Skrevet av Emne: tipping online  (Lest 9353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stifler

tipping online
« på: Februar 17, 2009, 11:19:48 »
Jeg har til å begynne med tipping online, men vet ikke hvor det hadde vært best å registerere seg.

Noen som kan hjelpe?  :)
-Nr 2 er den første taperen-

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #1 på: Februar 18, 2009, 11:19:19 »
omg? ::)

Må vel være noen?
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: tipping online
« Svar #2 på: Februar 19, 2009, 14:06:02 »
Hvis du ikke spiller for enorme summer, men ligger på mannen i gata-nivået som meg selv, så tror jeg ikke det har altfor store konsekvenser for hvor du spiller. Større gamblere har gjerne mange kontoer, for å få med seg sprikene på 0.1-0-5 i odds på aktuelle spill, som med stor innsats selvsagt betyr store summer.

Jeg har spilt hos Nordicbet, Betsafe og Betsson når det gjelder oddsspill. Nordicbet tilbyr spill langt ned i divisjonene i blant annet norsk liga (kunne spille på Stokke! yey!) mens Betsson kjører en mer grafikkbasert klient, som ser veldig bra ut.

Ellers har du jo Unibet, Bet365, Expekt etc etc.

Som sagt, jeg tror ikke det har altfor mye å si hvilken plass du velger å spille på. For meg har faktisk utseendet på siden og oversiktligheten mye å si, ettersom jeg spiller for relativt små summer. 
Marching on together!

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #3 på: Februar 19, 2009, 18:10:55 »
Hvis du ikke spiller for enorme summer, men ligger på mannen i gata-nivået som meg selv, så tror jeg ikke det har altfor store konsekvenser for hvor du spiller. Større gamblere har gjerne mange kontoer, for å få med seg sprikene på 0.1-0-5 i odds på aktuelle spill, som med stor innsats selvsagt betyr store summer.

Jeg har spilt hos Nordicbet, Betsafe og Betsson når det gjelder oddsspill. Nordicbet tilbyr spill langt ned i divisjonene i blant annet norsk liga (kunne spille på Stokke! yey!) mens Betsson kjører en mer grafikkbasert klient, som ser veldig bra ut.

Ellers har du jo Unibet, Bet365, Expekt etc etc.

Som sagt, jeg tror ikke det har altfor mye å si hvilken plass du velger å spille på. For meg har faktisk utseendet på siden og oversiktligheten mye å si, ettersom jeg spiller for relativt små summer. 


Yes, takk. "utseendet på siden og oversiktligheten" hvilken er det da som er best på dette?
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: tipping online
« Svar #4 på: Februar 19, 2009, 20:03:52 »
Jeg liker Betsson
Marching on together!

raggen

Sv: tipping online
« Svar #5 på: Mars 01, 2009, 23:56:29 »
Synes personlig det er bra med flere kontoer da enkelte har bedre utvalg enn andre og i tillegg så har flere eller alle diverse bonuser(vær her varsom og les betingelsene for hver bookie).
Kan anbefale oddsnet.com som ei grei side med diverse linker og der blir også diverse tips lagt ut.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sonny

Sv: tipping online
« Svar #6 på: Mars 02, 2009, 08:09:49 »
Jeg har konto hos flere bookies og jeg vil anbefale deg Unibet. Bra oppstartsbonus ( de dobler ditt første innskudd) konkurransedyktig odds, enkel meny og bra tilbud av kamper på livebetting.
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: tipping online
« Svar #7 på: Mars 09, 2009, 16:18:01 »
Anbefaler å velge bookmaker også utfra hva du liker å spille på:

Høye odds på outsidere (engelsk fotball): Centrebet og Skybet
Stort utvalg av spill på Leeds: Paddypower (vår sponsor) og Skybet
Stort utvalg engelsk fotball generelt: Bet365

Om du bare vil spille enkle 1x2 for underholdningens skyld er det sikkert like greit å registrere seg hos et par av bookiene som lokker med gode bonustilbud for nye spillere, og da er Oddsnet (ref RAggen) en bra inngangsport for å finne disse....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Dennis

Sv: tipping online
« Svar #8 på: Mars 12, 2009, 19:07:28 »
Hvilken side endte du opp med Stiffmeister?

Ser at Unibet (antakelig gjør flere det) tilbyr 2.60 på at Fulham IKKE scorer i lørdagens kamp mot Bolton på Reebok Stadium. Fulham har spilt uavgjort i 7 av sesongens 14 bortekamper (7 tap) men har kun 3 scoringer!

Bolton har også sluppet inn 15 mål på 14 kamper hjemme, noe som ikke er altfor galt for et bunnlag. Bolton har også vunnet sine tre siste hjemme, mens Fulham ikke vinner hjemme lenger heller.

2.60 er godt betalt.
« Siste redigering: Mars 12, 2009, 19:09:34 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #9 på: Mars 13, 2009, 10:43:09 »
Lagde en konto på Betsson hvertfall.
Funker veldig bra :)
men sjekket unibet, og der så det jo ganske bra ut.
Godt mulig jeg må ha flere kontoer ::)
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: tipping online
« Svar #10 på: Mars 18, 2009, 16:25:31 »
For et tips jeg kom med før helga!

Jeg trodde virkelig ikke Fulham skulle score mål, i stedet doblet de antall mål på bortebane!  ::) 8)
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: tipping online
« Svar #11 på: Mars 18, 2009, 20:17:43 »
Ad Unibet - for de som er hekta på Oddsbomben til Norsk Tipping, har Unibet samme spill i sin Superscore, og da gjerne med de samme kampene som NT.

Forskjellen er at Unibet kanaliserer en større andel av omsetningen tilbake i premiepotten - og dermed utbetaler vesentlige høyere premier, mens NT istedet benytter en del av omsetningen til å støtte Skjeberg Turistforening, Kautokeino Dykkeklubb, Fremskrittspartiets kulturgruppe etc....

Et annet godt tilbud for tida er hos den irske bookien Boylesports (sjekk Oddsnet), som ikke har regulert oddsen etter åpningsrunden i Tippeligaen, og fortsatt tilbyr vinnerords på RBK på 2,75 og nedrykksodds på VIF på 17.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #12 på: Juni 25, 2009, 21:33:42 »
https://www.betsson.com/refer/index.asp?keyCode=BEACHEH

Verver folk til Betsson. Noen som vil melde seg? :)
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: tipping online
« Svar #13 på: Juni 26, 2009, 14:05:49 »
https://www.betsson.com/refer/index.asp?keyCode=BEACHEH

Verver folk til Betsson. Noen som vil melde seg? :)

Skulle gjort det om jeg ikke allerede hadde konto selvsagt.  ;)

Var forøvrig griseheldig med en oddslapp i går.
Lillestrøm - Molde B
Brann - Aalesund H
Norsk Tipping gav 2.70 på et av Norges aller beste bortelag, det var friskt. Scoring 4.09 på overtid var flaks. Vurderte handikapp i Brann - Aalesund (H med 0-1 fra start) men valgte å gå for det 'sikre'. Det lønnet seg :)

Men snakk om sjansesløsing! Hadde Mame Biram Diouf hatt avslutningsegenskapene til Steffen Iversen, hadde han hatt over 20 mål så langt - men han kommer til sjansene da.
Marching on together!

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #14 på: Juni 27, 2009, 00:52:14 »
https://www.betsson.com/refer/index.asp?keyCode=BEACHEH

Verver folk til Betsson. Noen som vil melde seg? :)

Skulle gjort det om jeg ikke allerede hadde konto selvsagt.  ;)

Var forøvrig griseheldig med en oddslapp i går.
Lillestrøm - Molde B
Brann - Aalesund H
Norsk Tipping gav 2.70 på et av Norges aller beste bortelag, det var friskt. Scoring 4.09 på overtid var flaks. Vurderte handikapp i Brann - Aalesund (H med 0-1 fra start) men valgte å gå for det 'sikre'. Det lønnet seg :)

Men snakk om sjansesløsing! Hadde Mame Biram Diouf hatt avslutningsegenskapene til Steffen Iversen, hadde han hatt over 20 mål så langt - men han kommer til sjansene da.

Den er kjip!
Hva pleier folk å spille for på hver kupong? og i gjennomsnitt hvor mange kamper?
Lært at 10 kamper er helt umulig å få inn, Uansett hvor sikre kampene er...
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: tipping online
« Svar #15 på: Juni 27, 2009, 17:07:13 »
Kjip?

Jeg vant jo  ;D
Marching on together!

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #16 på: Juni 28, 2009, 02:24:50 »
Kjip?

Jeg vant jo  ;D

Hehe, leste raskt igjennom det du skrev, så ... ehm... grattis ;D
-Nr 2 er den første taperen-

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #17 på: Juni 28, 2009, 23:14:10 »
1. Internacional - Coritiba H
 Brasiliansk Brasileiro
 
2. Cienciano - Sporting Cristal  B  0-2 til nå
Peruvian Primera División

3. Univ. San Martín - Juan Aurich  H  1-0 til nå
 Peruvian Primera División

odds: 14,35
Innsats: 300
Mulig gevinst: 4305

-Nr 2 er den første taperen-

fjellhaugen

Sv: tipping online
« Svar #18 på: Juni 29, 2009, 10:28:54 »
1. Internacional - Coritiba H
 Brasiliansk Brasileiro
 
2. Cienciano - Sporting Cristal  B  0-2 til nå
Peruvian Primera División

3. Univ. San Martín - Juan Aurich  H  1-0 til nå
 Peruvian Primera División

odds: 14,35
Innsats: 300
Mulig gevinst: 4305



er vel litt som å vinne i lotto om disse gikk inn?
eller er peruviansk fotball der du er mest sikker ;)
håper den går inn da, fin odds
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #19 på: Juni 29, 2009, 16:14:34 »
Tipper ikke uten å vite hva jeg tipper på :)

Bruker opp til en time for å finne riktige kamper.

Internacional vant, Univ. San Martìn vant, og Sporting ledet 0-3 men endte dessverre 5-5...

Går for disse kampene idag:

1. Stabaek - Brann  B

2. Tyskland U21 - England B

3. Italy U20 - Greece U20  H

4. Follo - Molde 2  H

5. Lyn Oslo 2 - Drammen FK  H

Odds: 34,63
« Siste redigering: Juni 29, 2009, 16:19:29 av Stifler »
-Nr 2 er den første taperen-

raggen

Sv: tipping online
« Svar #20 på: Juni 29, 2009, 17:45:07 »
spenstig tipping med mange kamper. hvordan har du gjort det til nå med prosjektet ditt stiffler??

i mine øyne så har du for mange kamper, ellers så burde du tippet system med mulighet til og ryke på 1 kamp eller 2. ellers så virker det, og som du selv sier du bruker tid på og finne info om kampene.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #21 på: Juni 29, 2009, 18:02:45 »
Ja, alltid lurt på det med system? aldri skjønt det... Hvordan funker det?

Ellers så har jeg vunnet en del med mange kamper, men også tapt...

Seineste storgevinst var for 2 uker siden, der jeg vant i overkant av 5000 med 50 kr innsats.
-Nr 2 er den første taperen-

raggen

Sv: tipping online
« Svar #22 på: Juni 29, 2009, 22:14:27 »
kommer an på hvor du tipper men som regel kommer det opp mulighet for system spill når du har plukket ut de kampenene du vil ha. si har du seks kamper så kan du spille de spm dobler,tripler,firlinger eller en femling alt ettersom. kommer opp hvor mye du skal ggange innsatsen med når du tar de diverse. koster litt ekstra men da har du "litt" igjen om du skulle ryke på 1 av feks 6 kamper
Forever Leeds United!!!!!!!!

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #23 på: Juni 30, 2009, 01:33:58 »
kommer an på hvor du tipper men som regel kommer det opp mulighet for system spill når du har plukket ut de kampenene du vil ha. si har du seks kamper så kan du spille de spm dobler,tripler,firlinger eller en femling alt ettersom. kommer opp hvor mye du skal ggange innsatsen med når du tar de diverse. koster litt ekstra men da har du "litt" igjen om du skulle ryke på 1 av feks 6 kamper


Skjønner ikke helt, men ja det kommer om tripler, firlinger osv... men hva vil det si for spillet?
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: tipping online
« Svar #24 på: Juni 30, 2009, 22:32:56 »
kommer an på hvor du tipper men som regel kommer det opp mulighet for system spill når du har plukket ut de kampenene du vil ha. si har du seks kamper så kan du spille de spm dobler,tripler,firlinger eller en femling alt ettersom. kommer opp hvor mye du skal ggange innsatsen med når du tar de diverse. koster litt ekstra men da har du "litt" igjen om du skulle ryke på 1 av feks 6 kamper


Skjønner ikke helt, men ja det kommer om tripler, firlinger osv... men hva vil det si for spillet?

Har du spilt 4 kamper i et trippelsystem, vil det si at du har satt følgende spill:
Kamp 1 x Kamp 2 x Kamp 3
Kamp 1 x Kamp 2 x Kamp 4
Kamp 1 x Kamp 3 x Kamp 4
Kamp 2 x Kamp 3 x Kamp 4

Du har med andre ord spilt 4 forskjellige kuponger. Oddsen vil selvsagt bli litt lavere per lapp (du har jo ikke spilt alle fire, men bare tre per lapp) men du har råd til å ryke på en kamp.

I prinsippet så er det akkurat det samme som at du spiller fire forskjellige oddslapper med tre kamper, hvor du varierer mellom fire forskjellige kamper. Setter du 50kr per lapp, koster det deg selvsagt 200kr. Dette er best egnet om oddsene har litt størrelse, ettersom du - om du ryker - gjerne kan vinne mindre enn innsats.

Du kan også spille andre typer systemspill. Fatter og jeg oddset sammen for et par-tre år siden og da spilte vi alltid Molde og Bodø i Adecco, ettersom de vant omtrent samtlige kamper. De ble satt opp som bankere (de to kampene var på alle lapper) og så hadde vi 5-6 kamper utover dette hvor vi hadde dobler eller tripler.

Altså:
Bodø - X  H
Molde - X H
pluss tre kamper til utifra 5-6 kamper.

Dette var alt fra 10-20 forskjellige oddslapper og om alle kampene satt, kunne det bli mye penger (20.000-40.000 igjen på 500-1000, f.eks.). Bodø og Molde MÃ…TTE gå inn, mens vi ofte fikk igjen pengene om to andre kamper røk. Da går f.eks. bare 5 av 20, 10 av 20 innsatser inn.

Oddsspill er artig og har litt lyst å sette av en bankroll til det, men da må jeg bli mer disiplinert i utvalget.  :) Vil nok tro at singler eller dobler er det som er mest lønnsomt i lengden, men som er klart "kjedligst" å spille.

www.oddsen.nu har noen fine artikler om hvordan spille odds, analysere kamper etc.



« Siste redigering: Juni 30, 2009, 22:41:31 av Mr Kaizer »
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: tipping online
« Svar #25 på: Juni 30, 2009, 22:52:15 »
flott innlegg kaizer. sikkert til stor hjelp for mange.

og stiffler, jeg må si det imponerer meg stort at du har greie på alt fra peruviansk til gresk U20 til lyns 2. lags kampform for tiden. :)

jeg er happy om jeg klarer 4-5 rette i ei tippeligahelg ;D
redder meg ofte i land med trippelsystemer.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #26 på: Juli 01, 2009, 02:40:45 »
Kaizer:
Topp innlegg! skjønner nå, og virker kanskje lurt å bruke om man har med noen kamper man er usikker på.


Fjellhaugen:
Hehe, ja har en del peiling, men kjenner en del folk som spiller i 3div,2div, folk som spiller på "2" lag rundt om osv, så hører med dem først om de stiller med brukbart lag osv.

Når det gjelder Peruviansk fotball og slikt, ser jeg først og fremst på tabellen, og så hvordan lagene har gjort de i en periode av tid. Men lærer jo bare mer og mer om lagene, og har en del kunnskap om "ukjente" lag nå.

Dukker fort om noen helt crazy odds på Betsson, husker ikke helt hvilket lag som spilte men var hvertfall Serie B, Hvor oddsen på bortelaget var 9.00+ og hjemme laget 1.25. Bortelaget måtte vinne for å holde seg oppe og hjemmelaget hadde ingenting å spille for. ble selvfølgelig borteseier og førte til en gevinst på rundt 7 tusen! Poenget er at de det er mest penger og gode odds av de ukjente lagene fremfor de kjente.
-Nr 2 er den første taperen-

fjellhaugen

Sv: tipping online
« Svar #27 på: Juli 02, 2009, 09:36:20 »
godt å høre du hanker inn litt stiff.
bare ikke spill bort loondon pengene dine :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #28 på: Juli 02, 2009, 22:01:00 »
godt å høre du hanker inn litt stiff.
bare ikke spill bort loondon pengene dine :D


haha, stemmer ;D
Lagt bort en del penger spart til London, så det har jeg kontroll på :D
-Nr 2 er den første taperen-

Stifler

Sv: tipping online
« Svar #29 på: Juli 16, 2009, 23:00:22 »
1. Atlético-MG - São Paulo  2.1017.07.2009 02:00Fotball - Brasiliansk Brasileiro
HJEMME

2. Náutico - Vitória  2.8517.07.2009 02:00Fotball - Brasiliansk Brasileiro
BORTE

3. Red Bull New York - Los Angeles Galaxy  2.4017.07.2009 02:00Fotball - USA Major League Soccer
BORTE

Odds: 14.36

Rå sikker!
-Nr 2 er den første taperen-