Skrevet av Emne: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4  (Lest 49785 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #30 på: April 02, 2009, 17:46:39 »
Håper på:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snoddy - Howson - Delph - Robbo
Becchio - Becks

COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #31 på: April 02, 2009, 17:55:44 »
Og i fylgje Leedsunited.com kan Grayson no velge mellom ein tropp på 22 friske spelarar. Trioen Frazer, Robinson og Marques er attende frå skadar. Sodje er fit for fight igjen, og det same er hughes.
Delph som mista Englandkampen er nok heilt sikkert klar til å bita fra seg, igjen.

Håpar på detta laget:
ankers
douglas, sodje, naylor, parker
snoddy, howson, kilkenny, delph
becchio, beckford
subs: lucas, marques, robinson, hughes, dickinson/grella

Come on Leeds
Marching on together:)

Kjempebra hvis Sodje er "fit" igjen. Sodje med Marques i bakhånd blir veldig bra!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #32 på: April 02, 2009, 18:25:43 »
Håper på:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snoddy - Howson - Delph - Robbo
Becchio - Becks



Forstår du ikke var så fornøyd med Kilkenny mot Dons Tom. Jeg er av den typen som støtter "never change a winning team" filosofien, men skulle det vise seg at Kilkenny ikke leverer varene mot Colchester er det bare til å foreta et tidlig bytte. Med Robinson inne på laget igjen kan veien tilbake på laget bli lang for Kilkenny. Og bare så det er sakt, jeg går for 89 poeng. (Dette har jeg proklamert lenge nå, så fallhøyden er stor  ;D) Jeg har troen!

Tom S

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #33 på: April 02, 2009, 18:59:27 »
Håper på:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snoddy - Howson - Delph - Robbo
Becchio - Becks



Forstår du ikke var så fornøyd med Kilkenny mot Dons Tom. Jeg er av den typen som støtter "never change a winning team" filosofien, men skulle det vise seg at Kilkenny ikke leverer varene mot Colchester er det bare til å foreta et tidlig bytte. Med Robinson inne på laget igjen kan veien tilbake på laget bli lang for Kilkenny. Og bare så det er sakt, jeg går for 89 poeng. (Dette har jeg proklamert lenge nå, så fallhøyden er stor  ;D) Jeg har troen!

Er også generelt for "never change a winning team".

Men, begrunnelsen denne gang er at Delph er fullstendig feilbrukt på vingen, det var veldig tydelig å sjå at han mistrivst på vingen. Delph vart ein heilt annan spiller når han flytta inn sentralt då Killkenny vart bytta ut.
Og når i tillegg Kilkenny ser ut som han har løpt fra seg ser eg ingen grunn til ikkje å få inn ein sugen Robbo.
Etter mi meining har Robbo vert en av våre beste denne sesongen.

Men, vi vinner uansett - eg har trua !!
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #34 på: April 02, 2009, 19:58:26 »
Håper på:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snoddy - Howson - Delph - Robbo
Becchio - Becks



Forstår du ikke var så fornøyd med Kilkenny mot Dons Tom. Jeg er av den typen som støtter "never change a winning team" filosofien, men skulle det vise seg at Kilkenny ikke leverer varene mot Colchester er det bare til å foreta et tidlig bytte. Med Robinson inne på laget igjen kan veien tilbake på laget bli lang for Kilkenny. Og bare så det er sakt, jeg går for 89 poeng. (Dette har jeg proklamert lenge nå, så fallhøyden er stor  ;D) Jeg har troen!

Er også generelt for "never change a winning team".

Men, begrunnelsen denne gang er at Delph er fullstendig feilbrukt på vingen, det var veldig tydelig å sjå at han mistrivst på vingen. Delph vart ein heilt annan spiller når han flytta inn sentralt då Killkenny vart bytta ut.
Og når i tillegg Kilkenny ser ut som han har løpt fra seg ser eg ingen grunn til ikkje å få inn ein sugen Robbo.
Etter mi meining har Robbo vert en av våre beste denne sesongen.

Men, vi vinner uansett - eg har trua !!

Du har helt sikkert rett Tom. Kanskje vi må avvike fra prinsippene våre og få inn Robinson før det er for seint. Vi har ikke råd til noen feilskjær nå.

Come on Leeds!

Andersen

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #35 på: April 02, 2009, 21:02:56 »
Har bange anelser for denne kampen!  :(  med en sånn flyt vi har hatt i det siste, er jeg redd vi får oss en på tryne i denne kampen. håper jeg tar feil,  :(  tipper ikke målresultat, men er litt sjeptisk til denne kampen! Må min sjeptiskhet bli gjort til skamme!!! :D  LEEDS4EVER!!!!

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #36 på: April 02, 2009, 21:10:03 »
Har bange anelser for denne kampen!  :(  med en sånn flyt vi har hatt i det siste, er jeg redd vi får oss en på tryne i denne kampen. håper jeg tar feil,  :(  tipper ikke målresultat, men er litt sjeptisk til denne kampen! Må min sjeptiskhet bli gjort til skamme!!! :D  LEEDS4EVER!!!!
   Det er jo klart at vi er nærmere et tap for hver kamp som spilles...  ;) Før eller siden kommer tapet. Personlig foretrekker jeg siden.  :D
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #37 på: April 02, 2009, 23:34:28 »
Håper på:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snoddy - Howson - Delph - Robbo
Becchio - Becks



Forstår du ikke var så fornøyd med Kilkenny mot Dons Tom. Jeg er av den typen som støtter "never change a winning team" filosofien, men skulle det vise seg at Kilkenny ikke leverer varene mot Colchester er det bare til å foreta et tidlig bytte. Med Robinson inne på laget igjen kan veien tilbake på laget bli lang for Kilkenny. Og bare så det er sakt, jeg går for 89 poeng. (Dette har jeg proklamert lenge nå, så fallhøyden er stor  ;D) Jeg har troen!

Er også generelt for "never change a winning team".

Men, begrunnelsen denne gang er at Delph er fullstendig feilbrukt på vingen, det var veldig tydelig å sjå at han mistrivst på vingen. Delph vart ein heilt annan spiller når han flytta inn sentralt då Killkenny vart bytta ut.
Og når i tillegg Kilkenny ser ut som han har løpt fra seg ser eg ingen grunn til ikkje å få inn ein sugen Robbo.
Etter mi meining har Robbo vert en av våre beste denne sesongen.

Men, vi vinner uansett - eg har trua !!

Du har helt sikkert rett Tom. Kanskje vi må avvike fra prinsippene våre og få inn Robinson før det er for seint. Vi har ikke råd til noen feilskjær nå.

Come on Leeds!

Han heter vel strengt tatt Solskjær. Har ikke han lagt opp?
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #38 på: April 02, 2009, 23:38:20 »

Du har helt sikkert rett Tom. Kanskje vi må avvike fra prinsippene våre og få inn Robinson før det er for seint. Vi har ikke råd til noen feilskjær nå.


Han heter vel strengt tatt Solskjær. Har ikke han lagt opp?

Hehe, gammer'n har ikke helt lagt inn årene ennå  ;D
(og da snakker jeg om Jon'ern) :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #39 på: April 03, 2009, 11:02:36 »

Du har helt sikkert rett Tom. Kanskje vi må avvike fra prinsippene våre og få inn Robinson før det er for seint. Vi har ikke råd til noen feilskjær nå.


Han heter vel strengt tatt Solskjær. Har ikke han lagt opp?

Hehe, gammer'n har ikke helt lagt inn årene ennå  ;D
(og da snakker jeg om Jon'ern) :)

Har JOn skrevet alt det derre sjæl eller er det bare uthevingen han står for....  ::)   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #40 på: April 03, 2009, 11:11:29 »
Håper på:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snoddy - Howson - Delph - Robbo
Becchio - Becks



Forstår du ikke var så fornøyd med Kilkenny mot Dons Tom. Jeg er av den typen som støtter "never change a winning team" filosofien, men skulle det vise seg at Kilkenny ikke leverer varene mot Colchester er det bare til å foreta et tidlig bytte. Med Robinson inne på laget igjen kan veien tilbake på laget bli lang for Kilkenny. Og bare så det er sakt, jeg går for 89 poeng. (Dette har jeg proklamert lenge nå, så fallhøyden er stor  ;D) Jeg har troen!

Er også generelt for "never change a winning team".

Men, begrunnelsen denne gang er at Delph er fullstendig feilbrukt på vingen, det var veldig tydelig å sjå at han mistrivst på vingen. Delph vart ein heilt annan spiller når han flytta inn sentralt då Killkenny vart bytta ut.
Og når i tillegg Kilkenny ser ut som han har løpt fra seg ser eg ingen grunn til ikkje å få inn ein sugen Robbo.
Etter mi meining har Robbo vert en av våre beste denne sesongen.

Men, vi vinner uansett - eg har trua !!

Du har helt sikkert rett Tom. Kanskje vi må avvike fra prinsippene våre og få inn Robinson før det er for seint. Vi har ikke råd til noen feilskjær nå.

Come on Leeds!

Jeg ønsker på ingen måte inn Robinson på bekostning av Kilkenny, heller ikke på bekosning av Delph på kanten...som jeg mener gjør en langt bedre jobb enn Robbo.

Robbo har 5 assist på 24 kamper fra start, mens Snoddy har 14 assist på 27 kamper fra start. For Robbo sin del er dette svakt. Jeg mener også at balansen i laget er mye bedre med Snoddy som en typisk ving og Delph som en del av det santrale arbeidet. Han er slett ikke mistilpass på kanten, men bare litt på utsiden av der trøkket og frimerkene samler seg... Mot slutten av enkelte kamper er han trukket inn mer sentralt etter at Kilkenny er byttet ut og dette har vært et svært så suksessfylt grep av trenerteamet.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LEO

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #41 på: April 03, 2009, 12:03:35 »
laget idag :
Ankergren
Douglas -  Naylor - RUI - Sodje
Snodgrass - Howson - Kilkenny - Delph
Beechio - Beckford

Robinson kommer inn i slutten av kampen.

Hvis Delph er skadet så får Douglas gå opp på midtbanen og Richardsen/Hughes inn på høyreback.

 

TK20

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #42 på: April 03, 2009, 13:32:32 »
Selv om det er knyttet litt spenning til laguttaket i denne kampen, kan jeg ikke se for meg at Grayson går for noe annet enn det samme laget vi har hatt flyt med i det siste. Robinson kommer til å få muligheten til innhopp i hver kamp fremover, og i det sekundet Kilkenny/Howson virker litt tunge, skal de ut. Dersom det er en tydelig tendens, benkes de.

Tror også Grayson er redd for å tømme midtbanen med to typiske vinger. Mange lag komponeres med én klassisk ving på den ene kanten, og en litt mer sentralt orientert ving på den andre. Kan nevne Bowyer/Kewell, Beckham/Giggs, Mendieta/Kily Gonzalez blant andre. Snodgrass/Delph er ingen dårlig kombinasjon.

Vi stiller med dette laget.

                    Ankers
    Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snodgrass - Howson - Kilkenny - Delph
            Beckford - Becchio

Bare for å illustrere hvor god tropp vi har, kunne vi ha stilt med dette laget

                     Lucas
  Richardson - Rui - Michalik - White
Hughes - Prutton - Johson - Robinson
              Dickinson - Grella

kjelvi


kjelvi


Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #45 på: April 03, 2009, 18:03:02 »
laget idag :
Ankergren
Douglas -  Naylor - RUI - Sodje
Snodgrass - Howson - Kilkenny - Delph
Beechio - Beckford

Robinson kommer inn i slutten av kampen.

Hvis Delph er skadet så får Douglas gå opp på midtbanen og Richardsen/Hughes inn på høyreback.


  "I morgon, I morgon, men ikkje i dag....." (Fritt etter Stanley Jakobsen). Kampen spilles i morgen... ;)
Super Leeds since 1968

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #46 på: April 04, 2009, 09:00:41 »
7 timer igjen til kamp :) Men da er jeg på kino  ;o

Trond90

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #47 på: April 04, 2009, 09:45:47 »
I dag blir det 3 nye poeng til the MIGHTT WHITES!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

LEO

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #48 på: April 04, 2009, 12:12:26 »
MOT

Vi vinner alltid når jeg ikke drikker og nå skal jeg i barneselskap. ;D
 

Allanclarke

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #49 på: April 04, 2009, 12:17:02 »
For en dag det kan bli. Vis Leeds slår Colchester borte, og Start knuser Viking i Stavanger,hehehe

Følger Leeds på nett og Start på NRK. Nesten for mye å følge med på samtidig.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #50 på: April 04, 2009, 13:43:02 »
Ok! Nå begynner nervene å gjøre seg gjeldende. Der har vært et godt tegn i det siste, måtte det bare fortsette. Satser også på at Joe Royle klarer og overliste Peterboroug i dag med sitt skadepregede Olham. Jeg har troen!

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #51 på: April 04, 2009, 14:15:42 »
MOT

Vi vinner alltid når jeg ikke drikker og nå skal jeg i barneselskap. ;D

at du fortsetter å drikke...
nei jeg foreslår at luscos sponser deg med årsforbruk av ingefær øl, slik at vi kan fortsette å gå fra sweier til seier ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #52 på: April 04, 2009, 14:32:29 »
Gleder meg til seier idag - eg har trua !!
COME ON LEEDS !!

raggen

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #53 på: April 04, 2009, 14:35:18 »
MOT!!  BLIR SPENNENDE IDAG
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #54 på: April 04, 2009, 14:43:43 »
Sendes kampen på nettet noen steder

Andersen

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #55 på: April 04, 2009, 14:44:29 »
Håper på seire i dag!! ;D Både til Leeds og Viking!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #56 på: April 04, 2009, 14:57:57 »
Nå må jeg følge guttene til buekorpset ( http://www.skansensbataljon.no/ ) og er ikke tilbake før etter kampen. Lykke til alle sammen. Leeds vinner. Jeg har troen!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #57 på: April 04, 2009, 15:26:43 »
Samme som sist, heldigvis!

Ankers

Douglas Naylor Sodje Parker

Snoddy Howson Kilkenny Delph

Beckford Becchio


Subs: Lucas, Rui, Dicko, Hughes og .....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Allanclarke

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #58 på: April 04, 2009, 15:29:03 »
Håper på seire i dag!! ;D Både til Leeds og Viking!!!

Leeds og Start ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Næremer seg nå. Blir utrolig spennede. Må sprette ei øl nå ;D ;D

soumoh

Sv: KAMP: vs. COLCHESTER UNITED 4/4
« Svar #59 på: April 04, 2009, 15:29:21 »
Colchester blir en tøff kamp. De er gode på hjemmebane og vant mot Millwall sist. Tipper uavgjort om vi er heldige...
We'll be back.