Grayson og Managere som har kommet og gått i Leeds

Started by h.b, February 14, 2009, 15:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Nå er det veldig tidlig å skulle sparke Grayson, men vi taper idag terreng til de andre lagene foran oss på tabellen.
Leeds stinker i det defansive. Corner er mål mot Leeds.
Vi har kun Delph som er kreativ på midten. Ingen som kan gjøre noe magiskt ved å åpne et forsvar
På topp er det kun Beckford som holder mål.
Dette sammen med at Leeds spiller alt for omstendelig.

Vi har nå en fersk manager for endte gang. Når skal Bates skjønne at det å ansette feil manager er det dyreste for klubben.
Ikke noe vondt om Grayson. Men han mangler rutinen og erfaringen til å lede et lag som har høye krav.
Kan hende at Grayson engang blir en meget god manager, men da hadde jeg foretrukket at han hadde ankommet Leeds etter å ha bevist at han takler det å lede en stor klubb. Blackpool er ikke det.

Det er samme leksa med tidligere managere. uerfarne og billige for Bates.

Uansett hvem som styrer Leeds til sommeren, så bør det innvesteres minst 10 mill pund i nye spillere. Lån må taes opp og det må satses på et opprykk. Til sommeren forsvinner uansett Beckord og Delph. Leeds må bygge nytt igjen

baste

Skal jo sies at Grayson har prøvd å styrke laget. Enig i at det pr dags dato kun er Becks som gjør jobben sin på topp. Hadde trua på Becchio, men han er inne i en tung periode hvis vi ser på antall mål. Grella er nok for urutinert til å gjøre en forskjell. Men i neste uke får vi inn enda en spiss, som forhåpentligvis scorer mål.

Et usikkert forsvar gjenspeiler ofte av en midtbane som ikke henger sammen. Vi spilte 4-3-3 sist kamp, og jeg var ikke fornøyd med midtbanen da. Spillerne står for langt unna motstanderen, først når motstandern har fått ballen og vendt opp, kommer presset. Ofte hodeløst (slik Mills gjorde). Det er verdens enkleste sak å ta en høyre/ venstre finte å passere folk som ruser inn- alt for seint.

Grayson har nå min tillit ut sesongen. Satser på å se Play off finalen LIVE. For opp, det kommer vi...

DenHviteYeboah

Hvorfor skal alltid spillerne fredes i fotball?Problemet i Leeds er at nesten samtlige spillere holder for lavt nivå til å føre klubben til opprykk.Men gang på gang er det andre grunner det blir pekt på!Det blir rett og slett for dumt.Nå har jeg sett noen kamper live iår og jeg mener fortsatt at nivået hos enkelte på Leeds er alarmerende dårlig.Hvis dere tar dere tid til å se noen ccc kamper, så er jeg overbevist om at dere kommer til samme konklusjon som jeg:dette Leeds laget hadde blitt rævkjørt i ccc.Hva skal Grayson gjøre?håpe at alle overpresterer i hver bidige kamp?nei,jeg har ingen tro på opprykk med Bates dessverre uansett manager.

Andreas-H

Quote from: DenHviteYeboah on February 14, 2009, 17:38:24
Hvorfor skal alltid spillerne fredes i fotball?Problemet i Leeds er at nesten samtlige spillere holder for lavt nivå til å føre klubben til opprykk.Men gang på gang er det andre grunner det blir pekt på!Det blir rett og slett for dumt.Nå har jeg sett noen kamper live iår og jeg mener fortsatt at nivået hos enkelte på Leeds er alarmerende dårlig.Hvis dere tar dere tid til å se noen ccc kamper, så er jeg overbevist om at dere kommer til samme konklusjon som jeg:dette Leeds laget hadde blitt rævkjørt i ccc.Hva skal Grayson gjøre?håpe at alle overpresterer i hver bidige kamp?nei,jeg har ingen tro på opprykk med Bates dessverre uansett manager.

Det er jo treneren sitt ansvar å skape struktur i laget, noe som jeg ikke synes Grayson har klart enda, jeg syns forsvaret holder altfor lavt nivå, og de ser til tider rett og slett klønete ut, hvertfall på dødballer imot dette er faktisk Graysons oppgave å terpe på forsvarsspill på treninger slik at markeringene sitter på corner og andre dødballer. jeg synes det er altfor tidlig å sparke Grayson, jeg skjønner at han trenger tid, men vi kan heller ikke legge all skylda på spillerne. Det er nok en god blanding.

DenHviteYeboah

Quote from: Andreas-H on February 14, 2009, 17:46:20

Det er jo treneren sitt ansvar å skape struktur i laget, noe som jeg ikke synes Grayson har klart enda, jeg syns forsvaret holder altfor lavt nivå, og de ser til tider rett og slett klønete ut, hvertfall på dødballer imot dette er faktisk Graysons oppgave å terpe på forsvarsspill på treninger slik at markeringene sitter på corner og andre dødballer. jeg synes det er altfor tidlig å sparke Grayson, jeg skjønner at han trenger tid, men vi kan heller ikke legge all skylda på spillerne. Det er nok en god blanding.
se på følgende neste gang du ser Leeds live:
ballmottak-pasninger-kontroll med ball i høyt tempo-avslutninger=lavt nivå etter min mening!

Andreas-H

Quote from: DenHviteYeboah on February 14, 2009, 18:03:29
Quote from: Andreas-H on February 14, 2009, 17:46:20

se på følgende neste gang du ser Leeds live:
ballmottak-pasninger-kontroll med ball i høyt tempo-avslutninger=lavt nivå etter min mening!

Helt enig med deg jeg, men det blir ikke noe bedre av at det ser ut som vi ikke har noen plan om hvordan vi har tenkt å spille i det hele tatt, og dette mener jeg er managerens ansvar .

Mats-

Kanskje går det med ny manager?

Vi har jo ikke prøvd det før...

RuneSve

Noen her som klager veldig over at vi ikke får de rette managerene. Vi er i League One, er begrenset hvilke erfarne, rutinerte, gode managere som vil velge å være manager for oss. I mitt syn har Grayson nok erfaring, iom at han har tatt et lag opp fra League One før.

DenHviteYeboah

Quote from: RuneSve on February 14, 2009, 18:41:42
Noen her som klager veldig over at vi ikke får de rette managerene. Vi er i League One, er begrenset hvilke erfarne, rutinerte, gode managere som vil velge å være manager for oss. I mitt syn har Grayson nok erfaring, iom at han har tatt et lag opp fra League One før.
Helt enig!
Problemet er at det nå har blitt en vanlig tankegang hos mange at manageren har skylda uansett.Ingen setter krav til spillernes kvalitet lenger.Man tror at lavt nivå på ferdigheter hos spillere ikke betyr noe.Lurer på hvor mange spillere på Leeds som bedriver egentrening etter en vanlig treningsøkt på feltet....sannsynligvis ingen.Da er det rett hjem til tv-spill....

h.b

Det er feil tankegang at vi ikke får en tung manager i og med at vi er på tredje nivå. Det hele handler om at Leeds viser for en evt manager at de vil satse.
Har sagt det før og sier det igjen. Leeds er muligens den ultimate utfordringen for en manager. Men han gjør ikke dette vis han ikke føler at Bates støtter ham. Og da menes det økonomiatsk også.
Men dette har jo Bates bevist at han ikke vil. Pengene er som limt i lommeboka til Bates og han slipper de ikke før han blir tvunget til dette. Uansett manager, så er Bates den største hindringen for suksess. Bates vil ha  suksess, men Rema 1000 suksess. Det skal altså ikke koste penger det å rykke opp. Han ser helst at Leeds blir betalt for å hente spillere

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

om jag får välja att lägga all skulden på spelarna eller managern, så lägger jag skulden på spelarna varje  dag i veckan, byta managers har inte hjälpt och alla kan väl inte vara så mycket sämre än managernas i konkurentklubbarna?

sportcarl1

Quote from: h.b on February 14, 2009, 15:32:10
Nå er det veldig tidlig å skulle sparke Grayson, men vi taper idag terreng til de andre lagene foran oss på tabellen.
Leeds stinker i det defansive. Corner er mål mot Leeds.
Vi har kun Delph som er kreativ på midten. Ingen som kan gjøre noe magiskt ved å åpne et forsvar
På topp er det kun Beckford som holder mål.
Dette sammen med at Leeds spiller alt for omstendelig.

Vi har nå en fersk manager for endte gang. Når skal Bates skjønne at det å ansette feil manager er det dyreste for klubben.
Ikke noe vondt om Grayson. Men han mangler rutinen og erfaringen til å lede et lag som har høye krav.
Kan hende at Grayson engang blir en meget god manager, men da hadde jeg foretrukket at han hadde ankommet Leeds etter å ha bevist at han takler det å lede en stor klubb. Blackpool er ikke det.

Det er samme leksa med tidligere managere. uerfarne og billige for Bates.

Uansett hvem som styrer Leeds til sommeren, så bør det innvesteres minst 10 mill pund i nye spillere. Lån må taes opp og det må satses på et opprykk. Til sommeren forsvinner uansett Beckord og Delph. Leeds må bygge nytt igjen

10 miljoner pund? vilken planet kommer du ifrån? vi är inte topp4klubbar i PL eller manchester city,  vi har lika duktiga spelare managers och ägare faciliteter, fans, som de andra klubbarna i league one, vi skall inte köpa oss yr krisen utan lösa den, alla får rannsaka sig

h.b

Hvis vi ikke skal innvestere oss ut av dene divisjonen, så kommer vi om endel år fremdeles til å møte små klubber. Leeds er en stor klubb som oppfører seg som om den skulle vært liten. Det at vi heter Leeds United er ikke noe som automatisk gjør at vi får gode spillere billig. Pr dags dato så har vi en stall som tilsier midt på treet i denne divisjonen. Vi elsker Leeds og derfor tror at spillerne er bedre enn de er. De eneste som kommmer gratis til denne klubben er over the top spillere som vil ha på cv`n sin at de har spilt for Leeds United. Dette er spillere som vi absolutt ikke har brukt for i Leeds.
Når det gjelder dagens finansielle drift av Leeds United, så er jeg desverre redd for at vi kommer til å oppleve League 2 før vi er oppe i CCC. Vi sparer oss til fant. Er alt for avhengig av å låne inn spillere. Dette fordi Bates ikke vil frigi midler til spillerkjøp.
Slik det er nå, så er faktisk Bates en skam for historien til Leeds United

baste

Quote from: h.b on February 15, 2009, 12:15:43
Hvis vi ikke skal innvestere oss ut av dene divisjonen, så kommer vi om endel år fremdeles til å møte små klubber. Leeds er en stor klubb som oppfører seg som om den skulle vært liten. Det at vi heter Leeds United er ikke noe som automatisk gjør at vi får gode spillere billig. Pr dags dato så har vi en stall som tilsier midt på treet i denne divisjonen. Vi elsker Leeds og derfor tror at spillerne er bedre enn de er. De eneste som kommmer gratis til denne klubben er over the top spillere som vil ha på cv`n sin at de har spilt for Leeds United. Dette er spillere som vi absolutt ikke har brukt for i Leeds.
Når det gjelder dagens finansielle drift av Leeds United, så er jeg desverre redd for at vi kommer til å oppleve League 2 før vi er oppe i CCC. Vi sparer oss til fant. Er alt for avhengig av å låne inn spillere. Dette fordi Bates ikke vil frigi midler til spillerkjøp.

Tviler nå litt på det hb, har enda trua på at vi kan klare playoff i år. Skulle gjerne hatt inn en eier med finansielle muskler, kanskje det skjer før vi aner.

Rudi G.

h.b.! Har lest mya av det du har skrevet i den senere tid og jeg må si meg enig med mye av det du skriver. Bates ser ikke ut til å være interissert til å få oss ut av den sportsige elendigheten ved hjelp av penger og det er penger som skal til. Grayson har omtrent ikke noe spillermatriell å plukke i fra. Syltynn tropp. Enten så må Bates snarest hoste opp penger eller selge klubben, men det tror jeg desverre ikke kommer til å skje. Supporterene til LU har større ambisjoner med klubben enn klubben har selv. Personlig håper jeg på et snarlig salg til en sjeik som holder med LU, men jeg har ikke gitt opp håpet om direkte opprykk. En Play off finale tror jeg dessverre bare vil skuffe oss noe helt enormt, måtte jeg ta skammelig feil. :(

asLeeds

enig med HB her,Bates er litt for opptatt av å gå i +..
men la oss håpe at me klarer å klatre 1 div i år!!!
DALHEIM WHITES

Hallgeir *

Syltynn tropp? Det tror jeg du må definere, Rudi G.  ???
Super Leeds since 1968

marve

Er vell enig med deg hb når det gjelder at bates er en gnier ,men er det ikke slik at leeds har det største budsjettet av samtlige lag i leage one .
Tror grayson er rett mann og at han enten i år via play off eller neste år vill ta oss opp .
Men du hb bommer vell noe jæ..... når du skriver at vi er nærmere leage2 enn ccc.

upwego

Alt tyder på at Bates er feil mann på feil plass! Kan noen fortelle meg noe som indikerer det motsatte, så er jeg takknemlig! Vi som elsker Leeds av hele vårt hjerte og som aldri kommer til å svikte, er desperat etter suksess - men er Bates det????
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

J-R

Quote from: hallghel on February 15, 2009, 14:01:44
Det er hvertfall en syltynn tropp når det gjelder kvalitet!! det viser vel tabellen! Vi har kansje 2-3 spillere som kan gå inn å heve en ccl klubb...

Hallgeir *

Quote from: snoddy on February 15, 2009, 16:00:51
Det er hvertfall en syltynn tropp når det gjelder kvalitet!! det viser vel tabellen! Vi har kansje 2-3 spillere som kan gå inn å heve en ccl klubb...
Jeg kan delvis komme deg i møte der. I forhold til Leicester ligger vi en del bak mht kvalitet. Sammenlignet med resterende klubber vi konkurrerer mot derimot, ligger vi ikke etter. Vi er på nivå 3, tross alt, så at vi har en syltynn tropp er jeg helt uenig i. Forresten; takk for svar, Rudi G. !!  ;)
Super Leeds since 1968

Rudi G.

Hvor er vi på tabellen? Hvor solide er vi bakover? Hvor kreativ er vi på midtbanen (med unntak av Delph)? Hvem scorer målene når Becs ikke gjør det, eller for den saks skyld er utestengt for idiotfakter? Her er det om å gjøre å sparke ballen så langt opp på banen som mulig og håpe at noen gjør noe. Jeg har ikke sett så mange kamper i år men det jeg har sett har vært skremmende selv om vi har vunnet eller tapt.

Tom S

Desse spillerene BØR ha nok ballast til å ta oss ut av L1:
Casper (har landslagskamper for Danmark)
Naylor (erfaring frå PL)
Rui (har erfaring frå Tyskland, landslagsspiller for Angolia)
Lubo (erfaring frå PL)
Prutton (erfaring frå PL, en gang landslagsaktuell)
Douglas (landslag og PL erfaring)
Robinson (årets spiller i L1 i fjor)
Beckford
Delph
Snodgrass
Becchio
++

Men, er enig tabellen lyg ikkje!
Eg er likevel av den oppfatning at med rett system og motivasjon frå ledelsen er mykje gjort. At ein kan forsterke laget på enkelte plasser er eg enig i, men vi treng ikkje ein ny "ellever".
Kanskje ein ny sentral midtbanesjef hadde gjort seg?
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Quote from: Tom S on February 15, 2009, 16:16:06

Naylor (erfaring frå PL)
Lubo (erfaring frå PL)
Beckford
Delph
Snodgrass
Becchio
++

Eg er likevel av den oppfatning at med rett system og motivasjon frå ledelsen er mykje gjort. At ein kan forsterke laget på enkelte plasser er eg enig i, men vi treng ikkje ein ny "ellever".
I utgangspunktet skulle man tro at du har helt rett angående disse spillerne, men så langt i sesongen mener jeg at casper,delph og beckford er de eneste som har vist klasse.de kampene jeg har sett synes jeg resten har hatt skammelig lavt nivå, og det er for meg en gåte at enkelte har hatt PL erfaring!

Hallgeir *

Quote from: Rudi G. on February 15, 2009, 16:14:54

Hvor er vi på tabellen? Hvor solide er vi bakover? Hvor kreativ er vi på midtbanen (med unntak av Delph)? Hvem scorer målene når Becs ikke gjør det, eller for den saks skyld er utestengt for idiotfakter? Her er det om å gjøre å sparke ballen så langt opp på banen som mulig og håpe at noen gjør noe. Jeg har ikke sett så mange kamper i år men det jeg har sett har vært skremmende selv om vi har vunnet eller tapt.
Vi er enige om at tabellen sjelden lyver. De kampene jeg har sett i år / denne sesongen, har ikke imponert meg. Men det har neimen ikke motstanderlaget heller gjort. Vi er en klar kandidat for playoff,og jeg tror mange her inne forventer at kvaliteten skal være høyere enn det som er realistisk. Igjen; vi er på nivå 3.
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Naylor (erfaring frå PL)
Lubo (erfaring frå PL)
Beckford
Delph
Snodgrass
Becchio
++

Og en topp måltyv? Vi ser jo gang på gang at Trundle/Becchio ikke klarer å score mange mål i løpet av en sesong. Hadde vi hatt to ala` Beckford så hadde vi ikke hatt på langt nær så mange tap i år. De fleste av de kampene vi har tapt, har vi jo hatt masse målsjanser. Se bare nå i helga. Vi hadde jo masse sjanser, men ingen som kan putte de!
Ny spiss sier nå jeg. Og forsvaret vårt er vel ikke helt patent enda, heller.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

DenHviteYeboah

Quote from: hallghel on February 15, 2009, 16:33:44
Quote from: Rudi G. on February 15, 2009, 16:14:54

Vi er enige om at tabellen sjelden lyver. De kampene jeg har sett i år / denne sesongen, har ikke imponert meg. Men det har neimen ikke motstanderlaget heller gjort. Vi er en klar kandidat for playoff,og jeg tror mange her inne forventer at kvaliteten skal være høyere enn det som er realistisk. Igjen; vi er på nivå 3.
Jeg forventer at kvaliteten er langt høyere enn andre i denne møkkadivisjonen av den enkle grunn at vi har helt andre forutsetninger økonomisk.Eller mener du at vi kan sammenligne oss med Hereford,Yeovil,Carlisle og de andre nisselagene?Egentlig burde vi feia all motstand til side denne sesongen, av den enkle grunn at vi burde hatt mye bedre spillere enn de andre.nei, det er en enorm skuffelse at denne klubben fortsatt ligger i league1!

Tom S

Quote from: DenHviteYeboah on February 15, 2009, 16:30:00

Naylor (erfaring frå PL)
Lubo (erfaring frå PL)
Beckford
Delph
Snodgrass
Becchio
++

I utgangspunktet skulle man tro at du har helt rett angående disse spillerne, men så langt i sesongen mener jeg at casper,delph og beckford er de eneste som har vist klasse.de kampene jeg har sett synes jeg resten har hatt skammelig lavt nivå, og det er for meg en gåte at enkelte har hatt PL erfaring!

Det er jo litt av poenget mitt; i utgangspunktet er det ikkje ein dårleg stall.
Macca var meget fornøgd med stallen tilbake i august, er ikkje sikkert det er Bates si skyld at det ikkje vart henta inn "bedre" spillere den gang?
Januarvinduet, som Larry har måttet forholde seg til, er sabla vanskelig. Er ikkje mange spillere som er ledige på markedet, så då vert det lån som gjelder. Forøvrig har ikkje Larry gjort seg bort så langt. Kan ikkje forvente at det skal hentes inn 10 nye.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Min påstand er at Leeds ikke får suksess før en "gylden" årgang med unge spillere kommer til å prege de elleve som spiller. Vi kan ikke kjøpe oss inn i uføre igjen.

Jeg tror ikke noe på å bruke 10millioner pund på pengegriske spillere som er villig til å ofre det sportslige for penger, for hvis vi skal kjøpe virkelige forsterkninger så må de komme fra premier league..

Derimot er det trist at Delph og Beckford forsvinner til sommeren + andre spillere, men kanskje det er det som må til, å begynne på nytt igjen??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.