Skrevet av Emne: Bør vi låne flere spillere?  (Lest 3377 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Bør vi låne flere spillere?
« på: Februar 15, 2009, 21:53:18 »
Jeg har hele tiden ment at vi mangler kvalitet på mange av spillerne.Det kan jo kanskje være riktig ettersom prestasjonene har sving veldig i sesongen.Nå har vi jo lånt noen spillere, men sett i lys av at vi utnytter sjansene dårlig,burde Beckford hatt en makker fra premier league?Hva med å låne en som får lite spilletid i PL?lønna er selvfølgelig helt skandale for oss, men hva om spissen skyter oss til ccc?Hva mener dere?er dette en dårlig ide?eller kan det være en løsning for å vinne viktige kamper fremover?kan det heve kvaliteten på andre spillere også?

h.b

  • Gjest
Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #1 på: Februar 15, 2009, 21:55:27 »
Billig er dyrt
dyrt er billig

Sølvreven

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #2 på: Februar 15, 2009, 22:24:19 »
Billig er dyrt
dyrt er billig
DET h.b. er en helt riktig konklusjon. Jeg hadde en diskusjon med kjerringa for et par år siden da vi skulle flatskjerm. Jeg tapte og vi endte opp med en reva 32". I dag er kjerringa misfornøyd og nå kan jeg endelig kjøpe en god 47". Vaar det riktig å kjøpe billig for et par år siden? NEI! Det var 10000 rett ut vinduet.  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

DenHviteYeboah

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #3 på: Februar 15, 2009, 22:48:02 »
Billig er dyrt
dyrt er billig
DET h.b. er en helt riktig konklusjon. Jeg hadde en diskusjon med kjerringa for et par år siden da vi skulle flatskjerm. Jeg tapte og vi endte opp med en reva 32". I dag er kjerringa misfornøyd og nå kan jeg endelig kjøpe en god 47". Vaar det riktig å kjøpe billig for et par år siden? NEI! Det var 10000 rett ut vinduet.  >:(
en noe merkelig sammenligning...hvis vi rykker opp vil det generere større inntekter for klubben...hi-fi utstyr er vel uansett kun utgifter og veldig sjelden inntekter for privatpersoner.Ut av vinduet er vel også litt drøyt....du kunne jo brukt flatskjermen fremdeles....hadde den tatt kvelden etter noen uker derimot...
konklusjon:utgiftene ved å sikre opprykk tjenes fort inn igjen...

Runar

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #4 på: Februar 15, 2009, 23:04:26 »
Har sagt det hundre ganger, hva er det som gjør at dere tror at inntekts grunnlaget til Leeds United vil være så VELDIG mye høyere i CCC?

Er for at vi henter inn gode spillere, dog
 

Sølvreven

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #5 på: Februar 15, 2009, 23:39:40 »
Billig er dyrt
dyrt er billig
DET h.b. er en helt riktig konklusjon. Jeg hadde en diskusjon med kjerringa for et par år siden da vi skulle flatskjerm. Jeg tapte og vi endte opp med en reva 32". I dag er kjerringa misfornøyd og nå kan jeg endelig kjøpe en god 47". Vaar det riktig å kjøpe billig for et par år siden? NEI! Det var 10000 rett ut vinduet.  >:(
en noe merkelig sammenligning...hvis vi rykker opp vil det generere større inntekter for klubben...hi-fi utstyr er vel uansett kun utgifter og veldig sjelden inntekter for privatpersoner.Ut av vinduet er vel også litt drøyt....du kunne jo brukt flatskjermen fremdeles....hadde den tatt kvelden etter noen uker derimot...
konklusjon:utgiftene ved å sikre opprykk tjenes fort inn igjen...
??? ehhhh? Det var vel akkurat det som var konklusjonen. Man må heller bruke mye penger på et godt kjøp, enn lite penger på et dårlig. Så jeg skjønner ikke helt hva du mener?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Cherry

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #6 på: Februar 16, 2009, 09:08:03 »
Usikre produkter leies, ofte det som faller i verdi....
Kvalitet kjøpes!
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #7 på: Februar 16, 2009, 12:40:14 »
Jeg har hele tiden ment at vi mangler kvalitet på mange av spillerne.Det kan jo kanskje være riktig ettersom prestasjonene har sving veldig i sesongen.Nå har vi jo lånt noen spillere, men sett i lys av at vi utnytter sjansene dårlig,burde Beckford hatt en makker fra premier league?Hva med å låne en som får lite spilletid i PL?lønna er selvfølgelig helt skandale for oss, men hva om spissen skyter oss til ccc?Hva mener dere?er dette en dårlig ide?eller kan det være en løsning for å vinne viktige kamper fremover?kan det heve kvaliteten på andre spillere også?



Lite spilletid i PL, PL- spillere??? Altså, hør nå her, vi er ikke akkurat attraktive for tida!!! Vi må finne frem til gode spillere på vårt nivå og det er det Grayson forsøker å gjøre- så godt han kan. Det var det Macca forsøkte før ham igjen, osv osv. Det er imidlertid vanskelig tydeligvis da vi antagelig ikke lønner spillerne særlig bra. Da er det navn og potensiale som lokker eventuelle spillere til klubben og vi begynner helt ærlig talt å slite med det også. Det er trist og leit, men realiteten.
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #8 på: Februar 16, 2009, 18:15:17 »
Svaret på spørsmålet til bleike-Tony, er NEI!  :o

Stallen er god nok. Vi har "forsterket" jevnt og trutt gjennom flere transfervinduer nå og de sportslige resultatene har vært dalende i den samme perioden. Liam Dickinson, en proven målscorer på dette nivået, debuterer til helgen. Vi har spillere som Delph, Robinson, Naylor og Carl Dickinson som "nye" siden ifjor, og vi plukket 92 poeng med en stall med mindre bredde og færre kvalitetsspillere enn den vi har nå. Det ligger med andre ord et stort forbedringspotensiale i de ressursene vi har. Så lenge vi ikke har penger til å hente inn virkelige "BIG GUNS", ser jeg ikke noe poeng i å hente inn flere "breddespillere". Snarere tvert imot: Nå trenger vi kontinuitet, trygghet, en kultur, system, filosofi som kan bringe det beste ut av den stallen vi har. Trenden er allerede for oppegående. Forsvarsspillet begynner å sitte. 4 seiere av 6 mulige viser at Grayson KAN være mannen som får oss ut av det blindsporet som Mc Allister/ Staunton kjørte oss inn i. Herfra tror jeg det bare vil gå oppover( med et og annet lite feilskjær  ::)) . Dette forutsetter at vi ikke går i en felle ( nok en gang) der vi tror at det å hente inn nye spillere, er svaret på alt som er vondt og leit.  :)
Jon R.

Sølvreven

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #9 på: Februar 16, 2009, 18:28:44 »
Svaret på spørsmålet til bleike-Tony, er NEI!  :o

Stallen er god nok. Vi har "forsterket" jevnt og trutt gjennom flere transfervinduer nå og de sportslige resultatene har vært dalende i den samme perioden. Liam Dickinson, en proven målscorer på dette nivået, debuterer til helgen. Vi har spillere som Delph, Robinson, Naylor og Carl Dickinson som "nye" siden ifjor, og vi plukket 92 poeng med en stall med mindre bredde og færre kvalitetsspillere enn den vi har nå. Det ligger med andre ord et stort forbedringspotensiale i de ressursene vi har. Så lenge vi ikke har penger til å hente inn virkelige "BIG GUNS", ser jeg ikke noe poeng i å hente inn flere "breddespillere". Snarere tvert imot: Nå trenger vi kontinuitet, trygghet, en kultur, system, filosofi som kan bringe det beste ut av den stallen vi har. Trenden er allerede for oppegående. Forsvarsspillet begynner å sitte. 4 seiere av 6 mulige viser at Grayson KAN være mannen som får oss ut av det blindsporet som Mc Allister/ Staunton kjørte oss inn i. Herfra tror jeg det bare vil gå oppover( med et og annet lite feilskjær  ::)) . Dette forutsetter at vi ikke går i en felle ( nok en gang) der vi tror at det å hente inn nye spillere, er svaret på alt som er vondt og leit.  :)
Klapp,klapp,klapp. Dette er jaggu det beste innlegget jeg har sett i år.  :D
Vi har litt for mange middelmådigheter i stallen vår. For min del kan vi kvitte oss med en 6-8 spillere og heller bruke noen av de beste ungdommene som cover når 1. elleveren har skader eller suspensjon. Det ville styrket økonomien, samt at det ville bygget opp selvtilitten på vår neste generasjon. Jeg synes at Leeds er altfor feig når det gjelder å bruke de yngre spillerne.
Feks burde Aidan White vært fast på laget/benken når han nå blir skadefri.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

lojosang

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #10 på: Februar 16, 2009, 23:16:31 »
Har Jon alltid vært så klok, eller er det noe som har kommet over ham nå i det siste?  ??? Jeg er i hvert fall enig i hvert et ord.
- Leif Olav

Lars E

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #11 på: Februar 16, 2009, 23:22:09 »
Godt innlegg Jonnyboy :)
Forever Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #12 på: Februar 16, 2009, 23:52:56 »
Har Jon alltid vært så klok, eller er det noe som har kommet over ham nå i det siste?  ??? Jeg er i hvert fall enig i hvert et ord.

Pøh, han klarte jo ikke å skrive MacAllister riktig engang    ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sveifors

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #13 på: Februar 17, 2009, 17:38:15 »
Om vi ønsker opprykk, gjør hva fan som må til for å få oss opp.

Lån høyre back, venstreback, defensiv midtbane(la Douglas få konkurranse).

Om vi skal bygge om et nytt lag med egne hjemmespillere, glem opprykket iår.

Slutt å gnål om å kjøpe, vinduet er stengt, stengt og atter stengt.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

h.b

  • Gjest
Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #14 på: Februar 17, 2009, 18:42:37 »
Om vi ønsker opprykk, gjør hva fan som må til for å få oss opp.

Lån høyre back, venstreback, defensiv midtbane(la Douglas få konkurranse).

Om vi skal bygge om et nytt lag med egne hjemmespillere, glem opprykket iår.

Slutt å gnål om å kjøpe, vinduet er stengt, stengt og atter stengt.
Den har aldri vært åpen for Leeds. Kanke gå på butikken uten penger vet du

fjellhaugen

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #15 på: Februar 17, 2009, 20:15:24 »
Har Jon alltid vært så klok, eller er det noe som har kommet over ham nå i det siste?  ??? Jeg er i hvert fall enig i hvert et ord.

Pøh, han klarte jo ikke å skrive MacAllister riktig engang    ;D



Denne har retning RETT mot flisespikker tråden, Asbjørn.
Han heter vel strengt tatt McAllister? i allefall i følge leedsunited.com.
Skjønt om du googler begge navnene vil du finne flere treff på din variant.

Hmm.. what to do? such big problems to attack :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

marve

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #16 på: Februar 17, 2009, 20:33:50 »
Billig er dyrt
dyrt er billig

Spør igjen er det ikke slik at leeds har det absolutt største budsjettet i leage one ???
 

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #17 på: Februar 17, 2009, 20:38:25 »
SVAR: NEI
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #18 på: Februar 17, 2009, 21:33:38 »
er det ikke like greit å bytte ut hele laget ???

Jon R

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #19 på: Februar 17, 2009, 21:36:33 »
Vi kan jo kjøpe inn en som er god til å skyte straffer.   >:(

Det aner meg at vinden kan komme til å snu i denne tråden i løpet av kvelden.  ::)
Jon R.

lufc86

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #20 på: Februar 17, 2009, 21:41:39 »
JA, 16 nye.
@m_sortland på twitter

rd1

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #21 på: Februar 17, 2009, 22:08:34 »
Vi burde ihvertfall kjøpt nye i sommer, og i overgangsvinduet.. Laget holder jo ikke mål.. scorer ikke fra midtbannen og kun bechs av spissene.. møkkalag og enda en sesong i leauge one.. blir vel 0-1 mot hereford.
"Who needs Cantona??"

rd1

Sv: Bør vi låne flere spillere?
« Svar #22 på: Februar 17, 2009, 22:15:52 »
tok feil, går mot 0-2. Skjønner ikke hvordan noen kan si at laget er godt nok og at det eneste vi mangler er kontinuitet. Vi lekker som en sil bakover (fortsatt), scorer ikke selv og fremstår som et helt tannløst lag.

Nå vil jeg ikke sparke Grayson, men det kunne vært deilig om noen kunne kalt en spade for en spade. Leeds har tydeligvis ikke midler til å hente inn GODE spillere og vi må være i denne divisjonen til vi klarer å hoste opp egne talenter. Evt levere inn lottokupong på verdaln hver uke. Hadde vært greit om Bates kunne sagt dette til oss, istede for å late som vi er en klubb med gode nok spillere for opprykk...
"Who needs Cantona??"