Kamper i dag - Del 1

Started by Tom S, February 03, 2009, 22:47:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Dennis

Quote from: fjellhaugen on January 06, 2012, 23:34:02
Quote from: RoarG on January 06, 2012, 21:38:09
FA-cupen. Loserpool - Oldham 1-1, 35 min. Oldham tok ledelsen, med L'pool utlignet umiddelbart.

Den kosmiske orden er gjenopprettet. Gerrard satte inn lederlmålet på straffe rett før pause. 2-1.

Og liverpostei vant tilslutt 5-1. Topp det da det ikke skal smelle så mange fa cup bomber i løpet av helgen  ;)

Og en Oldham-spiller ble rasistisk mobbet til tårer av en eller flere fra Liverpoolfansen. Stolt øyeblikk for de røde!
Marching on together!

RoarG

Quote from: Mr Kaizer on January 07, 2012, 02:37:04
Quote from: fjellhaugen on January 06, 2012, 23:34:02
Quote from: RoarG on January 06, 2012, 21:38:09
FA-cupen. Loserpool - Oldham 1-1, 35 min. Oldham tok ledelsen, med L'pool utlignet umiddelbart.

Den kosmiske orden er gjenopprettet. Gerrard satte inn lederlmålet på straffe rett før pause. 2-1.

Og liverpostei vant tilslutt 5-1. Topp det da det ikke skal smelle så mange fa cup bomber i løpet av helgen  ;)

Og en Oldham-spiller ble rasistisk mobbet til tårer av en eller flere fra Liverpoolfansen. Stolt øyeblikk for de røde!
I Liverpool driver de fornektelse av virkeligheten. Managerens bagatellisering av Suarez' overtramp virker ikke bra. De bør passe seg litt. De kan havne opp i en Bowyer-Woodgate sak før de aner.
Ellers kan vi registrere at to spillere, som mange ønsker på lån her, Kelly og Shelvey spilte kampen. Kelly spilte meget bra på høyre back, og Shelvey scoret 3-1 målet. Urokråka Craig Bellamy var kampens store spiller.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ove

Sitter og ser på Macclesfield mot Bolton på Viasat. Det står 1-1 etter 55 min. Det er utrolig hvor mye man vinner på innsats og å jobbe for hverandre. Macclesfield er fullt på høyde, om ikke bedre enn Bolton.

Ove

2-1 til Macclesfield etter 68 min. Fantastsis moro. og, de har mange skader, hele 7 ute fra førsteelleveren ifølge kommentatoren, likevel kjemper de Bolton ut av stilen.
Nr. 11 Daniel som er høyre kantspiller, spiller ball i hatt med hele PL-forsvaret, i rene Bale-stilen.

GeirO

Steffen Iversen får spille den siste halvtimen for Palace.
MOT

Hobben

Scum er videre etter å ha slått City (2-3). Kompany ble feilaktig utvist etter 12 minutter. Og City ble snytt for straffe fem minutter før slutt. Nok en gang gå Scum videre på dommeravgjørsler. Dommeren var Chris f**king Foy.
Rogaland Whites

nord

City eller United - who cares  ;D ;D bare vi vinder United i 4 omgang av FA-cup  ;D

Dennis

Quote from: hobberst on January 08, 2012, 15:56:35
Scum er videre etter å ha slått City (2-3). Kompany ble feilaktig utvist etter 12 minutter. Og City ble snytt for straffe fem minutter før slutt. Nok en gang gå Scum videre på dommeravgjørsler. Dommeren var Chris f**king Foy.

Kampens store mann det! Gjorde en kjempejobb for de røde kampen igjennom! Det som irriterer meg mest med denne (jeg er ingen stor Cityfan heller, bare så det er sagt) er at Scumfansen er så jævla hovmodige etter seieren, som ble servert med tre bøtter bismak. Er det rart de er et hatlag?
Marching on together!

Håkon

Sheffield w West H, 1-0 88 min

Ja håper det står seg, passer bra for dobbel
Kampen i mars  :)
Leeds for alltid

RoarG

Quote from: hobberst on January 08, 2012, 15:56:35
Onde(?) tunger hevder at Fergie lot Webb hvile og satte inn på Foy i stedet. For øvrig er utvisningen ikke det minste skandaløs, bare vanlig scum-dømming. Nothing out of the ordinary. Vi får neppe slutt på det før Fergie er ute av stolen i Scum.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Oggy

Oggy

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Quote from: Oggy on January 11, 2012, 22:55:11
Birmingham opp i ryggen på oss  >:(

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16405936.stm
De hadde jo en del kamper til gode. Regnet med dette.

fmtj

Quote from: RoarG on January 11, 2012, 23:13:58
Quote from: Oggy on January 11, 2012, 22:55:11
Birmingham opp i ryggen på oss  >:(

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16405936.stm
De hadde jo en del kamper til gode. Regnet med dette.

Fortsatt en tilgode.....og ett poeng bak...
Yeboahs vitne

Håkon

Leic - Nfor 2-0 Beckford i FA cupen og 3-0 beckford !Og 4-0 Beckford hatrick

NFor på hode ut av........
Leeds for alltid

auren

Meget bra av Becks. Kanskje ting snur for ham nå? Viktig for spisser med selvtillit. Leicester kan bli farlige utover våren...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Forest følger Doncaster og Coventry ned til L1.

kalle_92

Lenge siden jeg har sett en kamp med så mye futt i fra start som Real Madrid - Barcelona nå! Morsomt!

RoarG

Soton - Leicester går nå. Soton har 50 pts på 2. plass. Leicester har 35 pts på 15. plass. Håper på Leicester-seier for å kutte ned på forspranget. Lite sannsynlig er jeg redd.

...Tar jeg feil? Leicester tok ledelsen etter en flott prestasjon av Nugent. Klassescoring.

Andersen

Vi får vel håpe på revene  i kveld , the saints har slitt litt i det siste.

RoarG

2-0 nå. St. Ledger. Synd han skal til Ipswich.

Hallgeir *

Quote from: RoarG on January 23, 2012, 21:15:47

Kampen endte slik. Denne divisjonen er ikke mulig å bli klok på!
Super Leeds since 1968

RoarG

Leicester hadde bra kontroll. Ikke mange sjanser til Soton, til tross stort ballinnehav i 2. omgang. Savnet nok Lallana og Lambert. Skal bli hardt å ta 2. plassen, selv om Soton glir ned fra den. Birmingham begynner å komme i slag. Tror de tar 2. plassen til slutt.

Bites Yer Legs

Quote from: hallghel on January 23, 2012, 22:50:17
Quote from: RoarG on January 23, 2012, 21:15:47

Kampen endte slik. Denne divisjonen er ikke mulig å bli klok på!

Det var Matt Mills som scorte, ikke St Ledger.

Virker jo som St Ledger er inne i varmen igjen hos Pearson, med skadeproblemene L'cster har er det merkelig om de slipper han nå, når de virker å ha kommet i siget. Ser de har Wes Morgan på radaren, for å off-loade St Ledger? Mye rot..
KEEP FIGHTING!!

kalle_92

For en kamp! Real Madrid mot Barcelona. Høyt nivå! Sykeste skuddet av Mesut Özil!
Ikke fullt så bra nivå på skuespillerniået dog... Pepe... kvalmt

RoarG

L'pool til finalen i Carlings Cup etter 3-2 sammenlagt seier over ManCity i kveld. I finalen venter vår divisjonskollega Cardiff City. L'pool holder et meget høyt Championship-nivå for tiden. Mulighetene er store for at L'pool slipper unna denne finalen med traumer, men med trofeer.

RoarG

FA-cupens 4. runde går i dag. Vi kan merke oss at Beckford har putta begge Leicesters mål mot Swindon (2-0 foreløbig), Crawley leder ganske overraskende 1-0 borte mot Hull. Leeds neste motstander, Birmingham, har tydeligvis ingen problemer med å ta seg videre til 5. runde. 3-0 (borte) leder de mot Sheff Utd, som for øvrig vil gremme seg over at byrival Wednesday leder 1-0 borte mot Blackpool.
I nPC spilles to kamper:
Reading - Bristol City, 1-0 (70 min)
Peterborough - Portsmouth, 0-2 (70 min)

Da var de slutt. Ikke noen endringer i utfallene, men i et par av resultatene. Unntaket var Wednesday som måte nøye seg med uavgjort i Blackpool.

auren

Kom hjem Becks!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Vår tabellnabo, Brighton, har slått ut 6. plasserte Newcastle av FA-cupen med 1-0. Utrolig hvor langt man kan komme med innsats i samtlige 94 minutter i fotball.

Sølvreven

Sur å se at vi ikke henter Beckford hjem til Elland Road. Han er akkurat den spissen vi mangler. En som scorer mål  :'(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".