Beckford granskes av FA.

Started by newsome, February 11, 2009, 10:56:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

newsome

FA gransker nå episoden med Beckford fra Millwall-kampen.Først avkreftet Fa at saken skulle granskes,men har nå snudd etter nye opplysninger fra dommeren.

Beckford kan derfor risikere 3 kampers karantene.

Synes dette er vingling fra FA.
Når dommeren har sett episoden og gitt gult burde saken vært ute av verden.
Det har vært vanlig praksis tidligere.

Kato

Ser på episoden isolert sett, er tre kampers karantene HELT riktig.

jarle

MY GOD!

fotball er verdens mest ukorrekte sport...

straffer som ikke er straffer...
utvisninger som ikke er utvisnger
mål som ikke er mål

og vis a versa

samt visse lag som har egne regler osv....

NÃ...R DOMMEREN HAR DØMT GULT BETYR DET AT HAN HAR SETT SITUASJONEN OG DØMT!!!
DETTE KAN IKKE ETTERPRØVES!!!

DERIMOT I SITUASJONER DOMMEREN IKKE HAR FÃ...TT MED SEG SÃ... KAN VIDEO DØMMING BRUKES.

SKAL ALLE SITUASJONER NÃ... ETTERPRØVES ETTER KAMPENE BLIR DET MYE Ã... GJØRE FOR FA

FY FAEN SIER JEG!!!

Budda

Quote from: Kato on February 11, 2009, 11:06:49
Ser på episoden isolert sett, er tre kampers karantene HELT riktig.

Ja, men det er jo ikke poenget. Hvis Beckford får straff, så er det så typisk. Klubbene nedi divisjonene får straffen mens storklubbene slipper fri. Tenker da på episoden med Boswinga i kampen mellom Chelsea og Liverpool
Endre

auren

Hoveddommeren så ikke episoden, men det gjorde visstnok linjedommeren. Mener jeg har lest at dommeren konfererte med linjemannen. Er reglene da de samme?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

Quote from: auren on February 11, 2009, 11:32:10
Hoveddommeren så ikke episoden, men det gjorde visstnok linjedommeren. Mener jeg har lest at dommeren konfererte med linjemannen. Er reglene da de samme?

auren

Dommertrioen er EN enhet ja....

J-R

Becks får vel straff, mens Fuseini slipper unna!!  hadde vært veldig typisk!!

Mr. Leeds

1. Beckford FORTJENER straff. Hadde jeg vært Grayson så hadde jeg kjefta ham huden full - under 4 øyne vel å merke.

2. Dersom dommeren fikk med momentet i sin kamprapport så er det, slik jeg forstår det, åpning for å vurdere tilleggsstraff. Men da må 'incidenten' som sagt være inkludert i kamprapporten. Dersom den ikke er med i dommerens kamprapport - men at saken likevel ender med at Beckford får karantene, så er jeg enig i at vi snakker forskjellsbehandling. Men alle som så kampen må jo innrømme at slik oppførsel er svært usportslig - og det bedrer heller ikke klubbens rykte!

Ellers fikk jeg med meg en kommentar av kampens kommentatorer;

"You'll have to feel for Beckford.... Surely his albow is very sore now:)"
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Joe Jordan

Jeg håper, men tror ikke at Beckford slipper unna dette uten karantene. Slaget er ikke bare gjort med intensjon, man ser at han faktisk treffer med stor kraft også. Når man i tillegg sier i intervju etterpå at ingenting skjedde med et glis om munnen, så ber man ikke akkurat om nåde heller. Det er ingenting å si på at man vil straffe episoder som dette, og det vil koste oss altfor mange poeng....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Promotion 2010

Quote from: Joe Jordan on February 11, 2009, 13:00:30
Jeg håper, men tror ikke at Beckford slipper unna dette uten karantene. Slaget er ikke bare gjort med intensjon, man ser at han faktisk treffer med stor kraft også. Når man i tillegg sier i intervju etterpå at ingenting skjedde med et glis om munnen, så ber man ikke akkurat om nåde heller. Det er ingenting å si på at man vil straffe episoder som dette, og det vil koste oss altfor mange poeng....

Greit nok at Becks fikk inn en ren treff på haka, men Millwalls manager klynker og hyler om at øyet var blått og kinnet opprevet.

Jeg har sette dette flere ganger og treffet på hakespissen var rent! En skikkelig uppercut! Og da blir neppe øyet blått, kinnet oppskrapet og som Millwall-mad melder: At han er tvilsom til neste kamp!

Hårreisende latterlig:
Forde suffered severe bruising and cuts to the side of his face as a result of the incident and manager Kenny Jackett was far from happy after the game.

"I have seen my goalkeeper's jaw and eye and they don't look good. He's got a fair bit of damage down the side of his face."

http://www.millwall-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=431854

Dette er en "wind-up" direkte rettet mot Ligaen!   >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Quote from: Mr. Leeds on February 11, 2009, 12:48:26
2. Dersom dommeren fikk med momentet i sin kamprapport så er det, slik jeg forstår det, åpning for å vurdere tilleggsstraff. Men da må 'incidenten' som sagt være inkludert i kamprapporten. Dersom den ikke er med i dommerens kamprapport - men at saken likevel ender med at Beckford får karantene, så er jeg enig i at vi snakker forskjellsbehandling.

Er ikke helt sikker på at du har riktig. Tilbake til Chelsea og Bosingwa: Grunnen til at man ikke kunne straffe Bosingwa var nettopp pga at det sto i kamprapporten at linjedommeren hadde sett hendelsen, men ikke hadde dømt. Dermed så kunne de ikke gi han straff i etterkant siden hendelsen hadde blitt bedømt av dommerne under kamp. Så jeg kan ikke skjønne at FA kan gi Becks straff
Endre

auren

Kanskje linjedommeren ikke syntes det var rødt kort? Refererer nå til Bosingwas fotdytt på Benayoun. Personlig vet jeg ikke helt om jeg synes dette er et rødt kort, da han ikke sparker men dytter Benayoun bort med foten.

auren

Budda

Quote from: auren on February 11, 2009, 13:58:47
Kanskje linjedommeren ikke syntes det var rødt kort? Refererer nå til Bosingwas fotdytt på Benayoun. Personlig vet jeg ikke helt om jeg synes dette er et rødt kort, da han ikke sparker men dytter Benayoun bort med foten.

auren

Ja, han syntes ikke at det var rødt kort, og dermed så kan man ikke gi han videre straff siden siden situasjonen er bedømt. Selvsagt var det rødt, Auren. Komme helt uprovosert å plante en fot i ryggen på en spiller er totalt uaskeptabelt og soleklart rødt kort.

For de som ikke har sett det:

http://www.youtube.com/watch?v=1f10aN9QuuU
Endre

jarle

RØDT!

spark i ryggen helt umotivert???

end of discussion!!!

jackbauer68

Quote from: auren on February 11, 2009, 13:58:47

auren

det var ett soleklart rødt kort det også....

auren

Hadde det blitt rødt kort dersom Bosingwa dyttet spilleren over ende? Han planter ikke foten i ryggen akkurat.. Det er et dytt foretatt med foten. Ikke det at jeg forsvarer Bosingwa her, for det er jo usportslig og stygt det han gjør.

auren

jackbauer68

Quote from: auren on February 11, 2009, 14:45:19
Hadde det blitt rødt kort dersom Bosingwa dyttet spilleren over ende? Han planter ikke foten i ryggen akkurat.. Det er et dytt foretatt med foten. Ikke det at jeg forsvarer Bosingwa her, for det er jo usportslig og stygt det han gjør.

auren

spør du meg er knottene i ryggen på den måten meget rødt ja...

auren

Men at han ikke fikk gult en gang er jo meget merkelig.

Greit å skape litt debatt her :) Et annet scenario:

Keeper skal bokse ballen bort etter corner, men treffer istedetfor motstander i ansiktet. Min mening: Straffe og rødt kort.

auren

Andreas-H

Quote from: auren on February 11, 2009, 14:55:58
Keeper skal bokse ballen bort etter corner, men treffer istedetfor motstander i ansiktet. Min mening: Straffe og rødt kort.

auren

Da skal det være med intensjon.

Sydhagen

Quote from: Andreas-H on February 11, 2009, 15:03:49

auren

Da skal det være med intensjon.

FEIL!!     det er det samme som å si at det ikke blir frispark, viss intensjonen var å nå ballen, men at man var så uheldig å felle spilleren istedet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jackbauer68

Men at han ikke fikk gult en gang er jo meget merkelig.

Greit å skape litt debatt her :) Et annet scenario:

auren

Det er eg enig i at det burde være.....blir jo ofte frispark og rødt kort når noen uheldigvis planter albuen i ansiktet på en motspiller i en hodeduell....sjøl om det e en heilt naturlig bevegelse å bruke armene når man hopper.Ser jo forøvrig rimelig toskete ut å hoppe med armene langs siden av kroppen ;D

Sydhagen

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1553280,00.html

da er det avgjort...beckford får 3 kamper...

synes dette blir for dumt viss han fikk det gule kortet for dytting i forkant...hva med keeperen og forsvareren da?!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Denne var jo grei: han fikk gult kort for de to dyttingene i forkant. Da er straffen enkel å svelge. Håper Grayson gir ham en kraftig bot i tillegg.

Forbaska BRAT!

auren

Corleone

Får håpe Grella får sjangsen da.
Han er vel det eneste positive vi kan få ut av dette,  Becks hadde jo virkelig funnet scoringsformen.

Crazyleeds

Jeg synes det er helt på sin plass at becks får 3 kamper for dette, er jo helt vanvittig å gjøre noe sånt når man leder 1-0, mangler vel litt rutine der og ikke helt voksen enda i topp lokket, jeg synes også at fusseini bør få samme straff, da han kommer 2 timer forseint på taklingen , og løfter albuen bevisst for å ta robinson..

RuneSve

Kan egentlig ikke klage på det faktum at Beckford får tre kamper for den albuen. Men det som irriterer meg er at ingen ser på albuen som ble planta i ansiktet på Robinson i første omgang. Like stygg, like mye med vilje, bare bedre skjult.

Budda

Forbanna latterlig at FA. Forskjellsbehandling til de grader. Korrupte jævler hele gjengen.
Endre

jarle

here we go again...

just what we needed!

desverre er vi som natt og dag med og uten Beckford!!!

er nesten villig til å vedde på at vi er på nivå 3 neste år også!!!
KONGE!!

auren

Quote from: RuneSve on February 11, 2009, 15:59:57
Kan egentlig ikke klage på det faktum at Beckford får tre kamper for den albuen. Men det som irriterer meg er at ingen ser på albuen som ble planta i ansiktet på Robinson i første omgang. Like stygg, like mye med vilje, bare bedre skjult.

Der er FA på trygg grunn. Dommerne "så" albuen, men valgte å gi gult kort. Dommerne så ikke albuen til Beckford. De ga gult for dytt i forkant. Dermed slipper Fuseini unna. Typisk Leeds å være så uheldig.

auren

auren

Spent på når suspensjonen trer i kraft. Hvis vi anker får vi kanskje inn Dickinson før Beckford må sone. Regner uansett med at Becks er klar til dyst borte mot Huddersfield på lørdag. En anke må inn i løpet av morgendagen, og komiteen vil bruke fredagen på å avgjøre anken.

auren