Skrevet av Emne: alternate payment method  (Lest 1515 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stifler

alternate payment method
« på: Mars 06, 2009, 23:10:14 »
Jeg prøver å bestille 2 par sko fra Sneakerhead.com men når trykker " send order " kommer det bare frem
¨
"Transaction cannot be completed. Please select an alternate payment method.
You have selected PayPal as your payment method. Complete all remaining fields and click "Send Order" to complete your order. "

Hva vil dette si? jeg har lagt inn Paypal kontoen min der.
-Nr 2 er den første taperen-

CoachKarlstad

Sv: alternate payment method
« Svar #1 på: Mars 06, 2009, 23:56:03 »
Jeg prøver å bestille 2 par sko fra Sneakerhead.com men når trykker " send order " kommer det bare frem
¨
"Transaction cannot be completed. Please select an alternate payment method.
You have selected PayPal as your payment method. Complete all remaining fields and click "Send Order" to complete your order. "

Hva vil dette si? jeg har lagt inn Paypal kontoen min der.

Virker som du ikke har fylt inn all nødvendig informasjon for at de skal kunne ta imot bestillingen din, dobbelsjekk at du ikke har glemt noe i farten...
Angående PayPal så er dette et sikkert betalingsmiddel å bruke ved kjøp av varer fra utlandet, jeg personlig har ihvertfall aldri hatt noen negative opplevelser med dette og andre jeg har hørt har brukt det har bare lovord om det, de har jo også en nettside på norsk som jo er ett pluss for å bli kjent med tjenesten.

Men hvis du har fylt inn all info riktig da og de fortsatt ikke vil ta imot bestillingen din så blir vel alternativet å betale med VISA eller MasterCard...

flynn

Sv: alternate payment method
« Svar #2 på: Mars 07, 2009, 01:29:17 »
Jeg prøver å bestille 2 par sko fra Sneakerhead.com men når trykker " send order " kommer det bare frem
¨
"Transaction cannot be completed. Please select an alternate payment method.
You have selected PayPal as your payment method. Complete all remaining fields and click "Send Order" to complete your order. "

Hva vil dette si? jeg har lagt inn Paypal kontoen min der.

Prøv å send en edderkopp-tegning  ;D.

flynn

Stifler

Sv: alternate payment method
« Svar #3 på: Mars 07, 2009, 02:02:16 »
Jeg prøver å bestille 2 par sko fra Sneakerhead.com men når trykker " send order " kommer det bare frem
¨
"Transaction cannot be completed. Please select an alternate payment method.
You have selected PayPal as your payment method. Complete all remaining fields and click "Send Order" to complete your order. "

Hva vil dette si? jeg har lagt inn Paypal kontoen min der.

Virker som du ikke har fylt inn all nødvendig informasjon for at de skal kunne ta imot bestillingen din, dobbelsjekk at du ikke har glemt noe i farten...
Angående PayPal så er dette et sikkert betalingsmiddel å bruke ved kjøp av varer fra utlandet, jeg personlig har ihvertfall aldri hatt noen negative opplevelser med dette og andre jeg har hørt har brukt det har bare lovord om det, de har jo også en nettside på norsk som jo er ett pluss for å bli kjent med tjenesten.

Men hvis du har fylt inn all info riktig da og de fortsatt ikke vil ta imot bestillingen din så blir vel alternativet å betale med VISA eller MasterCard...

Det er MasterCard jeg prøver å bruke via Paypal...
Kan kun betale via Paypal når man bor i Europa.
Har fylt inn alt, så skjønner ikke hva som er galt
-Nr 2 er den første taperen-

Stifler

Sv: alternate payment method
« Svar #4 på: Mars 07, 2009, 21:57:30 »
aaah, måtte bare registrere meg som bruker på Sneakerhead.com  ::)

-Nr 2 er den første taperen-

CoachKarlstad

Sv: alternate payment method
« Svar #5 på: Mars 07, 2009, 22:32:30 »
aaah, måtte bare registrere meg som bruker på Sneakerhead.com  ::)



hehe.. var ikke verre enn det nei...  ;)