KAMP: vs. YEOVIL TOWN 10/3

Started by kjelvi, March 05, 2009, 20:14:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Seriekamp mot Yeovil Town hjemme på Elland Road tirsdag 10. mars, kl. 20.45

Reisetråd her: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11674.0

Ã...rets førsteseriekamp mot Yeovil var borte 23/8 - og endte uavgjort 0-0:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10890.0

Full pott i begge kamper mot Yeovil i fjor:
* 06.10.07: Seier 1-0 hjemme
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9168.0

* 25.04.08: Seier 1-0 borte
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10224.0

Overall Record:   3  2-1-0  3-1
- Home:   1  1-0-0  1-0
- Away:   2  1-1-0  2-1

http://www.ytfc.premiumtv.co.uk/page/Home/
http://en.wikipedia.org/wiki/Yeovil_Town_F.C.

kjelvi

Kamp 7/3:

Yeovil  vs  Carlisle Utd

kjelvi

Quote from: kjelvi on March 05, 2009, 20:15:31
Kamp 7/3:
Yeovil  vs  Carlisle Utd

Yeovil Town 1-1 Carlisle United
YT: Gary Roberts (31)
CU: Michael Bridges (90)

TEAM: 
13. Josh Wagenaar, 24. Danny Hutchins, 6. Terrell Forbes, 23. Aaron Brown, 3. Nathan Jones, 11. Danny Schofield, 7. Jonathan Worthington, 16. Gary Roberts, 9. Andrew Welsh (82), 10. Gavin Tomlin, 14. Paul Warne.     
- SUBS: 12. Craig Alcock, 15. Luke Rodgers (82), 17. Aidan Downes, 18. Kieran Murtagh, 28. Nathan Smith.

Tom S

Her SKAL 3p hentes.
Ikkje sant, Rudi G?
COME ON LEEDS !!

kjelvi

Quote from: kjelvi on March 07, 2009, 18:54:20
Kamp 7/3:
Yeovil Town 1-1 Carlisle United
YT: Gary Roberts (31)
CU: Michael Bridges (90)

Yeovil Town denied by late equaliser
Terry Skiverton was robbed of his first win as Yeovil manager by a 90th-minute equaliser from Michael Bridges.
The former Bristol City striker shot home from 20 yards at Josh Wagenaar's near post to cancel out Gary Roberts' first-half opener.
Yeovil gave a debut to Tottenham loanee Danny Hutchins at right-back but a cross sailed over his head in the second minute and Paul Thirwell's goalward header was inadvertently blocked by the youngster.
Joe Anyinsah then forced a good save from Wagenaar as the visitors started the brighter.
Ex-Bristol City youngster Anyinsah, who had been sent off for Brighton on his previous visit to Huish Park, then turned Aaron Brown too easily but shot well over.
Yeovil threatened briefly when Gavin Tomlin robbed Peter Murphy but the defender was able to get back and block his shot for a corner.
Then Terrell Forbes crossed for Andy Welsh but the winger's header looped high and wide.
And Yeovil took the lead on 31 minutes when some neat build-up play saw the ball knocked in to Paul Warne with his back to goal. Roberts ran off his marker, was picked out by Warne and slotted past Ben Williams.
Carlisle almost replied straight away but Thirwell's 25-yarder flew just wide of Wagenaar's goal.
Then Welsh's corner was headed down by Forbes for Tomlin but Williams tipped over when the striker should have done better.
After the break Dave Raven was booked for a foul on Welsh, who needed treatment and therefore left the pitch before play restarted.
Ref Dave Phillips appeared to gesture towards Welsh to come back on only to take umbrage at his reappearance and produce a hideously unnecessary booking for entering the field of play without permission.
Welsh was undetered and set up Warne for a shooting chance soon after but the veteran's effort was blocked.
Scott Dobie then entered the fray for Anyinsah for the visitors and should have scored with his first touch but somehow volleyed wide from two yards after Thirwell's free-kick.
Wagenaar made a fine save low down from Graham Kavanagh's free-kick as Carlisle's pressure intensified.
Yeovil should have had a penalty when Tony Kane handled Nathan Jones' cross and ref Phillips continued to infuriate the home crowd when booking Schofield for kicking the ball away.
They were even angrier when Bridges had the final say.

Rudi G.

Quote from: Tom S on March 07, 2009, 18:57:46
Her SKAL 3p hentes.
Ikkje sant, Rudi G?

Jeg gir aldri opp. Vi er teoretiske 7 p. bak 2. plassen og utenom det kan vi få 30 p. til.  Det er rett Tom S, kampen mot Yeovil SKAL vinnes og håpet lever. :)

Crazyleeds

Ikke noe krise enda folkens! Javel så tapte vi 2 viktige poeng i dag, men tenk heller slik, under Grayson så er vi faktiskt til grader med i play offen, det tviler jeg på at vi hadde vært under Macca, nå vinner vi på tirsdag, og da er vi på playoffen igjen, ikke værre enn det. Med en kamp mindre enn oldham så klatrer vi faktisk forbi dem:) Vi har mange kamper og mange poeng det skal kjempes om, nå har vi faktisk unngått å tape på dem 2 siste bortekampene, det er positivt i mine øyne, selv om dt var surt akkurat i dag. Men jeg mister ikke trua, vi vinner tirsdag å melder oss for fullt alvor igjen om play off og opprykk!
Ha en fin kveld folkens!

MOT!!

auren

Quote from: Rudi G. on March 07, 2009, 19:25:55
Quote from: Tom S on March 07, 2009, 18:57:46
Her SKAL 3p hentes.
Ikkje sant, Rudi G?

Jeg gir aldri opp. Vi er teoretiske 7 p. bak 2. plassen og utenom det kan vi få 30 p. til.  Det er rett Tom S, kampen mot Yeovil SKAL vinnes og håpet lever. :)

Vi er per dags dato 10 poeng bak 2.plassen, dog med en kamp mindre spilt. Men vi må huske på at vi er 7 poeng bak MK Dons, som har 2 kamper på gode til oss. Så vi kan like godt være 13 poeng bak i teorien. Vi har ikke klart å nærme oss 2.plassen de siste 2 månedene, og jeg ser derfor ingen grunn til at vi plutselig skal ta kvantesteg de siste 2 månedene. Play off er hva vi maks kan klare denne sesongen. Vi må huske på at sjansene er absolutt til stede for at vi også havner utenfor topp 6!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

3 nye poeng den 10 mars. Vi klarer playoff plass, det trur jeg. Gleder med, selv om jeg er enig med flere at vi tapte 2 p sist kamp. Surt, men vi må se framover. Leeds er blitt bedre under Grayson.

Marching on together

Leif Egil

Denne kampen vinner vi! Og om andre resultat går vår vei de to-tre neste rundene så gir jeg ikke opp 2-plassen før den matematisk er uoppnåelig! Når jeg ser på terminlista resten av sesongen har vi 10 kamper igjen - av disse 6 hjemme på Elland Road. Bortekampen mot Leicester taper vi - men resten bør kunne vinnes. Om så skulle skje kan det bli en hyggelig mai - men det er langt dit....

Men vi har nå 4 kamper på rad uten tap - de to neste kampene er hjemme mot i utgangspunktet lette motstandere ( i den grad noen er lette...) så da bør vi fort ha 6 kamper på rad uten tap. Dette bør og kan gjøre noe med selvtilitten før avslutningen av sesongen.

MOT!!!

upwego

Mulig vi har blitt bittelitt bedre under Grayson, men når vi ser hvor vi sliter for å holde oss innenfor topp seks, er jeg ikke sikker på noe som helst - heller ikke på seier mot Yeovil. Yeovil kjemper jo for livet for å unngå nedrykk, og vi vet hvor vanskelig det er å møte slike lag. Frykter faktisk undervurdering av Yeovil tirsdag, navnet har jo ikke allverdens klang... Men uansett så SKAL det være seier mot et slikt lag hjemme, i motsatt fall kan det virkelig spøke for playoff-plass.
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

sportcarl1

vi hare varken blivit bättre eller sämre av alla dessa managerbyte, och gå det lite bättre är det för att vi har gjort småförstärkningar typ som naylor då får Grayson credits för det, var likadant för när mcallister tog över då var det så himla bra med sas det,men var mest för vi fick in en ritinerad anfallare, men efter ett tag är allt sig likt

kjelvi

Leeds v Yeovil officials

Mr Andy Haines will be the man in charge of Tuesday`s League One clash between Leeds United and Yeovil Town at Elland Road
Mr Haines so far this season has refereed 23 games; in those 23 games that he`s refereed he`s shown 64 yellow cards and 2 reds.
Last season he refereed 24 games showing 57 yellow cards and 1 red.
It`s the first time he will have ever officiated a Leeds United game has it`s only Haines second season on the Football League list.
The last time he was in charge of a Yeovil Town game was last season when they drew 2-2 at Port Vale, in that game he booked three players.

Referee: Mr A. Haines (Tyne & Wear)
Assistants: D.J.H England & T. Harrington
Fourth official: R.T Hewitt

jalu

Ille var det før , værre er det nå , vi taper både mot store og små . ;D ;D ;D
men vi rykker opp. leeds4ever

Promotion 2010

Quote from: kjelvi on March 08, 2009, 21:23:10
Leeds v Yeovil officials

Mr Andy Haines will be the man in charge of Tuesday`s League One clash between Leeds United and Yeovil Town at Elland Road
Mr Haines so far this season has refereed 23 games; in those 23 games that he`s refereed he`s shown 64 yellow cards and 2 reds.
Last season he refereed 24 games showing 57 yellow cards and 1 red.
It`s the first time he will have ever officiated a Leeds United game has it`s only Haines second season on the Football League list.
The last time he was in charge of a Yeovil Town game was last season when they drew 2-2 at Port Vale, in that game he booked three players.

Referee: Mr A. Haines (Tyne & Wear)
Assistants: D.J.H England & T. Harrington
Fourth official: R.T Hewitt

2.år som ligadommer, da kommer han nok til å trives på Elland Road.... Tenk så mye å se på da, stooore tribuner og mange folk. Aldri sett så mange da vettu...... Blir no bra dette...  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

martind

MOT!! We are Leeds!

nord

Jeg tager det helt roligt!. Taper vi er vi ikke gode nokk! :'( Vinder vi er på vej til Play off finalen!
;D

kjelvi

Johnson back for Glovers visit
Leeds United midfielder Bradley Johnson is back in contention for his side's home clash with Yeovil after serving a suspension.
Johnson missed the weekend draw at Bristol Rovers due to a one-game ban and could go straight back into the starting line-up if Neil Kilkenny fails to make it.
Kilkenny required stitches in a cut head sustained at the Memorial Stadium and Simon Grayson rates him as doubtful. David Prutton provides the manager with an alternative option.
Bristol City striker Lee Trundle, involved in his final match before he is due to return to Ashton Gate, is likely to start on the substitutes' bench with Jermaine Beckford and Luciano Becchio resuming up front.
Andy Robinson (hamstring), Frazer Richardson (calf) and Andrew Hughes (hamstring) remain sidelined, but are all expected to return within the next month.

J-R

Vi er Leeds og vi slår Yeovil!  ;D

Rudi G.

Quote from: snoddy on March 09, 2009, 18:53:26
Vi er Leeds og vi slår Yeovil!  ;D

Det er rett snoddy! Vi er Leeds og vi slår Yeovil!  ;D

Ronald

Sjelden eg bruker en slik klisje, men dagens kamp og de to neste er kritisk viktige for hvor Leeds spiller neste sesong. Blir det tap i noen av disse tre er nok play off lite sannsynlig. Blir det 7 poeng eller mer kan vi nok begynne å konsentrer oss om play off.

MOT

Uansett utfall: Leeds kommer alltid tilbake.

leedsers

Blir 2-0 til Leeds i dag
med mål av Beck å Delph ;D

fjellhaugen

i dag ser jeg 2-0 i kula.

snoddy får dseg en goal etter flere gode kamper og så hadde det vært kjekt om naylor fikk banka inn et på ER
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

BERGH

Nå må vi sette innen en offensiv lagoppstilling, enten 3 4 3 eller 3 5 2 :

Ankergren
Douglas - Naylor  - RUI

Snodgrass - Kilkenny - Howson -  Delph

Thunle/Dikinson -  Beechio -  Beckford     ;D

MOT

h.b

Desverre. Det blir tap igjen.
Nå har jeg de 2 siste kampene ikke sagt hva jeg har trodd. Da blir det jaggu meg uavgjort. Håper jeg de vinner, så taper de, Håper jeg de taper, så vinner de. Så får da endelig håpe de taper stort

lojosang

Quote from: BERGH on March 10, 2009, 17:04:04

Ankergren
Douglas - Naylor  - RUI

Snodgrass - Kilkenny - Howson -  Delph

Thunle/Dikinson -  Beechio -  Beckford     ;D

MOT

Tankegangen er da kanskje at jo ferre forsvarsspillere jo mindre sannsynlighet for at en forsvarsspiller skal begå en blunder.
- Leif Olav

Asbjørn

Quote from: lojosang on March 10, 2009, 17:08:30

Tankegangen er da kanskje at jo ferre forsvarsspillere jo mindre sannsynlighet for at en forsvarsspiller skal begå en blunder.

...nå tror jeg du er ute  på en bruke-for-mange-bokstaver-runde igjen, Lojo...

Det dreier seg nok om 'under', ikke 'blunder'   ::)

Om det dreier seg om 'under' som på Jesu' tid eller 'under' som i 'gå under' er ekspertene dog uenige seg imellom om   :-X

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Pettersen97

Glede mæ steikanes masse til kampen i kvell med forumdeltakelse å live radio :)

MOT!!
The Mighty Whites

rd1

Idag vinner vi 1-0, Huddersfield vinner 1-0, mens scunthorpe klarer 1-1. Cheltenham har en god dag på jobben og vinner 2-0. Norhampton har imidlertid en dårlig dag på jobben og ender opp med 0-0.
"Who needs Cantona??"