Leeds-Northampton 2. mai

Started by ivo, February 23, 2009, 19:05:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ivo

Vi er en gjeng på fire personer fra Vadsø som skal reise til Leeds for første gang for å se kampen Leeds - Northampton, 2. mai. Skal fly med SAS, Oslo-London. Videre blir det å reise med tog fra London til Leeds. Noen som har noen tips om hvordan vi kommer oss til Leeds med tog fra Heathrow? Innspill mottas med takk.

Rudi G.

Hei og velkommen på forumet ivo. Har planer om å ta med meg guttene og reise på den kampen jeg og. Jeg tar eventuelt flyet fra Bergen via Amsterdam til Bradford/Leeds. :)

fjellhaugen

hei ivo. velkommen til oss :)

går fint å reise den veien du tar tog fra kings cross til leeds. til kings cross kommer du deg med undergrunnen evt taxi/buss.
hvis du bestiller biletter litt på forhånd får du nok helt ned i 30-35 pund for retur bilett.

om du søker litt i denne tråden finner du lassevis med tips fra london og nordover.

god tur :) :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ivo

Takk for gode tips. Skal ta SAS fra Kirkenes til London. Tog videre til Leeds. Blir stort å komme til Leed¨s for første gang. Har tross alt fulgt med laget siden 1974.

testo

Billetter er bestilt og kjøpt
Vi er 4 stk som drar 1/5 fra Gardermoen via Amsterdam til Manchester og første tog til Mekka,hvor vi skjekker inn på Marriott.Dagen etter er det jo siste seriekamp mot Northamton og etter det satser vi på at 2 plassen er sikra og festen kan begynne.
Tror ikke det blir mye soving da flyet mitt går tidlig Søndag 3/5 fra Leeds B via Amsterdam igjen.
Dette kan ikke bli noe annet enn en OPPTUR.

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

Obs obs.
Kampen er flyttet til søndag 3 may

ivo

Hvor har du det fra? På alle relevante nettsider står det fremdeles at kampen spilles 2. mai. Men det hadde vært ok for min del om kampen ble flyttet til søndagen. Da kunne vi dratt til Mbrough lørdagen og sett Boro- Man U. Drar hjem på mandag 4 mai.

RuneR

Sannsynligvis er dette bare tull fra h.b.?  Hvis ikke bør du være grei og oppgi kilde, Håkon...

Det er ingenting som tyder på at dette stemmer. Derimot er planen å gjennomføre sesongavslutning i League 1 og 2 lørdag 2. mai, og i Championship Søndag 3. mai.
Kilde: The Fotball League:  http://www.football-league.co.uk/page/AllCompFixtures/0,,10794~200805000,00.html
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

bwirum

Kan ikke finne noe noe sted om at denne skulle vært flyttet.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Asbjørn

Quote from: RuneR on March 11, 2009, 11:18:47
Sannsynligvis er dette bare tull fra h.b.?  Hvis ikke bør du være grei og oppgi kilde, Håkon...

Det er ingenting som tyder på at dette stemmer. Derimot er planen å gjennomføre sesongavslutning i League 1 og 2 lørdag 2. mai, og i Championship Søndag 3. mai.
Kilde: The Fotball League:  http://www.football-league.co.uk/page/AllCompFixtures/0,,10794~200805000,00.html

Kilden er grei, det er   http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=146772

QuoteLeeds United`s final league game of the season against Northampton Town at Elland Road will now kick off at 1.15pm on Sunday May 3rd.

After consultation between the Football League and Sky TV the fixtures of all 72 clubs will kick off at the same time on the same day.

Vital Leeds United!
Problemet er at hverken Sky eller Football League til nå hverken har oppdatert fixture list eller lagt ut noe om denne endringen...

Men til dere som nå risikerer ombooking vil jeg nesten anbefale en mail til enten Sky eller Football League

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RuneR

Siden jeg og familien risikerer ombooking, har jeg nå sendt mail til både Leeds United og Football League. Svarene vil jeg naturligvis publisere her, for evt. andre interesserte.....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

chief

Quote from: RuneR on March 11, 2009, 23:58:54
Siden jeg og familien risikerer ombooking, har jeg nå sendt mail til både Leeds United og Football League. Svarene vil jeg naturligvis publisere her, for evt. andre interesserte.....

Men du har da god trening i å booke om flybilletter du Rune!

;D
1 4 all and all 4 1

RuneR

Quote from: chief on March 12, 2009, 07:35:40

;D
Au, den svei. Ombookingen i november var tøff for lommeboka, men i mai skal det vel gå  bedre ;)

Foreløpig finner jeg ingen avklaring, dette svaret fikk jeg nettopp fra Maria:

"Hi Rune,
Thank-you for your e-mail.
Unfortunately nothing has been announced by the club as yet so i cannot confirm if this is true of not.  I have just had a look on the Football League website and there is nothing in there either.  The best thing i can advise is to keep checking our website because as soon as there is any news it will be on there.

Kind Regards
Maria Dawson
Ticketing Customer Services
Leeds United Football Club Ltd
"
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

Svend Anders

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

RuneR

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

testo

Quote from: RuneR on March 12, 2009, 11:01:13
Quote from: chief on March 12, 2009, 07:35:40

;D
Au, den svei. Ombookingen i november var tøff for lommeboka, men i mai skal det vel gå  bedre ;)

Foreløpig finner jeg ingen avklaring, dette svaret fikk jeg nettopp fra Maria:

"Hi Rune,
Thank-you for your e-mail.
Unfortunately nothing has been announced by the club as yet so i cannot confirm if this is true of not.  I have just had a look on the Football League website and there is nothing in there either.  The best thing i can advise is to keep checking our website because as soon as there is any news it will be on there.

Kind Regards
Maria Dawson
Ticketing Customer Services
Leeds United Football Club Ltd
"

Jeg sendte også mail til disse to og fikk det samme svaret.Jeg leser også linken til Svend Anders og det er greit det at Leeds sier at kampen ikke har blitt flyttet,men er det ikke FA som styrer dette og de har vi ikke fått svar fra.En annen ting,man skulle tro denne kilden var å stole på,hvor har de fått dette fra ?.
Forbanna irriterende med slikt svada. http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=146772
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

;D Veldig bra jobba Svend Anders  ;).
Godt vi fikk en klarhet i dette. jeg var ikke langt unna å ordne med ny hjemreise. ;D ;D
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11987.0
Terje

ollan

Quote from: testo on March 12, 2009, 20:05:56
;D Veldig bra jobba Svend Anders  ;).
Godt vi fikk en klarhet i dette. jeg var ikke langt unna å ordne med ny hjemreise. ;D ;D
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11987.0

En dag ekstra I Leeds hadde vel ikke vært å forakte??? ;D
Ollan

testo

Fikk til slutt svar fra FL også(der går det unna ;D)
Legg merke til tittelen...kremt kremt.

Dear Sir   ;)

Thank you for your email.

In response to your query regarding Leeds United’s last game of the season, I can confirm that the fixture versus Northampton Town will be played as originally scheduled â€" Saturday 2 May, 3.00pm.

Kind regards

Mark Bradley

Customer Service

The Football League

www.football-league.co.uk

The Football League Ltd. Registered Office - Edward VII Quay, Navigation Way, Preston PR2 2YF.  Registered No: 80612.  Tel: 0844 463 1888. Fax: 0844 826 5188.

London Office - 30 Gloucester Place, London, W1U 8FL.  Fax: 0844 826 3103

Terje

lojosang

Quote from: testo on March 17, 2009, 18:34:42
Fikk til slutt svar fra FL også(der går det unna ;D)
Legg merke til tittelen...kremt kremt.

Værglad for at de ikke holdt deg på pinebenken fram til en time før kampstart, samt lot hotellet og flyselskapet du skal bruke avgjøre om kampen skulle flyttes eller ikke.  ;D
- Leif Olav

testo

Terje

lowfields

Okei, da er reisen i boks.
Torp - Stansted -Leeds 1.mai.
Blir boende hos Peter frem til mandag, gleder meg allerede til en pint med bitter 8)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Lindskog-Leeds

Quote from: lowfields on March 30, 2009, 21:14:17
Blir boende hos Peter frem til mandag, gleder meg allerede til en pint med bitter 8)

Kor mye betalte du for flybillett ?

Kjell Skjerven

So,da var denne turen bestillt.
Jammen bra sesongen er snart over,begynna å bli blakk :D
Side before self,every time.

Tom S

Hmmm, lurer på denne - eller skal eg vente til wembley?

COME ON LEEDS !!

chief

Quote from: Tom S on April 04, 2009, 14:27:31
Hmmm, lurer på denne - eller skal eg vente til wembley?

Jeg tar ikke sjansen på å vente til Wembley, Tom.
Tar i så fall med meg wembley også. Som en bonus!

Hiv deg på.  ;D
1 4 all and all 4 1

lowfields

Quote from: Lindskog-Leeds on April 04, 2009, 00:39:45
Quote from: lowfields on March 30, 2009, 21:14:17

Kor mye betalte du for flybillett ?

1500-1600 for fly.
70£ for togturen.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Tom S

East Stand Upper skal åpnes til denne kampen.
Blir supert (for de som skal over) med fullsatt stadion.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1611245,00.html
COME ON LEEDS !!

pesi

skal besøke en kompis den helga i danmark... å med min flaks så sikrer vi vel 2 plassen den gangen UTEN meg på ER...

MOT
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Lindskog-Leeds

Der va billettane bestilt :)
Sitter på East Stand, L31, rad K 0074-75.
faen så eg gleda meg :D

Sett en del på flybilletter, svindyrt må eg si.
har dere andre som skal ned, funnet noe billig og bra løsninger ?
Fant ganske billig buss fra london til leeds, 30 pund tur retur..
Men da skal det jammen klaffe med fly.
I og med at eg bur i Høyanger, så blir nærmaste flyplass, Bergen Flesland.