Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740698 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

kongsmo

Sv: Kamper i dag
« Svar #2370 på: Mars 01, 2011, 22:24:52 »
Chelsea   2 - 1  ;D
"SNIFFER"

Oggy

Sv: Kamper i dag
« Svar #2371 på: Mars 01, 2011, 22:40:00 »
Imponerende seier av Doncaster, blir skummelt på lørdag.
Scum-tap liker vi ALLTID  8)
Oggy

Oggy

Sv: Kamper i dag
« Svar #2372 på: Mars 01, 2011, 22:40:39 »
Helvete, Forest 1-1 :( på overtid
« Siste redigering: Mars 01, 2011, 22:43:24 av Oggy »
Oggy

Oggy

Sv: Kamper i dag
« Svar #2373 på: Mars 01, 2011, 23:04:12 »
Og Reading med cup-seier borte mot Everton, 1-0
Oggy

lojosang

Sv: Kamper i dag
« Svar #2374 på: Mars 01, 2011, 23:09:46 »
Imponerende seier av Doncaster, blir skummelt på lørdag.
Scum-tap liker vi ALLTID  8)

Ikke mot Chelski i min bok.
- Leif Olav

johnny gangster

Sv: Kamper i dag
« Svar #2375 på: Mars 01, 2011, 23:38:35 »
Imponerende seier av Doncaster, blir skummelt på lørdag.
Scum-tap liker vi ALLTID  8)

Ikke mot Chelski i min bok.
Vill du før ha Scum seier enn Chelski? Serriøst? WHY????

lojosang

Sv: Kamper i dag
« Svar #2376 på: Mars 02, 2011, 00:47:14 »
Imponerende seier av Doncaster, blir skummelt på lørdag.
Scum-tap liker vi ALLTID  8)

Ikke mot Chelski i min bok.
Vill du før ha Scum seier enn Chelski? Serriøst? WHY????

Chelski står som symbol for alt jeg misliker i engelsk fotball. Køppfinalen og kampen på nittitallet hvor vi fikk ni spillere utvist. Taiwo og Woods. Abramovich. Wise. Lønnsbudsjett som er større enn årsomsetningen (vel, det er mulig de er nede i 80% av det nå). Manglende egen talentutvikling og gribbvirksomhet mot mindre klubbers akademier. Nazi-forbindelsene på åttitall og tidlig nittitall.

Michael Duberry  ;D

Og fordi jeg ikke klarer å nære hat til en klubb bare fordi andre sier jeg burde det.
- Leif Olav

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #2377 på: Mars 02, 2011, 08:46:08 »
Imponerende seier av Doncaster, blir skummelt på lørdag.
Scum-tap liker vi ALLTID  8)

Ikke mot Chelski i min bok.
Vill du før ha Scum seier enn Chelski? Serriøst? WHY????

Chelski står som symbol for alt jeg misliker i engelsk fotball. Køppfinalen og kampen på nittitallet hvor vi fikk ni spillere utvist. Taiwo og Woods. Abramovich. Wise. Lønnsbudsjett som er større enn årsomsetningen (vel, det er mulig de er nede i 80% av det nå). Manglende egen talentutvikling og gribbvirksomhet mot mindre klubbers akademier. Nazi-forbindelsene på åttitall og tidlig nittitall.

Michael Duberry  ;D

Og fordi jeg ikke klarer å nære hat til en klubb bare fordi andre sier jeg burde det.

Er så lei det pengemaset om denne klubben, alle bruker mye penger, og andre er sjalu for de ikke har like mye penger!

Bra at di slo SCUM igår, det har herlig å se på!
Rogaland Whites

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag
« Svar #2378 på: Mars 02, 2011, 09:34:33 »
Imponerende seier av Doncaster, blir skummelt på lørdag.
Scum-tap liker vi ALLTID  8)

Ikke mot Chelski i min bok.
Vill du før ha Scum seier enn Chelski? Serriøst? WHY????

Chelski står som symbol for alt jeg misliker i engelsk fotball. Køppfinalen og kampen på nittitallet hvor vi fikk ni spillere utvist. Taiwo og Woods. Abramovich. Wise. Lønnsbudsjett som er større enn årsomsetningen (vel, det er mulig de er nede i 80% av det nå). Manglende egen talentutvikling og gribbvirksomhet mot mindre klubbers akademier. Nazi-forbindelsene på åttitall og tidlig nittitall.

Michael Duberry  ;D

Og fordi jeg ikke klarer å nære hat til en klubb bare fordi andre sier jeg burde det.
Ni spillere utvist  ??? Nå får du jammen moderere deg, moderator !  :D
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Kamper i dag
« Svar #2379 på: Mars 02, 2011, 10:13:23 »
Imponerende seier av Doncaster, blir skummelt på lørdag.
Scum-tap liker vi ALLTID  8)

Ikke mot Chelski i min bok.
Vill du før ha Scum seier enn Chelski? Serriøst? WHY????

Chelski står som symbol for alt jeg misliker i engelsk fotball. Køppfinalen og kampen på nittitallet hvor vi fikk ni spillere utvist. Taiwo og Woods. Abramovich. Wise. Lønnsbudsjett som er større enn årsomsetningen (vel, det er mulig de er nede i 80% av det nå). Manglende egen talentutvikling og gribbvirksomhet mot mindre klubbers akademier. Nazi-forbindelsene på åttitall og tidlig nittitall.

Michael Duberry  ;D

Og fordi jeg ikke klarer å nære hat til en klubb bare fordi andre sier jeg burde det.
Ni spillere utvist  ??? Nå får du jammen moderere deg, moderator !  :D

Man må ta i litt. Det er dolkestøtslegenden min. Når jeg blir diktator skal jeg bygge interneringsleirer for Chelsea og fansen deres i Hull ellerHokksund.  ;D
- Leif Olav

lojosang

Sv: Kamper i dag
« Svar #2380 på: Mars 02, 2011, 10:15:18 »
Imponerende seier av Doncaster, blir skummelt på lørdag.
Scum-tap liker vi ALLTID  8)

Ikke mot Chelski i min bok.
Vill du før ha Scum seier enn Chelski? Serriøst? WHY????

Chelski står som symbol for alt jeg misliker i engelsk fotball. Køppfinalen og kampen på nittitallet hvor vi fikk ni spillere utvist. Taiwo og Woods. Abramovich. Wise. Lønnsbudsjett som er større enn årsomsetningen (vel, det er mulig de er nede i 80% av det nå). Manglende egen talentutvikling og gribbvirksomhet mot mindre klubbers akademier. Nazi-forbindelsene på åttitall og tidlig nittitall.

Michael Duberry  ;D

Og fordi jeg ikke klarer å nære hat til en klubb bare fordi andre sier jeg burde det.

Er så lei det pengemaset om denne klubben, alle bruker mye penger, og andre er sjalu for de ikke har like mye penger!

Bra at di slo SCUM igår, det har herlig å se på!

Poenget er jo at det ikke er DE som har mye penger, men Abramovich. DE er konk. Økonomisk doping. Men dette har vi sikkert en egen tråd for. Back to topic.
- Leif Olav

Oggy

Sv: Kamper i dag
« Svar #2381 på: Mars 02, 2011, 11:17:37 »
Imponerende seier av Doncaster, blir skummelt på lørdag.
Scum-tap liker vi ALLTID  8)

Ikke mot Chelski i min bok.
Vill du før ha Scum seier enn Chelski? Serriøst? WHY????

Chelski står som symbol for alt jeg misliker i engelsk fotball. Køppfinalen og kampen på nittitallet hvor vi fikk ni spillere utvist. Taiwo og Woods. Abramovich. Wise. Lønnsbudsjett som er større enn årsomsetningen (vel, det er mulig de er nede i 80% av det nå). Manglende egen talentutvikling og gribbvirksomhet mot mindre klubbers akademier. Nazi-forbindelsene på åttitall og tidlig nittitall.

Michael Duberry  ;D

Og fordi jeg ikke klarer å nære hat til en klubb bare fordi andre sier jeg burde det.

Er så lei det pengemaset om denne klubben, alle bruker mye penger, og andre er sjalu for de ikke har like mye penger!

Bra at di slo SCUM igår, det har herlig å se på!

Poenget er jo at det ikke er DE som har mye penger, men Abramovich. DE er konk. Økonomisk doping. Men dette har vi sikkert en egen tråd for. Back to topic.

Man kan sikkert lage en egen tråd om hvilken klubb man hater mest.
Trodde det var opplest og vedtatt at det var Scum vi Leeds-fans
hater mest, men vi har altså en moderator i forumet her som vil ha
Scum-seier mot Chelsea................ :-\
Oggy

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #2382 på: Mars 02, 2011, 12:18:26 »

Man kan sikkert lage en egen tråd om hvilken klubb man hater mest.
Trodde det var opplest og vedtatt at det var Scum vi Leeds-fans
hater mest, men vi har altså en moderator i forumet her som vil ha
Scum-seier mot Chelsea
................ :-\

Jeg er helt sjokka!  :o

Kan noen i LUSCOS-ledelsen uttale seg? Har vi endret fiendebildet? Formann-formann hvor er du når vi trenger deg mest?
Chelski-begrepet sto for min del for oligarkenes inntogsmarsj i fotballens hjemland! Scumchester står for det ultimate hatet.
Helt siden vi ble vippet av pinnen på målforskjell i kampen om ligamesterskapet i 1965, samme år slo vi dem i semifinalen i køppen. Vi stjal Giles, og banka dem i semien igjen i 1970 etter omkamp på omkamp. De tippet oss - ikke Chelsea eller Liverpool eller noen andre - for serievinnertittelen. Vi skulle vært der som første engelske lag. Hvor var Chelsea & Liverpool og de andre da...? Hatet økte på 70-tallet og hvem lo høyest da Scumchester rykket ned i 1974 samtidig med at VI vant ligatittelen. Så mistet vi McQueen og Jordan til fienden. Har du glemt det, Lojo? Noen år senere etter nedtur på nedtur stjal vi Strachan og vant ligatittelen foran nesa på The Scums - hvor var Chelsea og Liverpool da? Seirene på 90-tallet da selv en begrenset Wetherall ble matchvinner! Yeboahs 1-1 mål på Old old stadium? De stjal Rio - kapteinen vår - og Smith! Husker du ikke dette? Hva stjal Chelsea? Et par kommende stjerner som ikke har slått til? Og vi stjal jo ett poeng og et 0-0 resultat da vi hanglet oss igjennom bortekampen mot Chelski med 9 mann!

Chelski det er jo et nytt årtusen det og laaaangt etter at hatet vokste til!  ;)













Jeg holdt på å skrive historieløst, men da våkner vel andre til....  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Kamper i dag
« Svar #2383 på: Mars 02, 2011, 13:10:08 »
Imponerende seier av Doncaster, blir skummelt på lørdag.
Scum-tap liker vi ALLTID  8)

Ikke mot Chelski i min bok.
Vill du før ha Scum seier enn Chelski? Serriøst? WHY????

Chelski står som symbol for alt jeg misliker i engelsk fotball. Køppfinalen og kampen på nittitallet hvor vi fikk ni spillere utvist. Taiwo og Woods. Abramovich. Wise. Lønnsbudsjett som er større enn årsomsetningen (vel, det er mulig de er nede i 80% av det nå). Manglende egen talentutvikling og gribbvirksomhet mot mindre klubbers akademier. Nazi-forbindelsene på åttitall og tidlig nittitall.

Michael Duberry  ;D

Og fordi jeg ikke klarer å nære hat til en klubb bare fordi andre sier jeg burde det.

Er så lei det pengemaset om denne klubben, alle bruker mye penger, og andre er sjalu for de ikke har like mye penger!

Bra at di slo SCUM igår, det har herlig å se på!

Poenget er jo at det ikke er DE som har mye penger, men Abramovich. DE er konk. Økonomisk doping. Men dette har vi sikkert en egen tråd for. Back to topic.

Man kan sikkert lage en egen tråd om hvilken klubb man hater mest.
Trodde det var opplest og vedtatt at det var Scum vi Leeds-fans
hater mest, men vi har altså en moderator i forumet her som vil ha
Scum-seier mot Chelsea................ :-\

Hvis jeg hadde vært en sånn som fulgte strømmen og gjorde som alle andre mente var opplest og vedtatt ville jeg vansmektet på et Liverpoolforum nå.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Kamper i dag
« Svar #2384 på: Mars 02, 2011, 13:13:32 »

De stjal Rio - kapteinen vår - og Smith!
[/quote]

Sånne innbrudd der tjuvene legger igjen 36 millioner pund vil gjerne jeg også utsettes for.

Forresten merkelig at du i et så langt innlegg unnlater å nevne War of the Roses.  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #2385 på: Mars 02, 2011, 13:24:22 »

De stjal Rio - kapteinen vår - og Smith!

Sånne innbrudd der tjuvene legger igjen 36 millioner pund vil gjerne jeg også utsettes for.

Forresten merkelig at du i et så langt innlegg unnlater å nevne War of the Roses.  ;D
[/quote]

Er det virkelig så lite innhold i innleggene mine at du quoter IKKENOE?  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Kamper i dag
« Svar #2386 på: Mars 02, 2011, 15:31:38 »
I et valg mellom pest og kolera ville jeg valgt uavgjort. To klubber som driftes (altså økonomisk, ikke sportslig) på en særdeles sjokkerende måte. Hadde faktisk trodd Abramovitsj hadde snurpet igjen sekken litt, men denne sesongen har han vel brukt en millard kroner på Luiz, Ramires og daukjøttet fra Liverpool. Hårreisende etter 700 mill i underskudd forrige periode.

Nå blei det ikke uavgjort, dessverre, men resultatet åpner for Arsenal; det mest underholdende laget og best drevne klubben i Premier League.
Marching on together!

lojosang

Sv: Kamper i dag
« Svar #2387 på: Mars 02, 2011, 16:41:30 »

De stjal Rio - kapteinen vår - og Smith!

Sånne innbrudd der tjuvene legger igjen 36 millioner pund vil gjerne jeg også utsettes for.

Forresten merkelig at du i et så langt innlegg unnlater å nevne War of the Roses.  ;D


Er det virkelig så lite innhold i innleggene mine at du quoter IKKENOE?  :D

Det var det lureste jeg fant i den posten.  ;D
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #2388 på: Mars 02, 2011, 19:38:33 »
OT, men Chelsea burde jo vel blitt tatt i doping for lenge siden, men er vel bare som en mygg å regne når vi snakker hat! Aldeles strålende at russeren slo møkkalaget i går og at sjansene for at gullet havner i London!

Oggy

Sv: Kamper i dag
« Svar #2389 på: Mars 02, 2011, 20:12:42 »
Hmmm, hvor er Sjefsmoderator Jon R,
når man trenger å klubbe ned sånne Scum-sympatisører........ ;)
Oggy

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #2390 på: Mars 02, 2011, 21:16:50 »
Sitter og ser på Man City mot Aston Villa på Viasat. 2-0 til City etter 26 min. Fantastisk scoring av Balotelli. Både Delph og Bannan spiller.

Jeg er langt fra imponert over Bannan. Kanskje urettferdig å dømme etter en halv time av denne kampen siden Villa knapt får låne ballen, men han løper bare imellom, litt høyt i banen, kommer ikke oppi motspiller og virker hjelpeløs. Fikk sjansen til skudd, men gikk høyt over. Nei. Føler meg ikke overbevist om at han er mannen
 

pale

Sv: Kamper i dag
« Svar #2391 på: Mars 02, 2011, 21:28:05 »
Sitter og ser på Man City mot Aston Villa på Viasat. 2-0 til City etter 26 min. Fantastisk scoring av Balotelli. Både Delph og Bannan spiller.

Jeg er langt fra imponert over Bannan. Kanskje urettferdig å dømme etter en halv time av denne kampen siden Villa knapt får låne ballen, men han løper bare imellom, litt høyt i banen, kommer ikke oppi motspiller og virker hjelpeløs. Fikk sjansen til skudd, men gikk høyt over. Nei. Føler meg ikke overbevist om at han er mannen

Ser samme kamp som deg, og er uenig. Synes han virker frisk på et tamt lag. Kvikk, treffer med pasningene.
Ifølge kommentatoren jeg hører er Bannan "the only bright spark" for Villa.
Jeg tror han hadde vært bra for oss. Ikke som anker, dog....

Delph trives forresten ikke noe særlig som venstre kant.

Og Michael Johnson på City-benken. Håper han kommer på i 2. omg.
« Siste redigering: Mars 02, 2011, 21:29:52 av pale »

Oggy

Sv: Kamper i dag
« Svar #2392 på: Mars 02, 2011, 22:13:16 »
Han kan da ikke være mer enn 140 høy  ;D
Oggy

Jon R

Sv: Kamper i dag
« Svar #2393 på: Mars 02, 2011, 22:42:02 »
Hmmm, hvor er Sjefsmoderator Jon R,
når man trenger å klubbe ned sånne Scum-sympatisører........ ;)

Du har nok misforstått, oggy. Det er Asbjørn som er sjefen over alle sjefer på dette forumet.  ;)
Jon R.

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #2394 på: Mars 02, 2011, 22:58:26 »
City vs Villa 3-0 og Bannan med resten av Villa laget må ha hatt en skikkelig dårlig dag på jobben etter en forferdelig kamp som City styrte helt fra start.
Bannan vil jeg si er en spiller som er VELDIG lik myggen i spillestil, liten å lett med noen twist and turning og var en typisk spillefordeler med noen fine passsninger innimellom. Følte vel egentlig at han ikke er en spiller vi trenger etter dagens oppservasjon.

En skuffet Michael Johnson satt på benken og så ikke særlig fornøyd ut der han satt hele kampen. At ikke han får prøvd seg i noen kamper for oss er merkelig, spessielt når City leder 2-0 tidlig i første omg og kontrolerer allt......

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #2395 på: Mars 05, 2011, 07:03:12 »
nok en helg hvor vi MÃ… vinne.

ser at det er kun QPR - Leicester som på papiret er spesiellt jevn. hadde vel også passet fint med en uavgjort her?
ellers regner jeg med 3 poeng til
burnley, cardiff, norwich, forest og swansea
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Steinarg

Sv: Kamper i dag
« Svar #2396 på: Mars 05, 2011, 09:04:14 »

Er nok fare for at vi heller bør håpe på poengtap for lagene bak oss på tabellen, samt at vi selv begynner å vinne igjen.
Dessverre ingenting som tyder på at vi er gode nok topp 2 for øyeblikket, da er det viktigere å øke avstanden til de bak oss.
Vi begynner med å knuse Doncaster idag  ;D

MOT

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #2397 på: Mars 05, 2011, 09:35:22 »
OT, men Chelsea burde jo vel blitt tatt i doping for lenge siden, men er vel bare som en mygg å regne når vi snakker hat! Aldeles strålende at russeren slo møkkalaget i går og at sjansene for at gullet havner i London!

Det har du sjølsagt heilt rett i 8)

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #2398 på: Mars 05, 2011, 13:49:21 »
nok en helg hvor vi MÃ… vinne.

ser at det er kun QPR - Leicester som på papiret er spesiellt jevn. hadde vel også passet fint med en uavgjort her?
ellers regner jeg med 3 poeng til
burnley, cardiff, norwich, forest og swansea

Vi har ikke kjangs til å ta igjen QPR, så håper de vinner.
Rogaland Whites

Kickthemdown

Sv: Kamper i dag
« Svar #2399 på: Mars 05, 2011, 19:41:01 »
Cardiff - Ipswich 0-0 60 min spilt. Ipswich nettopp snytt for et soleklart straffespark....

Vi får trøbbel med Bullard, Norris og Scotland neste helg gitt. Gode Ipswich !