Skrevet av Emne: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3  (Lest 85761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #30 på: Mars 07, 2009, 13:46:51 »
Ikke mange timer igjen...spent i dag. Strx ferdig på jobb og...Håper på 3 p og trur på 1poeng i dag.

Marching on together

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #31 på: Mars 07, 2009, 14:16:12 »
Er litt spent på om vi kan få se noe til denne mye omtalte Grella idag jeg.

Skulle ha likt å se han starte på topp sammen med Beckford, og Becchio på benken. Synes Becchio får fryktelig mye skryt her inne, som jeg ikke klarer helt å henge på noen spesifik knagg ut ifra hva jeg har sett.. Han er et virkelig arbeidsjern.. det fikk vi jo se sist TV kamp. Men jeg får litt inntrykk av at Becchio vil veldig mye, men at han ikke får utrettet så fryktelig mye.

Ikke for det, Becchio er slettes ikke det værste vi har hatt på topp, så jeg håper virkelig han snart begynner å få til etter sin innsats. Ellers håper jeg Beckford finner tilbake til godformen idag! :)
-SirOlsen-

baste

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #32 på: Mars 07, 2009, 14:24:02 »
Er litt spent på om vi kan få se noe til denne mye omtalte Grella idag jeg.

Skulle ha likt å se han starte på topp sammen med Beckford, og Becchio på benken. Synes Becchio får fryktelig mye skryt her inne, som jeg ikke klarer helt å henge på noen spesifik knagg ut ifra hva jeg har sett.. Han er et virkelig arbeidsjern.. det fikk vi jo se sist TV kamp. Men jeg får litt inntrykk av at Becchio vil veldig mye, men at han ikke får utrettet så fryktelig mye.

Ikke for det, Becchio er slettes ikke det værste vi har hatt på topp, så jeg håper virkelig han snart begynner å få til etter sin innsats. Ellers håper jeg Beckford finner tilbake til godformen idag! :)

Becks burde benkes ifra start, så komme inn rett etter pausen. Gralla har da brukt 1 omg på å mørne midtstopperne...Becchio vinner alle hode dueller, viktig med bevegelse i rommet bak. Come on

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #33 på: Mars 07, 2009, 14:24:49 »
Er litt spent på om vi kan få se noe til denne mye omtalte Grella idag jeg.

Skulle ha likt å se han starte på topp sammen med Beckford, og Becchio på benken. Synes Becchio får fryktelig mye skryt her inne, som jeg ikke klarer helt å henge på noen spesifik knagg ut ifra hva jeg har sett.. Han er et virkelig arbeidsjern.. det fikk vi jo se sist TV kamp. Men jeg får litt inntrykk av at Becchio vil veldig mye, men at han ikke får utrettet så fryktelig mye.

Ikke for det, Becchio er slettes ikke det værste vi har hatt på topp, så jeg håper virkelig han snart begynner å få til etter sin innsats. Ellers håper jeg Beckford finner tilbake til godformen idag! :)
Er det mulig? Hadde det ikke vært for becchio så hadde vi tapt mot Oldham. Latterlig god på hodet, sterk i kroppen. Han fikk utrettet svært mye mot Oldham vil jeg si... Scorer målet vårt også . Yes da ville det vært genialt å vrake han i neste kamp. Thats the way for å skape en tro på at gode prestasjoner lønner seg blant spillerne.  Hva gjorde Beckford sist kamp? Tipper han ville blitt desto mer sulten med 1 omgang på benken...  :D

Alta-White

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #34 på: Mars 07, 2009, 14:42:19 »
Er ikke enig med dere samma hva dere sier guttær! :p

Synes denne Becchio ikke greier utrette så veldig mye i forhold til sin innsats. :p Så ikke Come meg On her, eller Come meg On der..  ;D

Men seriøst, jeg skulle likt å prøve kombinasjonen Grella + Beckford litt. Jeg tror ikke det kunne ha skadet. Selv om de to over meg tror det :p
-SirOlsen-

johnny gangster

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #35 på: Mars 07, 2009, 14:43:35 »
Er litt spent på om vi kan få se noe til denne mye omtalte Grella idag jeg.

Skulle ha likt å se han starte på topp sammen med Beckford, og Becchio på benken. Synes Becchio får fryktelig mye skryt her inne, som jeg ikke klarer helt å henge på noen spesifik knagg ut ifra hva jeg har sett.. Han er et virkelig arbeidsjern.. det fikk vi jo se sist TV kamp. Men jeg får litt inntrykk av at Becchio vil veldig mye, men at han ikke får utrettet så fryktelig mye.

Ikke for det, Becchio er slettes ikke det værste vi har hatt på topp, så jeg håper virkelig han snart begynner å få til etter sin innsats. Ellers håper jeg Beckford finner tilbake til godformen idag! :)


kan ikkje skjønna kelais du kan kritisera Becchio etter sist kamp ?(om du såg den). at du vil sette han ut etter ein slik kamp er hårreisande, takk gud for at du ikkje heiter Simon Grayson og trenar Leeds. Becchio spelde jo ein fantastisk kamp, i motsetning til Beckford som ikkje jobba ein drit. Men i dag blir det seier, har STOR tru på Leeds i dag! lykke til alle Leedsvenner

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #36 på: Mars 07, 2009, 14:50:23 »
Er litt spent på om vi kan få se noe til denne mye omtalte Grella idag jeg.

Skulle ha likt å se han starte på topp sammen med Beckford, og Becchio på benken. Synes Becchio får fryktelig mye skryt her inne, som jeg ikke klarer helt å henge på noen spesifik knagg ut ifra hva jeg har sett.. Han er et virkelig arbeidsjern.. det fikk vi jo se sist TV kamp. Men jeg får litt inntrykk av at Becchio vil veldig mye, men at han ikke får utrettet så fryktelig mye.

Ikke for det, Becchio er slettes ikke det værste vi har hatt på topp, så jeg håper virkelig han snart begynner å få til etter sin innsats. Ellers håper jeg Beckford finner tilbake til godformen idag! :)


kan ikkje skjønna kelais du kan kritisera Becchio etter sist kamp ?(om du såg den). at du vil sette han ut etter ein slik kamp er hårreisande, takk gud for at du ikkje heiter Simon Grayson og trenar Leeds. Becchio spelde jo ein fantastisk kamp, i motsetning til Beckford som ikkje jobba ein drit. Men i dag blir det seier, har STOR tru på Leeds i dag! lykke til alle Leedsvenner
Jo, det skal jeg si deg at det skjønner jeg meg veldig godt på!
Hvorvidt du kler høyt reist hår eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men Becchio har fortsatt ikke imponert meg. Så du få bare takke din Gud så mye du vil for meg.. meninga mi får du ikke tatt ifra meg  :P

Dette var ikke snakk om hverken skryt eller kritikk ut ifra kun forrige kamp. Jeg snakker ut ifra en helhet som jeg har sett over lengre tid. (de kampene jeg har fått sett live + i reprise. Så sist kamp både live og i reprise.). '
De øvrige kamper få man jo stort sett bare sett utdrag ifra, så de er vanskelig å kunne gi noe fullgodt utsagn om, men jeg er fortsatt ikke imponert ove det resultatmessige Becchio leverer i forhold til innsatsen sin.

Når det er sagt, ser jeg du tar frem Beckfords innsats sist kamp, og det kan jeg være enig i ikke holdt mål. Men den kampen vil ikke jeg påstå var noe godt eksempel i forhold til hans innsats og hva han har fått til denne og forrige sesong da det har vært hakket høyere enn Becchio. Sånn sett håper og tror jeg at det var en av de såkalte "one of these days" og at han har fått samlet seg litt nå med noen dager lengre spillefri enn det var mellom de to siste kampene.

Når det kommer til din siste setning er jeg enig i din tro på seier!  ;D
-SirOlsen-

Lindskog-Leeds

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #37 på: Mars 07, 2009, 14:54:10 »
Kvir meg litt idag, siden det er bortekamp..
Men håper og trur at vi skal klare en borteseier med et clean sheet heim igjen til neste heimekamp :)

Oldham kampen.
Hele venstresida funka ikkje, bradley johnson ut ( så lite konsentrert ) , parker, nokså godt driv framover, men stussa litt på han andre plassa.
Beckford kunna faen meg ha gjort mer, stod jo bare å der å venta på at alle andre skulle jobbe for ballen og mate han med den.
Det som e så jævli av og til, han kan ha den verste kampen pasningsmessig, arbeid etc..
men så får han den ene sjansen også e det mål. virka som han trur/vet at Leeds vinner når han spiller.
Becchio va jo klart den beste, bl.a kilkenny og naylor. Douglas høgreback god innsats med hjelp fra snodgrass.. , som kunne forsåvidt gjort det litt bedre på kanten..
savner robinson, han ser litt lubben ut, men nå de siste kampane før han blei skada så har han vært en av de som jobba mest på bana.

Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #38 på: Mars 07, 2009, 14:57:16 »


kan ikkje skjønna kelais du kan kritisera Becchio etter sist kamp ?(om du såg den). at du vil sette han ut etter ein slik kamp er hårreisande, takk gud for at du ikkje heiter Simon Grayson og trenar Leeds. Becchio spelde jo ein fantastisk kamp, i motsetning til Beckford som ikkje jobba ein drit. Men i dag blir det seier, har STOR tru på Leeds i dag! lykke til alle Leedsvenner

...problemet her er i og for seg ikke 'Becchio' - men Grella.

Hittil har han spilt reservekamper for Leeds...
Hvordan han har spilt seg inn på laget, til fordel for Becchio, via dem, skal gudene vite.

Grella bør ikke 'sjanses på' fra start, så dårlig står det ikke til hos oss (...det er tross alt ingen verdensstjerne det er snakk om...). Han bør få prøve nivået mot slutten av kamper, og da helst i kamper som Leeds har 'drept' allerede.

En slik kamp fikk vi ikke mot Oldham på mandag. Jeg lurte på om Grayson ville sette ham innpå, for å 'make a difference' -noe han ikke gjorde. Hvorvidt dette var rett/feil av Grayson er vanskelig å si all den tid jeg ikke har sett ham spille...

Edith: Heh, sorry 'gangster', det var Øisten den Gode jeg skulle sitere :)

« Siste redigering: Mars 07, 2009, 15:00:12 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #39 på: Mars 07, 2009, 15:03:01 »
Idag er det på tide med ein 3-poenger på bortebane.

Glory Glory Leeds United
COME ON LEEDS !!

johnny gangster

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #40 på: Mars 07, 2009, 15:05:11 »
Greit alle skal få lov ha sine eigne meiniga, eg ser dann :) men kanskje litt galt tidspunkt å komme med kritikk på becchio etter ein god kamp sist, hadde han prestert dårlig over ein lenger periode med lite uttelling hadde det våre greit å tatt opp ein utskifting av becchio men ikkje i dag, i dag BØR og SKAL han starte in my opinion! ;)

nei einig i at forgje kamp var eit eingangstilfelle av Beckford, var litt dumt av meg å ikkje utdjupa meg meir der, men meinte berre at han hadde ein dårle kamp sist, men kan jo ikkje sette ut beckford, då skal me ha gode folk å sette inn i alle fall. ja kan ikkje skjønne kvifor Leeds skulle spele på Mandag og ikkje tirsdag som alle andre lag? berre ein kviledag er litt lite sjølv om det skal vere topp trente spelarar.

Ein ting eg lurer på fra forgje kamp: Kvifor gjorde Grayson ingen bytter? virka på meg som fleire av våre spelarar vart veldig slitne mot slutten. Hadde me ingen å sette inn?

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #41 på: Mars 07, 2009, 15:07:01 »
Mjeæææaaaaa... kanskje..
Når de har turt å spille såpass med Trundle som de har gjort, kan jeg ikke begripe hvorfor ikke man kan også la denne grelle Grellaen få lage litt grell stemning.. i allefall et forsøk :p

Når det kommer til selve Becchio-saken, så mener jeg det jeg har sagt. Om Grella skal få spille, må man uansett velge ett av to "onder".. dvs ta ut enten Becchio eller Beckford, med mindre man prøver en "3 på topp" trudelutt. Og da føler i allefall jeg meg litt mere trygg på en Beckford som har hatt flere dager i form enn i slik han var sist kamp.. for det var slettes ikke bra!

Og når man allikevel drar frem Oldham kampen, så husker jeg jeg stusset veldig over at ikke Grayson foretok noen bytter mot slutten av kampen.. jeg er av den oppfatning av at i den spesifike kampen burde Grella kommet inn for Beckford de siste 10-15 minuttene.
Johnson var jo et kapittel for seg selv, og håper i allefall ikke han får alt for mye tillit i samme posisjon som mot Oldham idag. Men det blir spennende å se :)
-SirOlsen-

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #42 på: Mars 07, 2009, 15:12:26 »
Greit alle skal få lov ha sine eigne meiniga, eg ser dann :) men kanskje litt galt tidspunkt å komme med kritikk på becchio etter ein god kamp sist, hadde han prestert dårlig over ein lenger periode med lite uttelling hadde det våre greit å tatt opp ein utskifting av becchio men ikkje i dag, i dag BØR og SKAL han starte in my opinion! ;)

<fjernet 2 siste avsnitta dine, da jeg er helt enig>


Vel, jeg velger å stikke fingeren i jorda og si at det var kun 1 mål vi snakket om. Det var ikke sååååå langt ifra at vi fikk fatale mål imot oss. Er du helt sikker på at de to (eller resten av laget for den del..). Da ville ikke det ene målet til Becchio ha spilt mye fra eller til. Vi spilte jo tross alt bare uavgjort, og jeg tror det var uhyre viktig for hele laget at Becchio satte målet såpass raskt etter som han gjorde.

Jeg synes som sagt at innsatsen til Becchio er bra, men jeg synes fortsatt ikke han får til så fryktelig mye i omsetning for innsatsen sin. Ett mål nå og et mål da.. klart alle mål er viktige for oss, men vet vi egentlig om feks Grella vil gi oss mere eller mindre avkastning?.. Vel det vet vi jo ikke før vi har prøvd, og så vidt jeg vet er ikke den utprøvd særlig enda. Om ikke fra start, i allefall utover i 2. omgang.
-SirOlsen-

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #43 på: Mars 07, 2009, 15:16:45 »
Jeg synes som sagt at innsatsen til Becchio er bra, men jeg synes fortsatt ikke han får til så fryktelig mye i omsetning for innsatsen sin. Ett mål nå og et mål da.. klart alle mål er viktige for oss, men vet vi egentlig om feks Grella vil gi oss mere eller mindre avkastning?.. Vel det vet vi jo ikke før vi har prøvd, og så vidt jeg vet er ikke den utprøvd særlig enda. Om ikke fra start, i allefall utover i 2. omgang.

...nå må du huske at Becchio leverte en meget god periode rundt juletider, med ca ett mål pr kamp i snitt.
Så gikk det tråere, han var visstnok sliten, og fikk hvile.

Nå er han nettopp inne i første-elleveren igjen etter denne perioden ute, tipper han 'finner igjen målteften' også snart jeg :)

*Ojj, må visst innom 'season long' & hilse på Edith :)*

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #44 på: Mars 07, 2009, 15:25:01 »
Jeg synes som sagt at innsatsen til Becchio er bra, men jeg synes fortsatt ikke han får til så fryktelig mye i omsetning for innsatsen sin. Ett mål nå og et mål da.. klart alle mål er viktige for oss, men vet vi egentlig om feks Grella vil gi oss mere eller mindre avkastning?.. Vel det vet vi jo ikke før vi har prøvd, og så vidt jeg vet er ikke den utprøvd særlig enda. Om ikke fra start, i allefall utover i 2. omgang.

...nå må du huske at Becchio leverte en meget god periode rundt juletider, med ca ett mål pr kamp i snitt.
Så gikk det tråere, han var visstnok sliten, og fikk hvile.

Nå er han nettopp inne i første-elleveren igjen etter denne perioden ute, tipper han 'finner igjen målteften' også snart jeg :)

*Ojj, må visst innom 'season long' & hilse på Edith :)*


Jammen, kjære Asbjørn.. det er jo ikke juletider hele året vettu!
Riktignok sies det at jula varer helt til påske, men de fleste hiver jo ut jula like over nyttår.
-SirOlsen-

Ferre

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #45 på: Mars 07, 2009, 15:27:29 »
Laget:

Ankergren, Douglas, Naylor, Marques, Parker, Snodgrass, Kilkenny, Howson, Delph, Beckford, Becchio. Subs: Lucas, Michalik, Prutton, Grella, Trundle.

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #46 på: Mars 07, 2009, 15:29:42 »
Laget:

Ankergren, Douglas, Naylor, Marques, Parker, Snodgrass, Kilkenny, Howson, Delph, Beckford, Becchio. Subs: Lucas, Michalik, Prutton, Grella, Trundle.
Er det "ønskelaget" eller har du akkurat fått det bekreftet?
(har ikke rukket å tune inn LUTV riktig enda)
-SirOlsen-

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #47 på: Mars 07, 2009, 15:31:20 »
Mange mål har Becchio denne sesongen? Mange mål bør en toppscorer i Leeds ha?
Beckford har vel 18 og Becchio 10. Ergo hjelper det ikke å ha en spiss som jobber godt. Det er målene som teller. Test Beckford/Grella sammen på topp. Det mener nå jeg også.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

asLeeds

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #48 på: Mars 07, 2009, 15:31:41 »
MOT
DALHEIM WHITES

Ferre

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #49 på: Mars 07, 2009, 15:31:51 »
Laget:

Ankergren, Douglas, Naylor, Marques, Parker, Snodgrass, Kilkenny, Howson, Delph, Beckford, Becchio. Subs: Lucas, Michalik, Prutton, Grella, Trundle.
Er det "ønskelaget" eller har du akkurat fått det bekreftet?
(har ikke rukket å tune inn LUTV riktig enda)

Bekreftet lag.

kjelvi

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #50 på: Mars 07, 2009, 15:37:28 »
TEAM 
1. Steve Phillips     
2. Ryan Green     
15. Byron Anthony     
6. Steve Elliott     
32. Aaron Lescott     
14. David Pipe     
4. Chris Lines     
7. Stuart Campbell     
11. Jeff Hughes     
9. Richard Lambert     
10. Darryl Duffy     
 
SUBS 
21. Danzelle St Louis-Hamilton  (GK)     
3. Joe Jacobson     
20. Craig Disley     
5. Craig Hinton     
17. Jo Kuffour 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #51 på: Mars 07, 2009, 15:39:49 »
Mange mål har Becchio denne sesongen? Mange mål bør en toppscorer i Leeds ha?
Beckford har vel 18 og Becchio 10. Ergo hjelper det ikke å ha en spiss som jobber godt. Det er målene som teller. Test Beckford/Grella sammen på topp. Det mener nå jeg også.
...dette er tall etter ca 2/3 sesong, og kan indikere 25 og 15 mål totalt på de to, kjempemessig for nr 1 og 2 på statistikken isåfall...

« Siste redigering: Mars 07, 2009, 15:48:36 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Håkon

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #52 på: Mars 07, 2009, 15:40:04 »


Vinn:):)
Leeds for alltid

kjelvi

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #53 på: Mars 07, 2009, 15:43:21 »
Fra LUTV

Bobby Robson avslører at han ble tilbudt managerjobben da Don Revie forlot klubben for å bli England-manager.

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #54 på: Mars 07, 2009, 15:44:21 »
glede mæ t kamp.
sitt å høre på LUTV nu med Leeds drakta på å litt snacks:)
COME ON LADS, GIVE US 3 POINTS ;D

MOT!!!
The Mighty Whites

LEO

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #55 på: Mars 07, 2009, 15:46:18 »
Har tro`a i dag. Håper The gaffer har snakket med Parker og Beckford.

Ellers enig med de som mener at Beechio ikke scorer nok mål. Men ingen klager på insatsen for den er god.

Derfor håper jeg Dikinson kan være den som kommer inn og gir oss det lille ekstra for å komme til CCC.
Men vi må ha en ny venstreback og da vil jeg helst kjøre White.
 

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #56 på: Mars 07, 2009, 15:48:33 »
Har tro`a i dag. Håper The gaffer har snakket med Parker og Beckford.

Ellers enig med de som mener at Beechio ikke scorer nok mål. Men ingen klager på insatsen for den er god.

Derfor håper jeg Dikinson kan være den som kommer inn og gir oss det lille ekstra for å komme til CCC.
Men vi må ha en ny venstreback og da vil jeg helst kjøre White.
White e skada..men når han e friskmeldt så e æ eni med dæ, da må han få sjangsn :)
The Mighty Whites

kjelvi

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #57 på: Mars 07, 2009, 15:49:15 »
Fra LUTV:

Ken Bates:
- mye bla, bla, bla, bla....
- fantastisk respons på sesongkortsalget foran neste år. Hadde håpet på 7.000, nå bikket 9.000. Takk til fansen!
- jakter fortsatt etter utenomsportslige-inntekter. Derfor oppløftende at Elland Road er nominert til priser, bl.a. som beste konferansesenter.
- meget fornøyd med LUTV, som nå er ute med gratis-lokketilbud.
- ser fram til tribute-markering for Lucas Radebe. En fantastisk fyr som fortjener det beste!
- trenger poeng mot Bristol Rovers, for å holde oss inne i Top 6-fighten.


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #58 på: Mars 07, 2009, 15:49:57 »
Fra LUTV

Bobby Robson avslører at han ble tilbudt managerjobben da Don Revie forlot klubben for å bli England-manager.


Hmm, i stedet 'tok han en Revie' med Ipswich...  :P
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3
« Svar #59 på: Mars 07, 2009, 15:50:06 »
Har tro`a i dag. Håper The gaffer har snakket med Parker og Beckford.

Ellers enig med de som mener at Beechio ikke scorer nok mål. Men ingen klager på insatsen for den er god.

Derfor håper jeg Dikinson kan være den som kommer inn og gir oss det lille ekstra for å komme til CCC.
Men vi må ha en ny venstreback og da vil jeg helst kjøre White.
Kjøre White  :o? For min del kan venstrebacken være all black............... ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".