Main Menu

PLAY OFF

Started by jarle, February 14, 2009, 18:06:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

Da er det nytt tidskjema som gjelder...

Per Jorsett... finn frem sprekkskjema... til PLAY OFF!!!

2 plassen er tapt.. MK vinnner 2-1 idag (90 min)
Vi taper... da skal det et mirakel til tror jeg.

Som sagt er det Play off som gjelder... 3rd time lucky???

Sessongen har igjen vært en roller coaster... først nå setter vi en start 11´ver.... lovlig sent!

Desverre har vi manglet to ting iår... en sjef bak og en playmaker på midten... men jeg kan gjenta meg selv til jeg blir grønn tror jeg!!!

Naylor kom desverre for sent inn!!!
På midten er å Douglas en ...ja hva skal man si... tror faktisk mannen er like bra/ dårlig om han spiller i PL / CCC eller 3 division.. eller non amatør for den saks skyld.
Jeg har sett mange slike spillere i min karriere... de gjør en jobb that´s it. NO FLAIR, NO BRAIN, NO VISION!!!!

Jeg tror den midtbanespilleren må hentes inn i krise vinduet skal vi klare dette!!!

En sessong til i 3 div... hør på det ordet... 3 DIVISJON!!!!
det er nedtrapping og sosial fotball som spilles der...

jeg spilte der selv et par sessonger for gøy etter å ha spilt jr og LSK rekrutt fotball ( den gang U serien i Norge var bedre en nådagens 1 divisjon... ... (hardt for en ung midtbanemann å dunke ut Tom Sundby og Kjetil Osvold...)

NIVÃ... 3 er og blir RÆVA!!! RÆVA FOTBALL!!! selv i fantastiske England : ))

Promotion 2010

Quotedet er nedtrapping og sosial fotball som spilles der...

Det er derfor det er så vanskelig for Leeds å kpmme opp derfra.

Disse pubspillerne med ferdigheter, de slå til med sesongens beste kamp mot Leeds. Alltid!

Derfor må vi være sterke, også gjennom Play Off!

Jeg frykter allerede Herefordkampen på tirsdag. Jeg tror vi taper den!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DONREVIE

HELT ENIG MED DE SYNSPUNKTENE SOM KOMMER FREM ANGÃ...ENDE MIDTBANEN TIL LEEDS,GREIT NOK AT DELPH ER ET STORT TALENT,MEN HAN IKKE VINNE MIDTBANEN ALENE.DOUGLAS HLDER IKKE MÃ...L UNDER NOEN OMSTENDIGHET,HAN ER IKKE GOD TIL  NOEN VERDEN TING BORTSETT FRA OG LØPE OPP OG NED OG LAGE IDIOTISKE FRISPARK.JEG ER REDD OGSÃ... PLAY OFF PLASSEN RYKER I Ã...R HVIS IKKE GRAYSON SER ETTER ANDRE LØSNINGER SENTRALT PÃ... MIDTBANEN.HVA MED OG SPILLE EN SKJEV 4-4-2 MED HOWSON SOM DEN OFFENSIVE FORAN DELPH OG HUGHES.

Promotion 2010

Quote from: DONREVIE on February 14, 2009, 18:24:51
HELT ENIG MED DE SYNSPUNKTENE SOM KOMMER FREM ANGÃ...ENDE MIDTBANEN TIL LEEDS,GREIT NOK AT DELPH ER ET STORT TALENT,MEN HAN IKKE VINNE MIDTBANEN ALENE.DOUGLAS HLDER IKKE MÃ...L UNDER NOEN OMSTENDIGHET,HAN ER IKKE GOD TIL  NOEN VERDEN TING BORTSETT FRA OG LØPE OPP OG NED OG LAGE IDIOTISKE FRISPARK.JEG ER REDD OGSÃ... PLAY OFF PLASSEN RYKER I Ã...R HVIS IKKE GRAYSON SER ETTER ANDRE LØSNINGER SENTRALT PÃ... MIDTBANEN.HVA MED OG SPILLE EN SKJEV 4-4-2 MED HOWSON SOM DEN OFFENSIVE FORAN DELPH OG HUGHES.

Godt å se den fantastiske Don snakke i store bokstaver!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

4 1 4 1

Douggie
Snoddy    Howson         Delph       Robbo

Beckford

tror faktisk det er det beste vi kan stille idag desverre!!!

baste

Et usikkert forsvar gjenspeiler ofte av en midtbane som ikke henger sammen. Vi spilte 4-3-3 sist kamp vi vant, og jeg var ikke fornøyd med midtbanen da. Spillerne står for langt unna motstanderen, først når motstandern har fått ballen og vendt opp, kommer presset. Ofte hodeløst (slik Mills gjorde). Det er verdens enkleste sak å ta en høyre/ venstre finte å passere folk som ruser inn- alt for seint.

Ang midtbanen, så kom byttet av Robinson alt førr seint, Howson skulle kommet inn tidl. Ønsker meg en 4-4-2 med Howson fra start. At Becks driter seg ut med en albu er jo tragisk førr LEEDS og kampen for opprykk. Håper Becks ser dette- uten at det hjelper på dritt resultatet i dagens kamp... * sinna *

baste

Quote from: jarle on February 14, 2009, 18:29:32
4 1 4 1

Douggie

Beckford

Da må Delph eller Howson holde litt igjen når Robbo eller Snoddy går fram. Vi blir jo overløpt på midtbanen defansivt...Virker som om alle lag har sett dette og pøser på framover...Og scorer på 1. sjansen evt corner de måtte få...

Jon

Quote from: DONREVIE on February 14, 2009, 18:24:51

merklig uvitene kommentar ang. Douglas. Han er i følge de som ser hver kamp (imotsetning til deg?) en av de bedre og viktigste spillerne. Dette sa også Grayson selv da vi nylig var over. Riktignok ikke sin beste kamp mot Millwall sist, men jobber utrettelig og hans defensive innsatts er det ingenting å utsette på. Ligger på 6.plass på YEP's spillerbørs, der har han Naylor og Dickinson foran seg som bare har spilt her en drøy måned og har mange færre kamper å danne grunnlaget på. Så en sånn usaklig fremstilling blir tullete

ragnar

Er enig i de som mener at Leeds mangler enere på mindtbanen. Leeds har ingen på sentral midtbane som går foran i krigen og pisker de andre til innsats.

For å ta et eksempel så ligner Douglas på Helge Haugen når han var i Brann. Løper og løper, får idiotiske gule kort, men er en viktig lagspiller meste i det defensive. Han hadde da ved sin side en Martin Andresen som var den soleklare ener på midtbanen, litt for soleklar spør du meg, men det er nå en annen sak. Delph er ikke i nærheten (ikke rutinert nok) enda til at Douglas/Delph utfyller hverandre. Her burde det kommet inn en type som kan styre midtbanen litt. Helst fra sentral midtbane. En som snakker, gir instruksjoner og går klart foran som et eksempel. Douglas er ikke typen og Delph tror jeg heller ikke er typen, men det kan henge sammen med alderen hans.

Naylor er en viktig brikke bak i forsvaret med hans "aura". Han går foran i krigen og er den soleklare lederen i forsvaret. Det har jo hatt en positiv innvirkning på hele den bakre 5eren vil jeg si.

Så gjennstår det bare midtbanen. For jeg tror om litt av vekten på Douglas og Delph sine skuldre blir overtatt av en som naturlig liker å ha vekt der så tror jeg faktisk begge kan heve seg, men mest har jeg troen på Delph.

Da vil nok mye løsne i den siste offensive 1/3 av banespillet.

*In El Loco we trust!*

Runar

Quote from: baste on February 14, 2009, 18:30:52
Et usikkert forsvar gjenspeiler ofte av en midtbane som ikke henger sammen. Vi spilte 4-3-3 sist kamp vi vant, og jeg var ikke fornøyd med midtbanen da. Spillerne står for langt unna motstanderen, først når motstandern har fått ballen og vendt opp, kommer presset. Ofte hodeløst (slik Mills gjorde). Det er verdens enkleste sak å ta en høyre/ venstre finte å passere folk som ruser inn- alt for seint.

Ang midtbanen, så kom byttet av Robinson alt førr seint, Howson skulle kommet inn tidl. Ønsker meg en 4-4-2 med Howson fra start. At Becks driter seg ut med en albu er jo tragisk førr LEEDS og kampen for opprykk. Håper Becks ser dette- uten at det hjelper på dritt resultatet i dagens kamp... * sinna *

Vi spilte 4-4-2 mor millwall

Runar

Quote from: ragnar on February 15, 2009, 17:56:43
Er enig i de som mener at Leeds mangler enere på mindtbanen. Leeds har ingen på sentral midtbane som går foran i krigen og pisker de andre til innsats.

For å ta et eksempel så ligner Douglas på Helge Haugen når han var i Brann. Løper og løper, får idiotiske gule kort, men er en viktig lagspiller meste i det defensive. Han hadde da ved sin side en Martin Andresen som var den soleklare ener på midtbanen, litt for soleklar spør du meg, men det er nå en annen sak. Delph er ikke i nærheten (ikke rutinert nok) enda til at Douglas/Delph utfyller hverandre. Her burde det kommet inn en type som kan styre midtbanen litt. Helst fra sentral midtbane. En som snakker, gir instruksjoner og går klart foran som et eksempel. Douglas er ikke typen og Delph tror jeg heller ikke er typen, men det kan henge sammen med alderen hans.

Naylor er en viktig brikke bak i forsvaret med hans "aura". Han går foran i krigen og er den soleklare lederen i forsvaret. Det har jo hatt en positiv innvirkning på hele den bakre 5eren vil jeg si.

Så gjennstår det bare midtbanen. For jeg tror om litt av vekten på Douglas og Delph sine skuldre blir overtatt av en som naturlig liker å ha vekt der så tror jeg faktisk begge kan heve seg, men mest har jeg troen på Delph.

Da vil nok mye løsne i den siste offensive 1/3 av banespillet.

Tror ikke Dougie er i nærheten av å løpe så mye som Helge Haugen! Foresten er godt forslag til ny sentralmidtbane mann på dette nivået :P

Jeg tror at i de fleste kamper så er det Howson og Delph som passer best sentralt. Jeg mener de utfyller hverandre og resten av laget best. Howson spesielt mangler kanskje "tyngden" men Grayson har omsider klart å organisere oss litt bedre defensivt derfor tror jeg at Howson og Delph skulle kunne passe hvernadre bra.

baste

Quote from: Runar on February 15, 2009, 18:12:37
Quote from: baste on February 14, 2009, 18:30:52

Ang midtbanen, så kom byttet av Robinson alt førr seint, Howson skulle kommet inn tidl. Ønsker meg en 4-4-2 med Howson fra start. At Becks driter seg ut med en albu er jo tragisk førr LEEDS og kampen for opprykk. Håper Becks ser dette- uten at det hjelper på dritt resultatet i dagens kamp...

Vi spilte 4-4-2 mor millwall

Tolket Snoddy som ren ving i en 4-3-3...men du kan nok ha rett. Douglas skulle hatt en ren defansiv rolle med Snoddy, Delph og Robinson foran. Trundle var dirkete svak og burde vært tatt av banen tidl. Kanskje med Howson på midtbanen og fri kort til Delph framover..med Becks på topp... Ble nå 3 p og det er det eneste som betyr noe. Bra innhopp av Becchio. ;D

fmtj

Play off er snart ute av verden det også dersom ikke laget stabiliserer prestasjonene.
Yeboahs vitne

lojosang

Folkens, vi har tapt en hel kamp på rad. Slapp litt av.
- Leif Olav

Rudi G.

Takk lojo ;D Seier i neste kamp og håpet om opprykk er tilbake 8)

Sølvreven

Quote from: jarle on February 14, 2009, 18:29:32
4 1 4 1

Douggie

Beckford

Jeg tror faktisk at 4-5-1 kunne vært bra for Leeds i disse  dager. Det gir større trygghet bakover, og med godt vingspill så vil vi alikevel få nok folk fremover. God ide.
Vi har jo alikevel kun en brukbar spiss, så med Becks ute, så kan vi jo legge om til 4-6-0. Det er jo alikevel ingen vits å sette inn noen av de andre spissene uansett.... ;)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".