare rakne fullstendig for scum i alt de er med i og kan vinne fremdeles! Da kommer den økonomiske nedturen og faren for kolapps. Det hadde vært noe det.

johnny gangster

Sv: Kamper i dag
« Svar #435 på: April 25, 2009, 19:34:03 »
manu-Spurs 0-2 til pause. Måttet det bare rakne fullstendig for scum i alt de er med i og kan vinne fremdeles! Da kommer den økonomiske nedturen og faren for kolapps. Det hadde vært noe det.
Enig. Er så jevlig deilig sjå dei slite. Er det eit lag eg hatar overalt så er det nettopp ManU.
Har så godt av det... Men kampen er ikkje ferdig enda, har sett det før at dei kjem tilbake men får for all del ikkje håpe det..

abbe

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #436 på: April 25, 2009, 19:59:51 »
manu-Spurs 0-2 til pause. Måttet det bare rakne fullstendig for scum i alt de er med i og kan vinne fremdeles! Da kommer den økonomiske nedturen og faren for kolapps. Det hadde vært noe det.
Enig. Er så jevlig deilig sjå dei slite. Er det eit lag eg hatar overalt så er det nettopp ManU.
Har så godt av det... Men kampen er ikkje ferdig enda, har sett det før at dei kjem tilbake men får for all del ikkje håpe det..

Um...du ber se bort fra skjermen nå....

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #437 på: April 25, 2009, 20:05:13 »
Møkka spurs!

johnny gangster

Sv: Kamper i dag
« Svar #438 på: April 25, 2009, 20:20:45 »
F...

abbe

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #439 på: April 25, 2009, 20:21:40 »
Jeg dro økonomisk nytte av MUs utrolig irriterende evne til å snu slike kamper.. Livebetting er fint, men jeg føler meg litt skitten.

Another_Roger

Sv: Kamper i dag
« Svar #440 på: April 26, 2009, 10:20:51 »
fordi vi må nøye oss med å pløye over noen andre?
siden tranmere rakner på slutten som vanlig og havner på 9. til slutt.... :P

Vi SKAL ta Scunny i egen leikegrind om 1 veke. Kom igjen for faeeeeeen!

baste

Sv: Kamper i dag
« Svar #441 på: April 26, 2009, 11:45:31 »
fordi vi må nøye oss med å pløye over noen andre?
siden tranmere rakner på slutten som vanlig og havner på 9. til slutt.... :P

Vi SKAL ta Scunny i egen leikegrind om 1 veke. Kom igjen for faeeeeeen!

Tranmere hører hjemme i L1....men selvfølgelig vært gøy for fansen on de klarte å bli ett CCC lag....
Trur det er å satse vel høy da...men men.. ???

Runar

Sv: Kamper i dag
« Svar #442 på: April 26, 2009, 11:53:20 »
Er helt i mot denne mentaliteten av at noen lag hører hjemme noe sted enn der de er.

Fotball er en konkurranse idrett der det er gjelder å skaffe fleste poeng gjennom en hel sesong. Og eventuelt vinne en play-off konkurranse i mai. Alle lag er stortsett på det nivået de hører hjemme, inkludert Leeds.

Skulle Tranmer rykke opp til CCC gjennom play off, så hører de hjemme i CCC neste sesong fordi det var de som var best i play off. Det kan ikke være slik at de klubben med størst fansbase alltid skal være gjenstand for at de "forjener" å være i den øverste divisjonen, slik er det i Amerikansk idrett, heldigvis ikke i europa
 

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #443 på: April 26, 2009, 12:04:43 »
Er helt i mot denne mentaliteten av at noen lag hører hjemme noe sted enn der de er.

Fotball er en konkurranse idrett der det er gjelder å skaffe fleste poeng gjennom en hel sesong. Og eventuelt vinne en play-off konkurranse i mai. Alle lag er stortsett på det nivået de hører hjemme, inkludert Leeds.

Skulle Tranmer rykke opp til CCC gjennom play off, så hører de hjemme i CCC neste sesong fordi det var de som var best i play off. Det kan ikke være slik at de klubben med størst fansbase alltid skal være gjenstand for at de "forjener" å være i den øverste divisjonen, slik er det i Amerikansk idrett, heldigvis ikke i europa

Mulig det er slik i ditt hode, men faktum er at både i USA og i Europa er det slik at lagene med størst fanbase hører til i toppen!   ;)

Det er neppe noe annet sted i verden hvor et lag av Leeds sin dimensjon ligger forankret i 3.divisjon.

Når det gjelder poenget ditt, så mener jeg det er ødeleggende for eliten at mikroklubbersom Hull, nesten totalt uten supporteren holder til sammen med dem. Fotballen er et produkt som skal selges, da hjelper det neppe at man etterhvert får færre å selge det til.
Et Premier League bestående av de 4 store  og lagene i League 2 ville vært morsomt, men ødeleggende for sporten. Et PL bestående av lagene med den største fanbasen ville vært utrolig bra for sporten.

Se på norsk fotball. Tilskuertallene er på vei ned og spillerprofilene er omtrent ikke-eksisterende. Slik ønsker jeg ikke PL. Min parabol er ikke vendt mot Fulhams, Wigans, Middelsbroughs, Hulls eller West Bromwichs kamper. Det gidder jeg bare ikke.  ::)

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #444 på: April 26, 2009, 12:12:04 »
Se på norsk fotball. Tilskuertallene er på vei ned og spillerprofilene er omtrent ikke-eksisterende. Slik ønsker jeg ikke PL. Min parabol er ikke vendt mot Fulhams, Wigans, Middelsbroughs, Hulls eller West Bromwichs kamper. Det gidder jeg bare ikke.  ::)

 :D

Tallene i Norge er etter det jeg forstår fortsatt #2 på 'all time high' så det er vel ikke akkurat krise...

Hødd & Hull er fine fargeklatter i en ellers 'kjedelig' greie der vi på forhånd vet at Tottenham blir #10 og Middles havner midt på...

I Norge er vi på full fart å få en ny generasjon spillerprofiler. Om ett års tid er Forren & Tollås Nation godt igang som 'den nye Hangeland'...

MIN parabol følger Leeds, ikke the Arses & Manjuus of this world...  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Kamper i dag
« Svar #445 på: April 26, 2009, 13:01:22 »


Mulig det er slik i ditt hode, men faktum er at både i USA og i Europa er det slik at lagene med størst fanbase hører til i toppen!   ;)

 :D
[/quote]

Det du sier gir jo ingen mening, i USA er all idrett en "francise" og primært kan man bli sist hver sesong uten at man kan rykke ned.

I Europa så ligger jo Leeds i tredje divisjon fordi de er ikke er god nok til CCC og PL - Leeds som i forhold til antall supportere er blant de 6 største i England, så da ligger ikke de i toppen som du sier.

Så du mener at små klubber ikke skal få være i PL selv om de er bedre enn antatt støre klubber, engang ganske imponerende påstand.
 
 

Another_Roger

Sv: Kamper i dag
« Svar #446 på: April 26, 2009, 15:16:59 »
Er helt i mot denne mentaliteten av at noen lag hører hjemme noe sted enn der de er.

Fotball er en konkurranse idrett der det er gjelder å skaffe fleste poeng gjennom en hel sesong. Og eventuelt vinne en play-off konkurranse i mai. Alle lag er stortsett på det nivået de hører hjemme, inkludert Leeds.

Skulle Tranmer rykke opp til CCC gjennom play off, så hører de hjemme i CCC neste sesong fordi det var de som var best i play off. Det kan ikke være slik at de klubben med størst fansbase alltid skal være gjenstand for at de "forjener" å være i den øverste divisjonen, slik er det i Amerikansk idrett, heldigvis ikke i europa

Mulig det er slik i ditt hode, men faktum er at både i USA og i Europa er det slik at lagene med størst fanbase hører til i toppen!   ;)

Det er neppe noe annet sted i verden hvor et lag av Leeds sin dimensjon ligger forankret i 3.divisjon.

Når det gjelder poenget ditt, så mener jeg det er ødeleggende for eliten at mikroklubbersom Hull, nesten totalt uten supporteren holder til sammen med dem. Fotballen er et produkt som skal selges, da hjelper det neppe at man etterhvert får færre å selge det til.
Et Premier League bestående av de 4 store  og lagene i League 2 ville vært morsomt, men ødeleggende for sporten. Et PL bestående av lagene med den største fanbasen ville vært utrolig bra for sporten.

Se på norsk fotball. Tilskuertallene er på vei ned og spillerprofilene er omtrent ikke-eksisterende. Slik ønsker jeg ikke PL. Min parabol er ikke vendt mot Fulhams, Wigans, Middelsbroughs, Hulls eller West Bromwichs kamper. Det gidder jeg bare ikke.  ::)

 :D

Kan vi ikkje i samme slengen berre slutte å dele ut poeng og sette laga med mest publikum på toppen av tabellen?

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag
« Svar #447 på: April 26, 2009, 15:32:05 »
  Det blir for meg helt talentløst å beholde de samme lagene i øverste divisjon hele tida. Jeg hadde aldri giddet å bruke tid på å se på kamper med opplagt utfall 9 av 10 ganger. Det er "askeladdene" som setter en spiss på enhver liga. Bradford, Barnsley m.fl. var artige innslag i PL da de var oppe. Hull skrev historie første delen av denne sesongen. At det før eller senere går på trynet for slike klubber får så være. Og som før nevnt her i denne tråden : Vi vet alt for godt hvor middelhavsfarerne plasserer seg på tabellen. Jeg ønsker flere slike "nye" klubber velkommen i PL.
« Siste redigering: April 26, 2009, 15:34:00 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #448 på: April 26, 2009, 19:13:29 »
Sitat

Mulig det er slik i ditt hode, men faktum er at både i USA og i Europa er det slik at lagene med størst fanbase hører til i toppen!   ;)

 :D

Det du sier gir jo ingen mening, i USA er all idrett en "francise" og primært kan man bli sist hver sesong uten at man kan rykke ned.

I Europa så ligger jo Leeds i tredje divisjon fordi de er ikke er god nok til CCC og PL - Leeds som i forhold til antall supportere er blant de 6 største i England, så da ligger ikke de i toppen som du sier.

Så du mener at små klubber ikke skal få være i PL selv om de er bedre enn antatt støre klubber, engang ganske imponerende påstand.
 

Ja! De trekker hverken publikum......eller spenning inn i toppen!

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #449 på: April 26, 2009, 19:44:44 »
Sitat

Mulig det er slik i ditt hode, men faktum er at både i USA og i Europa er det slik at lagene med størst fanbase hører til i toppen!   ;)

 :D

Det du sier gir jo ingen mening, i USA er all idrett en "francise" og primært kan man bli sist hver sesong uten at man kan rykke ned.

I Europa så ligger jo Leeds i tredje divisjon fordi de er ikke er god nok til CCC og PL - Leeds som i forhold til antall supportere er blant de 6 største i England, så da ligger ikke de i toppen som du sier.

Så du mener at små klubber ikke skal få være i PL selv om de er bedre enn antatt støre klubber, engang ganske imponerende påstand.
 

Ja! De trekker hverken publikum......eller spenning inn i toppen!

 ::)

Er litt usikker, men regner med du spøker Promo eller kjører du en provo? eller er du bare helt ute? Seriøst svar ønskes så jeg vet hvor seriøst du skal oppfattes! Er man bedre så er man bedre!