Skrevet av Emne: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3  (Lest 100804 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« på: Mars 14, 2009, 13:43:02 »



Seriekamp mot Crewe Alexandra på Alexandra Stadium (Gresty Road) lørdag 21. mars, kl. 16.00

Ã…rets første oppgjør mot The Railwaymen gikk hjemme 6. september og endte 5-2:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10950.0

To seriekamper i fjor:
* Hjemme 23. februar - endte 1-1:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9922.0
* Borte14. januar - endte med seier 1-0.
Det var etter denne kampen Beckford kom med sin legendariske: "What shirt am I wearing, bruv? You bein' serious?"
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9475.0


Overall Record: 8  4-2-2  13-9
- Home: 3-1-1  10-6
- Away: 1-1-1 3-3


http://www.crewealex.net/page/Home/
http://en.wikipedia.org/wiki/Crewe_Alexandra_F.C.

kjelvi

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #1 på: Mars 14, 2009, 13:45:01 »
Kamp 14/3:
Colchester - Crewe 

Kamp 17/3:
Crewe  - Bristol Rovers

kjelvi

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #2 på: Mars 14, 2009, 16:58:01 »
Kamp 14/3:
Colchester - Crewe 

15:46 Half Time - FL1 Colchester 0 Crewe 0
16:21 Goal - Colchester 0 Crewe 1 (Calvin Zola 63)
16:52 Full Time - FL1 Colchester 0 Crewe 1
« Siste redigering: Mars 14, 2009, 17:53:37 av kjelvi »

Tom S

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #3 på: Mars 15, 2009, 12:46:43 »
Og her kjem den etterlengta bortesigeren!
Dicky frå start putter 2 og vi vinner 1-2.

COME ON LEEDS !!

Frode

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #4 på: Mars 15, 2009, 13:26:00 »
Og her kjem den etterlengta bortesigeren!
Dicky frå start putter 2 og vi vinner 1-2.


Hvis Dickinson er en typisk target man, blir kanskje han og Becchio for like ?
Ser foresten at Grella scorer høyt på poengratingen etter kampen.  Tyder på at han beviste noe i de minuttene han spilte ..
 

berlin

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #5 på: Mars 15, 2009, 14:09:53 »
Crewe har 6 seire, 1 uavgjort og 1 tap på siste 8 kamper!
Bare nevner det.  :-\
Men den gode statistikken må brytes av et lag og det blir selvfølgelig Leeds.  8)

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #6 på: Mars 15, 2009, 14:23:50 »
Crewe har 6 seire, 1 uavgjort og 1 tap på siste 8 kamper!
Bare nevner det.  :-\
Men den gode statistikken må brytes av et lag og det blir selvfølgelig Leeds.  8)

God statistikk, men mot lag som:

Southend (1-0 b), Huddersfield (3-1 h), Yeovil (2-0 h), Brighton (4-0 b), Carlisle (1-2 h), Hereford (2-1 h), Wallsall (1-1 b), Colchester (1-0 b).

Leeds har 4-2-0 mot lag som Cheltenham (2-0 h) Scunthorpe (3-2 h), Oldham (1-1 b), Bristol R (2-2 b), Yeovil (4-0 h), Swindon (1-0 h).


Vi vinner hvis det klaffer!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kjelvi

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #7 på: Mars 15, 2009, 14:37:20 »
Kamp 14/3:
Colchester - Crewe 
16:52 Full Time - FL1 Colchester 0 Crewe 1

Match report: Colchester 0, Crewe Alexandra 1

CREWE moved ever closer to League One safety with a shock 1-0 win at in-form Colchester.
Zola volleyed in for Crewe just after the hour mark after his side spent the first half soaking up a barrage of pressure.
Gudjon Thordarson was able to reintroduce Marlon Broomes, re-signed on loan from Blackpool, and Dennis Lawrence into his back three, while Joel Grant was preferred to Byron Moore.
Lawrence cut a foreboding figure in a mask protecting his recent cheekbone injury.
But it didn't frighten off Colchester's encampment of the Alex half in a one-sided first 45.
John Ruddy needed to produce two agile saves to tip over Kem Izzet's chip and a free-kick from Dean Hammond as the Us did all the running in the opening 20 minutes.
Former Shrewsbury defender Marc Tierney went close to a 12th-minute opener when he burst into space and unloaded a shot past Ruddy, but the ball clipped the far post.
Gradually Crewe began to see sight of Mark Cousins's goal and Clayton Donaldson produced a couple of efforts and looked easily the visitors's most likely threat.
Cousins was tested for the first time by Gylfi Sigurdsson's curling free-kick. The keeper dived across his goal to hold on to the Icelandic youngster's effort.
And then Donaldson's deflected effort flew into the keeper's arms.
But Colchester's Izzet and Mark Yeates were dominant in the middle of the park and it was a rearguard action much of the way for Thordarson's men.
Defender Chris Coyne broke free at a free-kick as the first half closed and powered a header over the top corner.
Thordarson replaced Danny Woodards with Steve Schumacher at the start of the second period.
Ruddy went down to turn a low drive from Dave Perkins and punched clear after substitute Scott Vernon wasted a free header from the resulting corner.
And the loan keeper threw himself in the way of Perkins again as the former Rochdale play surged into the box.
But Crewe surprised their hosts when they edged ahead in the 63rd minute. Donaldson's long throw was flicked on and Zola hooked the ball in at the near post.
Cousins was off his line quickly to wrestle the ball off Zola's feet after Grant slipped the big striker through on goal shortly after.
Colchester looked visibly stunned and lost virtually all of their first-half momentum.
Clive Platt hooked a half chance at Ruddy, while at the other end Grant flashed a shot over after seizing on a half clearance.
Schumacher's flick on crashed on to the far post as Crewe threatened a second with eight minutes left.

Crewe: Ruddy, Brayford, Broomes, Lawrence, Baudet, Jones, Sigurdsson, Woodards (Schumacher, 46), Grant (Moore, 90), Zola, Donaldson.
Subs: Collis, O'Donnell, Miller

thisisstaffordshire.co.uk


Crewe Alex: Zola must be more consistent, says Thordarson
http://www.thisisstaffordshire.co.uk/crewealex/Crewe-Alex-Zola-consistent-says-Thordarson/article-771231-detail/article.html

Thordarson remains focussed after win
http://www.itv.com/Sport/Football/News/League1/Generalnews/Thordarson-remains-focussed-after-win-358922168.html

auren

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #8 på: Mars 15, 2009, 16:47:29 »
Her skalvi være fornøyd med poeng. Lukter et nytt bortetap... :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #9 på: Mars 15, 2009, 16:55:12 »
Her skalvi være fornøyd med poeng. Lukter et nytt bortetap... :-[

auren

Pessimist! Formkurven peker oppover. Også på bortebane. Du må ha troen på laget ditt auren. Eller kjører du en h.b?  ;) Selvfølgelig vinner vi ;D
« Siste redigering: Mars 15, 2009, 16:57:22 av Rudi G. »

auren

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #10 på: Mars 15, 2009, 17:09:14 »
Vi møter et av formlagene på bortebane. Og det uten beckford. Blir mye tøffere enn kampen vi såvidt vant mot swindon.. I utgangspunktet ville jeg "krevd" tre poeng, men tatt i betraktning vår elendige borteform, crewes gode form og at becks ikke spiller, så er ikke ett poeng ille. Jeg anser crewe som favoritter!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #11 på: Mars 15, 2009, 17:09:52 »
Her skalvi være fornøyd med poeng. Lukter et nytt bortetap... :-[

auren
  Jeg er også skeptisk til denne kampen. I tillegg til at vi møter et Crewe som er i god form, har vi også en heller svak statistikk å vise til.. etter det jeg husker. Mer enn gjerne ønsker jeg å ta feil her mht. utfallet av kampen.  8)
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #12 på: Mars 15, 2009, 17:27:02 »
Hør her gutter. Er det slik at vi vinner en kamp og dere er lykkelig i noen timer, så kommer angsten snikende og bare forsterker seg hver time som går frem mot neste kamp pga av frykten for å tape. Hvis det er slik det er gjør dere dere selv en bjørnetjeneste følelsesmessig.
Gjør som meg. Gled dere over seieren eller kom hurtigs mulig over et eventuelt tap og se fram mot nye muligheter til seier og 3 poeng. Der gjør ihverfall livet mitt litt enklere å leve mellom kampene. :) Jeg mister uansett ikke troen før all teori tilsier det.  :)

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #13 på: Mars 15, 2009, 17:34:00 »
Hør her gutter. Er det slik at vi vinner en kamp og dere er lykkelig i noen timer, så kommer angsten snikende og bare forsterker seg hver time som går frem mot neste kamp pga av frykten for å tape. Hvis det er slik det er gjør dere dere selv en bjørnetjeneste følelsesmessig.
Gjør som meg. Gled dere over seieren eller kom hurtigs mulig over et eventuelt tap og se fram mot nye muligheter til seier og 3 poeng. Der gjør ihverfall livet mitt litt enklere å leve mellom kampene. :) Jeg mister uansett ikke troen før all teori tilsier det.  :)
  Ikke sturer jeg lenge etter et tap. Angst for neste kamp har jeg heller ikke. Jeg prøver bare å bruke sunn fornuft uten å være HEEELT oppe eller LAAANGT nede uavhengig av seier eller tap. Du trekker bare (for) raske slutninger her.  :D
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #14 på: Mars 15, 2009, 17:39:42 »
Vi møter et av formlagene på bortebane. Og det uten beckford. Blir mye tøffere enn kampen vi såvidt vant mot swindon.. I utgangspunktet ville jeg "krevd" tre poeng, men tatt i betraktning vår elendige borteform, crewes gode form og at becks ikke spiller, så er ikke ett poeng ille. Jeg anser crewe som favoritter!

auren

Hallo....

Jeg ramset opp de lagene Crewe har spilt mot i det siste.... Ikke imponerende motstand. De har til og med tapt mot Carlisle hjemme. Sesongen går i perioder. I perioder møter du de svakere lagene. Crewe har ligget helt på bunnen, de er nå på trygg grunn, men er slett ikke trygge og slett ingen stormakt i denne divisjonene.

Beckford har spilt på bortebane og ikke skåret siden 25.november i tapet mot Northampton. Kanskje vi har fått en mer arbeidssom spiss i Dickinson nå. En som holder på ballen og ikke minst går i dueller og vinner dem for laget. Akkurat DET kan være en ny erfaring for oss og kanskje er vinnerresepten at alle 11 jobber for laget og ikke bare 10 av dem.......
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #15 på: Mars 15, 2009, 21:02:55 »
Vi møter et av formlagene på bortebane. Og det uten beckford. Blir mye tøffere enn kampen vi såvidt vant mot swindon.. I utgangspunktet ville jeg "krevd" tre poeng, men tatt i betraktning vår elendige borteform, crewes gode form og at becks ikke spiller, så er ikke ett poeng ille. Jeg anser crewe som favoritter!

auren

Hallo....

Jeg ramset opp de lagene Crewe har spilt mot i det siste.... Ikke imponerende motstand. De har til og med tapt mot Carlisle hjemme. Sesongen går i perioder. I perioder møter du de svakere lagene. Crewe har ligget helt på bunnen, de er nå på trygg grunn, men er slett ikke trygge og slett ingen stormakt i denne divisjonene.

Beckford har spilt på bortebane og ikke skåret siden 25.november i tapet mot Northampton. Kanskje vi har fått en mer arbeidssom spiss i Dickinson nå. En som holder på ballen og ikke minst går i dueller og vinner dem for laget. Akkurat DET kan være en ny erfaring for oss og kanskje er vinnerresepten at alle 11 jobber for laget og ikke bare 10 av dem.......
Man må jo få lov til å være skeptisk mot dagens Leedslag?13 tap til nå mot nisselag som Hereford og Carlisle,for ikke å glemme bedriftslaget Histon....formkurve?ja, jeg er litt optimist, men er fremdeles redd for disse bortemøtene mot lag som tar 4000 på hjemmekampene....næææææ skeeeeeptisk....

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #16 på: Mars 15, 2009, 21:08:44 »
Vi møter et av formlagene på bortebane. Og det uten beckford. Blir mye tøffere enn kampen vi såvidt vant mot swindon.. I utgangspunktet ville jeg "krevd" tre poeng, men tatt i betraktning vår elendige borteform, crewes gode form og at becks ikke spiller, så er ikke ett poeng ille. Jeg anser crewe som favoritter!

auren

Hallo....

Jeg ramset opp de lagene Crewe har spilt mot i det siste.... Ikke imponerende motstand. De har til og med tapt mot Carlisle hjemme. Sesongen går i perioder. I perioder møter du de svakere lagene. Crewe har ligget helt på bunnen, de er nå på trygg grunn, men er slett ikke trygge og slett ingen stormakt i denne divisjonene.

Beckford har spilt på bortebane og ikke skåret siden 25.november i tapet mot Northampton. Kanskje vi har fått en mer arbeidssom spiss i Dickinson nå. En som holder på ballen og ikke minst går i dueller og vinner dem for laget. Akkurat DET kan være en ny erfaring for oss og kanskje er vinnerresepten at alle 11 jobber for laget og ikke bare 10 av dem.......
Man må jo få lov til å være skeptisk mot dagens Leedslag?13 tap til nå mot nisselag som Hereford og Carlisle,for ikke å glemme bedriftslaget Histon....formkurve?ja, jeg er litt optimist, men er fremdeles redd for disse bortemøtene mot lag som tar 4000 på hjemmekampene....næææææ skeeeeeptisk....

 ;D

Skeptisk ja, men håpet kan ingen ta fra meg!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #17 på: Mars 16, 2009, 08:24:36 »
Vi møter et av formlagene på bortebane. Og det uten beckford. Blir mye tøffere enn kampen vi såvidt vant mot swindon.. I utgangspunktet ville jeg "krevd" tre poeng, men tatt i betraktning vår elendige borteform, crewes gode form og at becks ikke spiller, så er ikke ett poeng ille. Jeg anser crewe som favoritter!

auren

Hallo....

Jeg ramset opp de lagene Crewe har spilt mot i det siste.... Ikke imponerende motstand. De har til og med tapt mot Carlisle hjemme. Sesongen går i perioder. I perioder møter du de svakere lagene. Crewe har ligget helt på bunnen, de er nå på trygg grunn, men er slett ikke trygge og slett ingen stormakt i denne divisjonene.

Beckford har spilt på bortebane og ikke skåret siden 25.november i tapet mot Northampton. Kanskje vi har fått en mer arbeidssom spiss i Dickinson nå. En som holder på ballen og ikke minst går i dueller og vinner dem for laget. Akkurat DET kan være en ny erfaring for oss og kanskje er vinnerresepten at alle 11 jobber for laget og ikke bare 10 av dem.......

Er det så fryktelig imponerende den motstanden Leeds har møtt i det siste da? Swindon, Yeovil, Bristol Rovers, Oldham (totalt ute av form), Scunthorpe (bra kamp), Cheltenham, Hereford (TAP), Huddersfield (TAP), Millwall og Walsall (TAP). Ta av deg Leedsbrillene og prøv å diskutere litt objektivt gutt!
Det er svært imponerende det Crewe har fått til. De lå nesten helt sist og er nå et av de virkelige formlagene i divisjonen, de slo blant annet et formlag som Colchester borte i forrige kamp. De har med andre ord stort sett spilt kamper mot lag som har ligget over dem på tabellen.

Leeds har derimot ikke vunnet en bortekamp siden 17.januar! Jeg har med all grunn rett i å være skeptisk til denne bortekampen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

johnny gangster

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #18 på: Mars 16, 2009, 10:22:15 »
Veldig enig med Auren her, er ikkje snakk om å vera pessimistisk men å sjå litt realistitsk på oppgaven leeds står ovenfor. Crewe er i kjempeform, og me skal ve glad får me poeng. Bortebane er alltid tøfft for Leeds, og i tillegg mangla me Beckford, målgarantist. håpa berre Becchio og eventuelt Dickinson fungera i lag på topp. kunne og vå spennande å sett Grella frå start med Becchio. Gler meg i alle fall:D

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #19 på: Mars 16, 2009, 16:38:00 »

 Ta av deg Leedsbrillene og prøv å diskutere litt objektivt gutt!

auren

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #20 på: Mars 16, 2009, 17:41:58 »
Vet ikke hva Becks ble utvist for , men til tider er han en koplett idiot!  ;D  som scorer mange mål  ;D håper de andre spissene på laget putter noen mål til helga, eller andre for den sakens skyld! tipper ikke antall mål ,men håper på seier , i værste fall uavgjort .  ::) LEEDS4EVER. 

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #21 på: Mars 16, 2009, 20:22:36 »
synes han nye Dickinson spilte ganske bra forrige kamp, har trua på han. Putter 2 ;D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #22 på: Mars 16, 2009, 21:26:01 »
synes han nye Dickinson spilte ganske bra forrige kamp, har trua på han. Putter 2 ;D

Enig med deg unge herr olsen :)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #23 på: Mars 16, 2009, 21:34:15 »
Jeg mener det skal være så stor klasseforskjell mellom disse lagene at det bør gå mot en grei borteseier - om Grayson klarer å løse den taktiske utfordringen:

Ser ut som den islandske Crewemanageren har klart å skape bra resultater av å mure igjen forsvaret med tre kompakte steinblokker av noen midtstoppere. Bør være match for Snoddy og Robinson.....

Crewe spiller også kamp mot godtgående Bristol Rovers i morgen.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #24 på: Mars 16, 2009, 22:12:29 »
Jeg mener det skal være så stor klasseforskjell mellom disse lagene at det bør gå mot en grei borteseier - om Grayson klarer å løse den taktiske utfordringen:

Ser ut som den islandske Crewemanageren har klart å skape bra resultater av å mure igjen forsvaret med tre kompakte steinblokker av noen midtstoppere. Bør være match for Snoddy og Robinson.....

Crewe spiller også kamp mot godtgående Bristol Rovers i morgen.

Det er lenge siden jeg har sett et slikt innlegg der troen på en Leeds-managers taktiske egenskaper er essensen!

Og takk for det!

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

BERGH

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #25 på: Mars 17, 2009, 11:42:12 »
Jeg håper manageren er tøff nok til å sette ut Parker med enten White eller Hughes. :-X
 

martind

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #26 på: Mars 17, 2009, 12:04:55 »
Nå har vi, tross dårlig motstand, holdt nullen i 2 kamper på rad. Da vil det forundre meg om han bytter ut noen i forsvarsfireren. Tror samme lag starter, med unntak av at becks byttes med Liam.

Ny seier til helgen!
MOT!! We are Leeds!

Geir Magne

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #27 på: Mars 17, 2009, 12:27:45 »
Vet ikke hva Becks ble utvist for , men til tider er han en koplett idiot!  ::) LEEDS4EVER. 

Han reagerte mot en offsideavblåsning og slo ballen vekk med armen før han vendte seg mot linjemannen og protesterte. Tåpelig handling på overtid, og synd han hadde gult kort fra før. Den første advarselen synes jeg var streng, han gikk etter ballen. Men det er viktig å kontrollere temperamentet.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

flynn

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #28 på: Mars 17, 2009, 13:53:10 »
Jeg håper manageren er tøff nok til å sette ut Parker med enten White eller Hughes. :-X


Slutt å mobb kameraten min !
Parker får alt for mye tyn etter min mening. Han er en respektable venstreback, som ritktignok har sine mangler, men det gjelder da for pokker hele gjengen!

Gang på gang vrakes Parker, og sendes på lån ett eller annet sted. Gang på gang feiler de som overtar venstrebackplassen, og gang på gang stiller Parker opp på nytt.
I forhold til f.eks Carl Dickinson, som fikk mye skryt når han var her, synes jeg Parker er en mer framtidsrettet back-type, med offensive initiativ og kraft. La gå at han ikke er noen ny Tony Dorigo akkurat, og at vi nok må se forbi Parker før vi etablerer oss i Premier League igjen. Men, i dagens tropp er Parker rette mann på venstrebacken i min bok.

flynn

BERGH

Sv: KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3
« Svar #29 på: Mars 17, 2009, 15:54:08 »
White er bedre Flynn.