KAMP: vs. YEOVIL TOWN 10/3

Started by kjelvi, March 05, 2009, 20:14:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MartinR

JacobScreek

Quote from: Ronald on March 10, 2009, 22:40:33
Og der gikk fruen til køys så no skal det prettes og vente på måla for oss overseas 8)

Samme her..er det samme fruen? :D
MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Førde

Marchning on together, super leeds! god natt :D
Marching On Together

johnny gangster

Endleg ein Leeds kamp dar ein slapp å sitta me hjerta i halsen i samtlige 90 min, grattis alle sammen! kan ikkje venta på neste kamp! gler meg stort til å knuse Swindon!

god natt!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Crazyleeds

kan noen gi meg et svar om vi er på play off?!

HåvardK

Deilig. Her har det vært litt pretting også. Og i morra drar jeg til London. Ingen Leeds-kamp denne gang, men vurderer Millwall-Leicester, evt Brentford-Wycombe på lørdag.

pedro

Quote from: Crazyleeds on March 10, 2009, 22:44:03

Jepp. 5 plass nå!
Leedsomaniac

Leedsulf

Ja, er på 5. plass, 10p bak direkte opprykk med én kamp mindre spilt enn Peterboro.

Sleivind

Herlig seier! Nå gjelder det å spille like bra i neste kamp, og kampen etter, og kampen etter det igjen, osv osv osv!

Jon R

Vi er formlaget i divisjonen, og jeg er 100 % sikker på at vi klarer topp 6. Tror jaggu vi har en fair sjanse på topp 2 også.   ;D
Jon R.

Pettersen97

Ja vi ligg på 5plass..1 poeng over Oldham med like mange spillte kampa og 2 poeng over scunthorpe med 1 kamp mere spillt ;D
The Mighty Whites

pedro

Quote from: Jon R on March 10, 2009, 22:45:48
Vi er formlaget i divisjonen, og jeg er 100 % sikker på at vi klarer topp 6. Tror jaggu vi har en fair sjanse på topp 2 også.   ;D

En god stund siden vi tapte også nå, herrlig :D
Leedsomaniac

MrK

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Pettersen97

The Mighty Whites

MartinR

Rudi G.

Hvis alle tror sterkt nok på 2. plass, BLIR det 2. plass ;D

MartinR

Ahhh.. Da er det nok snart til køys for meg :) Får nok en fin drøm.... 2.PLASS !! ;D :D xD

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

raggen

ikke si det....... er lei av det håpet... nå går leeds for opprykk via playoff(trodde aldri jeg skulle si det) MEN ei gang må jo leeds også vinne en slik viktig finale....
Forever Leeds United!!!!!!!!

Pettersen97

Quote from: Martin R on March 10, 2009, 22:48:58
Ahhh.. Da er det nok snart til køys for meg :) Får nok en fin drøm.... 2.PLASS !! ;D :D xD
Hehe..
Det e bra ;D Nu må vi ha trua å drømman med åss så kanskje det blir 2.plassn på LEEDS UNITED ;D
The Mighty Whites

Leedsulf

Klarer fortsatt ikke slutte å irritere meg litt over hva Becchio drev med i dag, men det slipper nok taket i løpet av natten.  8)
Grattis med tre poeng, og ett steg nærmere CCC!

gill

HERLIG. Gratulerer, folkens!!!! MOT

mercruiser

Vi tar Swindon neste. Vi skal OPP!!!!

Pettersen97

Quote from: The boy Eddie Gray on March 10, 2009, 22:52:28
Klarer fortsatt ikke slutte å irritere meg litt over hva Becchio drev med i dag, men det slipper nok taket i løpet av natten.  8)
Grattis med tre poeng, og ett steg nærmere CCC!
Det va vældi usportsli..
Kanskje han lære t næste gang å lar nån med dødballfot ta straffa ;D
The Mighty Whites

Pettersen97

Steike den seiern hær smakte gøtt ;D
Glede mæ som bare det til helgas kamp mot Swindon.
Men hær skal man ikke ta seiern på forskudd.
Swindon ligg 3 poeng bak sikker plass så dæm blir nåkk å kjæmpe med nebb å klør.
Men det e å en kamp vi skal å BØR vinne så vi sette press på lagan forran oss ;D
The Mighty Whites

baste

jippi...4-0...Knallbra..

3 viktige poeng...

Ferre

1. omgang ute på LUTV nå.

Andersen

Dette var topp gutter ! herlig med 4-0 seier i kveld!  da venter en ny seier til helga :o opp på 5.plass på tabellen også. noen av de andre kampene i kveld gikk vel i vår favør også ;D  LEEDS4EVER.

Promotion 2010

Full kontroll idag. Grei ledelse ved pause i forhold til klippene. Godt langskudd av Kilkenny!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973