Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740615 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #3360 på: Mars 13, 2012, 22:42:42 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asLeeds

Sv: Kamper i dag
« Svar #3361 på: Mars 13, 2012, 22:46:05 »
5 poeng på lørdag ;)
DALHEIM WHITES

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #3362 på: Mars 13, 2012, 22:46:36 »
Her er det tett  :o

Southampton   36   69   32   65   
Reading   36   67   18   48   1-1 FT   v Doncaster


West Ham   35   66   21   55   
Middlesbrough   35   59   6   43   
Brighton   36   58   8   44   
Hull   35   57   9   37   3-0 FT   v Cardiff


Cardiff   36   57   7   54   0-3 FT   v Hull
Birmingham   35   56   19   55   1-3 FT   v Leicester
Blackpool   36   56   10   59   
Leeds   36   53   5   54   
Leicester   36   51   7   51   3-1 FT   v Birmingham
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Milou

Sv: Kamper i dag
« Svar #3363 på: Mars 13, 2012, 22:48:44 »

donk -reading 1-0 ;D

Slik eg ser det er det urealistisk å nå igjen dei 3 første. Eg var veldig lite imponert over det eg såg av Southampton på Elland Road, så eg møter heller dei i play-off enn Reading. No blei det 1-1 til slutt, men hadde såleis vore fordel med Reading seier her.

4ever arcticwhite

Sv: Kamper i dag
« Svar #3364 på: Mars 13, 2012, 22:56:26 »
Leicester - Birmingham 3-1 var et bra resultat for oss.
Cardiff - Hull 0-3 vet jeg ikke helt om jeg likte, uavgjort hadde kanskje vært å foretrekke.

Dette viser at det ikke bare er å innkassere 3 poeng for hver hengekamp, kampene skal spilles først også for de lagene som er over oss på tabellen.

Uansett, før kveldens kamper var det slik at hvis alle lagene foran oss som har hengekamper vant sine kamper (uten hensyn til internoppgjør), ville det vært 7 poeng opp til 6.plassen. Etter kveldens kamper er det nå maksimalt 6 poeng opp til 6.plassen, så vi nærmet oss litt uten å spille.

The future's so White I've got to wear shades 8)

Woody

Sv: Kamper i dag
« Svar #3365 på: Mars 13, 2012, 22:59:46 »

donk -reading 1-0 ;D

Slik eg ser det er det urealistisk å nå igjen dei 3 første. Eg var veldig lite imponert over det eg såg av Southampton på Elland Road, så eg møter heller dei i play-off enn Reading. No blei det 1-1 til slutt, men hadde såleis vore fordel med Reading seier her.

Eg meinar det aldri er ein bakdel at lag foran oss på tabellen tapar/avgir poeng,da dette ofte gjer noko med sjølvtillitten.Trur og at soton og west h tek dei to første plassane,så reading må vi ta før eller seinare uansett,vil før ha dei i ein eventuell play off finale enn td west h,så at reading får seg nokon tryningar tykkjer eg berre er flott eg ;)
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #3366 på: Mars 13, 2012, 23:00:26 »

donk -reading 1-0 ;D

Slik eg ser det er det urealistisk å nå igjen dei 3 første. Eg var veldig lite imponert over det eg såg av Southampton på Elland Road, så eg møter heller dei i play-off enn Reading. No blei det 1-1 til slutt, men hadde såleis vore fordel med Reading seier her.

For vår del ville det være et revansjesugent GODT Soton!  ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Oggy

Sv: Kamper i dag
« Svar #3367 på: Mars 13, 2012, 23:00:46 »
33 000 tilskuere i Derby på en tirsdag, imponerende
selv om det er lokaloppgjør  :)
Oggy

Kato

Sv: Kamper i dag
« Svar #3368 på: Mars 14, 2012, 07:33:04 »
Må vel si oss fornøyd med resultatene i går. Mange der oppe som avgir. Play-off sjansen økte med 1 prosent i går :)
 

kongsmo

Sv: Kamper i dag
« Svar #3369 på: Mars 15, 2012, 20:53:02 »
 FT   Athletic Bilbao   2 - 1   Manchester U.      ;D ;D ;D DEILIG   ;D
"SNIFFER"

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3370 på: Mars 15, 2012, 21:43:14 »
Balotelli fremfor Dzeko er jo bare latterlig, Mancini ødelegger for laget. Sporting leder etter et fantastisk frisparkmål..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

pale

Sv: Kamper i dag
« Svar #3371 på: Mars 15, 2012, 22:00:37 »
Scum blir rundspilt i to kamper av spanias 7. beste lag. City får bank av det 4. beste laget i Portugal. Hva er det som skjer? Deilig er det uansett! Utrolig at et så middelmådig lag som scum nok en gang vinner PL.

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #3372 på: Mars 15, 2012, 22:10:19 »
Tror kanskje ikke PL er så sterk lenger. Chelsea er vel det eneste britiske laget som er igjen i CL. De måtte ha ekstraomganger for å komme seg videre.
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #3373 på: Mars 15, 2012, 22:23:21 »
Tror kanskje ikke PL er så sterk lenger. Chelsea er vel det eneste britiske laget som er igjen i CL. De måtte ha ekstraomganger for å komme seg videre.
Og begge scumchesterlagene er ute av EUROPAligaen, som nummer 1 og 2 i PL. og det mot Sporting og Atletico. Ikke imponerende.

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #3374 på: Mars 15, 2012, 22:43:06 »
Sporer litt av i tråden nå, siden kamptråd til lørdagens kamp ikke er laget ennå. Er alle trådstarterne reist til Leeds  ???

Leser på Vital Leeds at
West Ham have been dealt a blow with the news that striker Ricardo Vaz Te is set for a spell on the sidelines with a hamstring injury after limping out of the draw with Doncaster Rovers early on last Saturday.

The news will come as a relief to Leeds, with the striker having netted four times against them earlier this season whilst with his previous club Barnsley.

Det er en lei tendens at noen spisser alltid lykkes mot Leeds. Tar det som et godt tegn at Vaz Te ikke spiller.
 

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #3375 på: Mars 15, 2012, 22:47:37 »
Tror kanskje ikke PL er så sterk lenger. Chelsea er vel det eneste britiske laget som er igjen i CL. De måtte ha ekstraomganger for å komme seg videre.
Og begge scumchesterlagene er ute av EUROPAligaen, som nummer 1 og 2 i PL. og det mot Sporting og Atletico. Ikke imponerende.

10 min igjen og city trenger kun 1 mål til !!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #3376 på: Mars 15, 2012, 22:49:08 »
Sporer litt av i tråden nå, siden kamptråd til lørdagens kamp ikke er laget ennå. Er alle trådstarterne reist til Leeds  ???

Leser på Vital Leeds at
West Ham have been dealt a blow with the news that striker Ricardo Vaz Te is set for a spell on the sidelines with a hamstring injury after limping out of the draw with Doncaster Rovers early on last Saturday.

The news will come as a relief to Leeds, with the striker having netted four times against them earlier this season whilst with his previous club Barnsley.

Det er en lei tendens at noen spisser alltid lykkes mot Leeds. Tar det som et godt tegn at Vaz Te ikke spiller.


Vaz te må vel sies å ha lykkes rimelig bra mot oss allerede denne sesongen :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsulf

Sv: Kamper i dag
« Svar #3377 på: Mars 15, 2012, 23:05:29 »
Tror aldri jeg har sittet og virkelig håpet på City-scoring før (med unntak av når de møter klubben fra samme by), men dette skuespiller-greiene portugiserne drev på med gjorde at jeg virkelig håpet at City skulle gå videre på bekostning av denne gjengen.

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3378 på: Mars 15, 2012, 23:22:54 »
Tror aldri jeg har sittet og virkelig håpet på City-scoring før (med unntak av når de møter klubben fra samme by), men dette skuespiller-greiene portugiserne drev på med gjorde at jeg virkelig håpet at City skulle gå videre på bekostning av denne gjengen.

Helt enig. Latterlig at det kun ble 5. min tillegg, skulle vært 8....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3379 på: Mars 15, 2012, 23:23:43 »
Sporer litt av i tråden nå, siden kamptråd til lørdagens kamp ikke er laget ennå. Er alle trådstarterne reist til Leeds  ???

Leser på Vital Leeds at
West Ham have been dealt a blow with the news that striker Ricardo Vaz Te is set for a spell on the sidelines with a hamstring injury after limping out of the draw with Doncaster Rovers early on last Saturday.

The news will come as a relief to Leeds, with the striker having netted four times against them earlier this season whilst with his previous club Barnsley.

Det er en lei tendens at noen spisser alltid lykkes mot Leeds. Tar det som et godt tegn at Vaz Te ikke spiller.

Carlton Cole er ikke dårlig han...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stigahauge

Sv: Kamper i dag
« Svar #3380 på: Mars 18, 2012, 18:09:20 »
Cardiff-Burnley 0-0  :) :) :)
 

4ever arcticwhite

Sv: Kamper i dag
« Svar #3381 på: Mars 20, 2012, 14:21:27 »
Viktige kamper å følge i dag:
Brighton - Derby
Hull - Southampton
Portsmouth - Birmingham
WestHam - Middlesbrough

I morgen går:
Cardiff - Coventry
Blackpool - Leicester

Vi får stole på at i alle fall Southampton og WestHam gjør jobben sin i dag, slik at vi har mulighet til å ta inn noen poeng
The future's so White I've got to wear shades 8)

Woody

Sv: Kamper i dag
« Svar #3382 på: Mars 20, 2012, 14:47:52 »
Viktige kamper å følge i dag:
Brighton - Derby
Hull - Southampton
Portsmouth - Birmingham
WestHam - Middlesbrough

I morgen går:
Cardiff - Coventry
Blackpool - Leicester

Vi får stole på at i alle fall Southampton og WestHam gjør jobben sin i dag, slik at vi har mulighet til å ta inn noen poeng

Viktig at LEEDS gjer jobben sin og ;)
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #3383 på: Mars 21, 2012, 12:37:59 »
Viktige kamper å følge i dag:
Brighton - Derby
Hull - Southampton
Portsmouth - Birmingham
WestHam - Middlesbrough

I morgen går:
Cardiff - Coventry
Blackpool - Leicester

Vi får stole på at i alle fall Southampton og WestHam gjør jobben sin i dag, slik at vi har mulighet til å ta inn noen poeng

Viktig at LEEDS gjer jobben sin og ;)

MERKELIG AT LEEDSKAMPEN VAR FALT UT HER!!!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Kamper i dag
« Svar #3384 på: Mars 21, 2012, 13:26:54 »
Viktige kamper å følge i dag:
Brighton - Derby
Hull - Southampton
Portsmouth - Birmingham
WestHam - Middlesbrough

I morgen går:
Cardiff - Coventry
Blackpool - Leicester

Vi får stole på at i alle fall Southampton og WestHam gjør jobben sin i dag, slik at vi har mulighet til å ta inn noen poeng

Viktig at LEEDS gjer jobben sin og ;)

MERKELIG AT LEEDSKAMPEN VAR FALT UT HER!!!  :o
Sensur. Hardt tiltrengt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Kamper i dag
« Svar #3385 på: Mars 21, 2012, 22:26:30 »
Bare normale resultater i kveldens kamper. Ingen 3-7 eller lignende........for noen kjedelige lag..
MOT

B_Ød

Sv: Kamper i dag
« Svar #3386 på: Mars 22, 2012, 08:42:58 »
Bare normale resultater i kveldens kamper. Ingen 3-7 eller lignende........for noen kjedelige lag..
Ikke sant  ;D
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #3387 på: Mars 25, 2012, 14:37:53 »
...og nå har Huseklepp nettet for Birmingham (vs Cardiff), 68. min. Så det gjenstår ennå en del...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #3388 på: Mars 25, 2012, 14:43:09 »
...og nå har Huseklepp nettet for Birmingham (vs Cardiff), 68. min. Så det gjenstår ennå en del...
1-1 i 77.min. Tror U er veeldig greit - for oss
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Kamper i dag
« Svar #3389 på: Mars 25, 2012, 15:13:32 »
Herlig resultat .. Da er vi ikke heelt ferdige ennå..