Skrevet av Emne: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3  (Lest 100780 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sveifors

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #630 på: Mars 21, 2009, 19:03:59 »
Ikke de verste temaer å diskutere -

selv går jeg for en enkel italiensk "primotivo" rødvin i aften

Ellers gleder jeg meg vilt over borteseieren. Aldri noen dårlig vane å vinne kamper

Tror vi skal igjennom  en tøff playoff også iår.

Med en seier på Wembley i mai. Mot MK Dons, Scunthorpe eller Milwall. Vi tar Dem alle.

På bortebane.....Med 50.000 Leeds supportere på tribunen



Fint at andre kan gi trua,
jeg personlig har ikke lenger nerver til cupspill med Leeds tatt ibetrakning alle finaletap etter det begredelige Sunderland tapet i 73.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

J-R

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #631 på: Mars 21, 2009, 19:49:28 »
Det positive her er at Crewe fortsatt virker å være i knallform. Ã… feie oss av banen med 10 mann er godt gjort.

Husk at de har Dons og Millwall i de neste kampene. De kan fort klare 2 poeng i disse.
vi håper de klarer 6.. ikke umulig det... ;)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #632 på: Mars 21, 2009, 20:00:22 »
okei....etter 6 øl,3 sambuca og 2 irish coffee....eg påstår vi vinner resten og går direkte opp sjølsagt:) men innrømmer at humøret er påvirket av leeds`seier,og den ble opplevd på en pub m x antall depressive scumfans m mensensmerter.....hahaha ;D

isak

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #633 på: Mars 21, 2009, 20:10:19 »
okei....etter 6 øl,3 sambuca og 2 irish coffee....eg påstår vi vinner resten og går direkte opp sjølsagt:) men innrømmer at humøret er påvirket av leeds`seier,og den ble opplevd på en pub m x antall depressive scumfans m mensensmerter.....hahaha ;D
Sånn skal det vera!  ;D ;)

Førde

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #634 på: Mars 22, 2009, 00:22:41 »
MARCHNING ON TOGETHER SUPER LEEDS UNITED! SKÃ…L:)
Marching On Together

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #635 på: Mars 22, 2009, 13:05:00 »
Ben, på facebook, ser de fleste kampene og kommer ofte med gode betraktninger. Her er kort referat fra i går:

Anyway, perfect first half and a terrible 2nd. Really the turning points were the red card for them (totally deserved for that lad mouthing off repeatedly to the female lino) and the sub of Rui (pulled hamstring) for Lubo. The back 4 looked totally hopeless, and it didn't help Naylor was one foul away from a 2nd yellow too.

All our goals were very well taken indeed and of course we were totally cruising. Never easy being a Leeds fan though! I thought we should have scored a couple more, on the counter we looked good but we either messed about with it or wasted chances, albeit their keeper made a few good saves.

Han minner også om at spillerne ikke får suspensjon når de passerer fem gule nå, men får to kamper ved 10 gule. Fabian Delph har ni gule per idag.

SA

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #636 på: Mars 22, 2009, 13:38:43 »
Ben, på facebook, ser de fleste kampene og kommer ofte med gode betraktninger. Her er kort referat fra i går:

Anyway, perfect first half and a terrible 2nd. Really the turning points were the red card for them (totally deserved for that lad mouthing off repeatedly to the female lino) and the sub of Rui (pulled hamstring) for Lubo. The back 4 looked totally hopeless, and it didn't help Naylor was one foul away from a 2nd yellow too.

All our goals were very well taken indeed and of course we were totally cruising. Never easy being a Leeds fan though! I thought we should have scored a couple more, on the counter we looked good but we either messed about with it or wasted chances, albeit their keeper made a few good saves.

Han minner også om at spillerne ikke får suspensjon når de passerer fem gule nå, men får to kamper ved 10 gule. Fabian Delph har ni gule per idag.

SA

Fint at du sakser litt til oss som ikke gidder å være på "Ansiktsboka"...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


baste

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #638 på: Mars 22, 2009, 14:27:09 »
3 meget viktige poeng. Håper enda at vi skal klare direkte opprykk, selv om det ser ut til å bli vanskelig.

Ha en flott dag folks  ;D

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #639 på: Mars 22, 2009, 14:39:18 »
Svak markering på en corner som det alltid er når store Lubo spiller, mens det siste målet var flipperspill....... Kilkenny ble etter utsagn på Waccoe hindret veldig i forkant av det siste målet. Ankers hadde også en redning til som var god, og vi burde skåret på et par kontringer.

Målene våre var bra da. Snoddy er konge!  ;D

Neste kamp har vi en uthvilt Beckford igjen!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Peters

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #640 på: Mars 22, 2009, 14:49:54 »
Dersom vi må avslutte sesongen med Lubo som stopper, er jeg redd vi må se langt etter play off plass også  :( Han er bare helt håpløst dårlig... >:(

TK20

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #641 på: Mars 22, 2009, 16:06:57 »
Men hva skjer med at vi ikke får frispark i forkant av det siste målet? Kilkenny blir jo totalt klippa ned.

Torpe-do

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #642 på: Mars 22, 2009, 16:07:44 »
Dersom vi må avslutte sesongen med Lubo som stopper, er jeg redd vi må se langt etter play off plass også  :( Han er bare helt håpløst dårlig... >:(

Må ærlig innrømme at jeg blir litt smånervøs på tanken jeg også.

Men kanskje Naylor får strammet han opp litt? Mener å hugse at Rui ikke imponerte særlig han heller, før kapteinen vår kom og gav han et spark i ræva.

TK20

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #643 på: Mars 22, 2009, 18:52:56 »
Har sett klippene på LUTV nå. Førsteomgangen virket jo helt legendarisk bra, og med Snodgrass i spissen var vi helt overlegne, og kjørte på.

Det andre målet var perfekt L1-spill syns jeg. Snodgrass jobber vanvittig bra for å holde ballen på banen, og slår inn. Det blir klarert, men Kilkenny tar kjapt kontroll og spiller rett ut til Snodgrass igjen for å holde presset oppe. Snodgrass kommer til innlegg, som Becchio setter med en sterk heading. Nydelig stahet og persistence i det spillet.

I andre omgang er det kritikkverdig at Crewe får score to, men at "de fortjente poeng" kjenner jeg meg ikke igjen i. Vi har minst like mange store sjanser som Crewe i andre omgang utover de to scoringene. Og den siste frisparkmuligheten var ikke SÃ… stor. Når man i tillegg legger til at vi skulle hatt et klart frispark på Killa i forkant av 3-2-scoringen, syns jeg dette virker fullt fortjent.

Nå er vi virkelig i dytten!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #644 på: Mars 24, 2009, 13:49:24 »
Etter å ha studert klippene på LUTV skulle 2. målet til Crewe aldri ha blitt godkjent. Becchio  blir taklet stygt da han klarerer ut fra feltet like før scoringen. Han skulle hatt frispark og det skulle vært gult kort til Crewe spilleren. Møkkadommer!