Når går play off finalen?

Started by Bjalle Skien, February 28, 2009, 17:54:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjalle Skien

Hei alle sammen. Som enslig far, må jeg planlegge lang tid i forveien. Så er det  noen som vet når Playoff finalen er??

Har vært på de 3 siste finalene og det har resultert i 3 tap 0-7 i målforskjell, så muligens jeg skal holde meg hjemme???

God helg alle sammen!!!!!

Volda69

Ja, please, hold deg heime! Me vil gjerne at Leeds skal kome seg ut av denne hengemyra. ;D
MOT

Robert H.

Hei Jarle,

Lenge siden vi var sammen på ligacupfinalen mot Villa. Play off finalen går 24. mai.

http://www.football-league.co.uk/page/KeyDates/0,,10794~1357319,00.html

Robert

Når går vanligvis playoff finalen? På dagen mener jeg? Kl 15?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Promotion 2010

Quote from: ->Robert on February 28, 2009, 22:18:48
Når går vanligvis playoff finalen? På dagen mener jeg? Kl 15?

Finalen er vel en søndag. Da går den kl 15 lokal tid.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Robert

Hmmmmm, har et fly som går 19:15 fra Heathrow den 24. mai, som jeg har booket for leeenge siden.
Jaja, får se hvordan det går med Leeds først, har ikke så stor tro på play-off finale ennå :)

h.b

Driter i hele playoff finalen jeg. Bryr meg døyten om hvem MK Dons møter der ;D

Rudi G.

fjellhaugen

Quote from: Bjalle Skien on February 28, 2009, 17:54:21
Hei alle sammen. Som enslig far, må jeg planlegge lang tid i forveien. Så er det  noen som vet når Playoff finalen er??

Har vært på de 3 siste finalene og det har resultert i 3 tap 0-7 i målforskjell, så muligens jeg skal holde meg hjemme???

God helg alle sammen!!!!!

hehe..
da brodern var med meg på kamp 2 ble vi sittende og prate med en local lad etter kampen, hvorpå min bror sier; nå har jeg reist fra norge for å se leeds to ganger og begge gangene har det blitt uavgjort 1-1.
svaret han høflig fikk tilbake var: so don`t f**king bother coming back. ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

marve

Quote from: h.b on February 28, 2009, 23:20:51
Driter i hele playoff finalen jeg. Bryr meg døyten om hvem MK Dons møter der ;D
:) :) ;)Dæven døtte hb slik skal det låte .Helt enig med deg der  ;D

Therese

Vet virkelig ikke om jeg klarer enda en nervepirrende play off-finale, så da satser jeg heller på direkte opprykk. Gutta gjør det for min helse!:)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Svend Anders

Til de som vurderer å dra på play off-finalen, vil jeg anbefale å sørge for å ha International Membership i orden. Mer på klubbens hjemmeside:
http://www.leedsunited.com/page/InternationalMembership/0,,10273,00.html

Jeg kan ikke se noe annet opplegg dersom det blir finale i år, enn det var i fjor. Det betyr at dersom du skal være garantert billett, må du være Member (International Member inkludert).
De kommer på et eller annet tidspunkt til å sette en deadline på når innmeldingen stopper. Jeg tror ikke de kommer til å gjøre noe a la i fjor, da de ga utlendinger muligheten også etter den oppsatte fristen til å bli medlem og få kjøpe finalebillett.

Alle som kjøpte Ekstra Time-pakken i fjor (ble medlem rett før finalen, f.eks) skal vel forøvrig ha gyldig medlemsskap ut denne sesongen.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

MooCow

Promotion 2010

Jeg er litt redd det stopper i en semifinale i år, jeg, hvis det da ikke blir direkte opprykk!!!  :-\
Min første Leeds-kamp:

Wannabe

Quote from: Promotion 2010 on March 08, 2009, 20:08:31
Jeg er litt redd det stopper i en semifinale i år, jeg, hvis det da ikke blir direkte opprykk!!!  :-\
Men du er fortsatt blant optimistene...! Noen som overhodet TENKER OVER det faktum at vi faktisk langt fra er kvalifisert for play-off...?

MOT

Promotion 2010

Quote from: Wannabe on March 08, 2009, 20:54:39
Quote from: Promotion 2010 on March 08, 2009, 20:08:31
Men du er fortsatt blant optimistene...! Noen som overhodet TENKER OVER det faktum at vi faktisk langt fra er kvalifisert for play-off...?

MOT

WE ARE LEEDS AND WE ARE PROUD OF IT!!!   8)
Min første Leeds-kamp:

Bjorn

Er det noen som har snøring på hvilke datoer evt. play-off faller på?
Jeg regner med finalen blir på Wembley, og kan vel gjette meg til at det faller på helgen 23 Mai?
Noen som vet?
Marching On! 4276

Promotion 2010

...og her var svaret, Bjorn!  ::)
Min første Leeds-kamp:

Bjorn

Takk! Du gjorde jobben jeg burde gjort Promo!  ;D

Marching On! 4276

Andreas-H

Play off finalen går den 24 mai  ;)

testo

Early start if Leeds reach the final!

The Football League has announced the dates and times of the Football League play off Finals.

If Leeds United who currently lie fifth in the table reach the final then the fans will have to make an early start.

The League One play off Final will be played on Sunday 24th May with a 1pm kick off.

The reason for this is it`s the last day of the Premier League season so with Sky TV likely to show at least two Premier League games on the final day the League One play off final has had to be brought forward with Sky showing live coverage of this as well.

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=148964

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Per-Stian

Quote from: testo on March 26, 2009, 22:15:45
The League One play off Final will be played on Sunday 24th May with a 1pm kick off.

Finfint. Då kan vi faktisk rekke eit kveldsfly attende til Norge etter kampen, med mindre vi må feire opprykket i vekesvis der borte.

Robert

Ooooohhhh, da får vi håpe at vi kommer til finalen. Helt perfekt tidspunkt :)

bwirum

Det som er litt irriterende hvis det skulle bli playoff-finale er at jeg har booka "bryllupsdags-tur" til London helga etter. Reise over 2 helger på rad kommer kanskje ikke helt heldig ut... satser på direkte opprykk!
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leif Egil

24 mai kl. 14 norsk tid - pokker!!! >:(

7-fjellsturen går her i Bergen den dagen - det betyr isåfall at jeg må gå / løpe som en tulling slik at jeg rekker frem tidsnok. Kan bli en tøff dag - hadde vært mye mer behagelig å sikret 2-plassen...!

Le Jardin

Siden vi prater om det, vet noen mulige dager for semifinalene? Er redd vi må spille dem først.

Terje,
som er redd for nok en nervepirrende mai
"Victory is in our sights"

Leppan

Quote from: Svend Anders on March 01, 2009, 14:24:55
Til de som vurderer å dra på play off-finalen, vil jeg anbefale å sørge for å ha International Membership i orden. Mer på klubbens hjemmeside:
http://www.leedsunited.com/page/InternationalMembership/0,,10273,00.html

Jeg kan ikke se noe annet opplegg dersom det blir finale i år, enn det var i fjor. Det betyr at dersom du skal være garantert billett, må du være Member (International Member inkludert).
De kommer på et eller annet tidspunkt til å sette en deadline på når innmeldingen stopper. Jeg tror ikke de kommer til å gjøre noe a la i fjor, da de ga utlendinger muligheten også etter den oppsatte fristen til å bli medlem og få kjøpe finalebillett.

Alle som kjøpte Ekstra Time-pakken i fjor (ble medlem rett før finalen, f.eks) skal vel forøvrig ha gyldig medlemsskap ut denne sesongen.

SA

Regner med at man kun får kjøpt billett til seg selv og ikke flere? Vil Luscos prøve å ordne noen form for fellestur/opplegg for de som vil dra over ved en evnt finale?
Glory years will come again!

sportcarl1

Quote from: bwirum on March 27, 2009, 09:48:55
Det som er litt irriterende hvis det skulle bli playoff-finale er at jeg har booka "bryllupsdags-tur" til London helga etter. Reise over 2 helger på rad kommer kanskje ikke helt heldig ut... satser på direkte opprykk!
det går ju att förlänga bröllopsturen :D

Bjorn

Om ikke direkte opprykk forlanger jeg nå finale!!! Har nettopp booket fly 21-25 Mai! Skal F### meg ikke se Millwall-Scunthorpe på Wembley 24 Mai.  :o

Come on Leeds!  ;D
Marching On! 4276