Skrevet av Emne: Hvilket nedlastingsprogram er best  (Lest 4992 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Hvilket nedlastingsprogram er best
« på: Februar 13, 2009, 21:09:16 »
Er på utkikk etter å laste ned musikk fra nettet. det behøver ikke å være gratismusikk, men ITunes er for dyre. der er det 8 kroner per sang. Så hva er det beste og greieste for å laste ned musikk. Har prøvd på noen  gratis nettsteder, men når jeg skulle brenne musikken over på en cd, så hendte det at en sang var forferdelig lav og neste ga meg en sjokkopplevelse, da jeg tross alt måtte skru volumet opp for å høre hva sangen var. For deretter å få øretrommene sprengt ved neste låt

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #1 på: Februar 13, 2009, 21:23:30 »
Er på utkikk etter å laste ned musikk fra nettet. det behøver ikke å være gratismusikk, men ITunes er for dyre. der er det 8 kroner per sang. Så hva er det beste og greieste for å laste ned musikk. Har prøvd på noen  gratis nettsteder, men når jeg skulle brenne musikken over på en cd, så hendte det at en sang var forferdelig lav og neste ga meg en sjokkopplevelse, da jeg tross alt måtte skru volumet opp for å høre hva sangen var. For deretter å få øretrommene sprengt ved neste låt
Thepiratebay.org er bra. Sjekk Qualityen før du laster ned. Bruk bit torrent som nedlastningsprogram ;D

Andreas-H

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #2 på: Februar 14, 2009, 02:03:14 »
Det går an å sette på sånn at itunes samkjører volumet på alle sangene dine slik at alle har likt lydnivå.

Hvis du skal laste ned vil jeg nok anbefale deg å laste ned fra diverse torrents sider, sånn som isohunt og lignende, bruk Vuze som nedlastningsklient.

Hvis du kun er avhengig av å spille av musikk på dataen, så vil jeg anbefale deg et program som heter spotify der du streamer musikk rett fra nettet, dette er i lukket beta, men jeg har et par invites til overs, og du kan godt få en hvis du vil :)

Dennis

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #3 på: Februar 14, 2009, 10:53:22 »
Bruker uTorrent som program og Thepiratebay.org som nedlastningsted selv. Veldig fornøyd med dette. Dessverre ble Oink stengt, som var nettets suverent beste delingsside for musikk. Der fant man jo til og med bra med seeds på bandet "gnom" (pre-Kaizers)
Marching on together!

Lord-Meta

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #4 på: Februar 14, 2009, 23:14:53 »
føler piratbay er bedre på filmer og serier enn musikk.  har mye musikk også, men må jo være noe bedre ute enn piratbay på den delen.

fjellhaugen

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #5 på: Februar 16, 2009, 08:10:43 »
føler piratbay er bedre på filmer og serier enn musikk.  har mye musikk også, men må jo være noe bedre ute enn piratbay på den delen.

ja, og takk for tipset til hvilken side du anbefaler.....
åhhh, du glemte d ja ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Blank_File

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #6 på: Februar 16, 2009, 11:54:42 »
Jeg har nettopp begynt å bruke Spotify, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Det er dog enda i beta, så du trenger en invite for å laste ned programmet. Dessverre kan ikke jeg tilby det enda selv. Men still deg i kø. Dette er musikkens fremtid, ikke er det ulovlig heller!

Lids

Thomas

CoachKarlstad

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #8 på: Februar 16, 2009, 17:33:49 »
Rettsaken mot gutta i Pirat Byrån starta jo idag, og etter det jeg hørte på live sendinga så er det jammen godt det er 2uker til, for det var ikke småtteri på hvor detaljert det skulle være heller... Andre gode tips til å finne musikk er jo DC++, der finner man jo alt, i tilegg så er jo også LimeWire/FrostWire et alternativ...

lufc86

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #9 på: Februar 17, 2009, 00:53:35 »
Eg nyttar Limewire, det funkar greit.
@m_sortland på twitter

Lord-Meta

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #10 på: Februar 20, 2009, 13:36:49 »
føler piratbay er bedre på filmer og serier enn musikk.  har mye musikk også, men må jo være noe bedre ute enn piratbay på den delen.

ja, og takk for tipset til hvilken side du anbefaler.....
åhhh, du glemte d ja ;D

 
Derfor jeg skrev at det må være noe bedre ute til musikk enn piratbay, var ment som et lite spørsmål. ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #11 på: Februar 21, 2009, 14:23:04 »
Har nå i en periode brukt spotifay. Glimrende, men finner ikke måten å laste ned musikken til IPod eller en cd her

Robert

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #12 på: Februar 21, 2009, 14:48:47 »
Du kan - i utgangspunktet - ikke laste ned musikken fra Spotify. Du streamer bare musikken ved hjelp av Spotify. Skal du ha over sangene på en mobiltelefon eller mp3-spiller bør du finne en annen måte å finne musikk.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

h.b

  • Gjest
Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #13 på: Februar 21, 2009, 15:30:54 »
Det er det som er meningen min. Laste ned musikk  slik at jeg kan ha de i bilen. Men spotify er jo en glimrende måte å hre musikk hjemme og bestemme meg for hva jeg skal ha på I poden eller å brenne på en CD. Men hva er billig og godt av disse nedlastingsprogrammene

Andreas-H

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #14 på: Februar 22, 2009, 02:18:03 »
Jeg vil hvertfall ikke anbefale deg limewire, bearshare elller lignende, det er noe drit !

Bye

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #15 på: Mars 01, 2009, 03:37:00 »
Spotify er verdens beste oppfinnelse. Kommer til å ta over for alle nedlastningsprogammer.
Trønder i Bergen!

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #16 på: Mars 03, 2009, 14:31:01 »
Enig i at Spotify er GENIALT! Men man kan ikke bære sangene videre til ipods eller mp3. Hvertfall ikke med den gratis versjonen!

Jeg har hele tiden brukt Limewire og vært fornøyd med den. Helt til jeg fikk 12 varsler fra Norman om trojanere som "gjemte" seg i sanger. Da ble jeg redd og sletta programmet! :(
« Siste redigering: Mars 03, 2009, 14:32:58 av Therese »
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

h.b

  • Gjest
Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #17 på: Mars 03, 2009, 15:13:04 »
Når jeg spier av spotify, så spilles sangene som om det skulle vært med den god gamle tapen. Blir litt opp og ned på kvaliteten på sangene. Akkurat som om  det går fort og litt sakte om hverandre i en og samme sang

Budda

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #18 på: Mars 06, 2009, 14:09:50 »
Er det noen som har tips til en torrent-side som har litt smalere musikk? Er en del album og artister som jeg ikke finner på Pirate Bay og Mininova
Endre

Klingsheim

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #19 på: April 09, 2009, 00:02:09 »
Er det noen her på forumet som har en Spotiy invite til meg?

Andreas-H

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #20 på: April 11, 2009, 17:29:48 »
Jeg har en spotify invite hvis du fortsatt trenger ;)

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #21 på: April 13, 2009, 12:01:37 »
Man må ikke ha invitasjon for å få spotify. Hvis noen lurer på hvordan så bare spør. Jeg har en link :) Alt du gjør er å registrere deg som engelsk, så kan du skifte innstillinger etterpå tilbake til norsk.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Lids

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #22 på: April 13, 2009, 16:36:58 »
Er det noen som har tips til en torrent-side som har litt smalere musikk? Er en del album og artister som jeg ikke finner på Pirate Bay og Mininova

www.torrentz.com
Thomas

Andreas-H

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #23 på: April 14, 2009, 01:43:02 »
Man må ikke ha invitasjon for å få spotify. Hvis noen lurer på hvordan så bare spør. Jeg har en link :) Alt du gjør er å registrere deg som engelsk, så kan du skifte innstillinger etterpå tilbake til norsk.

Du må først ha engelsk ip adresse da ;)

The Gentle Giant


Brian G.

LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

steinhar

Sv: Hvilket nedlastingsprogram er best
« Svar #26 på: April 14, 2009, 19:33:18 »
alt: thepiratebay.org -> BitTorrent
musikk: spotify

min spotifyspilleliste:
http://open.spotify.com/user/ibbburger/playlist/4xbzFmycO6shy
en8MUME3S