KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)

Started by kjelvi, February 26, 2009, 19:01:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mats-

olsen leeds

neineineinei er det mulig kunne vi ikke scoret

Dennis

En kamp vi like godt kunne tapt som vunnet, så ett poeng er kanskje ok. Vi skaper litt mer enn Oldham, men de er farlige når de kommer med Taylor (som jeg håper vi kjøper til sommeren!)

Syns Rui, Becchio, Kilkenny og spesielt Snodgrass var bra i dag, mens Delph, Johnson og Beckford var svake.
Marching on together!

Sleivind

Synes det er rart at Grayson ikke bruker inbytterkvoten med tanke på at nesten de samme 11 spilte kamp for kun 2 dager siden.

raggen

må si dette var feigt av grayson dere............ ikke noen bytter da alle kunne se at flere leeds spillere var slitne. Johnson og parker sleit utrolig på venstre sida mens både kilkenny og delph også kunne hatt en pause på benken. synes en skal trekke frem becchio som MOM i denne. Han jobbet hardt hele kampen og scoret mål. og jammen fikk han nesten ikke en oscar også :P ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

normanbites

ok,hadde vi gjort dette en 4-5 ganger til iår hadde vi nesten vært direkte oppe........stadig håp om å unngå wembley..

LEO

ok med uavgjordt siden vi har tapt de tre siste og heller ikke scoret mål.

Nå fikk vi mål og poeng.

Men jeg fikk se at Parker ikke holder mål.  Her må det finnes en erstatter.  Dickinson fra Stoke har ikke vært på laget eller som innbytter.  Da bør vi hente ham.

testo

Håpet lever...Var redd dette skulle ende med 0 poeng...se det sånn at vi tok ifra Oldham 2 p
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Pettersen97

1-1 helt greit resultat borte mot en av opprykks rivalan..
Men det hadde smakt mye bedre med 3 poeng..

MOT!!
The Mighty Whites

LEO

For meg var Snodgrass banens beste.  Det er helt utrolig at han ikke byttet inn når det er kun  to dager siden forrige match.
Det er svak ledelse.

stian

Jeg blir like overrasket hver TV-kamp over hvor lavt nivået er i denne divisjonen. Sitter igjen med en følelse av å ha sett HamKam spille mot Hønefoss  :o

Oggy

Sitter med et inntrykk av at denne kampen burde vi vunnet.
Ikke imponert over Oldham, Kabba var skikkelig dårlig.

Synd Delph rotet d til på 0-1, men samtidig var d lykketreff
at de fikk putta fra nærmest død vinkel.

Killa har fått mye pepper her inne, syns han var pasningssikker
og trygg i dag.
Oggy

Leedsulf

Becchio, Snodgrass og Kilkenny var bra i dag ja, Delph ditto svak, spesielt i første omgang.
Men den svakeste av alle må vel være Johnson. At han får stå samtlige 90 minutter forstår jeg ikke. Han trenger jo ikke dusje etter kampen engang.

Another_Roger

Quote from: stian on March 02, 2009, 22:46:38
Jeg blir like overrasket hver TV-kamp over hvor lavt nivået er i denne divisjonen. Sitter igjen med en følelse av å ha sett HamKam spille mot Hønefoss  :o

Finn et land i verden som har høgare kvalitet på nivå3. Det finner du aldri i verden. Lurer på kva slags forventningar du har som er overraska....

MrK

Både Ham Kam og Hønefoss hadde vært topplag i L1 - for dette var dårlig - venstre siden var spesielt dårlig med B. Johnson som en ener i negativ forstand men det var viktig med poeng!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Trond90

Greit med uavgjort, Man of the match i dag for meg er: Becchio, scoret + han jobbet hele tiden og vant mange dueller. Bradley Johnson og Ben Parker var rett og slett veldig svake i dag.. liker ikke og si dette men tror att Ben Parker ikke kommer til og bli noe i vårt kjære Leeds.. håper vi henter Dickinson fra Stoke igjen snart.. MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

torivar

en gåte for meg at parker gang etter gang løper bakover med ballfører mellom seg og eget mål.  jeg har så lyst at han skal være god, men han er ikke det. Johnson var sjokkerende, og verken ankers eller rui er særlig betryggende - men kanskje det beste vi har. Håper robinson er klar til neste kamp, slik at johnson kan hviles på ubestemt tid. mener faktisk at delph kan få hvile når howson kommer igjen.

Promotion 2010

Quote from: Another_Roger on March 02, 2009, 22:53:55

Finn et land i verden som har høgare kvalitet på nivå3. Det finner du aldri i verden. Lurer på kva slags forventningar du har som er overraska....

Har du ikke annet å gjøre?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Synes det var en svært oppløftende kamp. Vi slipper ikke Oldham til noe særlig, og har flere gode muligheter selv. Vi er rett og slett det beste laget i kveld, og jeg er fornøyd med ett poeng. Husk at dette er laget som ligger på 4.plass!

Som sagt her inne tidligere: Becchio og Kilkenny spiller bra. Det samme gjør også Rui. Snoddy litt på og av. Johnson svak, mens Delph sikkert spiller sin dårligste kamp i Leedstrøya - out shone by Kilkenny!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Another_Roger

Quote from: Promotion 2010 on March 02, 2009, 23:05:36
Quote from: Another_Roger on March 02, 2009, 22:53:55

Har du ikke annet å gjøre?

Jo, en heil masse. Dette er ein av tinga.

TK20

Dagens første spillerbørs?

Ankergren 5 - Lite å gjøre, dårlig på målet. Litt skuffende.

Douglas 6 - Hang med bra og gjorde sakene sine fint i 1 omgang. Slet litt mer utover i andre, og de kom lettere til innlegg.
Naylor 7 - Holdt fortet godt, vant et par viktige taklinger og dueller
Marques 7 - Hans beste kamp jeg har sett denne sesongen. Begynner vi å ane et stopperpar i form?
Parker 4 - Leverer ikke offensivt, og sliter defensift med tempo. Den spilleren jeg er minst fornøyd med på dagens Leeds.

Snodgrass 6 - Knallgod førsteomgang, borte i andre.
Kilkenny 7 - Holdt ballen på bakken når vi trengte det som mest, spilte lure baller igjennom, og strødde fint. Syns Killa bør få prøve seg mer fremover.
Delph 6 - Løp mye, noen fine baller, men gjorde ikke jobben slik vi er vant til å se ham.
Johnson 5 - Fikk til lite, var sjelden på ballen. Pluss for kremcorner og assist.

Beckford 6 - Fikk noen muligheter, ellers usynlig. Løper jevnt over godt, og var imponerende god til å ta ned ballen og holde på den når vi lå bakpå.
Becchio 8 MOM - Løper mye, løper godt, skaper farligheter og scorer. Vår viktigste mann i dag.

Ellers var dette en jobbekamp, hvor hele laget lå greit defensivt. Skaper også en del fremover, mot et lag over oss på tabellen.

Jeg er knallfornøyd med poeng i dag, men mest fornøyd med spillet.

torivar

tror jeg ønsker meg oldham om det blir wembley. For all del ikke Peterborough

jarle

Hvor skal vi begynne...
Min første kamp iår... det var dårligere en jeg trodde...

Skremmende nivå... på alt egentlig...
Kun Beckford, Kilkenny og Delph samt Naylor som er nogenlunde skolerte.
Gode mottak og pasninger som mottaker slipper å slite med.
Snodgrass, Becchio og Douglas vil mye men er for dårlig teknisk.

Bradley Johnson??? at han er på banen i 90 minutter er et under.
Ben Parker??? mye rart i posisjons spill og usikker.
Marques spiller seg opp etter en horibel åpning hvor ballen går i hytt og pine hver gang han skal klarere...

Det som er veldig skremmende er total mangel på system og bevegelser... alt går på lykke og fromme. Ingen som tør å utfordre.. ingen som tør holde på balllen ( holde den i laget) lite bevegelse for å gjøre seg spillbar...

Jeg mener Kilkenny er BB... han er den eneste som har litt fotball i seg.  Meget god teknisk, gode passninger... desverre for mye dritt rundt seg.
Becchio får plussfor kjemping og stå på glød. Og en super scoring BB runner-up.
Samme med Snodgrass står på og prøver...
Naylor god bak.

Laget:
Anker: er vel ikke mannen å satse på fremover!
Douglas: gjør jobben sin.
Rui: Begynner svakt..bedre utover. Huntington må være bedre
Parker: ?? Finn en erstatter omgående.

Snodgrass: Vil mye... men begrenset. Mulig sliten etter 2 kamper med mye jobbing.
Delph: Underlag og kamputvikling... ikke hans force... men du ser at det er fotball i gutten
Kilkenny. Viser at han er en god fotballspiller (merkelig hvor mye negativt det har vært om han på forumet.) Kloke valg med ballen hele tiden.
Johnson: ??? som sagt helt utrolig ræva... treg, dårlig teknisk, feil valg... Ikke god nok for Leeds

Becchio: scorer og jobber som en gud. Synd det er mye dårlige mottak på gutten.
Becford: Lat, men... har det lille ekstra på dette nivået. Synd han tror han er gud selv om han spiller i 3 divisjon.

Grayson: hvor var byttene??? At Prutton ikke er bedre en Brad Johnson nekter jeg å tro!

Alt i alt... 2 av de bedre lagene i ligaen spiller kamp og det stinker....

Rudi G.

Dette var solid fremgang. Vi hadde fortjent å vinne i dag, men er bekymret over alle tversoverpasningene til Delph. De må lukes bort snarest skal det være noe håp. Becchio jobbet også bra i dag. Savnet Robinson.

Rudi G.

Forstår frustrasjonen din, men velkommen til engelsk 3. divisjon.

Promotion 2010

Svak først omgang. Bedre i andre, noe som skyldtes tretthet og mindre press på midtbanen. Jeg var imponert over forsvarsformasjonen og de taktiske egenskapene til laget som helhet. Parker og Douglas holdt seg lang mer tilbake enn tidligere og det gjorde oss kompakte.
Snoddy og Johnson gjorde to manns arbeid defensivt. Johnson er svært svak offensiv dessverre. Han gjorde ikke mer enn frisparket i muren offensivt. Snoddys løpsstyrke ligger langt over de fleste spillerne i denne divisjonen, og gjør ham til en meget habil spiller. Killa var ikke så svak i dag, men første omgangen var under pari for ham. Delph er en skygge av hva han kan. Tversoverpasningene i første koster oss nesten dyrt, men han hever seg i andre.
Becchio er utrolig ballsikker, men har noen underlige valg lit for ofte. Kom til sin rett etter målet spesielt. MOM for meg også. Beckford var litt off idag, men vi spilte polere på Gregan og da vises ikke Becks sin styrke dessverre. Nå må vi snart greie å spille oss rundt Gregs. Han er en treg, voldelig sullik som burde vært rundingsbøye.
Gode bytter av Grayson!!! Hva skulle han gjort? Lubo - neppe, Prutton - han er for taktisk dårlig, Trundle eller Grella - glem det.
Vi klarte oss bra og var IKKE truet defensivt. Oldham er ikke det laget jeg frykter mest i denne ligaen. I det hele tatt forteller det oss hvor svake mange av lagene i toppen er. Selv Stockport og Tranmere er jo påmeldt.
Jeg talte opp 6 større sjanser til Leeds og null til Oldham i kampen. Vi var klart nærmest og var utrolig kompakt. Dette ga aldri Oldham ro og tro på seier. Jeg er relativt fornøyd med dette resultatet!
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Quote from: EspenDale on March 02, 2009, 23:09:00
Dagens første spillerbørs?

Ankergren 5 - Lite å gjøre, dårlig på målet. Litt skuffende.

Douglas 6 - Hang med bra og gjorde sakene sine fint i 1 omgang. Slet litt mer utover i andre, og de kom lettere til innlegg.
Naylor 7 - Holdt fortet godt, vant et par viktige taklinger og dueller
Marques 7 - Hans beste kamp jeg har sett denne sesongen. Begynner vi å ane et stopperpar i form?
Parker 4 - Leverer ikke offensivt, og sliter defensift med tempo. Den spilleren jeg er minst fornøyd med på dagens Leeds.

Snodgrass 6 - Knallgod førsteomgang, borte i andre.
Kilkenny 7 - Holdt ballen på bakken når vi trengte det som mest, spilte lure baller igjennom, og strødde fint. Syns Killa bør få prøve seg mer fremover.
Delph 6 - Løp mye, noen fine baller, men gjorde ikke jobben slik vi er vant til å se ham.
Johnson 5 - Fikk til lite, var sjelden på ballen. Pluss for kremcorner og assist.

Beckford 6 - Fikk noen muligheter, ellers usynlig. Løper jevnt over godt, og var imponerende god til å ta ned ballen og holde på den når vi lå bakpå.
Becchio 8 MOM - Løper mye, løper godt, skaper farligheter og scorer. Vår viktigste mann i dag.

Ellers var dette en jobbekamp, hvor hele laget lå greit defensivt. Skaper også en del fremover, mot et lag over oss på tabellen.

Jeg er knallfornøyd med poeng i dag, men mest fornøyd med spillet.

Enig, men jeg tror jeg ville gitt Snodgrass en 7'er!  :)
Min første Leeds-kamp:

RuneSve

Det jeg ble absolutt mest imponert over i dag, var Becchio sin innsats, Naylor i forsvaret, Kilkenny på midtbanen, og den herlige responsen etter målet til Oldham. Lenge siden jeg har sett en slik vilje til å gå rett opp og score, og å gjennomføre det såpass bra. Èn god sjanse og en scoring rett etter Oldham sitt mål. Skulle gjerne likt å se den samme gløden etter scoringen også, men alt i alt er ett poeng helt greit i denne kampen.

Hobben

Idag spilte vi ikke akroatt bra da. Mesten alle passnigene er dårlige! Ikke en passning for vi til! Beckford var svært usynlig idag.. Ankregren var alt for sent nede på målet, burdet tatt den mener jeg. Vi vinner ikke dueller (Litt av og på der). Men likevell synest jeg vi er det bestet laget, Oldham har nok ballen mest og er mest på Leeds banehalvdel, men fikk ikke til de store mulighetene. Mens Leeds var farlige på det vi kom frem på. Synd ikke Beckford klarte og gjøre noe da han var gjennom alene, og at Delph ikke fikk mål på skuddet sitt. Men jeg er egentlig fornøyd med et poeng her. Men det må skjerpest om vi har tenkt og beholde den nåværende playoffen!

Ellers ønsker jeg meg Peterborough i play off, vi sliter hver gang med Oldham. Men, driter i motstanden, Leeds skal vinne uansett.
Rogaland Whites

MacMurder

Gledelig at Kilkenny gjør en såpass god kamp, viktig på dette nivået å ha noen som kan få ballen ned på bakken, fordele baller og tre pasninger i bakrommet. Ett poeng borte mot Latics får vel være bortimot godkjent.