Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740336 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4290 på: Mai 03, 2014, 19:22:35 »
Jeg tror kampene i dag gjorde at jeg vant en signert Leedstrøye fra årets sesong..:)

http://fantasy.football-league.co.uk/LeagueGlobal/40001?phaseId=40001

"3rd Place Overall

 The manager who finishes 3rd overall will win a signed shirt from the Sky Bet Championship club of their choice, plus a goody bag from one of the Football League's exclusive partners."

Håper goodie bagen er opprykk neste år.

Gjerne det..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Kamper i dag
« Svar #4291 på: Mai 03, 2014, 21:28:16 »
trevligt att se fram emot matcherna mellan norwich och leeds nästa säsong, är väl till 99 % klart att de åker ur, krävs mirakel i matcherna mot chelsea och arsenal och kanske inte ens det räcker
 

Cherry

Sv: Kamper i dag
« Svar #4292 på: Mai 05, 2014, 11:36:15 »
trevligt att se fram emot matcherna mellan norwich och leeds nästa säsong, är väl till 99 % klart att de åker ur, krävs mirakel i matcherna mot chelsea och arsenal och kanske inte ens det räcker

...var jo ett lite mirakel med 0-0 i går mot Chelsea, men Sunderland-WBA i midtuka og hjemmekamp
mot Arsenal .........det er nok kjørt - kanskje allerede på onsdag.

99,7% sikkert nå. ;D  Snodgrass = ja takk!
 

Jon R

Sv: Kamper i dag
« Svar #4293 på: Mai 05, 2014, 15:24:06 »
trevligt att se fram emot matcherna mellan norwich och leeds nästa säsong, är väl till 99 % klart att de åker ur, krävs mirakel i matcherna mot chelsea och arsenal och kanske inte ens det räcker

...var jo ett lite mirakel med 0-0 i går mot Chelsea, men Sunderland-WBA i midtuka og hjemmekamp
mot Arsenal .........det er nok kjørt - kanskje allerede på onsdag.

99,7% sikkert nå. ;D  Snodgrass = ja takk!

Tviler på at Snodgrass blir med ned i CCC. Han er en PL spiller!
Jon R.

sportcarl1

Sv: Kamper i dag
« Svar #4294 på: Mai 05, 2014, 19:56:43 »
trevligt att se fram emot matcherna mellan norwich och leeds nästa säsong, är väl till 99 % klart att de åker ur, krävs mirakel i matcherna mot chelsea och arsenal och kanske inte ens det räcker

...var jo ett lite mirakel med 0-0 i går mot Chelsea, men Sunderland-WBA i midtuka og hjemmekamp
mot Arsenal .........det er nok kjørt - kanskje allerede på onsdag.

99,7% sikkert nå. ;D  Snodgrass = ja takk!

Tviler på at Snodgrass blir med ned i CCC. Han er en PL spiller!
såg matchen mot chelsea igår, och jag tycker norwich har ett bra lag överlag, de borde inte ligga där de ligger
 

auren

Kamper i dag
« Svar #4295 på: Mai 05, 2014, 23:09:43 »
Pool driter på draget mot Palace. Morsomt! :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #4296 på: Mai 05, 2014, 23:24:39 »
 ;D
 

Cherry

Sv: Kamper i dag
« Svar #4297 på: Mai 06, 2014, 07:56:16 »
Pool driter på draget mot Palace. Morsomt! :D

auren

Kanskje ikke så plagsomme disse Shitty supporterne....jeg kjenner faktisk ingen!
Snakk om å sprekke som en dong....
 

Sydhagen

Sv: Kamper i dag
« Svar #4298 på: Mai 06, 2014, 09:14:04 »
Pool driter på draget mot Palace. Morsomt! :D

auren

siste 10 minuttene er noe av det artigste jeg har sett på en fotballbane på lang tid  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Kamper i dag
« Svar #4299 på: Mai 06, 2014, 09:34:43 »
Ã… velge mellom om Chelsea eller City skal vinne gullet er som å velge mellom pest eller kolera. Liverpool kunne godt vunnet spør du meg, Chelsea har en spillestil som er så kjedelig at det er tragisk, og City kjøper seg til alt.  >:(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: Kamper i dag
« Svar #4300 på: Mai 06, 2014, 09:48:18 »
trevligt att se fram emot matcherna mellan norwich och leeds nästa säsong, är väl till 99 % klart att de åker ur, krävs mirakel i matcherna mot chelsea och arsenal och kanske inte ens det räcker

...var jo ett lite mirakel med 0-0 i går mot Chelsea, men Sunderland-WBA i midtuka og hjemmekamp
mot Arsenal .........det er nok kjørt - kanskje allerede på onsdag.

99,7% sikkert nå. ;D  Snodgrass = ja takk!

Tviler på at Snodgrass blir med ned i CCC. Han er en PL spiller!
såg matchen mot chelsea igår, och jag tycker norwich har ett bra lag överlag, de borde inte ligga där de ligger
Tabellen lyver aldrig!

Kontakinte

Sv: Kamper i dag
« Svar #4301 på: Mai 06, 2014, 09:53:45 »
CP må ha det høyeste støynivået i ligasystemet, fantastisk publikum!

Bjorn

Sv: Kamper i dag
« Svar #4302 på: Mai 06, 2014, 10:40:57 »
Ã… velge mellom om Chelsea eller City skal vinne gullet er som å velge mellom pest eller kolera. Liverpool kunne godt vunnet spør du meg, Chelsea har en spillestil som er så kjedelig at det er tragisk, og City kjøper seg til alt.  >:(

For meg er det helt motsatt.  Heller blått enn rødt! Takk Crystal Palace! Jeg står ved mitt håp om at Leeds vinner PL før Liverpool! !  ;D
Marching On! 4276

Jon R

Sv: Kamper i dag
« Svar #4303 på: Mai 06, 2014, 12:22:36 »
Tony Pulis: RESPEKT!
Brendan Rogers: Milde Moses for en taktisk naiv bommert på slutten der...

A classic!  ;D
Jon R.

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4304 på: Mai 06, 2014, 13:00:59 »
Tony Pulis: RESPEKT!
Brendan Rogers: Milde Moses for en taktisk naiv bommert på slutten der...

A classic!  ;D

Den naive taktiske bommerten ble diskutert etter kampen av Langli og Myhre. Jeg støtter Langli som mente at Liverpool ikke hadde noe å tape på å satse alt for å få mål fire og fem. Den kollapsen som skjedde var det liten sjans for.

Angående Murray som var toppskårer forrige sesong og som nå har vært ute med skade det meste av sesongen. En sånn spiller hadde vi trengt, en spiss som er målfarlig, stor, sterk og som gjør andre bedre. Vi har vel en slik spiller i Smith foruten at han er ikke rask nok samtidig som han ikke er så god med ballen i bena.

Håper vi henter en slik spiss eller at Morison kommer inn i varmen igjen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Kamper i dag
« Svar #4305 på: Mai 06, 2014, 15:00:07 »
Tony Pulis: RESPEKT!
Brendan Rogers: Milde Moses for en taktisk naiv bommert på slutten der...

A classic!  ;D

Den naive taktiske bommerten ble diskutert etter kampen av Langli og Myhre. Jeg støtter Langli som mente at Liverpool ikke hadde noe å tape på å satse alt for å få mål fire og fem. Den kollapsen som skjedde var det liten sjans for.

Angående Murray som var toppskårer forrige sesong og som nå har vært ute med skade det meste av sesongen. En sånn spiller hadde vi trengt, en spiss som er målfarlig, stor, sterk og som gjør andre bedre. Vi har vel en slik spiller i Smith foruten at han er ikke rask nok samtidig som han ikke er så god med ballen i bena.

Håper vi henter en slik spiss eller at Morison kommer inn i varmen igjen..

Høyresiden med Johnson/Lucas slet big time i andre omgang og det var veldig forutsigbart at CP ville skape noe derfra. I tilleg var det route 66 gjennom midtforsvaret siste kvarteret, etter å ha sett sårbare ut gjennom hele kampen. Toure eller Agger inn for Sturridge (istedet for Moses) ville trolig reddet poengene...

Langlie var drittsur og mistet gangsynet...

Hadde BMD opptrådt sånn ville du slaktet han...  ;)

« Siste redigering: Mai 06, 2014, 15:03:16 av Jon R »
Jon R.

RoarG

Sv: Kamper i dag
« Svar #4306 på: Mai 06, 2014, 19:06:33 »
Pool driter på draget mot Palace. Morsomt! :D

auren
Fikk strenge blikk av LFC-supporterne for å smile på jobb i dag. De ser det som "mobbing".
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamper i dag
« Svar #4307 på: Mai 07, 2014, 10:26:48 »
Pool driter på draget mot Palace. Morsomt! :D

auren
Fikk strenge blikk av LFC-supporterne for å smile på jobb i dag. De ser det som "mobbing".

Mangler nå bare siste drama,  at Andy Carrol i siste kampen senker Shitty ett par minutter før slutt- og peker nese til begge benkene før han blir utvist.... :D
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #4308 på: Mai 07, 2014, 22:25:54 »
Da er vel Norwich nede...sånn cirka offisielt... ;D ;D ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

nord

Sv: Kamper i dag
« Svar #4309 på: Mai 07, 2014, 22:53:59 »
Desværre for Norwich. De satser sikkert på et hurtigt oprykk i PL i 2015 ??? 
 

RoarG

Sv: Kamper i dag
« Svar #4310 på: Mai 08, 2014, 08:25:55 »
Desværre for Norwich. De satser sikkert på et hurtigt oprykk i PL i 2015 ??? 
Ja, lykke til med det. Både Cardiff og Fulham satser vel på det samme.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Kamper i dag
« Svar #4311 på: Mai 08, 2014, 08:41:50 »
Välkommen till CCC Norwich!
 

Xern

Sv: Kamper i dag
« Svar #4312 på: Mai 08, 2014, 09:56:06 »
Fulham og Norwich går ikke opp igjen på 3-4 år, men cardiff gjør det nok på 1 eller 2. Bare vent og se  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

nord

Sv: Kamper i dag
« Svar #4313 på: Mai 08, 2014, 13:54:29 »
Ja det viser sig at det er meget  svært at rykke op igen! med undtag af Newcastle og West Ham  ;D


 
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #4314 på: Mai 08, 2014, 15:26:23 »
Ja det viser sig at det er meget  svært at rykke op igen! med undtag af Newcastle og West Ham  ;D


 


Vi har ivertfall bevist det..... :-[
Yeboahs vitne

Frode

Sv: Kamper i dag
« Svar #4315 på: Mai 24, 2014, 18:13:17 »
Så ble Derby værende i Championship ...
 

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #4316 på: Mai 24, 2014, 18:25:34 »
Så ble Derby værende i Championship ...

Med Joe Jordan i trenerapparatet gikk QPR ufortjent opp!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #4317 på: Mai 24, 2014, 20:10:28 »
Er vel i grunnen best for oss at ressurssterke QPR gikk opp på bekostning av Derbys unge, spennende mannskap. Nå må de nok gi slipp på noen av sine lovende talenter...?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #4318 på: Mai 24, 2014, 22:47:33 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #4319 på: Mai 25, 2014, 18:48:33 »
Nytt lokaloppgjør sesongen 2014/15: Rotherdam :)

De slo Leyton Orient på straffer i dag - etter å ha ligget under 0-2
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan