Skrevet av Emne: Adecco 2009  (Lest 34508 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Adecco 2009
« Svar #60 på: Juni 11, 2009, 19:59:07 »
Har du sjekket 4.divisjon bedrift i Trondheim, riks? Der finnes det i hvert fall folk som fyller noen av kriteriene du nevner.

bwirum

Sv: Adecco 2009
« Svar #61 på: Juni 12, 2009, 08:27:25 »
Trege, overbetalte 35-åringer?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Sv: Adecco 2009
« Svar #62 på: Juni 12, 2009, 13:34:40 »
Trege, overbetalte 35-åringer?

Sikkert et innspill i lønnskampen for lærerne i Trondheim Håvard kom med der. :)
- Leif Olav

isak

Sv: Adecco 2009
« Svar #63 på: Juni 15, 2009, 00:01:29 »
Sogndalsiger og Kongsvingertap.. Brått er det vorte ei lita luke for oss :) Eg har byrja å gleda meg til Tippeligaen 2010 alt.. ;D Neidå det er desverre altfor lenge igjen av sesongen, klare nok å rota detta vekk >:(

fjellhaugen

Sv: Adecco 2009
« Svar #64 på: Juni 15, 2009, 08:08:03 »
løv ham ble som ventet sendt nordover på bussen med 0 poeng i sekken og haugesunderne snuser nå på muligheter for direkte opprykk 8)
vinne hengekampen mot hønefoss nå, så kan det bli riktig så bra.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Adecco 2009
« Svar #65 på: Juni 15, 2009, 17:27:43 »
Synd det kommer flere bortekamper på kunstgress bare. :)
FKH har vel knapt vunnet en seriekamp på kunstgress siden Asbjørn Helgeland var ung og lovende.  :o
- Leif Olav

isak

Sv: Adecco 2009
« Svar #66 på: Juni 15, 2009, 21:45:10 »
Sogndal og FKH opp hadde ikkje vore dumt det.. ;) Jo, fleire vestlandslag i TL jo betre. :)

Evig Pint

Sv: Adecco 2009
« Svar #67 på: Juni 16, 2009, 03:16:07 »
Ser ikke så verst ut for FKH nå, Sørum ser meget bra ut.

Helgeland holder nå fortsatt koken i 3.div, kanskje ikke så ung lenger da men..  :D
Marching on together

fjellhaugen

Sv: Adecco 2009
« Svar #68 på: Juni 16, 2009, 07:15:31 »
fkh er jo like gode under press som våre kjære leeds så vi får se fremover mot sommerpausen nå om de klarer kjøret...
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Adecco 2009
« Svar #69 på: Juni 16, 2009, 10:28:46 »
Sogndal og FKH opp hadde ikkje vore dumt det.. ;) Jo, fleire vestlandslag i TL jo betre. :)

De skal jo måle krefter i morgen på Haugesund Stadion i cupen. Blir nok en jevn og tett kamp. Synd at ikke NRK nett tv viser cup kampene også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bwirum

Sv: Adecco 2009
« Svar #70 på: Juni 16, 2009, 12:51:28 »
Synd det kommer flere bortekamper på kunstgress bare. :)
FKH har vel knapt vunnet en seriekamp på kunstgress siden Asbjørn Helgeland var ung og lovende.  :o
Skal ikke se så mørkt på det, Sandefjord hadde også et kunstgresspøkelse hengende over seg med tap på tap på kunstgress, men se hva som skjedde på Alfheim i helga! 1-1 og en kamp SF like gjerne kunne vinni, bare sjansesløseriet og en knallgod Ramovic som sto mellom SF og 3 poeng.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Sv: Adecco 2009
« Svar #71 på: Juni 16, 2009, 13:28:51 »
Løv Hams Erlend Storesund skal være i FKHs søkelys. Kjenner lite til denne fyren, men han skal visstnok ha vært Løv Hams beste spiller de siste sesongene. Men trenger FKH ENDA flere midtbanespillere? Eller kanskje vi gjør det, de blir jo skada som fluer hele gjengen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Adecco 2009
« Svar #72 på: Juni 17, 2009, 18:38:59 »
FKH - Sogndal: 0-2. Hjemmelaget får seg en lekse her, og det ser ut til å bli exit i cupen for måkene sin del. Straks pause.

auren; skuffet... :(
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

The Gentle Giant

Sv: Adecco 2009
« Svar #73 på: Juni 17, 2009, 20:35:34 »
Heia Sogndal

Kickthemdown

Sv: Adecco 2009
« Svar #74 på: Juni 18, 2009, 17:26:17 »
Heia Alta  :D

Artig å se at guttan endelig får ut litt av potensialet sitt. Alt som skulle til var at Alta IF ansatte en trener med peiling på hva han driver med.. Fantastiske Bjørkan :-*

Alta-White

fjellhaugen

Sv: Adecco 2009
« Svar #75 på: Juni 18, 2009, 20:22:46 »
haugesund blei rana av sogndal i cupen i går.
burde vunnet LETT i henhold til spill og sjangser.. menmen,
greit å se at vi til tider rundspilte divisjonens beste lag :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Adecco 2009
« Svar #76 på: Juni 18, 2009, 21:02:49 »
Start - Løv-Ham 2-2 eeo. 13-14 på straffekonk og Løv-Ham er videre i cupen. Heia Løv-Ham ;D

lufc86

Sv: Adecco 2009
« Svar #77 på: Juni 20, 2009, 16:31:21 »
haugesund blei rana av sogndal i cupen i går.
burde vunnet LETT i henhold til spill og sjangser.. menmen,
greit å se at vi til tider rundspilte divisjonens beste lag :)

Effektiviteten seira og no fekk SIL Ã…lesund på fosshaugane i køppen..
@m_sortland på twitter

Evig Pint

Sv: Adecco 2009
« Svar #78 på: Juni 21, 2009, 00:32:01 »
Løv Hams Erlend Storesund skal være i FKHs søkelys. Kjenner lite til denne fyren, men han skal visstnok ha vært Løv Hams beste spiller de siste sesongene. Men trenger FKH ENDA flere midtbanespillere? Eller kanskje vi gjør det, de blir jo skada som fluer hele gjengen...

auren

Nja det er vel et par som er på vei ut også.. Og etter min kunnskap virker Storesund som en god spiller, med potensiale for elitefotball. Men nå er ikke Løv Ham-spillere i utgangspunktet min sterkeste side. Noen som kjenner bedre til han som kan tilføye?

Ang skader er det noe FKH har slitt voldsomt med de siste 3-4 årene. Er det bare tilfeldig eller gjør de noe galt i byen? Trener de for hardt?
Marching on together

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Adecco 2009
« Svar #79 på: Juni 21, 2009, 00:50:11 »
Løv Hams Erlend Storesund skal være i FKHs søkelys. Kjenner lite til denne fyren, men han skal visstnok ha vært Løv Hams beste spiller de siste sesongene. Men trenger FKH ENDA flere midtbanespillere? Eller kanskje vi gjør det, de blir jo skada som fluer hele gjengen...

auren

Nja det er vel et par som er på vei ut også.. Og etter min kunnskap virker Storesund som en god spiller, med potensiale for elitefotball. Men nå er ikke Løv Ham-spillere i utgangspunktet min sterkeste side. Noen som kjenner bedre til han som kan tilføye?

Ang skader er det noe FKH har slitt voldsomt med de siste 3-4 årene. Er det bare tilfeldig eller gjør de noe galt i byen? Trener de for hardt?

...kan virke som Erlend har kommet i FKH's søkelys ja., Han skadet seg iallefall i cupseieren over Start. Ute noen uker iallefall :)

Erlend er en ok Adeccospiller iallefall. Slo aldri gjennom i Brann og trengte en tid før han ble solid i LøvHam også. Om han vil 'ta' Tippeliganivået neste gang han får sjansen er egentlig vanskelig å spå. Noen klarer det, andre ikke...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bites Yer Legs

Sv: Adecco 2009
« Svar #80 på: Juni 24, 2009, 09:49:08 »
Løv Hams Erlend Storesund skal være i FKHs søkelys. Kjenner lite til denne fyren, men han skal visstnok ha vært Løv Hams beste spiller de siste sesongene. Men trenger FKH ENDA flere midtbanespillere? Eller kanskje vi gjør det, de blir jo skada som fluer hele gjengen...

auren

Nja det er vel et par som er på vei ut også.. Og etter min kunnskap virker Storesund som en god spiller, med potensiale for elitefotball. Men nå er ikke Løv Ham-spillere i utgangspunktet min sterkeste side. Noen som kjenner bedre til han som kan tilføye?

Ang skader er det noe FKH har slitt voldsomt med de siste 3-4 årene. Er det bare tilfeldig eller gjør de noe galt i byen? Trener de for hardt?

...kan virke som Erlend har kommet i FKH's søkelys ja., Han skadet seg iallefall i cupseieren over Start. Ute noen uker iallefall :)

Erlend er en ok Adeccospiller iallefall. Slo aldri gjennom i Brann og trengte en tid før han ble solid i LøvHam også. Om han vil 'ta' Tippeliganivået neste gang han får sjansen er egentlig vanskelig å spå. Noen klarer det, andre ikke...




Klassespiller. Et kupp av FKH om de henter han. Hadde han ikke vært bergenser hadde han vært elitespiller, lett...
KEEP FIGHTING!!

auren

Sv: Adecco 2009
« Svar #81 på: Juni 28, 2009, 18:56:54 »
FKH - Sogndal 0-1 til pause. Utrolig at ikke FKH har scoret på noen av gigantsjansene de har hatt. Sørum presterte å heade over åpent mål fra 3 meter! Men, men. Sogndal viser at de er effektive og er tette bakover. Skal være fornøyd med ett poeng i dag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Adecco 2009
« Svar #82 på: Juni 28, 2009, 19:54:13 »
Så endte det 0-2 til Sogndal borte mot Haugesund. Bra andre omgang av bortelaget. Har stort sett full kontroll og vinner til slutt fortjent nok, når FKH ikke klarer å score på sine opplagte målsjanser.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Adecco 2009
« Svar #83 på: Juni 29, 2009, 02:22:16 »
Mjøndalen - Alta 0-1 fullt fortjent. At vi ikke vinner mer kan de brune takke en meget opplagt keeper for... Herlig med 50 altaværinger på tribunen på nedre eiker.  :P

6 plass ! Hvem i all verden kunne gjette det før sesongen?

Alta-White

Sander

Sv: Adecco 2009
« Svar #84 på: Juni 29, 2009, 06:48:27 »
Mjøndalen - Alta 0-1 fullt fortjent. At vi ikke vinner mer kan de brune takke en meget opplagt keeper for... Herlig med 50 altaværinger på tribunen på nedre eiker.  :P

6 plass ! Hvem i all verden kunne gjette det før sesongen?

Alta-White

Beklager, men Alta irriterer meg pga èn hendelse her for et par uker sia. Kampen var Alta-Hønefoss, stemmer det?
Jeg ville tippe Hønefoss, men brodern (Mr.Kaizer) tippa Alta på en lapp vi hadde sammen.
Da Hønefoss gikk opp i ledelsen, jubla jeg. Glemte vi hadde tippa Alta. Ble vel 0-1 også :(

Det er bare derfor :D Kan aldri plassere hvor Alta har endt tidligere, men topp 6 er vel ikke ille. Med i kampen om opprykk!!
 

Budda

Sv: Adecco 2009
« Svar #85 på: Juli 05, 2009, 23:08:25 »
Nå ser vi resultatene av utvidelsen av tippeligaen. Blir deprimert når jeg ser tilskuertallene til "topplagene" i adeccoligaen.

Sogndal - Skeid: 1753
Kongsvinger - Hønefoss: 2198
Moss - Haugesund: 1475 (3533 forrige hjemmekamp)
Nil - trysil: 521

Er veldig deprimerende at to (kanskje tre) av disse lagene skal spille i Tippeligaen neste år
Endre

Andreas-H

Sv: Adecco 2009
« Svar #86 på: Juli 06, 2009, 01:09:43 »
Nå ser vi resultatene av utvidelsen av tippeligaen. Blir deprimert når jeg ser tilskuertallene til "topplagene" i adeccoligaen.

Sogndal - Skeid: 1753
Kongsvinger - Hønefoss: 2198
Moss - Haugesund: 1475 (3533 forrige hjemmekamp)
Nil - trysil: 521

Er veldig deprimerende at to (kanskje tre) av disse lagene skal spille i Tippeligaen neste år

Det kommer jo automatisk mye flere folk når man spiller i tippeligaen da, så jeg trur ikke det blir noe problem. Da kan du heller bekymre deg over nivået på de lagene som kommer opp, for det er forferdelig.
« Siste redigering: Juli 06, 2009, 01:11:31 av Andreas-H »

Budda

Sv: Adecco 2009
« Svar #87 på: Juli 06, 2009, 01:32:57 »
Nå ser vi resultatene av utvidelsen av tippeligaen. Blir deprimert når jeg ser tilskuertallene til "topplagene" i adeccoligaen.

Sogndal - Skeid: 1753
Kongsvinger - Hønefoss: 2198
Moss - Haugesund: 1475 (3533 forrige hjemmekamp)
Nil - trysil: 521

Er veldig deprimerende at to (kanskje tre) av disse lagene skal spille i Tippeligaen neste år

Det kommer jo automatisk mye flere folk når man spiller i tippeligaen da, så jeg trur ikke det blir noe problem. Da kan du heller bekymre deg over nivået på de lagene som kommer opp, for det er forferdelig.



Tja, selv om det dobler seg, så er det nokså forferdelig. Er litt trist når Moss kommune på snart 30 000 trekker 1475 tilskuere. Nivået er det nok også verdt å bekymre seg over. Nei, disse lagene har ikke noe å gjøre i Tippeligaen.
Endre

ollan

Sv: Adecco 2009
« Svar #88 på: Juli 06, 2009, 09:28:47 »
Nå ser vi resultatene av utvidelsen av tippeligaen. Blir deprimert når jeg ser tilskuertallene til "topplagene" i adeccoligaen.

Sogndal - Skeid: 1753
Kongsvinger - Hønefoss: 2198
Moss - Haugesund: 1475 (3533 forrige hjemmekamp)
Nil - trysil: 521

Er veldig deprimerende at to (kanskje tre) av disse lagene skal spille i Tippeligaen neste år

Det kommer jo automatisk mye flere folk når man spiller i tippeligaen da, så jeg trur ikke det blir noe problem. Da kan du heller bekymre deg over nivået på de lagene som kommer opp, for det er forferdelig.



Tja, selv om det dobler seg, så er det nokså forferdelig. Er litt trist når Moss kommune på snart 30 000 trekker 1475 tilskuere. Nivået er det nok også verdt å bekymre seg over. Nei, disse lagene har ikke noe å gjøre i Tippeligaen.

Tja, dette er vel som vanlig oppmøte i en tippeligakamp?? Moss får ca 5% av kommunens innbyggere på kamp.
Brann trekker ca 6% hvis en holder seg til kommunens innbyggertall og mindre enn det hvis en tar med omlandkommunene
Molde 11%
Stabæk 6% kraftig vekst i år....
RBK 15%
VIF 3%
Lyn 0,5%
Ollan

MrK

Sv: Adecco 2009
« Svar #89 på: Juli 06, 2009, 10:08:00 »


Tja, dette er vel som vanlig oppmøte i en tippeligakamp?? Moss får ca 5% av kommunens innbyggere på kamp.
Brann trekker ca 6% hvis en holder seg til kommunens innbyggertall og mindre enn det hvis en tar med omlandkommunene
Molde 11%
Stabæk 6% kraftig vekst i år....
RBK 15%
VIF 3%
Lyn 0,5%

Ikke vet jeg hvor god du er i matte Ollan men her har du bommet kraftig;

I Molde bor det pr. 01.01.09 - 24.554 - med ett snitt hjemme på 7.319 - så gir  det 29,8% av kommunens innbyggere og det er noe mer enn det du opererer med. hvis resten av fremstillingen din er like feil, forundrer meg ikke, rubbish in - rubbish out. Det er uansett klart at det er marginalt flere tilskuere i Sogndal, Kongsvinger m.fl. - det eneste er vel ham Kam men hvem vil de ha opp. Utvidelse av ligaen tror jeg ikke gavner norsk fotball over tid!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?