Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740864 ganger)

0 medlemmer og 19 gjester leser dette emnet.

RichardSveum

Sv: Kamper i dag
« Svar #2820 på: August 06, 2011, 16:16:47 »
Kilkenny på benken for Bristol C
 

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #2821 på: August 06, 2011, 16:35:34 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

newsome

Sv: Kamper i dag
« Svar #2822 på: August 06, 2011, 16:48:30 »
Billy Sharp starter sesongen med mål.

flynn

Sv: Kamper i dag
« Svar #2823 på: August 06, 2011, 17:24:08 »
Coventry - Leicester 0 -0 Pause.

Begge lag har fått rødt kort. Vassell og Baker utvist.

Schmeichel fra start for Leicester.

Leicester har et par skikkelige kanoner på benken, men ser virkelig start11'eren deres så fryktinngytende ut??

Sitat
   1    Kasper Schmeichel    

   2    Lee Peltier    

   5    Matthew Mills    

   6    Souleymane Bamba    

   3    Paul Konchesky    

   26    Gelson Fernandes    

   19    Richie Wellens    

   22    Yuki Abe    

   23    Neil Danns    

   13    Darius Vassell    

   35    David Nugent    

Innbyttere
   21    Chris Weale    

   7    Paul Gallagher    

   10    Andy King    

   11    Lloyd Dyer    

   16    Sean St Ledger

Vassel og Nugent har gode navn, men er nok begge litt "over the top". Alikevel; dette laget tror jeg kommer til å vinne divisjonen, eller i alle fall rykke direkte opp. Solid over hele linja, og med vilje til å fylle hull som måtte oppstå fortløpende.

flynn

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #2824 på: August 06, 2011, 17:44:59 »
Har sittet og sett på Brighton mot Doncaster, som går på viasat nå. 5- 10 min. igjen av kampen. Kan oppsummere kampen med ett ord "elendig". Håper endelig dette ikke er nivået på championship.

Billy Sharp scoret på den ene av sine to sjanser og måtte deretter bæres av banen med en ankelskade.
 

Lundewhites

Sv: Kamper i dag
« Svar #2825 på: August 06, 2011, 17:54:25 »
Leicester og Ipswich godt i gang.... som ventet  :(
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #2826 på: August 06, 2011, 18:01:59 »
Og der gikk Brighton opp til 2-1 mot Doncaster, i det 98 min.
 

Andersen

Sv: Kamper i dag
« Svar #2827 på: August 07, 2011, 16:36:24 »
Scum United ligger under 2 -0 mot by rival City, ME LIKE IT VERY MUCH! ;D LEEDS4EVER

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #2828 på: August 07, 2011, 17:40:30 »
En liten trøst....

West Ham - Cardiff 0-1 slutt
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Kamper i dag
« Svar #2829 på: August 07, 2011, 17:41:05 »
En liten trøst....

West Ham - Cardiff 0-1 slutt

Et ran. Hammers blir utvilsomt sterke
 

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #2830 på: August 07, 2011, 17:55:56 »
En liten trøst....

West Ham - Cardiff 0-1 slutt

Et ran. Hammers blir utvilsomt sterke

     01 Robert Green    

   17    Joey O'Brien    

   23    Hérita Ilunga    

   2    Winston Reid    

   5    James Tomkins    

   16    Mark Noble    

   8    Scott Parker    

   4    Kevin Nolan    

   19    Fred Sears    

   14    Matthew Taylor    

   30    Frédéric Piquionne

Alle spillerne her hadde forsterket oss, men som du sier The Hammers kommer og det gjør vi også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag
« Svar #2831 på: August 09, 2011, 23:11:18 »
 Gidder ikke ramse opp alle kamper med "sjokkresultater", men det var jammen mange flere klubber enn Leeds som slet med lag fra lavere divisjoner denne kvelden.
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: Kamper i dag
« Svar #2832 på: August 13, 2011, 16:14:28 »
Jonathan Parr scorte for Palace.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #2833 på: August 14, 2011, 10:43:26 »
Bristol City har null poeng og 0-3, litt værre enn oss altså, som har fått en scoring..... :-[
Yeboahs vitne

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #2834 på: August 14, 2011, 10:49:59 »
Bristol City har null poeng og 0-3, litt værre enn oss altså, som har fått en scoring..... :-[

Fin trøst, bortsett i fra at City har en kamp mindre spilt!

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #2835 på: August 14, 2011, 16:26:50 »
JAADA! Cardiff leder mor Bristol City!!
Rogaland Whites

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #2836 på: August 14, 2011, 16:45:08 »
JAADA! Cardiff leder mor Bristol City!!

3-0  ;D ;D ;D
Rogaland Whites

Sleivind

Sv: Kamper i dag
« Svar #2837 på: August 16, 2011, 21:32:46 »
Det er ikke bare vi som kommer til å tape for Southampton ser jeg.

3-0 mot Ipswich på bortebane er sterkt!

kongsmo

Sv: Kamper i dag
« Svar #2838 på: August 16, 2011, 22:06:58 »
Ipswich Town   2-3 (0-3)   Southampton
"SNIFFER"

kongsmo

Sv: Kamper i dag
« Svar #2839 på: August 16, 2011, 22:39:31 »
FT   Ipswich Town   2-5 (0-3)   Southampton
FT   Watford FC   0-4 (0-2)   West Ham

sterke borteseiere dette.... men vi slår WH på søndag  :)
« Siste redigering: August 16, 2011, 22:44:47 av Allan"Sniffer"Clarke »
"SNIFFER"

kongsmo

Sv: Kamper i dag
« Svar #2840 på: August 17, 2011, 21:45:11 »
HT   Cardiff C.    0 - 1   Brighton & Hove A.    ;D
HT   Leicester C.   0 - 1   Bristol C.                    ;D

men det holder vel ikke kampen ut, men ganske morro alikevel å se hvor gjevnt det er.....
"SNIFFER"

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #2841 på: August 17, 2011, 22:38:50 »
Kun minutter før slutt leder Brighton 3-1 mens Bristol City leder 2-1 over Leicester. Maynard har scoret begge målen  ;D
 

Oni

Sv: Kamper i dag
« Svar #2842 på: August 18, 2011, 01:57:52 »
Strengt tatt i går, men Leeds spilte reservelagskamp mot Middlesbrough borte. Stilte med dette laget:

Rachubka
Connolly, O'Brien, Bruce, Bessone
Sam, Thompson, Hatfield, Charlie Taylor,
T Taylor, Forssell

Godt at Rachubka får rørt litt på seg. Ser at forsvarsrekka fort kunne spilt i Championship. Alle er i det minste kjøpt inn som Championship-spillere, men det virker som Bessone og Bruce er fullstendig uten tillit, og Connolly og O'Brien får bruke dette til å finne formen nå når de er ute av laget.

Sam vil nok spille en god del kamper i år, men resten av midtbanen ikke vil se veldig mye førstelagsfotball denne sesongen. Trialisten Forssell forsøker å gjøre seg attraktiv. Trenger vi ham nå som vi har Keogh? Vet ikke hvem T Taylor er. Han står ikke oppført på hjemmesiden som reservelags- eller akademispiller.

Kampen endte 2-1 til Boro. Charlie Taylor scoret målet vårt. Nå er det jo ikke meningen at reservene skal være et like sterkt lag som førstelaget, men konklusjonen er fortsatt at stallen er for tynn til å kjempe om opprykk.


http://www.leedsunited.com/news/20110817/forssell-plays-in-boro-clash_2247585_2423661

Masinga

Sv: Kamper i dag
« Svar #2843 på: August 18, 2011, 10:16:30 »
Cardiff C.    1 - 3   Brighton & Hove A.   
Leicester C.   1 - 2   Bristol C.

Det fryder meg at både Cardiff og Leicester tapte i går og det på hjemmebane!

Har vi noen finske venner her på forumet som kan informere om formen til Mikael Forssell? Er det ikke en stund siden han var på høyden?
Masinga, medl.nr. 1250

h.b

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #2844 på: August 18, 2011, 10:22:09 »
Cardiff C.    1 - 3   Brighton & Hove A.   
Leicester C.   1 - 2   Bristol C.

Det fryder meg at både Cardiff og Leicester tapte i går og det på hjemmebane!

Har vi noen finske venner her på forumet som kan informere om formen til Mikael Forssell? Er det ikke en stund siden han var på høyden?

Tror Brighton blir en av opprykkskandidatene i år. Så det er absolutt ikke noe bra resultat. Hilsen en som ble til latter her på forumet når jeg sa for et par år siden at jeg likte satsinga til Brighton med de nye eierne de hadde fått  ;D

Blank_File

Sv: Kamper i dag
« Svar #2845 på: August 18, 2011, 10:35:25 »
Cardiff C.    1 - 3   Brighton & Hove A.   
Leicester C.   1 - 2   Bristol C.

Det fryder meg at både Cardiff og Leicester tapte i går og det på hjemmebane!

Har vi noen finske venner her på forumet som kan informere om formen til Mikael Forssell? Er det ikke en stund siden han var på høyden?

Tror Brighton blir en av opprykkskandidatene i år. Så det er absolutt ikke noe bra resultat. Hilsen en som ble til latter her på forumet når jeg sa for et par år siden at jeg likte satsinga til Brighton med de nye eierne de hadde fått  ;D

Du må begynne å loggføre det vi ikke gjør deg til latter for h.b!  ;D

Bjorn

Sv: Kamper i dag
« Svar #2846 på: August 18, 2011, 10:48:54 »
Latter? ALLE vet at Brighton er gode og har potensiale til å gå langt. Selv for 2 år siden.. Om de holder seg stabile hele sesongen er det ihvertfall playoff på dem.
Marching On! 4276

lojosang

Sv: Kamper i dag
« Svar #2847 på: August 18, 2011, 11:06:05 »
Cardiff C.    1 - 3   Brighton & Hove A.   
Leicester C.   1 - 2   Bristol C.

Det fryder meg at både Cardiff og Leicester tapte i går og det på hjemmebane!

Har vi noen finske venner her på forumet som kan informere om formen til Mikael Forssell? Er det ikke en stund siden han var på høyden?

Tror Brighton blir en av opprykkskandidatene i år. Så det er absolutt ikke noe bra resultat. Hilsen en som ble til latter her på forumet når jeg sa for et par år siden at jeg likte satsinga til Brighton med de nye eierne de hadde fått  ;D

Det du ble gjort til latter for var at du påstod de kom til å vinne divisjonen med klar margin idet de fikk nye eiere som satset. Og de har ikke havna foran oss på tabellen så langt noen sesong, har de det?  :D

Men Brighton blir farlige, det tror jeg også.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #2848 på: August 18, 2011, 12:59:44 »
Cardiff C.    1 - 3   Brighton & Hove A.   
Leicester C.   1 - 2   Bristol C.

Det fryder meg at både Cardiff og Leicester tapte i går og det på hjemmebane!

Har vi noen finske venner her på forumet som kan informere om formen til Mikael Forssell? Er det ikke en stund siden han var på høyden?

Tror Brighton blir en av opprykkskandidatene i år. Så det er absolutt ikke noe bra resultat. Hilsen en som ble til latter her på forumet når jeg sa for et par år siden at jeg likte satsinga til Brighton med de nye eierne de hadde fått  ;D

Har de brukt masse penger på nye spillere? I så fall hvilke av spillerne har de kjøpt som du ville hatt til Leeds?

Har du latt deg blende av satsingen til QPR og Leicester også? Forresten, Kun Aguero burde blitt signet av Leeds, ikke av Man City!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #2849 på: August 18, 2011, 13:19:43 »
Cardiff C.    1 - 3   Brighton & Hove A.   
Leicester C.   1 - 2   Bristol C.

Det fryder meg at både Cardiff og Leicester tapte i går og det på hjemmebane!

Har vi noen finske venner her på forumet som kan informere om formen til Mikael Forssell? Er det ikke en stund siden han var på høyden?

Tror Brighton blir en av opprykkskandidatene i år. Så det er absolutt ikke noe bra resultat. Hilsen en som ble til latter her på forumet når jeg sa for et par år siden at jeg likte satsinga til Brighton med de nye eierne de hadde fått  ;D

Har de brukt masse penger på nye spillere? I så fall hvilke av spillerne har de kjøpt som du ville hatt til Leeds?

Har du latt deg blende av satsingen til QPR og Leicester også? Forresten, Kun Aguero burde blitt signet av Leeds, ikke av Man City!

Ikke nødvendigvis pengene som jeg er imponet over. Men at de går ut og sier at målsetningen er å rykke opp. Og da satser de det som skal til. At de kanskje ikke greier det er en annen sak. Men poenget er at f.eks Leichester blir ikke slått av en middelmådig CCC klubb når det gjelder det å hente inn spillere.
Lees har hatt en god kamp og kan fort rykke ned for det. Men de lagene som nevnes rykker ikke ned fra CCC. Det har de skaffet seg en for god stall til