Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740768 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: Kamper i dag
« Svar #3840 på: Desember 08, 2012, 16:45:47 »
Aggresivt:-) Har du ikke ryggrad? Du skriver så mye rart på denne siden at du må skjønne det provoserer iblant.

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3841 på: Desember 08, 2012, 16:45:47 »
"Uff, naa kommer Jon og irettesetter deg snart? "
Er det ikke bra at noen fjerner saant unoedvendig skit som fyren skrev?

Tja...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gambi

Sv: Kamper i dag
« Svar #3842 på: Desember 08, 2012, 16:48:38 »
Du har lav sinneterskel om det er saa voldsomt provoserende aa lese at Varney er god og Cardiff er et kult lag.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3843 på: Desember 08, 2012, 16:52:30 »
At vi lar en Newcastle-supporter fyre oss opp på en dag vi spiller ræva og taper, synes jeg er litt unødvendig..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gambi

Sv: Kamper i dag
« Svar #3844 på: Desember 08, 2012, 16:53:59 »
Dere som fyrer meg opp :) Maa virkelig ha vaert en daarlig kamp!
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #3845 på: Desember 08, 2012, 17:17:55 »
Dere som fyrer meg opp :) Maa virkelig ha vaert en daarlig kamp!
Eier du ikke manerer gutten, vei ordene du skriver så kan du kanskje bli litt eldre her inne.
Det du absolutt bør gjøre er å respektere forumet du er på og ikke minst Leeds deltakerne.
La ikke dine fritids problemer bli en del av vårt liv når du allikevel ikke bryr deg om det som snakkes om her på forumet, VG er et godt alternativ for almenheten.
« Siste redigering: Desember 08, 2012, 17:23:36 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gambi

Sv: Kamper i dag
« Svar #3846 på: Desember 08, 2012, 17:29:10 »
Naa var det vel strengt tatt Kontakinte som kalte meg en dust fordi jeg personlig synes Cardiff er flott. Er det manerer?
Selvom jeg ikke er die hard leeds fan, burde vel aerlig talt ikke stoetende og upassende komentarer bli moett med jubel, fordi det er jeg som faar dritten.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Sydhagen

Sv: Kamper i dag
« Svar #3847 på: Desember 08, 2012, 17:31:57 »
Faktisk enig med Gambi her.
Tåpelig å komme med en slik kommentar bare fordi man har en annen mening enn Gambi.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #3848 på: Desember 08, 2012, 17:45:20 »
Naa var det vel strengt tatt Kontakinte som kalte meg en dust fordi jeg personlig synes Cardiff er flott. Er det manerer?
Selvom jeg ikke er die hard leeds fan, burde vel aerlig talt ikke stoetende og upassende komentarer bli moett med jubel, fordi det er jeg som faar dritten.

Ingen som jubler her Gambi, og jeg tenker ikke på "dust" som er et upassende ord på forumet, men jeg har sett ved et par anledninger at du kan komme med kommentarer som lett kan fyrer opp enkelte på en dårlig dag.
Vis jeg får gi deg et tips så må det være at du går litt stillere i dørene når Leeds er ræva, blir ikke mye skriving på deg men du får i det minste være på forumet  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: Kamper i dag
« Svar #3849 på: Desember 08, 2012, 17:55:49 »
Tips: IGNORER!

Gambi

Sv: Kamper i dag
« Svar #3850 på: Desember 08, 2012, 17:58:19 »
Maa da vaere vanlig folkeskikk som gjelder, selvom Leeds har spilt en daarlig kamp.. ?
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #3851 på: Desember 08, 2012, 18:06:02 »
Maa da vaere vanlig folkeskikk som gjelder, selvom Leeds har spilt en daarlig kamp.. ?

Helt klart.
Ã… kalle folk ditt og datt her inne er "respektløst" Noe modsa tar seriøst.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sleivind

Sv: Kamper i dag
« Svar #3852 på: Desember 08, 2012, 18:18:37 »
Maa da vaere vanlig folkeskikk som gjelder, selvom Leeds har spilt en daarlig kamp.. ?

Helt klart.
Ã… kalle folk ditt og datt her inne er "respektløst" Noe modsa tar seriøst.

Men å gå inn på et Leeds-forum og si at Cardiff er et flott lag, er litt som å gå inn på et Aston Villa-forum og si at Birmingham er et flott lag. Gå inn på et Arsenal-forum å si at Tottenham er et flott lag. Gå inn på et City-forum å si at Man Utd er et flott lag.

Uansett, dette er OT. Hvordan gikk det i kampene i dag egentlig?  ::)

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3853 på: Desember 08, 2012, 18:38:25 »
0-0 mellom ulvene og b'ham etter 17 min.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gambi

Sv: Kamper i dag
« Svar #3854 på: Desember 08, 2012, 19:01:26 »
Det er jo ikke det overhodet. Det ble diskutert at Cardiff var en opprykkskandidat, og da kom jeg med min personlige mening om at Cardiff er et kult lag.
Og Cardiff og Leeds kan da ikke sammenlignes med Villa-bham osv... dere har jo ikke noe problem med hverandre paa noen som helst maate.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

lojosang

Sv: Re: Kamper i dag
« Svar #3855 på: Desember 08, 2012, 19:12:10 »
Cardiff har et problem med alle. Er vel bare Millwall som er verre i det engelske ligasystemet.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3856 på: Desember 08, 2012, 19:17:44 »
Det er jo ikke det overhodet. Det ble diskutert at Cardiff var en opprykkskandidat, og da kom jeg med min personlige mening om at Cardiff er et kult lag.
Og Cardiff og Leeds kan da ikke sammenlignes med Villa-bham osv... dere har jo ikke noe problem med hverandre paa noen som helst maate.

Sikkert derfor Leeds - Cardiff alltid har tidlig kampstart og byen/Elland Road kryr av politi fra tidlig morning kampdagen:-)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Kamper i dag
« Svar #3857 på: Desember 08, 2012, 20:13:30 »
ift kamper i dag (tråden her) så kom vi ikke så galt ut av det med tap.
Jevnt .......spennende.....men vi rykker opp! ;)
 

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3858 på: Desember 08, 2012, 20:20:07 »
1-0 seier til Ulvene..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Trond A

Sv: Kamper i dag
« Svar #3859 på: Desember 11, 2012, 23:23:54 »
Bradford er klar for semifinale i ligacupen etter å ha slått ut Arsenal.   :D
Luscos medl. 338

mac_gyver

Sv: Kamper i dag
« Svar #3860 på: Desember 11, 2012, 23:33:23 »
Konge :) da håper vi på lokaloppgjør i semien. regner jo med at chelski ikke blir noe hinder egentlig...
Pride of Yorkshire

Gambi

Sv: Kamper i dag
« Svar #3861 på: Desember 11, 2012, 23:43:32 »
Er vel paa tide aa takke Arsene Wenger for 16 fine aar, og kanskje finne en ny trener?
Ikke har de stjernespillere, ikke vinner de trofeer, ikke engang er de blant topp 4 paa tabellen...
Hadde jeg vaert i styret til Arsenal, hadde jeg sparka Wenger umiddelbart.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3862 på: Desember 12, 2012, 00:11:43 »
Er vel paa tide aa takke Arsene Wenger for 16 fine aar, og kanskje finne en ny trener?
Ikke har de stjernespillere, ikke vinner de trofeer, ikke engang er de blant topp 4 paa tabellen...
Hadde jeg vaert i styret til Arsenal, hadde jeg sparka Wenger umiddelbart.

Så kommer det en ny trener som ikke får like mye penger å bruke som de lagene man liker å sammenligne seg med.. Det store problemet til Arsenal er spissplassen, Giroud suger. Walcott vil spille midtspiss for å signere ny kontrakt, Wenger kunne ha løst spisskrisen med han. Podolski er tidvis ok, men slik Arsenal spiller så er det ikke plass til han.

Håper Arsenal henter Demba Ba som hadde vært perfekt, Ben Arfa hadde også passet inn.

Newcastle gir 8-års kontrakt til Pardew og medhjelperne hans, får bruke Demba og Arfa penger til å kjøpe de ut.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gambi

Sv: Kamper i dag
« Svar #3863 på: Desember 12, 2012, 07:47:15 »
Mike Ashley er tidenes gjerrigste og oekonomiske forretningsmann - ikke tro noe annet enn at han har lagt inn en klausul i kontrakten som gir han mulighet til aa sparke Pardew&co for nesten ingenting.

Henter Arsenal Benny og Demba, faar vel vi erstatte dem med Luciano Becchio og Max Gradel :)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

sportcarl1

Sv: Kamper i dag
« Svar #3864 på: Desember 12, 2012, 09:19:57 »
Er vel paa tide aa takke Arsene Wenger for 16 fine aar, og kanskje finne en ny trener?
Ikke har de stjernespillere, ikke vinner de trofeer, ikke engang er de blant topp 4 paa tabellen...
Hadde jeg vaert i styret til Arsenal, hadde jeg sparka Wenger umiddelbart.

Så kommer det en ny trener som ikke får like mye penger å bruke som de lagene man liker å sammenligne seg med.. Det store problemet til Arsenal er spissplassen, Giroud suger. Walcott vil spille midtspiss for å signere ny kontrakt, Wenger kunne ha løst spisskrisen med han. Podolski er tidvis ok, men slik Arsenal spiller så er det ikke plass til han.

Håper Arsenal henter Demba Ba som hadde vært perfekt, Ben Arfa hadde også passet inn.

Newcastle gir 8-års kontrakt til Pardew og medhjelperne hans, får bruke Demba og Arfa penger til å kjøpe de ut.
Alltså Walcott är definitivt inte Arsenals lösning på mittspissproblemet, som anfallare är han inte bättre än Giroud, Gervinho eller Podolski i de matcher jag sett honom på topp,
 

Kato

Sv: Kamper i dag
« Svar #3865 på: Desember 12, 2012, 09:36:45 »
Er det så dødt på forumet for tida at vi er begynt å diskutere Arsenal?  ;)
 

Kontakinte

Sv: Kamper i dag
« Svar #3866 på: Desember 12, 2012, 10:02:43 »
Bradford spilte til tider meget bra, midtbanen deres var outstanding i begynnelsen på 2 omg. Hurtig spill med en-touch fotball og ikke mange feilpassninger heller. 

haak-d

Sv: Kamper i dag
« Svar #3867 på: Desember 12, 2012, 11:14:55 »
Norwich ble knust hjemme. Snoddy, Bradley og Howson startet alle kampene.
 

Gambi

Sv: Kamper i dag
« Svar #3868 på: Desember 12, 2012, 13:47:51 »
Sportcarl1: Jo, jeg tror han kunne vaert en loesning paa spissproblemet. Han er kjapp, og iskald 1 vs 1. Giroud er aarets daarligste kjoep, og Gervinho er vaksinert mot maal.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3869 på: Desember 12, 2012, 14:04:48 »
Er det så dødt på forumet for tida at vi er begynt å diskutere Arsenal?  ;)

Arsenal er jo PL's svar på Leeds..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.