Hotell - SAS

Started by ivo, March 02, 2009, 22:05:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ivo

I forbindelse med min første tur til Leeds trenger jeg tips om hotell. Har vurdert Jurys Inn da mange gir hotellet gode skussmål.
Men er det noen som har erfaring med Radisson SAS Hotell? Ligger hotellet sentralt i byen?

Rudi G.

SAS hotellet er bra. Det er som SAS hoteller over allt. Du vet hva du får. Hotellet ligger i The Light som er midt i smørøye. Et par minutter gange fra togstasjonen. Anbefales ;) PS. Du ternger ikke og lage nye tråder for hvert spørsmål :)

Geir Magne

Bewleys ligger mellom sentrum og Elland Road. Ti minutter å gå fra stasjonen. Bak hotellet ligger Lorimers pub 300 meter unna, på veien til Elland Road. Dit er det 15 minutter å gå.
Bewleys er sponsor til Leeds United og gir rabatt for MC-medlemmer.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

ivo

Takk for tips. Det dukker stadig vekk opp nye sp.mål før man reiser på sin første Englandstur. Er rimelig blank på det aller meste. For å få hjelp til det man lurer på, så tror jeg derfor det er mest hensiktsmessig å lage ny tråd. Ikke alle som gidder å lese på gamle tråder, noe som igjen fører til at man ikke får noe svar på det man trenger å få kunnskap om.

Asbjørn

Quote from: ivo on March 03, 2009, 11:29:11
Takk for tips. Det dukker stadig vekk opp nye sp.mål før man reiser på sin første Englandstur. Er rimelig blank på det aller meste. For å få hjelp til det man lurer på, så tror jeg derfor det er mest hensiktsmessig å lage ny tråd. Ikke alle som gidder å lese på gamle tråder, noe som igjen fører til at man ikke får noe svar på det man trenger å få kunnskap om.

...nå er det slik at maange av 'kapasitetene' her inne, er inne så ofte at de 'kun' leser de ferskeste innleggene. Og da spiller det ingen rolle hvilket forum det postes i, det blir lest likevel :)

Det handler om balansen mellom å ha et oversiktslig forum og et funksjonelt forum.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ivo

Ser ikke problemet. Dersom jeg er ute etter å få info om noe spesielt, vil jeg først og fremst se etter overskriften om emnet/temaet er relevant for meg. Gidder ikke lese alle nye innlegg da disse ikke nødvendigvis vil være av interesse for meg.

75 SOLLI

ivo

lojosang

Når Herr Solli har et av sine "øyeblikk" har vi funnet det best å bare nikke og smile og håpe det snart går over. Eller kan forumets søkefunksjon anbefales på det varmeste.
- Leif Olav