Skrevet av Emne: Play-off på Wembely  (Lest 20418 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #30 på: April 21, 2009, 11:32:37 »
Da har jeg, kjæresten og en kamerat booket flybilletten over 23. mai.

Vi flyr det seneste flyet med avgang 22.15 fra Sandefjord.

Om det er flere som er med dette flyet, gi beskjed så kan vi spleise på minibuss in til sentrum. Det blir trolig minst like billig som annen transport, og mer komfortabelt så sent på kvelden der borte.
En fordel om vi bor i samme område, selvsagt :-)

SA

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Play-off på Wembely
« Svar #31 på: April 23, 2009, 19:06:55 »
Hei, er det noen som har noen billige reise tips til London (play off) ???, pappa er gjerrig :'(

Leif Sverre

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #32 på: April 23, 2009, 19:35:24 »
Hei, er det noen som har noen billige reise tips til London (play off) ???, pappa er gjerrig :'(

Hvor bor du ?? Du kan komme deg fra Trondheim søndag morgen til under 400,- og retur til
Trondheim for ca 1500,- mandag morgen , under 2000 altså, vurderer faktisk å ta turen, men så
var det om de greier å komme til denne finalen da ?

PS Norwegian Air var det ja...
« Siste redigering: April 23, 2009, 19:39:06 av Leif Sverre »
 

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Play-off på Wembely
« Svar #33 på: April 23, 2009, 20:11:43 »
Fredrikstad, det er mulig å ta Ryan Air selskapet i sandejord men finner ikke prisene på nettsiden.


DET HADDE VÆRT FINT OM NOEN HADDE SKREVET PRIS FRA 23 TIL 25 MAI MED RYAN AIR FRA TORP. TAKK
« Siste redigering: April 23, 2009, 20:15:13 av olsen leeds »

Leif Sverre

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #34 på: April 23, 2009, 21:09:55 »
Du kan reise kjempebillig, 198,- tur-retur  for en person

avreise  23.5 kl. 0945  og retur 25.5 kl.0625    LØP OG KJØP !!

Finner du ikke fram på Ryan Air sida, merkelig ...
 

stikles

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #35 på: April 23, 2009, 22:23:52 »
Ja, da er flybilletter bestilt. Trondheim - Stansted med Norwegian søndag 24.mai. Ankomst 09.10.  Hotell Euro Wembley også bestilt, samme som ifjor. gangavstand fra Wembley, fullt av fotballsupportere og billig overnatting. Så er det bare å vente og håpe for meg og sønn Pål.
Er det flere som kommer med samme fly så ta kontakt så spleiser vi på taxi, som i fjor. Billigere og raskere
 

DaGa

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #36 på: April 23, 2009, 23:46:58 »
raskt spm. er jeg dum som venter med å kjøpe flybiletter til jeg har wembleybillettene i lommen? er member og alt det, men har ikke lyst å kaste flere penger på flybilletter jeg kanskje ikke vil bruke :P
We all LOVE LEEDS!

vertigo

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #37 på: April 23, 2009, 23:53:43 »
Er det slik at du kun får kjøpt en billett til kampen? eller kan jeg som medlem få kjøpt flere?
Blir det fullt på Wembley? eller kan jeg møte opp og kjøpe billetter på stadion? Erfaringer fra i fjor anyone ??
 

DaGa

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #38 på: April 23, 2009, 23:58:28 »
Er det slik at du kun får kjøpt en billett til kampen? eller kan jeg som medlem få kjøpt flere?
Blir det fullt på Wembley? eller kan jeg møte opp og kjøpe billetter på stadion? Erfaringer fra i fjor anyone ??

du får hvertfall ikke kjøpt billetter i leedssvingen på kampdagen, det er sikkert.
We all LOVE LEEDS!

Svend Anders

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #39 på: April 24, 2009, 00:17:12 »
Fredrikstad, det er mulig å ta Ryan Air selskapet i sandejord men finner ikke prisene på nettsiden.

DET HADDE VÆRT FINT OM NOEN HADDE SKREVET PRIS FRA 23 TIL 25 MAI MED RYAN AIR FRA TORP. TAKK

Jeg drar også fra Fredrikstad, og reiser med det seneste flyet på lørdagen over. vet ikke om det blir mandag kveld eller tidlig tirsdag hjem ennå.

For å finne pris på RyanAir må du søke frem flyet du vil med først, da får du opp prisen etterhvert.

Legg merke til eventuelle avgifter. I tillegg til den første prisen du får er det evt 300,- for en koffert tur/retur om du sjekker inn på nettet, 400,- om du sjekker på flyplassen.
Så kommer det 50,- per person i bookinggebyr per person (hver vei?) om du ikke har VISA Electron.

SA

Svend Anders

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #40 på: April 24, 2009, 00:19:04 »
raskt spm. er jeg dum som venter med å kjøpe flybiletter til jeg har wembleybillettene i lommen? er member og alt det, men har ikke lyst å kaste flere penger på flybilletter jeg kanskje ikke vil bruke :P

Om det er Wembley-KAMP-billetter du er bekymret for er det jo bare å melde seg inn i Members Club. Men om du tenker på hvorvidt laget faktisk kommer til finalen eller ikke, er jo det noe man må vurdere opp mot kostnader på flybilletter som du evt ikke får refundert om du ikke drar.

SA

Kickthemdown

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #41 på: April 24, 2009, 00:49:25 »
Er det slik at du kun får kjøpt en billett til kampen? eller kan jeg som medlem få kjøpt flere?
Blir det fullt på Wembley? eller kan jeg møte opp og kjøpe billetter på stadion? Erfaringer fra i fjor anyone ??
Kun en billett per member. Skal du ha flere så får du registrere flere medlemsskap i en fart. Leeds svingen blir 100% sikkert utsolgt. I bortesvingen får du ikke kjøpt billetter med mindre du har en veldig god plan. Du får ikke kjøpt billetter på wembley på kampdagen som du ikke har fått gjennom klubben.

Erfaring fra i fjor? Lytt til Svend Anders sine råd så ordner det seg..  :) Ã… ha god tid på kampdagen. Ikke kom til Wembley 1 time før kampstart med mindre du har billetten i handa allerede.

Alta-White

DaGa

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #42 på: April 24, 2009, 10:47:05 »
raskt spm. er jeg dum som venter med å kjøpe flybiletter til jeg har wembleybillettene i lommen? er member og alt det, men har ikke lyst å kaste flere penger på flybilletter jeg kanskje ikke vil bruke :P

Om det er Wembley-KAMP-billetter du er bekymret for er det jo bare å melde seg inn i Members Club. Men om du tenker på hvorvidt laget faktisk kommer til finalen eller ikke, er jo det noe man må vurdere opp mot kostnader på flybilletter som du evt ikke får refundert om du ikke drar.

SA

er flybiletter jeg spør om :) Er avhengig av minst to fly fordi der jeg bor går det ikke fly til england. Members club har jeg vært medlem av siden januar, så da håper jeg at jeg får bilett ;) spennende tider i møte :D
We all LOVE LEEDS!

Per-Stian

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #43 på: April 24, 2009, 14:24:18 »
Kampbillettane er bekrefta. Godt å ha det unnagjort!  ;D

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Play-off på Wembely
« Svar #44 på: April 24, 2009, 15:12:50 »
Ja, da er flybilletter bestilt. Trondheim - Stansted med Norwegian søndag 24.mai. Ankomst 09.10.  Hotell Euro Wembley også bestilt, samme som ifjor. gangavstand fra Wembley, fullt av fotballsupportere og billig overnatting. Så er det bare å vente og håpe for meg og sønn Pål.
Er det flere som kommer med samme fly så ta kontakt så spleiser vi på taxi, som i fjor. Billigere og raskere

Bare av nysgjerrighet, Stikles: Hvor lang tid brukte du fra Stansted til Wembley med taxi ifjor? Hvor mye kostet det - og hvordan bestilte du taxi (forhåndsbestilling, eller praiet ved ankomst Stansted)?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

stikles

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #45 på: April 24, 2009, 17:15:15 »
Fikk pris etter forespørsel på mail på forhånd, Stansted Taxi. Husker jeg rett kostet det 80 pund. Vi var 4 som spleisa, så det ble ikke dyrere enn annen reisemåte, men til gjengjeld veldig rask. Det betyr endel når man ankommer kampdag. Lite trafikk søndag formiddag
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28912
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Play-off på Wembely
« Svar #46 på: April 25, 2009, 00:50:56 »
Ja, da er flybilletter bestilt. Trondheim - Stansted med Norwegian søndag 24.mai. Ankomst 09.10.  Hotell Euro Wembley også bestilt, samme som ifjor. gangavstand fra Wembley, fullt av fotballsupportere og billig overnatting. Så er det bare å vente og håpe for meg og sønn Pål.
Er det flere som kommer med samme fly så ta kontakt så spleiser vi på taxi, som i fjor. Billigere og raskere

Da er jeg også innlosjert på Euro Wembley :)
Ankommer Heathrow 18:30 lørdag og returnerer tiidlig mandag.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #47 på: April 25, 2009, 09:51:47 »
Ja, da er flybilletter bestilt. Trondheim - Stansted med Norwegian søndag 24.mai. Ankomst 09.10.  Hotell Euro Wembley også bestilt, samme som ifjor. gangavstand fra Wembley, fullt av fotballsupportere og billig overnatting. Så er det bare å vente og håpe for meg og sønn Pål.
Er det flere som kommer med samme fly så ta kontakt så spleiser vi på taxi, som i fjor. Billigere og raskere

Da er jeg også innlosjert på Euro Wembley :)
Ankommer Heathrow 18:30 lørdag og returnerer tiidlig mandag.

Tar du Norwegian frå Bergen?
Kva pris fekk du?
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #48 på: April 25, 2009, 10:22:59 »
Flyreise:
Torp - Stanstead m/Ryanair:
Fredag 22. mai 14.10-15.05

Gatwick - Gardermoen m/Norwegian:
Måndag 25. mai 20.00-23.20

Totalpris: 750 kroner

Kampbillett:
Club Wembley International
http://www.wembleystadium.com/seatsandboxes/seatsandboxes/internationalseats.htm
« Siste redigering: April 25, 2009, 10:25:00 av Per-Stian »

testo

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #49 på: April 25, 2009, 10:55:38 »
Ja, da er flybilletter bestilt. Trondheim - Stansted med Norwegian søndag 24.mai. Ankomst 09.10.  Hotell Euro Wembley også bestilt, samme som ifjor. gangavstand fra Wembley, fullt av fotballsupportere og billig overnatting. Så er det bare å vente og håpe for meg og sønn Pål.
Er det flere som kommer med samme fly så ta kontakt så spleiser vi på taxi, som i fjor. Billigere og raskere

Da er jeg også innlosjert på Euro Wembley :)
Ankommer Heathrow 18:30 lørdag og returnerer tiidlig mandag.

Tar du Norwegian frå Bergen?
Kva pris fekk du?

Norwegian flyr ikke dit.Fra Tr.heim går det til Stansted og  Gatwick. øvrige byer går kun til Gatwick
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kjelvi

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #50 på: April 25, 2009, 11:05:37 »
Fredag: OSL - GAT: 12.30-13.50 m/ Norwegian
Mandag: GAT - OSL: 20.30-23.20 m/ Norwegian

Best Western Mornington Hotel (Lancaster Gate) via Hotwire.com

Kampbillett venter jeg med til Leeds er bekreftet - og kjøper gjennom klubben (er International Member).

testo

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #51 på: April 25, 2009, 11:56:33 »
Fredag: OSL - GAT: 12.30-13.50 m/ Norwegian
Mandag: GAT - OSL: 20.30-23.20 m/ Norwegian

Best Western Mornington Hotel (Lancaster Gate) via Hotwire.com

Kampbillett venter jeg med til Leeds er bekreftet - og kjøper gjennom klubben (er International Member).

Sikker på at dette ikke er mer riktig.Bare spør så du ikke kommer for sent. ;)
20:00 London-Gatwick     23:20 Oslo-Gardermoen
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28912
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Play-off på Wembely
« Svar #52 på: April 25, 2009, 13:04:20 »
Tar du Norwegian frå Bergen?
Kva pris fekk du?
Har fulgt med flyprisene siste dagene og sett at det har steget med noen hundrelapper pr dag, så nå ville jeg ikke vente lengre :)

SAS
2240,-kr tur/retur

Utreise - lørdag 23 mai, 2009

Bergen-  Oslo   15:00 15:50
Oslo  London Heathrow   17:10 18:30

Hjemreise - mandag 25 mai, 2009
London Heathrow  Oslo  07:20 10:25
 Oslo  Bergen  12:50 13:40
 

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #53 på: April 25, 2009, 16:14:49 »
Ja, da er flybilletter bestilt. Trondheim - Stansted med Norwegian søndag 24.mai. Ankomst 09.10.  Hotell Euro Wembley også bestilt, samme som ifjor. gangavstand fra Wembley, fullt av fotballsupportere og billig overnatting. Så er det bare å vente og håpe for meg og sønn Pål.
Er det flere som kommer med samme fly så ta kontakt så spleiser vi på taxi, som i fjor. Billigere og raskere

Da er jeg også innlosjert på Euro Wembley :)
Ankommer Heathrow 18:30 lørdag og returnerer tiidlig mandag.

Fullt på Euro Wembley no, trur du tok siste rommet Asbjørn.
Andre hotell kor norske fans overnatter?
COME ON LEEDS !!

Leif Sverre

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #54 på: April 25, 2009, 18:51:37 »
Hei, så mange som planlegger og har bestilt tur til London nå, at
nå skulle man tro at Luscos kunne finne på et opplegg før
eller etter kamp ??

Glemmer aldri seansen på Sticky Fingers i 1996 etter Liga-cup tapet mot
Aston Villa !!

PS Selv er jeg langt på vei ........,   :)
 

Per-Stian

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #55 på: April 25, 2009, 20:30:02 »
Vi har endå ikkje bestemt oss for hotell, men reknar med det vert nære Oxford Street sidan vi skal vere i London heile helga. Tips?

kjelvi

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #56 på: April 25, 2009, 21:02:45 »
Tips?

Sjekk www.hotwire.com
Bare gode hotell til ripp off-priser.

Geir W

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #57 på: Mai 01, 2009, 21:48:30 »
Da var kampbilletter og fly i box til første hjemmekamp i play-off...(9 el 14 mai)....
+ flybill til London hvis det skulle bli finale........... ::)

RuneR

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #58 på: Mai 06, 2009, 12:53:10 »
Har booket tur med SAS Gardermoen/Heathrow t/r for kr 2.147,-

Utreise      Lørdag  23 mai  kl 10:40-12:05
Hjemreise   Mandag 25 mai  kl 13:05-16:20
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Bjorn

Sv: Play-off på Wembely
« Svar #59 på: Mai 06, 2009, 15:00:44 »
Så svaret ditt på OEF RuneR, men noen andre også som tar initiativ til å reservere billetter sammen når vinduet åpner imorgen? Er såklart med på dette om noen vil. (Ellers får vi gå sammen da Rune  ;) )

Satser vel på 50 eller 60 pund billettene?
Marching On! 4276