Becchio eller Dickinson?

Started by johnny gangster, March 24, 2009, 17:42:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johnny gangster

Til helga er det ny kamp, og det mot topplaget MK Dons. Eit spørsmål eg har stilt meg er kven som bør spela spiss.
Beckford går vell rett inn i første 11 arn etter at han stod over med karantene sist kamp. Virka som Dickinson spelde ein solid kamp i debuten sin borte mot Crewe sist, bør han få fornya tillit? Eller skal me satse på Becchio som har vert litt varierandes i det siste?
Personlig meinar eg Becchio bør spele, han kjenner Becks best og til ein så viktig kamp bør me vell ikkje gjere dei store forandringane...?

;)

Rudi G.

Quote from: johnny gangster on March 24, 2009, 17:42:11
Til helga er det ny kamp, og det mot topplaget MK Dons. Eit spørsmål eg har stilt meg er kven som bør spela spiss.
Beckford går vell rett inn i første 11 arn etter at han stod over med karantene sist kamp. Virka som Dickinson spelde ein solid kamp i debuten sin borte mot Crewe sist, bør han få fornya tillit? Eller skal me satse på Becchio som har vert litt varierandes i det siste?
Personlig meinar eg Becchio bør spele, han kjenner Becks best og til ein så viktig kamp bør me vell ikkje gjere dei store forandringane...?

;)

Veldig enig med akkurat det. Beckford inn igjen og ingen andre forandringer hvis Marques vel å merke kan spille.

johnny gangster

Quote from: Rudi G. on March 24, 2009, 17:51:17

;)

Veldig enig med akkurat det. Beckford inn igjen og ingen andre forandringer hvis Marques vel å merke kan spille.
Ke e galt me Marques? Om Marques e ute kjemme vell michalik inn saman med Naylor. For huntington er vell fortsatt ute med skade..

Rudi G.

Quote from: johnny gangster on March 24, 2009, 18:18:55

Quote from: Rudi G. on March 24, 2009, 17:51:17

;)

Ke e galt me Marques? Om Marques e ute kjemme vell michalik inn saman med Naylor. For huntington er vell fortsatt ute med skade..

Hamstring strain (strekk bakside lår). http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-The-wait-for.5101129.jp

johnny gangster

flynn

Svaret på spørsmålet i tittelen her må være Becchio. Han har stort sett spilt veldig bra hele sesongen, og har etter en periode med dårlig utteliing også begynt å score mål igjen. Det snakkes mye i fotball om viktigheten av komplementære ferdigheter, og jeg mener at Becchio utfyller Beckford nærmest perfekt.
Har egentlig ingen formening om Dickinson, utover at han ikke bør starte på bekostning av Becchio. Forresten, en formening har jeg, Maverick Whites' reporter mente Dickinson minnet ham om John Pearson. Tidenes mest brukte innbytter i Leeds-trøya. Akkurat den arven tror jeg Dickinson tar opp.

flynn

Tom S

Becchio bør spille på topp sammen med Becks.
Dicky kommer til å bli ein subersub for oss!

COME ON LEEDS !!

Milou

Per-Stian

Becchio og Beckford kjenner og utfyller kvarandre godt. Dicks er ny og bør innfinne seg i rolla som superreserve inntil vidare.

Cherry

leste også innlegget fra mawerick white......bra sarkastisk engelsk humor!
en ting frykter jeg inn mot MK-kamp, og det er at Michalic skal/må spille.....har ikke lest han har gjort en-1- bra kamp i år....
stor, tung, statisk, treg & feilplassert.....ikke særlig gode kompliment, men slik har han vært stort sett hele denne sesongen.

J-R

Vi scora 3 mål på 1 omg sist kamp.. Problema ligger bakover! Start med samme lag som sist, å la Beckford starte på benken!!! Kansje det får han til å slutte med alle disse idiotiske tinga som han faktisk gjør på bana... Never change a winning team!!!!!!

aarvolljr

;)

Eg er personleg av den formeining (utan dei store kunnskapane) at ein spelar som har spelt bra store delar av sesongen, bør få spele frå start mot den gamle Chelsea stjerna Roberto Di Matteo. Flo som ikkje gjorde nokon suksess i Leeds, fortsetter trenden i MK.

Meen, satsar på at Becchio puttar 2 før Dickinson kjem innpå og puttar 1.

marching on together

johnny gangster

Quote from: cherry on March 24, 2009, 21:54:32
leste også innlegget fra mawerick white......bra sarkastisk engelsk humor!
en ting frykter jeg inn mot MK-kamp, og det er at Michalic skal/må spille.....har ikke lest han har gjort en-1- bra kamp i år....
stor, tung, statisk, treg & feilplassert.....ikke særlig gode kompliment, men slik har han vært stort sett hele denne sesongen.
Michalik har vell ikkje spelt ein kamp på lang tid? Har han spelt noken reservelagskampa og i tilfelle korleis gjekk det?

Cherry

...han kom jo inn ved pause på lørdag da...når vi leda 3-0......sjekk innlegget fra MW for hva han  syns.
Han har nok ikke skylden alene, men han bidrar ikke særlig bra heller.

sportcarl1

Bechio väljer jag 7 dagar i veckan, han gör hyfsat med mål plus att han gör grovjobbet för beckford, tycker de 2 påminner om allan clarke och mick jones, fast på en lägre nivå

MooCow

I do agree Johnny Gangsta, bring on Becks and Bechs

fmtj

Yeboahs vitne

Sheridan

Papi

Ingen tvil.

Becks og Becchio
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Trond90

Beckford og Becchio, Dickinson for være super - sub  ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

mac_gyver

Pride of Yorkshire