Main Menu

Tromsø

Started by L.RADEBE, March 06, 2009, 11:03:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

josoer

Blå rock har ikke Viasat Fotball. Altså, ingen Leeds-kamp der.

josoer

Oldham-Leeds på Bastard bar på Lørdag.

L.RADEBE

Håper vi blir en bra gjeng!
Innehaveren er Arsenal fan så det er ganske utrolig at han dropper den for å vise Leeds istedenfor. Spread t word slik at vi kan ha det som vår faste bule fremover. Når scum krasjer med oss så kanskje vi kan få enerett på plassen  ;)

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

L.RADEBE

Bare å samle folket på Bastard når scum-Leeds spilles  ;)

McAllister

Quote from: L.RADEBE on December 28, 2009, 13:10:45
Bare å samle folket på Bastard når scum-Leeds spilles  ;)

Er dette gamle kaos? Blir det visning av kamp der? Eller blir det palla?

McAllister

Skal ikke fansen møtes i morgen?!?!  ???

L.RADEBE

Jeg var i manc så jeg fikk ikke svart.. Men matchen ble vist på Bastard Bar og ryktene sa det var godt med folk der. Spurs-Leeds vises også der så bare å stille. BM og Josoer må skjerpe seg å bli mer aktiv.. Suser til spurs selv så vi får ta neste runde ilag i Tromsø  ;)

Kickthemdown

Quote from: L.RADEBE on January 19, 2010, 15:17:27
Jeg var i manc så jeg fikk ikke svart.. Men matchen ble vist på Bastard Bar og ryktene sa det var godt med folk der. Spurs-Leeds vises også der så bare å stille. BM og Josoer må skjerpe seg å bli mer aktiv.. Suser til spurs selv så vi får ta neste runde ilag i Tromsø  ;)
London tur også ja. Det er noen som har det gitt  :D

L.RADEBE

He he, ja noen fordeler når man jobber hele døgn ;) Men kjører litt budsjett denne gangen. Hostel 3 netter til 350 kroner..

McAllister

Bastard bar 1 time før kampstart? :)

josoer

Hei folkens.

Vises kampen på Bastard bar?

DaGa

Aldersgrense på baren?
We all LOVE LEEDS!

McAllister

Greit oppmøte idag! Potensiale, ikke så mange i trøya så var vanskelig å skille ut hvem som var hvem! Jeg stokoste meg ihvertfall, håper dette kan bli en fast møteplass!

L.RADEBE

Er jo vår faste plass  ;) Ses der på onsdag. Hvis jeg går i drakt kjører jeg 78-drakten da.

McAllister

Tror det er palletten som gjelder ikveld?? Kommer til å bli mye folk! Større bilde der??

Rasmussen7

Kor i Tromsø vises mårradagen kamp???

josoer

Det kan eg dessverre ikke svare på.

Du får ta deg en ringerunde. Kanskje bastard bar viser den?

Rasmussen7

Har du nåkka tlfnr dit eller??

josoer

Nei.

Prøv heller Cafe Paletten,tlf:77 68 05 10. Og så gir du tilbakemelding her på forumet.

Rasmussen7

Quote from: josoer on April 04, 2010, 18:21:15
Nei.

Prøv heller Cafe Paletten,tlf:77 68 05 10. Og så gir du tilbakemelding her på forumet.
De åpne ikke før kl 3 i mårra.

josoer

Det var jo synd. Vet ikke hva vi skal finne på da...

Rasmussen7

Quote from: josoer on April 04, 2010, 19:04:01
Det var jo synd. Vet ikke hva vi skal finne på da...
Sku tru om de har viasat på Smud?? D e nu trossalt TILkamp i mårra så da må d nu ha åpent...

L.RADEBE

BLÃ... ROCK VISE KAMPEN I DAG!!

Tom

Noen som vet om det er noen uteplasser som viser Charlton - Leeds på lørdag?
Bastard? er det der Leedsfolket samles for tiden? Bør jo være en mulighet med tanke på at ingen av de "fire store" i PL spiller på lørdag kl 4?

L.RADEBE

Har ordnet med Bastard bar :) Vi må alle spre ordet slik at vi blir en stor og bra gjeng! Ses!

Rasmussen7

Quote from: L.RADEBE on April 28, 2010, 20:19:23
Har ordnet med Bastard bar :) Vi må alle spre ordet slik at vi blir en stor og bra gjeng! Ses!
Ok.. Får vell bare sette meg i bilen å kjøre til Tromsø da, kampen må ses og tvile på at Metzo iHarstad prioritere 3 divisjon foran manu eller andre PL kamper...

L.RADEBE

Respekt om du tar turen  ;)

Rasmussen7

Quote from: L.RADEBE on April 29, 2010, 19:36:51
Respekt om du tar turen  ;)
Var meningen at jeg skulle ta turen ja... Men måtte ta en tur sørover før jeg reiser til Leeds på tirsdag... Er ganske desperat etter å finne en plass langs E6 i Gudbrandsdalen å se kampen på.

McAllister

Noen som viser kampen til helga??