Skrevet av Emne: Det er på tide med HANDLING!  (Lest 6965 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Det er på tide med HANDLING!
« på: Februar 17, 2009, 23:02:25 »
Satt og så på dagens nyhetsklipp på LUTV før kampen og jeg gremmes igjen over hvor hovmodige Leeds-spillere, -managere og generelt tilknyttede er ovenfor andre lag. Vi kunne ikke bare "dra til Hereford og hente tre poeng", det kom til å "bli en tøff kamp", men vi måtte "gå ut i ledelesen og kjøre over de" og så videre. I direkte tale høres dette ydmykt ut, men det de egentlig sier er "vi er for store for å møte Hereford."

Jeg er drita lei av at Leeds snakker om at vi skal komme oss ut av denne bakgårdsdivisjonen der vi er så vanvittig mye større enn alle de andre. Det høres ut som det deles ut poeng på antall fans. Ikke misforstå, det er alltid noen som legger inn dette obligatoriske "men, vi kan ikke tro at det kommer av seg selv", men hva hjelper det egentlig....

...utover å egge motstanderne og antakelig - kanskje underbevisst - senke tenningsnivået hos egne spillere?

Det er på tide at Leeds´ spillere blør for drakta og slutter med disse latterlige utspillene, dersom de ikke har tenkt å følge de opp. Vis det på banen, om dere har det i kjeften. Før sesongen var stemningen den at dette skulle være en dans på roser og siden klubben plukket 91 poeng året før, kunne det i alle fall ikke bli noe verre i år.

Ja, vi ER en klubb stor nok til toppen av PL, vi har en historie som ikke fortjener spill mot disse bakgårdsklubbene og ikke minst en fanskare som ikke står tilbake for noen. Dette hjelper dog IKKE i de nitti minuttene som teller. De som trer på seg den ærverdige helhvite drakten hver uke, spiller i en klubb som i praksis burde vært LANGT over deres generelle nivå. Dette burde tilsi en lyst til å vise at de ønsker å gi noe tilbake! Hvor faen er Leeds-spiriten hos dagens spillere?

Vi supportere fortjener bedre!

Skrevet i frustrasjon, det skal sies. Dette er ikke et skrik om at alt skal hives på sjøen eller at vi nå aldri har sjans på opprykk i år, men hadde noen fortalt for et par år siden (altså, etter det første nedrykket) at Leeds skulle tape fortjent for Hereford United i serien, så hadde jeg antakelig lagt meg ned i krampegråt. For en nedtur. Det er på tide at spillerne bretter opp ermene og gjør en innsats, ikke bare rir videre på klubbens lange og tradisjonsrike historie. Vi vinner ikke kamper på slik måte.

Dette evige maset om å "get out of this league" hjelper ikke. Det gnir bare tapene for ligarivalene enda verre.
« Siste redigering: Februar 17, 2009, 23:10:07 av Mr Kaizer »
Marching on together!

marve

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #1 på: Februar 17, 2009, 23:08:57 »
Satt og så på dagens nyhetsklipp på LUTV før kampen og jeg gremmes igjen over hvor hovmodige Leeds-spillere, -managere og generelt tilknyttede er ovenfor andre lag. Vi kunne ikke bare "dra til Hereford og hente tre poeng", det kom til å "bli en tøff kamp", men vi måtte "gå ut i ledelesen og kjøre over de" og så videre. I direkte tale høres dette ydmykt ut, men det de egentlig sier er "vi er for store for å møte Hereford."

Jeg er drita lei av at Leeds snakker om at vi skal komme oss ut av denne bakgårdsdivisjonen der vi er så vanvittig mye større enn alle de andre. Det høres ut som det deles ut poeng på antall fans. Ikke misforstå, det er alltid noen som legger inn dette obligatoriske "men, vi kan ikke tro at det kommer av seg selv", men hva hjelper det egentlig....

...utover å egge motstanderne og antakelig - kanskje underbevisst - senker tenningsnivået hos egne spillere?

Det er på tide at Leeds´ spillere blør for drakta og slutter med disse latterlige utspillene, dersom de ikke har tenkt å følge de opp. Vis det på banen, om dere har det i kjeften. Før sesongen var stemningen den at dette skulle være en dans på roser og siden klubben plukket 91 poeng året før, kunne det i alle fall ikke bli noe verre i år.

Ja, vi ER en klubb stor nok til toppen av PL, vi har en historie som ikke fortjener spill mot disse bakgårdsklubbene og ikke minst en fanskare som ikke står tilbake for noen. Dette hjelper dog IKKE i de nitti minuttene som teller. De som trer på seg den ærverdige helhvite drakten hver uke, spiller i en klubb som i praksis burde vært LANGT over deres generelle nivå. Dette burde tilsi en lyst til å vise at de ønsker å gi noe tilbake! Hvor faen er Leeds-spiriten hos dagens spillere?

Vi supportere fortjener bedre!

Skrevet i frustrasjon, det skal sies. Dette er ikke et skrik om at alt skal hives på sjøen eller at vi nå aldri har sjans på opprykk i år, men hadde noen fortalt for et par år siden (altså, etter det første nedrykket) at Leeds skulle tape fortjent for Hereford United i serien, så hadde jeg antakelig lagt meg ned i krampegråt. For en nedtur. Det er på tide at spillerne bretter opp ermene og gjør en innsats, ikke bare rir videre på klubbens lange og tradisjonsrike historie. Vi vinner ikke kamper på slik måte.

Et meget godt innlegg  :).På tide å stille spillerne til ansvar.
 

Tom S

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #2 på: Februar 17, 2009, 23:09:54 »
Ja, innstillingen til gutta kan absolutt stilles spørsmål ved!
Vi vinner ikkje kamper fordi vi er Leeds United.
COME ON LEEDS !!

Ferre

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #3 på: Februar 17, 2009, 23:20:34 »
Dagens innlegg, helt enig.

Cherry

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #4 på: Februar 18, 2009, 08:46:50 »
HANDLINGEN burde vært gjort i januar, og der fikk vi jo tak i noen. Men ikke nok kvalitet.

HANDLING ift og få ut potensiale i spillergruppa`er jo det vi sliter med. Mener fortsatt at vi har League 1`s beste tropp, men spillerne virker fornøyde bare de får spille....helt uforståelig mot de lagene vi spiller mot. Vinnermentaliteten ...den er på vekselstrøm... >:(
 

h.b

  • Gjest
Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #5 på: Februar 18, 2009, 09:14:31 »
Vi har League ones 8 beste tropp.
Vi lever i villfarelse over at Leeds er bedre enn de er. Akkurat som kvinnfolk. De blir finere når du er rusa.Vi lever i en rus på grunn av at vi elsker Leeds

rastafari

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #6 på: Februar 18, 2009, 09:31:31 »
Sitat
"we're s*** and we're sick of it" echoed around Edgar Street

Nå lulla vi oss inni en form bad luck nok en gang etter å ha tapt for Hudds. Vi var jo så gode, fikk bare ikke mål. Bullshit!! Supporterne våre i oksebyen sier rett hva vi er!

Det er kun de spillerne som er på banen som kan svare på dette. Jeg har fortsatt trua på Grayson. Han henter inn spillere han har råd til, som han kjenner og som kan gi jernet.

Men vi mangler en SJEF på banen. En som kjefter, løper, kjefter, tackler, løper og som drar de andre med seg. Jeg trodde at noen av spillerne nå skulle klare å ta ansvar, når Beckford var borte. Hudds(B), oksene(B) og Cheltenh (H) burde gitt minst 7p UTEN Becks om de som var tilgjengelige stilte OPP for klubben.

Og jeg så er sykt lei av å lese hvor gode keeperen på det andre laget er etter at vi har møtt dem. De er f... meg ikke bedre enn ellers, er bare "vi" gjør dem gode.


Igjen "we're s*** and we're sick of it"
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #7 på: Februar 18, 2009, 09:39:20 »
nå tar jeg en ferie fra leeds noen dager. hvar for flau etter tapet igår, hereford er jo sykt gode ::) ::)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #8 på: Februar 18, 2009, 10:26:33 »
1. Løp til dere spyr
2. Spill på grensen til det ulovlige,duelltap aksepteres ikkje
3. Bevis at dere vil spille på Leeds.

3 enkle beskjeder til spillerne før neste kamp.....og husk,vi er langt ifra friskmeldt sjøl om vi gruser Cheltenham hjemme,det er de neste bortekampene som vil vise om Leeds`overvurderte stall har "baller".


MooCow

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #9 på: Februar 18, 2009, 11:21:32 »
Stygt redd mange av spelarane ikkje veit at dei er priviligererte og tek alt for gitt. Spelar for seg sjølv og ikkje fansen. Trur dei er bedre enn dei er :(

Sjerpings  >:(

Stifler

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #10 på: Februar 18, 2009, 11:30:02 »
"Hereford boss Graham Turner has moved to bolster his defensive ranks with the loan signing of Godwin Antwi from Liverpool"

Har ikke hereford en fra Man.u også?

Hvorfor kan ikke Leeds begynne å hente fra toppklubbene?
-Nr 2 er den første taperen-

nord

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #11 på: Februar 18, 2009, 11:52:25 »
 ???Becchio må sidde over næste kamp!  :-[ 
 

fjellhaugen

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #12 på: Februar 18, 2009, 11:54:06 »
???Becchio må sidde over næste kamp!  :-[ 

nope.

match ban etter gule virker først etter 7 dager. dvs han kan spille i helgen. om du tror det hjelper :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

nord

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #13 på: Februar 18, 2009, 11:57:35 »
 ;D og han scorar minst 3 mål  :-X
 

Kato

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #14 på: Februar 18, 2009, 11:59:05 »
Få opp øynene.

Ken Bates gjorde nada for å forsterke en for svak spillerstall i januar. Vi brukte £0.

Vi får akkurat som fortjent.

Som Mr Kaizer sier, vi luller oss inn i en hvit verden hvor våre spillere er så forbanna mye bedre enn resten her nede i bakgården. Uansett hvem vi låner, så er det klassespillere. Fakta er at de er sendt til oss på opptrening, som Dickinson. Eller rejects fra CCC.

Vi låner ikke EN ENESTE "up and coming" fra Premier. De havner i Hereford, Histon, Piston og all anna møkk som har knust oss i år.

Stort sett det vi har er crap. Delph, Beckford og et par til som duger, resten ubrukelig.

Fansen har helt rett: We re shit, and we re sick of it.
 

rd1

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #15 på: Februar 18, 2009, 12:07:50 »
Slik jeg vurdere det er det bare Delph, Bechford og kansje Naylor som stikker seg ut på dagens Leedslag. Vi har med andre ord ikke den beste stallen i ligaen. Når "Team of the Year" i leauge 1 skal kåres mot slutten av sesongen, er bare Delph og Bechs som er i nærheten.

Grunnen til at vi ikke har gode nok spillere, er selvfølgelig at vi mangler midler i klubben til å hente gode nok spillere. Vi sliter etter all sansynlighet fortsatt med økonomien, og fra driften alene er det ikke nok penger til å satse tungt.

Skal vi komme kjapt opp, må vi ha ny investor som er villig til å bruke av egne penger. Det er ikke Bates (om han har egne penger).

Med Bates ved roret er vi nødt til å bygge opp stein for stein, og da kommer dette etter all sansynlighet å ta lang tid.. Til sommeren reiser Delph og Bechs.. da mangler vi 11 kvalitetspillere.
"Who needs Cantona??"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #16 på: Februar 18, 2009, 12:22:20 »
Raseriet bobler i kroppen!!! Nok et forbannet drittap for en møkkaklubb som sliter for å overleve i L1! Dette er virkelig ille. Hvordan i huleste skal jeg klare å hente inn ny motivasjon til å følge med Leeds United etter nok et ydmykende resultat! Jeg sliter med å glede meg over fotball og mitt kjære Leeds nok som det allerede er om ikke gutta, de elleve hvite, skal slenge sånn dritt som dette i trynet mitt på txt tv en sein tirsdagskveld! Det var som f... så inderlig inn i h... også! Det er da ingen grense for hva man skal bli utsatt for som supporter for denne borskjemte gjengen av wannabes!
Yeboahs vitne

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #17 på: Februar 18, 2009, 12:49:38 »
Gruer meg til Oldham - Leeds, håper på seier  ;)

abbe

  • Gjest
Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #18 på: Februar 18, 2009, 12:54:39 »

Grunnen til at vi ikke har gode nok spillere, er selvfølgelig at vi mangler midler i klubben til å hente gode nok spillere. Vi sliter etter all sansynlighet fortsatt med økonomien, og fra driften alene er det ikke nok penger til å satse tungt.

Skal vi komme kjapt opp, må vi ha ny investor som er villig til å bruke av egne penger. Det er ikke Bates (om han har egne penger).

Ang. det med økonomi. Vi fikk jo meldinger om at vi var gjeldfrie for en stund siden. Vi er jo nødt til å være bedre stilt enn de andre konkurentene som stort sett bare har mødrene til spillerne på tribunen? (Vi betaler vel muligens enda lønn til en 5-6 managere?)

Klart vi ikke kan matche lagene lenger opp i divisjonene på økonomi, men jeg vil tro at Leeds har større finansielle muskler enn f.eks. Cheltenham.

B_Ød

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #19 på: Februar 18, 2009, 13:39:32 »
Satt og så på dagens nyhetsklipp på LUTV før kampen og jeg gremmes igjen over hvor hovmodige Leeds-spillere, -managere og generelt tilknyttede er ovenfor andre lag. Vi kunne ikke bare "dra til Hereford og hente tre poeng", det kom til å "bli en tøff kamp", men vi måtte "gå ut i ledelesen og kjøre over de" og så videre. I direkte tale høres dette ydmykt ut, men det de egentlig sier er "vi er for store for å møte Hereford."

Jeg er drita lei av at Leeds snakker om at vi skal komme oss ut av denne bakgårdsdivisjonen der vi er så vanvittig mye større enn alle de andre. Det høres ut som det deles ut poeng på antall fans. Ikke misforstå, det er alltid noen som legger inn dette obligatoriske "men, vi kan ikke tro at det kommer av seg selv", men hva hjelper det egentlig....

...utover å egge motstanderne og antakelig - kanskje underbevisst - senke tenningsnivået hos egne spillere?

Det er på tide at Leeds´ spillere blør for drakta og slutter med disse latterlige utspillene, dersom de ikke har tenkt å følge de opp. Vis det på banen, om dere har det i kjeften. Før sesongen var stemningen den at dette skulle være en dans på roser og siden klubben plukket 91 poeng året før, kunne det i alle fall ikke bli noe verre i år.

Ja, vi ER en klubb stor nok til toppen av PL, vi har en historie som ikke fortjener spill mot disse bakgårdsklubbene og ikke minst en fanskare som ikke står tilbake for noen. Dette hjelper dog IKKE i de nitti minuttene som teller. De som trer på seg den ærverdige helhvite drakten hver uke, spiller i en klubb som i praksis burde vært LANGT over deres generelle nivå. Dette burde tilsi en lyst til å vise at de ønsker å gi noe tilbake! Hvor faen er Leeds-spiriten hos dagens spillere?

Vi supportere fortjener bedre!

Skrevet i frustrasjon, det skal sies. Dette er ikke et skrik om at alt skal hives på sjøen eller at vi nå aldri har sjans på opprykk i år, men hadde noen fortalt for et par år siden (altså, etter det første nedrykket) at Leeds skulle tape fortjent for Hereford United i serien, så hadde jeg antakelig lagt meg ned i krampegråt. For en nedtur. Det er på tide at spillerne bretter opp ermene og gjør en innsats, ikke bare rir videre på klubbens lange og tradisjonsrike historie. Vi vinner ikke kamper på slik måte.

Dette evige maset om å "get out of this league" hjelper ikke. Det gnir bare tapene for ligarivalene enda verre.

hjertens enig.
Ups & Ups!!

Sheridan

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #20 på: Februar 18, 2009, 14:10:31 »
Nok ett pinlig tap.

RuneSve

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #21 på: Februar 18, 2009, 15:37:30 »
Likte hvertfall Grayson sin reaksjon på intervjuet på LUTV. Virker som han ikke tar dette som "Ja, Hereford skal ha skryt for bra spill, vi var uheldige i dag."

Han sa egentlig at dette var uakseptabelt, vi spilte en drittdårlig kamp, og spillerne må skjerpe seg.
 

Oggy

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #22 på: Februar 18, 2009, 16:02:01 »
Gruer meg til Oldham - Leeds, håper på seier  ;)

Tenkte akkurat det samme, håper vi ikke blir latterliggjort og hånet
i TV-kampen mot Oldham  :-[
Oggy

Dennis

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #23 på: Februar 18, 2009, 16:22:30 »
Likte hvertfall Grayson sin reaksjon på intervjuet på LUTV. Virker som han ikke tar dette som "Ja, Hereford skal ha skryt for bra spill, vi var uheldige i dag."

Han sa egentlig at dette var uakseptabelt, vi spilte en drittdårlig kamp, og spillerne må skjerpe seg.

Det blir absolutt spennende å se Simon Graysons rolle som motivator oppe i alt dette. Definitivt vil han, samt Miller og Snodin, og deres evne til man-management og team-building, være helt avgjørende for sesongens utfall. Så langt denne sesongen har Leeds-laget virket som en gjeng smågutter som hver for seg står og sparker litt i bakken foran seg, med henda på ryggen. Trenerne er absolutt nødt å få hver og en til å spille for både seg selv (framtiden i klubben) og "drakta". ("Drakta" er forresten laget, medspillere og klubben - ble arrestert på dette sist; en drakt var visstnok kun et tekstil.  ::))

Det er derimot også viktig at Grayson ikke distanserer seg helt fra laget, slik Dennis Wise etterhvert gjorde. I starten klarte Wise/Poyet å bygge en skikkelig oss-mot-alle-følelse som gagnet enheten. Når Gus etterhvert hoppet over til den grønnere siden av gjerdet og tapene begynte å komme, maktet ikke Wise å fortsette den trenden. Selv om ballgutter, dommere, kioskdamer og ryddegutter fikk skylden for tap, var det også ofte at han satte laget (les: spillerne) under seg selv.

Motsatt var Garymac, som stadig forsvarte resultatet med "godt spill, men vi manglet det siste lille". Det er heller ikke bra. Den samme tralten om hvorfor laget ikke utnyttet ballmessig og til tider sjansemessig overtak, klarte heller ikke å få laget utav det dårlige sporet. I etterkant har vel også spillere hintet til det Jon R allerede visste i medgangstiden; Macca visste ikke hva han drev med i motgang.

Det er ingen hemmelighet at jeg tror veldig på den mentale biten av fotballen. Jeg håper (og tror!) at de som nå styrer laget er habile på balansegangen mellom å skape en enhet av stallen og trenere og det å sparke gutta i rævva når det må til. At Grayson gremmes like mye som oss over den flaue innstillingen i går, synes jeg er helt riktig! På lørdag var det kanskje litt motsatt, da vi ikke maktet å putte sjansene.


« Siste redigering: Februar 18, 2009, 16:24:32 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Karl Hot Shot

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #24 på: Februar 18, 2009, 16:55:50 »
Sannsynligvis spilte Leeds United penere fotball under Gary McAllister enn under Simon Grayson, men fotballen var veldig ineffektiv. Jeg må imidlertid ta et viktig forbehold, siden jeg ikke har sett Leeds United live under Grayson, og fikk bare studert laget under direktesendinga på Sky mot Millwall forrige mandag.

Det som er kritisk oppi denne formdumpa, er at verken Delph eller Beckford kommer til å bli med oss videre i League One sesongen 2009/2010. Jeg er overbevist om at Bates kommer til å godkjenne salg av begge til sommeren, kanskje til og med for lavere summer enn han hittil har avslått. Dersom det ikke dukker opp noen veldig lovende juniorer fra eget akademi snart, kan et salg av våre beste spillere føre til ytterligere stagnasjon for laget. Ken Bates har lenge nok demonstrert for hele fotballverden at han er storfornøyd med det rampelyset han nå befinner seg i igjen som klubbeier. Om han har penger til å investere, eller ikke har penger til å bruke, kan for så vidt gå ut på det samme, så lenge ingen penger blir brukt. Så lenge vi heller ikke har noen manager eller spillere som er i stand til å trylle, blir vi værende i fotballens bakgård. Våren blir en eneste lang neglebitende kamp for å skrape sammen nok poeng til å nå en play-off.
 

testo

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #25 på: Februar 18, 2009, 19:07:13 »
Gruer meg til Oldham - Leeds, håper på seier  ;)

Tenkte akkurat det samme, håper vi ikke blir latterliggjort og hånet
i TV-kampen mot Oldham  :-[

Oldham tapte 5-0 for Hereford.Så om vi hever oss dit vi burde være så burde det bli et mål kallas
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jalu

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #26 på: Februar 18, 2009, 19:15:55 »
Aldri har så få sagt så mye riktig på dette forum ,spillerne er ikke bedre og thats it.
leeds 4ever ihvertfall til jeg dør . jalu  :-\

Promotion 2010

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #27 på: Februar 18, 2009, 21:20:10 »
1. Løp til dere spyr
2. Spill på grensen til det ulovlige,duelltap aksepteres ikkje
3. Bevis at dere vil spille på Leeds.

3 enkle beskjeder til spillerne før neste kamp.....og husk,vi er langt ifra friskmeldt sjøl om vi gruser Cheltenham hjemme,det er de neste bortekampene som vil vise om Leeds`overvurderte stall har "baller".




Vi var vel det eneste laget som tapte både borte og hjemme mot Cheltenham i fjor......

Vi vant borte og da har vi vel fått nok poeng mot miniklubben denne sesongen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RuneSve

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #28 på: Februar 18, 2009, 23:29:54 »
Blir for dumt med "spillerne er ikke gode nok, og thats it".

Hvertfall når det er snakk om kamper mot Hereford, Cheltenham, Histon. Spillerne er mer enn gode nok for å slå disse lagene, det er innstillingen, innsatsen og viljen som feiler. Er det vi må gjøre noe med. Selvsagt kan man forbedre stallen, men hjelper ikke å kjøpe 2-3 gode spillere hvis laget som helhet fortsatt ikke klarer å jobbe skikkelig, og gi full innsats, uavhengig om det er Leicester eller Hereford vi møter.
 

baste

Sv: Det er på tide med HANDLING!
« Svar #29 på: Februar 19, 2009, 02:14:29 »
Gruer meg til Oldham - Leeds, håper på seier  ;)

Tenkte akkurat det samme, håper vi ikke blir latterliggjort og hånet
i TV-kampen mot Oldham  :-[

Hånet er vi av en viss postmann (Histon)?? Og at vi enda er i L1 og ser ut til å bli der.
Ble mobbet på facebook for at Leeds tapte igjen. Ei kjerring som mente jeg måtte ha hatt en tøff barndom, men da svarte jeg at på den tiden- var LEEDS best   :D

Tilleggskommentaren min til LFC fansen var flg; Er faktisk så gammel at jeg husker sist Looserpool vant serien (håper den svei ) !!!!  MOT